Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°24°
Hotel Diamond Premium & Spa
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

Geweldig!

Aly Luchjenbroers
17-5-2019

We hebben een fantastische week hier gehad. Super hotel!! Prachtig aangekleed (luxe) Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2 dagen was het even vanwege een congres even druk aan het buffet eten, maar voor de rest niets op aan te merken. Hebben ons soms bij het eten aan de gulzige Russen geërgerd.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 6-6-2019

Dear aly,

Thank you for posting your positive comment about our hotel on Zoover community.

It is truly a pleasure to read that you had such a great experience at Diamond Premium Hotel & Spa, that you found our team to be lovely and attentive and that our warm welcome made you feel special.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future. Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Heerlijk gehad!!

De mooij
1-8-2018

Wij hebben genoten!supergezellig familie hotel met vriendelijk personeel..Eten was ietsjes minder dan wat we hiervoor gehad hebben, maar er was genoeg en we hebben lekker gegeten..Onze kinderen van 15 en 17 hebben t ook leuk gehad, zeker na t maken van vrienden..geef het personeel een tip, ze verdienen slecht en werken heel hard met zn allen, ze doen dan ook alles voor je.. Strand is heerlijk ook heel netjes, hotel mooi en schoon..een aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 27-9-2018

Dear De mooij,

Thank you very much for this great feedback!

We are more than glad that you had a fantastic stay with us and that you enjoyed your stay in the fullest.

We thank you for choosing us and we hope to welcome you back soon.

Best regards,

Goed hotel.

Fam donk
28-7-2018

Mooi hotel, super luxe. Vriendelijk personeel die je echt in de watten proberen te leggen .

Eten was goed, wel vaak het zelfde maar wel goed. Buiten de grill erg lekker.

Wat ons wel op viel , is dat er weinig nederlanders waren. Veel Duitsers,Fransen,Russen.

Wel iets afgelegen van belek centrum, maar je kunt de dolmus aan de hoofdstraat nemen voor maar 1 euro. Als je aan de achterkant van het hotel eraf gaat, is er ook een kleine bazaar. Dit staat aangeven.

Animatie, is aanwezig overdag maar iedere dag het zelfde. Wij zoeken daar geen vertier bij. Daar in tegen, in de avond leuke show vooral de Poolparty.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 1-8-2018

Dear Fam Donk,

Many thanks for your kind review.

We are more than pleased that you had all in all a nice stay with us and would like to say thank you for having chosen our hotel.

We hope to welcome you back.

Best regards,

Preisdaler

Heel goed we komen terug💫🌟

Sanae
3-7-2018

Super leuk vakantie gehad mooi hotel schoon .groot mooi kamers elke dag nieuwe schoon handdoeken netjes en aardig personeel behalve receptie personeel .zwembaden en strand prachtige.eten was lekker en gevarieerde de heel 3 weken en a la carte ook .ook de glutenvrij brood en pasta en de lekker taart vondt ik supper leuk dat ze habben ook bedacht .we komen zeker weer terug als zoo goede kwaliteit blíjft.min punt was de animatie en die water bekers en internet.met vriendelijke groeten sanae.

Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 5-7-2018

Dear Sanae,

Thank you so much for your valuable feedback!

We are happy that you had overall a nice stay with us and appreciate your kind words as well as helpful remarks.

We hope to welcome you back!

Kind regards,

mooi hotel

marianne
10-6-2018

mooi hotel we hebben genoten ,half 9 kon je handdoek halen dus vanaf die tijd werden de bedjes vol, zwembad water begin juni erg lekker 26 gr . eten wat eenzijdig. maar goed te doen .rijen bij bar wel druk dit mede door cocktails met munt en fruit er op . receptie verstaan geen Engels haast .kamers mooi en schoon bij rivierkant rustig en zie je prachtige boten voor bij varen ligt bij scheepswerf . grote regen douche alleen temp wisselt .taxi naar side 11 euro met zn 6e heen doulmus 1 euro pp maar duurt langer gaat langs alle hotels . geen winkels in de buurt wel paar in hotel .

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 15-6-2018

Dear marianne,

First of all we would like to thank you for having chosen the Diamond Premium Hotel & Spa for your stay in Side Manavgat. We are glad you loved our culinary offer and our team who always work hard to give the best service to our guests. Special thanks for pointing out the cleanliness of our hotel. We thank you for sharing with us your feedback and for your good note. All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Kind regards from Side Manavgat Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

nooit meer

petra
20-7-2017

eerst en vooral zijn wij mijn man en mijn 2 zonen van 21 en 25 jaar en vrindin ervan naar daar gegaan.hadden 1 drie persoonskamer geboekt en 1 dubbelkamer.bij aankomst kregen we een tweepersoonskamer met een veldbedje erbij.hebben ommiddelijk gereageerd en gezegt dat het veldbedje eruit moest ik betaal niet een veldbedje na veel discusie kwamen ze met een boxspring dus probleem opgelost .dan het eten man man man wat is me dat eerste avondeten was er al ruzie en begonnen ze te vechten alles zat er in mekaar pfffff lange aanschuif aan het eten als je alles op je bord had was al alles terug koud.de mensen daar die er werken werken zeer hard voor hun geld kunnen zij niks aan doen zijn zeer vriendelijk.dan het animatie team o men god we zijn met 3 koppels van belgie naar het animatieteam gegaan en gevraagt als wij als belgen niet welkom zijn. dan de oostblokkers wat een schande dat zo een mensen nog binnen mogen zo een mooi hotel ik vind het zielig hoe die russen en wit russen daar te keer gaan .ik ga al 10 jaar naar turkey maar dit hotel zal ik nooit meer terug gaan .drescode restaurant geld blijkbaar niet voor iedereen zelf meegemaakt .beste mensen er zijn veel betere hotels voor het zelfde geld en minder russen en zelfs geen blokkers die welkom zijn.ps als je niet elke dag nieuw badhanddoeken krijgt en je er zelf moet voor gaan lopen dan is het al heel erg.........

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topvakantie gehad

Pat
12-6-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad in september . Geweldig zwembad , heerlijk strand en elke middag lunchen bij de beachbar. We hadden een familiekamer met twee badkamers en zee en zwambadzicht , kamers worden goed schoongehouden wil je een extra deken etc even bellen en alles word gebracht. Voor ons was het buffet uitgebreid genoeg en dan hadden we ook Nog moeilijke eters bij ons. Het hotel is wat verder weg van side maar de dolmus stoot voor de deur om De paar minuten en dan ben je er zo. Voor maar 8 euro kan je met de taxi naar markt in manavgat en hoef je niet te slepen met je spullen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 23-6-2017

Dear Pat,

Thank you for your valuable time and sharing such a lovely review on your last stay at Diamond Premium Hotel & Spa. We appreciate your kind words about the quality drinks, stunning location and the cleanliness of our hotel. In addition, we are delighted to read your positive words about our hotel and that you loved so much our great location which is ideal to discover our beautiful zone. Look forward to welcoming you back very soon, in good health and spirit.

Sincere regards, Diamond Premium Hotel & Spa Team

Helemaal Top

P
1-11-2016

Heerlijke vakantie gehad, mooie familiekamer gehad met uitzicht op zwembad en zee elke dag goed schoongemaakt en mini bar bijgevuld, eten was gewoon goed en echt genoeg keus om een lekkere maaltijd samen te stellen. Vriendelijk personeel die lange dagen werken en toch is niets te veel. Ik snap niet dat mensen klagen. wij waren super tevreden en hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn al aan het kijken om volgend jaar weer te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 22-11-2016

Dear patriciastol,

Thank you for sharing your thoughts with the valuable readers here on Zoover. It is truly exciting to receive reviews like yours! Mentioning the friendliness and efficiency of our employees particularly we do appreciate very much, and will continue to work on our areas of improvement in order to be perfectly ready for your next stay. We thank you for sharing with us your feedback and for your good note.

Sunny regards

Super mooi hotel

Mevrouw van dooren
1-9-2016

Super mooi hotel,vriendelijk personeel!ik lees veel referenties dat het personeel niet vriendelijk zou zijn geweest,maar ik hoorde ook dat het over de 45 graden is geweest (dan ben ik zelf ook niet vrolijk tijdens mijn werkzaamheden) Kamer waren elke dag netjes opgeruimd. Ik heb helaas tijdens mijn vakantie mijn tante verloren daardoor heb ik haar crematie in het echt moeten missen,nu is het zo dat je dit tegenwoordig live kunt volgen het hotel heeft mijn hier perfect bij geholpen kan niet anders zeggen dan petje af👍👍👍👍👍ze hebben mijn een laptop aangeboden en een ruimte waar ik grandioos WiFi had zelfs de IT manager kwam erbij. Ik vind dat mensen die iets te klagen hebben over dit hotel beter €1000/€2000 meer kunnen betalen dan krijgen ze alle luxe maar wij hebben echt niets te klagen gehad (we hoeven ook niet voor een appel en een ei op de eerste rij te zitten )

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 7-9-2016

Dear Mevrouw van dooren,

Firstly we would like to present our sincere condolences for the loss of your aunt and we are glad that we were able to help and support you during this sad moment. We thank you so much for your positive words about our staff and the comfort of our rooms and you have taken the time to write us this review despite your painful loss. We hope to see you again in the near future.

Best regards

Matig

Renee
15-8-2016

Mooi hotel en kamers, maar hotel mist sfeer. Zwembad erg mooi, maar water veel te warm. Halve gezin last van oorontsteking. Ontbijt erg goed, maar avondeten erg matig. Iedere dag hetzelfde. Lange wachtrijen, voordringers en na 19.00 uur geen tafel meer. Bediening doet erg zijn best, maar geeft Turkse gast duidelijk voorrang.

Shows ontzettend slecht en na aankondiging in 5 talen ben je een half uur verder.

In directe omgeving totaal niets te doen. Centrum Side makkelijk te bereiken via bus of taxi. Taxi wel prijzig. Rond 25 euro retour.

Overdag weinig animatie. Mooie glijbanen maar openingstijden beperkt.

Hotel is gunstig geprijsd en erg fraai, maar je moet rekening houden met alle minpunten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 7-9-2016

Dear Renee,

We are very sorry for the fact that we did not manage to meet all your expectations during your holiday and please accept our apologies for the waiting time on the buffet but due to the high season and full capacity especially in the peak time guest might have a longer waiting time. We guarantee you that our maintenance team always works to protect and assure the best conditions on our installations for our guest’s healthy, especially our pool is regulary checked. However, we thank you for your positive words about our hotel and the nice rooms and we wish you the best in the future.

Best regards

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.