Hotel Diamond Premium & Spa

8.7Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

65 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa

• 2019
    7Mevr. Simons09-11-2019

Fijn hotel voor een weekje

Mooi hotel maar personeel is niet echt vriendelijk. Komt wellicht door het einde van het seizoen. Het eten is dagelijks een beetje hetzelfde. Weinig variatie. Het restaurant is erg groot, ongezellig. Wel mooie kamers met goede bedden en goede hygiëne. Het hotel ligt wat afgelegen. Prima voor een weekje maar zou hier niet langer willen verblijven.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Prevoo29-10-2019

fantastisch

Een heel mooi hotel waar het aan niks ontbreekt. Eten is heel goed en heel veel keuze. Mooie kamers en heel vriendelijk personeel. Hier komen wij zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Esther26-10-2019

Ik raad iedereen dit hotel aan! AMAZING!

In één woord: SUPER! Als je op vakantie wilt gaan en lekker ontspannen aan het zwembad of strand liggen is dit het perfecte hotel! Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste en ze verwees ons eerst naar het restaurant omdat we nog niks hadden gegeten. ( ondertussen werd onze bagage in de kamer gebracht door de butler) Ik raad zeker de familiekamer aan als je met 4 personen op vakantie gaat. 2 kamers en 1 badkamer in één geheel met een kleine gang ertussen. Het personeel geef ik een 11 ! Nog nooit hebben wij zulke goeie service meegemaakt! Zwembad was wel iets aan de koude kant maar dat is overal zo in de maand oktober. Het strand is ongeveer op 300 m lopen en het is een hele leuke route om erheen te lopen. Shuttle busje staat elke 10 minuten klaar voor 1 euro p.p enkele reis. Ongeveer 15 minuutjes ben je al in Side centrum voor leuke boulevard met winkeltjes. Kortom; Je komt hier niks te kort!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9IDA VAN Brandwijk24-10-2019

Prachtig Hotel

Prachtig maar groot hotel wat ook wat ver van de winkels af ligt. Maar we hebben heerlijk genoten en zijn gewoon een aantal keren met een taxi voor een paar euro naar het centrum geweest. In het hotel zelf is genoeg te doen en kan je heerlijk eten.

• 9Lieke28-09-2019

Mooi hotel, beetje uit centrum

Heel leuk hotel, niets is hun teveel. Alleen jammer dat de animatie alleen oog heeft voor de Russische, Turkse of Duitse hotelgasten Als Belg of Nederlander wordt je hier niet echt aangesproken....

Gereisd met partner in september 2019

• 9Christophe19-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Net terug van dit tophotel. Zeer mooi design en modern. Alles zeer netjes zowel kamers, restaurant en zwembad. Animatie was niet zo belangrijk voor ons want we zaten toch elke avond in Side met het busje op ± 20 min. Eten lekker, verzorgd en gevarieerd en keuze zat. We hadden een kamer geboekt langs rivierzijde maar bij aankomst bleek het een kamer met zicht op het hotel ernaast te zijn (zeer dicht). Dit was uiteraard niet naar onze zin en kregen onmiddellijk een andere aan rivierzijde waar je ook alle excursieboten ziet passeren. We zijn geen strandmensen maar aan de beachbar was het ook lekker vertoeven voor een hapje en drankje.

Het was eigenlijk zo goed dat we sterk overwegen om er volgend jaar terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ida30-07-2019

Fantastisch hotel, maar erg kolossaal en afgelegen

Super mooi en luxe Hotel, heerlijk eten en prachtig zwembad. wel heel erg groot en kollosaal en wat afgelegen. Met de taxi of dolmus zit je wel in 10 minuten in Side of Manavgat maar op loop afstand is er echt helemaal niets. De ligging is prachtig met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de Manavgat rivier waar je vanaf het balkom prachtig alle boten langs ziet komen. In het Restaurant is het wel erg gehorrig dus , wij zijn alle dagen lekker buiten gaan eten waar je heerlijk aan tafel wordt bediend en waar smorgens bij het ontbijt al een potje koffie en een sapje voor ons werd klaar gezet. Het meisje dat daar liep te bedienen liep echt der benen uit der slanke lijfje en wist precies die drinkt dit die drinkt dat , en dat zonder fooi de eerste week (de 2e week hebben we uiteraard wel fooi gegeven en bij vertrek nogmaals) . En bij de receptie ook een goede service met daar een meisje/ vrouw wat uit Nederland kwam

• 8Donovan29-07-2019

Diamond Premium, super hotel!

Onze vakantie van 10dagen was super bij Diamond Premium resort en spa. Hele mooie luxe kamers voorzien van een waterkokertje en föhn. Het eten is hardstikke goed en helemaal niks mis mee. Genoeg te eten en drinken. Verder heel fijn dat je midden juli op vakantie ben en niet al om 7u naar het zwembad hoeft voor een plekje. Vaak waren en zelfs om 11u nog vrije bedjes langs het zwembad. Animatie in orde. Pensoneel vriendelijk en behulpzaam. Ook bij de receptie werkt een Nederlandse dame. Heel prettig. Directe omgeving weinig winkeltjes. Voor 1euro neem je de dolmus naar Side centrum of Manavgat. Je kan wel genoeg kanten op.

Kortom: top hotel en top vakantie.

• 9Aly Luchjenbroers17-05-2019

Geweldig!

We hebben een fantastische week hier gehad. Super hotel!! Prachtig aangekleed (luxe) Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2 dagen was het even vanwege een congres even druk aan het buffet eten, maar voor de rest niets op aan te merken. Hebben ons soms bij het eten aan de gulzige Russen geërgerd.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 06-06-2019

Dear aly,

Thank you for posting your positive comment about our hotel on Zoover community.

It is truly a pleasure to read that you had such a great experience at Diamond Premium Hotel & Spa, that you found our team to be lovely and attentive and that our warm welcome made you feel special.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future. Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Ram12-05-2019

Mooi en ontspannen

Het was heerlijk. Dichtbij de zee. Wat afgelegen van side, maar prima te doen. Mooi hotel met goede service. Speeltuin bij het zwembad en ook 1 op het strand. Goed eten en genoeg variatie.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 06-06-2019

Dear ram,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important.

It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Side and we can't wait to welcome you here soon again.

Best personal regards from Side Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Gereisd met jonge kinderen in april 2019