Hotel Diamond Premium & Spa

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa

• 9Lieke28-09-2019

Mooi hotel, beetje uit centrum

Heel leuk hotel, niets is hun teveel. Alleen jammer dat de animatie alleen oog heeft voor de Russische, Turkse of Duitse hotelgasten Als Belg of Nederlander wordt je hier niet echt aangesproken....

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Christophe19-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Net terug van dit tophotel. Zeer mooi design en modern. Alles zeer netjes zowel kamers, restaurant en zwembad. Animatie was niet zo belangrijk voor ons want we zaten toch elke avond in Side met het busje op ± 20 min. Eten lekker, verzorgd en gevarieerd en keuze zat. We hadden een kamer geboekt langs rivierzijde maar bij aankomst bleek het een kamer met zicht op het hotel ernaast te zijn (zeer dicht). Dit was uiteraard niet naar onze zin en kregen onmiddellijk een andere aan rivierzijde waar je ook alle excursieboten ziet passeren. We zijn geen strandmensen maar aan de beachbar was het ook lekker vertoeven voor een hapje en drankje.

Het was eigenlijk zo goed dat we sterk overwegen om er volgend jaar terug te keren.

• 9Ida30-07-2019

Fantastisch hotel, maar erg kolossaal en afgelegen

Super mooi en luxe Hotel, heerlijk eten en prachtig zwembad. wel heel erg groot en kollosaal en wat afgelegen. Met de taxi of dolmus zit je wel in 10 minuten in Side of Manavgat maar op loop afstand is er echt helemaal niets. De ligging is prachtig met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de Manavgat rivier waar je vanaf het balkom prachtig alle boten langs ziet komen. In het Restaurant is het wel erg gehorrig dus , wij zijn alle dagen lekker buiten gaan eten waar je heerlijk aan tafel wordt bediend en waar smorgens bij het ontbijt al een potje koffie en een sapje voor ons werd klaar gezet. Het meisje dat daar liep te bedienen liep echt der benen uit der slanke lijfje en wist precies die drinkt dit die drinkt dat , en dat zonder fooi de eerste week (de 2e week hebben we uiteraard wel fooi gegeven en bij vertrek nogmaals) . En bij de receptie ook een goede service met daar een meisje/ vrouw wat uit Nederland kwam

• 8Donovan29-07-2019

Diamond Premium, super hotel!

Onze vakantie van 10dagen was super bij Diamond Premium resort en spa. Hele mooie luxe kamers voorzien van een waterkokertje en föhn. Het eten is hardstikke goed en helemaal niks mis mee. Genoeg te eten en drinken. Verder heel fijn dat je midden juli op vakantie ben en niet al om 7u naar het zwembad hoeft voor een plekje. Vaak waren en zelfs om 11u nog vrije bedjes langs het zwembad. Animatie in orde. Pensoneel vriendelijk en behulpzaam. Ook bij de receptie werkt een Nederlandse dame. Heel prettig. Directe omgeving weinig winkeltjes. Voor 1euro neem je de dolmus naar Side centrum of Manavgat. Je kan wel genoeg kanten op.

Kortom: top hotel en top vakantie.

• 9Aly Luchjenbroers17-05-2019

Geweldig!

We hebben een fantastische week hier gehad. Super hotel!! Prachtig aangekleed (luxe) Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2 dagen was het even vanwege een congres even druk aan het buffet eten, maar voor de rest niets op aan te merken. Hebben ons soms bij het eten aan de gulzige Russen geërgerd.

Dear aly,

Thank you for posting your positive comment about our hotel on Zoover community.

It is truly a pleasure to read that you had such a great experience at Diamond Premium Hotel & Spa, that you found our team to be lovely and attentive and that our warm welcome made you feel special.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future. Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Met oudere kinderen

• 8Ram12-05-2019

Mooi en ontspannen

Het was heerlijk. Dichtbij de zee. Wat afgelegen van side, maar prima te doen. Mooi hotel met goede service. Speeltuin bij het zwembad en ook 1 op het strand. Goed eten en genoeg variatie.

Dear ram,

First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important.

It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Side and we can't wait to welcome you here soon again.

Best personal regards from Side Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Lisette Ram01-05-2019

Heerlijke vakantie

Het was heerlijk. Vriendelijk personeel. Problemen werden goed opgelost. Ze willen alles voor je doen. Als je af en toe een fooi geeft, maken ze je verblijf extra fijn. Weinig Nederlanders. Wel Russen, Turken en Duitsers. Maar dat was prima. Het strand was goed. Een klein stukje lopen. Op het strand was een volleybalveld, voetbalveld, speeltuin en een peuterbadje. Bij het hotel was er ook een speeltuin. In het voorjaar was er wel wat entainment maar nog niet veel. De glijbanen stonden aan op bepaalde tijden. In het begin van de week was het binnenbad nog verwarmd. Zodra het warm genoeg buiten was, was het niet meer verwarmd.
    Het eten was goed en afwisselend. Ze hebben ook thema-avonden. Turkse avond was erg druk. Zorg er voor dat je een dag eerder een fooitje geeft dan zorgt de ober er voor dat je tafel klaarstaat. Echt top.
    Fitness was prima. Dolmus was prima te doen. Taxi kan ook voor 10 euro.

Dear Lisette,

First of all we would like to thank you for having chosen the Diamond Premium Hotel & Spa for your stay in Side.

The entire team wants to thank you for your kind words and your appreciation for our hard work. Our aim is to achieve always a high standard and to give the best service to our guests.

We are delighted to hear that you also were fully satisfied with our food and beverage offer.

Hoping to welcome you again for a future holiday in Side.

Best personal regards Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Met jonge kinderen

• 7d.iiede Aliska31-03-2019

Voor ons niet meer

Het ligt best afgelegen, maar op zich is in het hotel voldoende te doen om jezelf te vermaken. Wij waren niet weg van de service. Een goede morgen was vaak al teveel gevraagd. Maar een fijne vakantie maak je zelf en dat lukt prima in dit hotel. Nette schone kamers, eten was prima!

• 2018
    6Broux Peeters02-11-2018

Een keer maar niet weer

Met een groep van 8 personen geweest. Kamers goed, hygiëne kan beter. Vriendelijk personeel, eten regelmatig koud, steeds hetzelfde (wat is het verschil tussen een komkommer in schijfjes en in parten?) Als je een opmerking geeft doen ze er voor u wel iets aan maar ik betwijfel of ze het doortrekken in het beleid. Voor ons nooit meer

Met vrienden

• 6Broux Peeters02-11-2018

Goed voor eenmaal

Vriendelijke mensen, goede kamers, behulpzaam, hygiëne is niet hun sterkste punt, eten is ondermaats, veel koud eten. Met 8 personen geweest, hebben het onder ons gezellig gemaakt.

Met vrienden

2 tips over Hotel Diamond Premium & Spa

• Rommel, 01-05-2019

Voor leuke en betaalbare excursie moet je echt eens kijken op de Facebook pagina van Jan en Romy. Leuke excursies voor weinig geld. https://m.facebook.com/groups/1084869101713873?tsid=0.922263837760381&source=result

Are you looking for nice and affordable excursions in Antalya, Alanya and Side? Look on the page: https://m.facebook.com/groups/451301062341485?group_view_referrer=profile_browser

• Geri Vervoort, 08-09-2017

Voor excursies moet je bij Jantje zijn van Baba boot . Noemt zich Jan Smit. Dit is te vinden op de winkel-boulevard. Nog geen 5 min lopen vanaf het hotel. Hij spreekt Nederlands en is 40% goedkoper dan Conrendon. Conrendon zegt dat je niet verzekerd bent en Baba boot alles in het zwart doet. Pure onzin. Conrendon huurt hier zelf plaatsen in en steekt die 40% zelf in eigen zak.

0 vragen over Hotel Diamond Premium & Spa

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking