Hotel Diamond Beach

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Diamond Beach
7,2

301 reviews over Hotel Diamond Beach in het Nederlands

Nooit meer echt een beddenrace aan strand

Anneke eling
17-6-2019

Eten goed bedden hard vriendelijk personeel heel veel duitsers in het hotel Overheerst. Op strand een bedden race overal bezette bedjes zonder dat de mensen erzijn schandalig. Ik zou hierdoor nooit meer naar toe gaan geen beleid

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

fantastisch

Fa
9-3-2019

Binnenzwembad, sauna en hamam zijn goed verwarmd. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Animatie was goed. Strand was goed bereikbaar. Openbaar vervoer naar o.a. Manavgat was goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig vakantie .een aanrader

Lies Stuut-Ninteman
1-12-2018

Het is een geweldig hotel .Super kamer. Het eten en drinken was heerlijk .En heel vriendelijk personeel .Alleen heel veel Duiters maar had je verder geen last van .Je stapte het hotel uit en je zat al in de Bazar .En het was niet ver lopen naar het strand .waar je gebruik kon maken van de ligbedden met matjes.en daar kon je tussen de middag ook eten .en het was ook heerlijk dat je niet zolang in de bus hoefde vanaf het vliegveld .echt we hebben een super vakantie gehad .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Nooit meer naar dianomd beach

J
14-10-2018

Kamers waren schoon. Eten koud en weinig variatie , grote groep in hotel ziek geworden. . Heel veel Duitsers die wel vriendelijk bediend worden. Als Nederlander adviseer ik om een ander hotel te nemen. Diamond beach , de beach is ongeveer 10 minuten lopen over ander terrein. . Ik ga hier Nooit meer heen. Zeker geen 5 ster waardig

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Volgende keer een rustiger hotel/reisperiode

Debbie Groenendijk
4-9-2018

Het hotel was super schoon, het eten was zalig, afwisselen en vers, de mensen vreselijk lief en beleefd! De Spa was geweldig en voorzien van vakmensen met respect. Dat kom je nog maar weinig tegen. We hebben dagelijks genoten van de heerlijke hammam en de zalige massages. Ik zou alleen daarom zo weer terug willen. De attente bediening die bij het zien van jou al na een dag weten welk drankje je drinkt. En dat met een hotel dat mutje vol zat. Dat is bijzonder en vooral ook erg fijn. Een minpuntje vonden wij dat het strand niet aan het hotel zat, de strandbedjes hutje mutje op elkaar staan, er super herrie is in het zwembad (maar dat schijnt in Turkije normaal te zijn) de handdoekenrace in de ochtend voor de bedden bij het zwembad. Het was soms hilarisch. Een rij van drie dik aan ligbedden voor de zwembadrand maakt het complex nog kleiner dan het al is. Voor ons was enige rust in combinatie met een Spaprogramma toch wel gewenst.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk, maar geen tweede keer

diede
15-4-2018

mooi hotel, wel erg afgelegen. personeel onvriendelijk. eten prima!

Gereisd Met partner in juni 2017

Alles is het net niet. Geweldig personeel.

Renée
3-12-2017

Ik ben hier nu 2x geweest, vorig jaar december en dit jaar november. Het hotel is er flink op achteruit gegaan. Over de animatie kan ik niks zeggen, die is er gewoon niet. Ze zitten ergens aan een tafel en roken de ene sigaret naar de andere, ik weet niet eens zeker wie nu bij de animatie hoorde. Het eten is matig en beperkt. De kamer was prima, geweldige douches, tot het een nacht regende en we onze kamer konden dweilen. Mijn zusje en ik zitten momenteel onder de beten, bedwantsen. Er is niet gek veel te doen in het hotel, ik zou het voor jonge mensen ook absoluut niet aanbevelen. Het personeel is geweldig, gezellig en werkt hard. Het gebouw is binnen mooi, maar oud en valt praktisch uit elkaar. De tuin is niet bijzonder, maar het zwembad is wel ruim. De buurt waarin het hotel ligt is wel weer leuk, het is een en al bazaar. Het strand is mooi in november, maar ik kan me niet voorstellen dat je in de zomer honderden mensen op kwijt kunt. De gasten in het hotel zijn verschrikkelijk onbeschoft tegen het personeel (en waren erg lastig tegen ons, we waren met 3 vrouwen, mijn moeder, zusje en ik). Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen, frustrerend is het wel. Voor de prijs is het prima (na de renovaties, die beginnen in januari), want het is gewoon een erg goedkoop hotel.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Never nooit meer!

Ilaisa ebben-priem
19-10-2017

Heel slecht hotel wij gaan hier nooit meer heen! Ontbijt was goed te doen maar het warm eten savonds en tussen de middag al bij aanvangstijd koud maar dan ook echt koud! Spreek je ober en manager aan laat je het ze zelfs voelen ze lachen en lullen in het Turks verder! Ijs moesten wij gewoon voor betalen er waren 2 soorten oreo en cornetto a 2.50 en 3.00 euro per stuk en nee er was zoals het all inclusive aangaf geen gratis simpel schepijsje of waterijsje!!volgens hotel was dit informatie van vorig jaar?? Diverse snacks tussen 12 en 15 hebben wij nergens te vinden volgens hotel was dat het lunch eten aan het strand?? Enige pluspunt was de ligging gezellig bij wat bazaars dus savonds kon je nog even wat wandelen en de dolmus is dichtbij. Animatie leuk voor kinderen tot jaar of 8 knutselen en savonds minishow maar ouder dan 8 is er buiten glijbanen niks te doen!! Personeel chagrijnig bleek geen vakantie geen vakantie te hebben geha

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Nooit meer

Jose
16-10-2017

Mooi hotel leuk winkelcentrum maar savonds niet veel te doen animatie valt tegen

Gereisd Met partner in oktober 2017

voor de 2 de keer , geweldig en voor herhaling va

mathieu
14-10-2017

voor mensen met jongere kinderen is het minder geen voetbalveld voor jongens gemengd nederlanders en duitsers nog niet veel russen personeel uiterst vriendelijk animatie iets minder, alleen dodo bij het darten een rekenwonder , geweldiger vent

Gereisd Met partner in oktober 2017

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.