Hotel Diamond Premium & Spa

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Diamond Premium & Spa
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Op vakantie op basis van all-inclusive in Turkije? Bij Hotel Diamond Premium & Spa zitten uitslapers goed dankzij de optie om later te ontbijten. Overdag geniet je naast het ontbijt, de lunch en het diner van lekkere snacks en verkoelende ijsjes. Het is wel handig om goed in de gaten te houden wat er inbegrepen is. Volgens jullie moet je voor bepaalde dingen namelijk extra bijbetalen. Zo schrijft Xanthe: ‘Bovenop de Ultra All-In komen er nog zeer veel kosten bovenop. Zoals de kluis die betalend is,speciale dranken zoals ijs koffie's, popcorn tijdens de show zijn ook betalend.‘ Benieuwd of Hotel Diamond Premium & Spa iets voor jou is? Lees met ons mee.

Vanuit je kamer in Diamond Premium Hotel & Spa heb je uitzicht op de haven. Jeanet schrijft: ‘Diamond Premium hotel is een prachtig en groot hotel in het plaatsje Sorgun. Het hotel ligt ook aan een rivier waar je vanaf je balkon een mooi uitzicht hebt op de schepen.‘ Wel geven jullie aan dat de bedden soms wat aan de harde kant zijn. Maar bij de behulpzame housekeepers kun je altijd om een topmatras vragen voor een betere nachtrust.

Volgens jullie is het heerlijk aan het zwembad. Er is altijd wel een ligbedje vrij waar je tot rust kunt komen. Erik geeft aan dat er sowieso veel zitplek is in de openbare ruimtes en dat er bij dit hotel geen sprake is van het welbekende handdoekje leggen. Voor de kids zijn er glijbanen bij het zwembad en voor de ouders is er een wellnesscentrum.

De reacties op het eten bij Diamond Premium Hotel & Spa zijn over het algemeen positief. Jitse schrijft: ‘Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.’ Toch zijn er ook reviewers die aangeven dat het eten soms koud was en dat er niet voldoende variatie is bij het buffet. Buiten het reguliere buffetrestaurant kun je gelukkig ook eten in het à la carte restaurant. Zorg er wel voor dat je van tevoren reserveert, zodat je nog een plekje hebt. Hou er ook rekening mee dat Diamond Premium & Spa een populair hotel is onder Russen.

Ligging

Op slechts 250 meter van Diamond Premium Hotel & Spa ligt een heerlijk zandstrand. Geen zin om te lopen? Stap dan op de gratis shuttleservice van het hotel. Wel zo makkelijk. Familie van der Meer geeft aan dat het hotel verder niet in de buurt ligt van een boulevard. Maar dat er wel een bushalte om de hoek ligt. Zo ben je alsnog binnen mum van tijd in het bruisende centrum van Manavgat.

Wil je een excursie boeken? Dan tipt Geri dat je naar Jantje van Bababoot moet gaan. Je vindt hem op nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Premium & Spa voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Diamond Premium & Spa in het Nederlands

Mooi en ontspannen

Ram
12-5-2019

Het was heerlijk. Dichtbij de zee. Wat afgelegen van side, maar prima te doen. Mooi hotel met goede service. Speeltuin bij het zwembad en ook 1 op het strand. Goed eten en genoeg variatie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie

Lisette Ram
1-5-2019

Het was heerlijk. Vriendelijk personeel. Problemen werden goed opgelost. Ze willen alles voor je doen. Als je af en toe een fooi geeft, maken ze je verblijf extra fijn. Weinig Nederlanders. Wel Russen, Turken en Duitsers. Maar dat was prima. Het strand was goed. Een klein stukje lopen. Op het strand was een volleybalveld, voetbalveld, speeltuin en een peuterbadje. Bij het hotel was er ook een speeltuin. In het voorjaar was er wel wat entainment maar nog niet veel. De glijbanen stonden aan op bepaalde tijden. In het begin van de week was het binnenbad nog verwarmd. Zodra het warm genoeg buiten was, was het niet meer verwarmd.
Het eten was goed en afwisselend. Ze hebben ook thema-avonden. Turkse avond was erg druk. Zorg er voor dat je een dag eerder een fooitje geeft dan zorgt de ober er voor dat je tafel klaarstaat. Echt top.
Fitness was prima. Dolmus was prima te doen. Taxi kan ook voor 10 euro.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ons niet meer

d.iiede Aliska
31-3-2019

Het ligt best afgelegen, maar op zich is in het hotel voldoende te doen om jezelf te vermaken. Wij waren niet weg van de service. Een goede morgen was vaak al teveel gevraagd. Maar een fijne vakantie maak je zelf en dat lukt prima in dit hotel. Nette schone kamers, eten was prima!

Gereisd met partner in juni 2017

Een keer maar niet weer

Broux Peeters
2-11-2018

Met een groep van 8 personen geweest. Kamers goed, hygiëne kan beter. Vriendelijk personeel, eten regelmatig koud, steeds hetzelfde (wat is het verschil tussen een komkommer in schijfjes en in parten?) Als je een opmerking geeft doen ze er voor u wel iets aan maar ik betwijfel of ze het doortrekken in het beleid. Voor ons nooit meer

Gereisd met vrienden in januari 2018

Goed voor eenmaal

Broux Peeters
2-11-2018

Vriendelijke mensen, goede kamers, behulpzaam, hygiëne is niet hun sterkste punt, eten is ondermaats, veel koud eten. Met 8 personen geweest, hebben het onder ons gezellig gemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

In één woord Geweldig

Anita En Frank
10-10-2018

Wat een geweldig hotel. Super schoon overal. Zeker bij het zwembad is dat erg belangrijk. Receptie is gastvrij en zeker niet zoals ik eerder heb gelezen onvriendelijk. Redelijk wat hotels 5* in Turkije bezocht maar deze sprong er zeker uit qua luxe en hygiëne. Kamer (suite) op de 7e etage en dagelijks werden er ( schone frisse) handdoeken neergelegd. Bij aankomst een fruitschaal en flesje wijn. Personeel herkent je vrij snel en loopt zich het vuur uit de sloffen. Geef af en toe een tip. De medewerkers verdienen dit zeer zeker. Aan de rivierkant van het hotel (ook een terras) heb je prachtig uitzicht en zie je imposante schepen voorbij komen. Dolmus voor het hotel €1. Minder was de zanger bij de bar. Deze schijnt er al meerdere jaren te zijn. Deze slist nogal. Dus zodra hij begon liep het bij de bar redelijk snel leeg. Daarnaast was de watertemperatuur van de douche nogal wisselend. Maar dat was een kwestie van even bijstellen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 29-10-2018

Dear anita,

Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Diamond Premium Hotel & Spa. Your praises regarding our delicious culinary offer and the cleanliness of Diamond Premium Hotel & Spa makes us very happy. Our entire staff takes pride in keeping the hotel in amazing shape for our guests. We cannot wait to share your comments with them. It was certainly a pleasure looking after you and we hope to welcome you soon again.

Your Diamond Premium Hotel & Spa Team

Fantastisch hotel

Jitske Kersten
24-9-2018

Het hotel is fantastisch. We zijn hier al voor de vierde keer. Dit jaar 2 maal in mei zijn we ook geweest. Het is alsof je thuiskomt. Het management en personeel is zeer vriendelijk. Het animatieteam van nu is zeer goed en leuk en we hopen dan ook dit team volgend jaar in juni weer te zien. De hotel kamers zijn goed en zeer schoon. Het eten is hier voor elk wat wils en super lekker. Veel afwisseling. We kijken er ook zeker weer naar uit om volgend jaar juni hier weer te zijn.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 26-9-2018

Dear Jitske Kersten,

Many thanks for your review and for taking the time to express your enthusiasm regarding your most recent visit. Our team is committed to striving to exceed your expectations and we are happy to hear our efforts have been well received. We are delighted to have had the pleasure of making your stay as enjoyable as possible. If leisure brings you to Antalya, we look forward to warmly welcoming you back!

Heerlijk gehad!!

De mooij
1-8-2018

Wij hebben genoten!supergezellig familie hotel met vriendelijk personeel..Eten was ietsjes minder dan wat we hiervoor gehad hebben, maar er was genoeg en we hebben lekker gegeten..Onze kinderen van 15 en 17 hebben t ook leuk gehad, zeker na t maken van vrienden..geef het personeel een tip, ze verdienen slecht en werken heel hard met zn allen, ze doen dan ook alles voor je.. Strand is heerlijk ook heel netjes, hotel mooi en schoon..een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 27-9-2018

Dear De mooij,

Thank you very much for this great feedback!

We are more than glad that you had a fantastic stay with us and that you enjoyed your stay in the fullest.

We thank you for choosing us and we hope to welcome you back soon.

Goed hotel.

Fam donk
28-7-2018

Mooi hotel, super luxe. Vriendelijk personeel die je echt in de watten proberen te leggen .

Eten was goed, wel vaak het zelfde maar wel goed. Buiten de grill erg lekker.

Wat ons wel op viel , is dat er weinig nederlanders waren. Veel Duitsers,Fransen,Russen.

Wel iets afgelegen van belek centrum, maar je kunt de dolmus aan de hoofdstraat nemen voor maar 1 euro. Als je aan de achterkant van het hotel eraf gaat, is er ook een kleine bazaar. Dit staat aangeven.

Animatie, is aanwezig overdag maar iedere dag het zelfde. Wij zoeken daar geen vertier bij. Daar in tegen, in de avond leuke show vooral de Poolparty.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Your Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 1-8-2018

Dear Fam Donk,

Many thanks for your kind review.

We are more than pleased that you had all in all a nice stay with us and would like to say thank you for having chosen our hotel.

We hope to welcome you back.

Best regards,

Heel goed we komen terug💫🌟

Sanae
3-7-2018

Super leuk vakantie gehad mooi hotel schoon .groot mooi kamers elke dag nieuwe schoon handdoeken netjes en aardig personeel behalve receptie personeel .zwembaden en strand prachtige.eten was lekker en gevarieerde de heel 3 weken en a la carte ook .ook de glutenvrij brood en pasta en de lekker taart vondt ik supper leuk dat ze habben ook bedacht .we komen zeker weer terug als zoo goede kwaliteit blíjft.min punt was de animatie en die water bekers en internet.met vriendelijke groeten sanae.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diamond Premium Hotel & Spa Team, Guest Relation, 5-7-2018

Dear Sanae,

Thank you so much for your valuable feedback!

We are happy that you had overall a nice stay with us and appreciate your kind words as well as helpful remarks.

We hope to welcome you back!

Kind regards,

• Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Premium & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Premium & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.