Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Diamond Premium & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel

Jitske Kersten
24-9-2018

Het hotel is fantastisch. We zijn hier al voor de vierde keer. Dit jaar 2 maal in mei zijn we ook geweest. Het is alsof je thuiskomt. Het management en personeel is zeer vriendelijk. Het animatieteam van nu is zeer goed en leuk en we hopen dan ook dit team volgend jaar in juni weer te zien. De hotel kamers zijn goed en zeer schoon. Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.

Heerlijk gehad!!

De mooij
1-8-2018

Wij hebben genoten!supergezellig familie hotel met vriendelijk personeel..Eten was ietsjes minder dan wat we hiervoor gehad hebben, maar er was genoeg en we hebben lekker gegeten..Onze kinderen van 15 en 17 hebben t ook leuk gehad, zeker na t maken van vrienden..geef het personeel een tip, ze verdienen slecht en werken heel hard met zn allen, ze doen dan ook alles voor je..

Strand is heerlijk ook heel netjes, hotel mooi en schoon..een aanrader!!!

Goed hotel.

Fam donk
28-7-2018

Mooi hotel, super luxe.

Vriendelijk personeel die je echt in de watten proberen te leggen .

Eten was goed, wel vaak het zelfde maar wel goed. Buiten de grill erg lekker.

Wat ons wel op viel , is dat er weinig nederlanders waren. Veel Duitsers,Fransen,Russen.

Wel iets afgelegen van belek centrum, maar je kunt de dolmus aan de hoofdstraat nemen voor maar 1 euro.

Als je aan de achterkant van het hotel eraf gaat, is er ook een kleine bazaar. Dit staat aangeven.

Animatie, is aanwezig overdag maar iedere dag het zelfde. Wij zoeken daar geen vertier bij.

Daar in tegen, in de avond leuke show vooral de Poolparty.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 1-8-2018

Dear Fam Donk,

Many thanks for your kind review.

We are more than pleased that you had all in all a nice stay with us and would like to say thank you for having chosen our hotel.

We hope to welcome you back.

Best regards,

Prettig Reizen

Heel goed we komen terug💫🌟

Sanae
3-7-2018

Super leuk vakantie gehad mooi hotel schoon .groot mooi kamers elke dag nieuwe schoon handdoeken netjes en aardig personeel behalve receptie personeel .zwembaden en strand prachtige.eten was lekker en gevarieerde de heel 3 weken en a la carte ook .ook de glutenvrij brood en pasta en de lekker taart vondt ik supper leuk dat ze habben ook bedacht .we komen zeker weer terug als zoo goede kwaliteit blíjft.min punt was de animatie en die water bekers en internet.met vriendelijke groeten sanae.

Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 5-7-2018

Dear Sanae,

Thank you so much for your valuable feedback!

We are happy that you had overall a nice stay with us and appreciate your kind words as well as helpful remarks.

We hope to welcome you back!

Kind regards,

mooi hotel

marianne
10-6-2018

mooi hotel we hebben genoten ,half 9 kon je handdoek halen dus vanaf die tijd werden de bedjes vol, zwembad water begin juni erg lekker 26 gr . eten wat eenzijdig. maar goed te doen .rijen bij bar wel druk dit mede door cocktails met munt en fruit er op . receptie verstaan geen Engels haast .kamers mooi en schoon bij rivierkant rustig en zie je prachtige boten voor bij varen ligt bij scheepswerf . grote regen douche alleen temp wisselt .taxi naar side 11 euro met zn 6e heen doulmus 1 euro pp maar duurt langer gaat langs alle hotels . geen winkels in de buurt wel paar in hotel .

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 15-6-2018

Dear marianne,

First of all we would like to thank you for having chosen the Diamond Premium Hotel & Spa for your stay in Side Manavgat.

We are glad you loved our culinary offer and our team who always work hard to give the best service to our guests.

Special thanks for pointing out the cleanliness of our hotel.

We thank you for sharing with us your feedback and for your good note.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Kind regards from Side Manavgat

Het was weer Uniek

beynaerts jos
23-5-2018

Onze aankomst was weer enig , iedereen kende ons nog en we werden met open armen verwelkomt,Leyla en onze ober in het restaurant weende van geluk en dat raakte me diep in mijn hart.Onze kamer was zeer goed maar een beetje horig , het restaurant was weer Zeer goed en iedereen was enorm vriendelijk .De receptie die we meemaakte was dit jaar op een boot en was zeer goed gedaan Proficiat doe zo verder.Vanwege mijn vrienden die de eerste keer hier waren en mezelf van harte dank voor alles en doe zo verder het is een aanrader wij komen zeker terug

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 30-5-2018

Dear beynaerts,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

For us staff is what makes a place and here we try to offer to our guests a unique and memorable stay by making them feel like home.

Your comments about the hotel, the delicious food, our comfortable rooms and especially about our friendly and helpful staff are much appreciated.

Looking forward to your next stay.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Fantastisch, gastvrij en zeer schoon hotel

Jan en Gertie
21-5-2018

Super mooi hotel, komen hier voor de 3de keer.Gastvrijheid en vriendelijkheid staan hoog in 't vaandel.

O.a. Leyla , heeft ons iedere avond super vriendelijk van de nodige raki's en cocktails voorzien.Komen zeker weer terug

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 30-5-2018

Dear jan,

Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Diamond Premium Hotel & Spa.

It is always a pleasure to hear what a good job the entire team has done to make you feel welcome and special during your stay.

It brings us a lot of pride and joy to hear that you're an avid fan of our hotel.

It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

Best personal regards

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Een aanrader, ik kom zeker nog een keer terug

Jeanet Saarloos
23-4-2018

Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen. Het hotel beschikt over verschillende terrassen waar je heerlijk kunt zitten onder het genot van een drankje. 's-avonds is er live muziek. Je kan ook aan de bar zitten. De kelners zijn vriendelijk en de managers maken regelmatig een praatje met je of alles naar wens is. Het strand is op loopafstand via een tunnel onder de weg door. Het strand is breed en er staan genoeg ligbedden, zowel op strand als bij het zwembad. Kinderen kunnen zich vermaken bij de glijbanen en voor de hele kleintjes is er een apart zwembad waar ouders ook kunnen liggen. De kamers zijn prachtig en hebben een inloop douche/balkon. In het restaurant vind je een grote variatie aan eten. Voor shoppen moet je wel met dolmus of taxi naar Side of Manavgat. Niet veel winkels in de buurt.

Fantastisch! Gaan nog een keer!

Peter Lans
4-3-2018

Fantastische vakantie gehad in dit fantastische schone hotel.....en een keuken om van te smullen! !!!!

voor de tweede keer,en weer Fantastisch

beynaerts
10-2-2018

Het hotel was weer Zeer proper en verzorgd ,het personeel is altijd even vriendelijk en behulpzaam met een fooi doe je wonderen in het restaurant wij gaan de 10 de mei terug voor de derde keer .Voor ons een Aanrader 1ste klas.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.