Hotel Diamond Beach

298 reviews over Hotel Diamond Beach in het Nederlands

Geweldig vakantie .een aanrader

Lies Stuut-Ninteman,
1-12-2018

Het is een geweldig hotel .Super kamer.

Het eten en drinken was heerlijk .En heel vriendelijk personeel .Alleen heel veel Duiters maar had je verder geen last van .Je stapte het hotel uit en je zat al in de Bazar .En het was niet ver lopen naar het strand .waar je gebruik kon maken van de ligbedden met matjes.en daar kon je tussen de middag ook eten .en het was ook heerlijk dat je niet zolang in de bus hoefde vanaf het vliegveld .echt we hebben een super vakantie gehad .

Nooit meer naar dianomd beach

J,
14-10-2018

Kamers waren schoon. Eten koud en weinig variatie , grote groep in hotel ziek geworden. . Heel veel Duitsers die wel vriendelijk bediend worden. Als Nederlander adviseer ik om een ander hotel te nemen. Diamond beach , de beach is ongeveer 10 minuten lopen over ander terrein. . Ik ga hier Nooit meer heen. Zeker geen 5 ster waardig

Volgende keer een rustiger hotel/reisperiode

Debbie Groenendijk,
4-9-2018

Het hotel was super schoon, het eten was zalig, afwisselen en vers, de mensen vreselijk lief en beleefd! De Spa was geweldig en voorzien van vakmensen met respect. Dat kom je nog maar weinig tegen. We hebben dagelijks genoten van de heerlijke hammam en de zalige massages. Ik zou alleen daarom zo weer terug willen. De attente bediening die bij het zien van jou al na een dag weten welk drankje je drinkt. En dat met een hotel dat mutje vol zat. Dat is bijzonder en vooral ook erg fijn.

Een minpuntje vonden wij dat het strand niet aan het hotel zat, de strandbedjes hutje mutje op elkaar staan, er super herrie is in het zwembad (maar dat schijnt in Turkije normaal te zijn) de handdoekenrace in de ochtend voor de bedden bij het zwembad. Het was soms hilarisch. Een rij van drie dik aan ligbedden voor de zwembadrand maakt het complex nog kleiner dan het al is. Voor ons was enige rust in combinatie met een Spaprogramma toch wel gewenst.

D-reizen

leuk, maar geen tweede keer

diede,
15-4-2018

mooi hotel, wel erg afgelegen. personeel onvriendelijk. eten prima!

Alles is het net niet. Geweldig personeel.

Renée,
3-12-2017

Ik ben hier nu 2x geweest, vorig jaar december en dit jaar november. Het hotel is er flink op achteruit gegaan. Over de animatie kan ik niks zeggen, die is er gewoon niet. Ze zitten ergens aan een tafel en roken de ene sigaret naar de andere, ik weet niet eens zeker wie nu bij de animatie hoorde. Het eten is matig en beperkt. De kamer was prima, geweldige douches, tot het een nacht regende en we onze kamer konden dweilen. Mijn zusje en ik zitten momenteel onder de beten, bedwantsen. Er is niet gek veel te doen in het hotel, ik zou het voor jonge mensen ook absoluut niet aanbevelen. Het personeel is geweldig, gezellig en werkt hard. Het gebouw is binnen mooi, maar oud en valt praktisch uit elkaar. De tuin is niet bijzonder, maar het zwembad is wel ruim. De buurt waarin het hotel ligt is wel weer leuk, het is een en al bazaar. Het strand is mooi in november, maar ik kan me niet voorstellen dat je in de zomer honderden mensen op kwijt kunt. De gasten in het hotel zijn verschrikkelijk onbeschoft tegen het personeel (en waren erg lastig tegen ons, we waren met 3 vrouwen, mijn moeder, zusje en ik). Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen, frustrerend is het wel. Voor de prijs is het prima (na de renovaties, die beginnen in januari), want het is gewoon een erg goedkoop hotel.

Nooit meer

Jose,
16-10-2017

Mooi hotel leuk winkelcentrum maar savonds niet veel te doen animatie valt tegen

voor mensen met jongere kinderen is het minder geen voetbalveld voor jongens

gemengd nederlanders en duitsers nog niet veel russen

personeel uiterst vriendelijk

animatie iets minder, alleen dodo bij het darten een rekenwonder , geweldiger vent

nooit méér

marina mijlemans,
2-10-2017

de fotos op de site touroperator bedriegelijk !!

aan het strand zone van het hotel eten en drinken betalen ???? Toch all in betaald ???

Kluisje kamer 2,50 per dag ??? erover

niet vriendelijk

wéér die belachelijke toestanden handdoeken om 6 U over een geliefde stoel gaan leggen dat moesten ze overal verbieden !!!!

eten is normaal lauw Turkije nu Koud!!!!!

Nooit Méér Dit hotel

Heerlijke vakantie gehad

Linda,
26-9-2017

Goed hotel, vreselijk lief personeel.

Mooi schoon hotel

Fam.Duijn,
24-8-2017

Gezellig en super vriendelijk personeel. Stonden altijd voor je klaar.

leuke omgeving met de bazaar voor de deur met super lage prijzen.

Bedden zijn keihard, maar wel schoon.

we waren er 13 dagen en dat is voor al inclusief wat te lang. wel heel veel keus.

Wij waren met ons gezin met oudere kinderen en broer en schoonzus op vakantie. tafel voor 6 personen werd voor ons gereserveerd.

Minpunt is wel dat ijs overdag en sapjes apart betaald moeten worden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.