Hotel Diamond Beach

Hotel Diamond Beach
7,8

295 reviews over Hotel Diamond Beach in het Nederlands

leuk, maar geen tweede keer

diede
15-4-2018

mooi hotel, wel erg afgelegen. personeel onvriendelijk. eten prima!

Alles is het net niet. Geweldig personeel.

Renée
3-12-2017

Ik ben hier nu 2x geweest, vorig jaar december en dit jaar november. Het hotel is er flink op achteruit gegaan. Over de animatie kan ik niks zeggen, die is er gewoon niet. Ze zitten ergens aan een tafel en roken de ene sigaret naar de andere, ik weet niet eens zeker wie nu bij de animatie hoorde. Het eten is matig en beperkt. De kamer was prima, geweldige douches, tot het een nacht regende en we onze kamer konden dweilen. Mijn zusje en ik zitten momenteel onder de beten, bedwantsen. Er is niet gek veel te doen in het hotel, ik zou het voor jonge mensen ook absoluut niet aanbevelen. Het personeel is geweldig, gezellig en werkt hard. Het gebouw is binnen mooi, maar oud en valt praktisch uit elkaar. De tuin is niet bijzonder, maar het zwembad is wel ruim. De buurt waarin het hotel ligt is wel weer leuk, het is een en al bazaar. Het strand is mooi in november, maar ik kan me niet voorstellen dat je in de zomer honderden mensen op kwijt kunt. De gasten in het hotel zijn verschrikkelijk onbeschoft tegen het personeel (en waren erg lastig tegen ons, we waren met 3 vrouwen, mijn moeder, zusje en ik). Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen, frustrerend is het wel. Voor de prijs is het prima (na de renovaties, die beginnen in januari), want het is gewoon een erg goedkoop hotel.

Nooit meer

Jose
16-10-2017

Mooi hotel leuk winkelcentrum maar savonds niet veel te doen animatie valt tegen

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beach voor je op een rij gezet:

voor mensen met jongere kinderen is het minder geen voetbalveld voor jongens

gemengd nederlanders en duitsers nog niet veel russen

personeel uiterst vriendelijk

animatie iets minder, alleen dodo bij het darten een rekenwonder , geweldiger vent

nooit méér

marina mijlemans
2-10-2017

de fotos op de site touroperator bedriegelijk !!

aan het strand zone van het hotel eten en drinken betalen ???? Toch all in betaald ???

Kluisje kamer 2,50 per dag ??? erover

niet vriendelijk

wéér die belachelijke toestanden handdoeken om 6 U over een geliefde stoel gaan leggen dat moesten ze overal verbieden !!!!

eten is normaal lauw Turkije nu Koud!!!!!

Nooit Méér Dit hotel

Heerlijke vakantie gehad

Linda
26-9-2017

Goed hotel, vreselijk lief personeel.

Mooi schoon hotel

Fam.Duijn
24-8-2017

Gezellig en super vriendelijk personeel. Stonden altijd voor je klaar.

leuke omgeving met de bazaar voor de deur met super lage prijzen.

Bedden zijn keihard, maar wel schoon.

we waren er 13 dagen en dat is voor al inclusief wat te lang. wel heel veel keus.

Wij waren met ons gezin met oudere kinderen en broer en schoonzus op vakantie. tafel voor 6 personen werd voor ons gereserveerd.

Minpunt is wel dat ijs overdag en sapjes apart betaald moeten worden.

Mooi schoon hotel

Venessa Zomerdijk
7-8-2017

Wij kwamen voor de 4e keer in dit hotel en zijn nog steeds tevreden.

Werden netjes en vriendelijk ontvangen.

Hotelkamer werd elke dag weer super schoongemaakt door vriendelijke schoonmaakster en de minibar word elke dag gevuld met water en frisdrank.

Zwembad word ook netjes onderhouden en zijn nachts soms nog druk hiermee.

Leuk animatie team aanwezig.Ook activiteiten op het strand.

Was genoeg variatie aan eten helaas blijven er mensen die hun bord overvol opscheppen om vervolgens bijna alles te laten staan. zelfs drinken bestellen en ook deze glazen vol achter laten. Maar personeel blijft vriendelijk petje af want wij hebben ons hier wel eens aan geërgerd

Als je het hotel uitloopt sta je gelijk op een grote gezellige bazaar. Hier ook een excursie geboekt quad rijden in manavgat. Die was super om te doen in een groep door de bergen en water.

Op onze laatste avond was er een disco/schuimparty die erg leuk was.

Wij hebben er een super vakantie gehad

Eerste en laatste keer..

Kevin
17-7-2017

In de week van 8 tot 15 juli 2017 verbleven, met mijn partner en moeder, in het Diamond Beach Hotel te Side.

De reacties op Zoover waren veelbelovend, maar het hotel viel ons eigenlijk na 2 dagen al tegen. We hoorden dat het jaren geleden veel exclusiever was en dat er erg bezuinigd is dit jaar. Tevens hadden we het geluk dat de Russische invasie 2 weken eerder al geweest was.

Bij binnenkomst word je welkom geheten door een chagrijnige medewerker achter de receptie die meer met zichzelf bezig is dan met de gasten. We hadden 2 kamers geboekt naast elkaar. Deze zaten op de 5e verdieping. Hotel kamer was schoon en werd ook elke dag netjes schoongehouden. De kamer zelf oogt wat oud. Kanonharde matrassen en een plafond wat schuin afloopt waar je als 1.95 meter lange man meermaals per dag je hoofd aan stoot. Airco is ronduit waardeloos. Slaat om de haverklap af, ook 's nachts. Niet echt lekker als het zo'n 50 graden op de kamer is. Dit was in elke kamer het geval.

Eten is niet veel bijzonders. Elke dag hetzelfde met af en toe iets anders extra. Voor een weekje prima, maar moet er niet 2 weken aan denken. Af en toe lange rijen bij het buffet, waar Duitsers en Turken je een enorme ergernis bezorgen met voordringen etc.

Bediening, op 2 werknemers na, vaak chagrijnig. Nemen vaak de bestelling ook verkeerd op.

Voor je bedje bij het zwembad moet je er vroeg bij zijn. Er zijn mensen die om 06.30 (!) al met hun handdoek het bedje reserveren en komen pas om 15.00 uur even kijken of de handdoek er nog ligt. Zwembad word heel goed schoongehouden. Animatie is vooral gericht op Duitsers.

Gratis wifi is alleen beschikbaar bij de receptie. Internet stopt er om de 5 minuten mee, waardoor je constant opnieuw moet verbinden. Beeldbellen is hierdoor ook niet mogelijk. Betaald wifi is beschikbaar in het hele hotel, maar schijnt net zo slecht te zijn. Winkels aan de overkant van het hotel zijn erg leuk. Geen zeurderige verkopers en een stuk goedkoper dan in Side zelf. Onderhandelen is zeker mogelijk!

Bij vertrek in de nacht, staat er 's ochtends ontbijt klaar in het restaurant. Dit is het beste te beschrijven als droog brood met water.

Voor ons was dit de eerste keer in dit hotel, na meerdere malen het bezoeken van Turkije. Het was tevens voor ons de laatste keer.

heel fijn

Anneke
24-6-2017

geluk moet je zelf maken. later in de avond samen een drankje op je balkon met een kaarsje aan was super. een boottochtje in Side van een uur voor € 5 pp is heel lekker. De kamer was prima maar het matras van het grote bed op kamer 4207 was niet best aan een kant. niet over geklaagd omdat we gevraagd hadden naar een kamer met aparte bedden. Het eten was prima, voor ieder iets wat lekker was. Winkeltjes van de bazaar aan de overkant heel leuk. Markt in Manavgat op maandag en donderdag gezellig en lc waikikki een winkel met mooie en goedkope kleding ook een aanrader. Het strand was voor ons goed te doen terwijl ik toch wel beperkt ben met afstanden te lopen.

Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn/onze vraag is alleen wel of er niet een oplossing bestaat, om mensen die bij het zwembad en op het strand meerdere stoelen bezet houden met handdoeken, dit te verbieden. BV als je langer dan een half uur er niet ligt moet je je handdoeken mee nemen. dan hebben mensen die wat later komen ook kans op een mooie plek. Wij hebben echt gezien dat mensen de hele dag er niet waren en de stoelen, 2 in de zon en 2 in de schaduw de hele dag bezet gehouden werden. Heeft te maken met normen en waarden denk ik.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamond Beach scoort een 7.81 uit 10 op basis van 299 reviews.