Hotel Defne Dream

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Defne Dream
8,2

6 reviews over Hotel Defne Dream in het Nederlands

super hotel en heerlijk eten

gerrit bos
21-9-2012

heel mooi schoon hotel pas in 2009 gerenoveerd wij hadden een super kamer uitzicht op zee en op het zwembad de sevice klasse ening nadeel was toen wij aan kwamen werd ons gevraagd of wij voor 1 nacht naar een ander hotel een wouden het hotel zat vol wij zijn toen naar defne garden gebracht een zuster hotel ook super er is gratis internet en daar staan 6 computers de animatie was leuk maar op duits gericht het eten was perfect men heeft er een eigen tafel en als men vraagd om buiten te zitten kan dat als er plaats is hebben 2 dagen moeten wachten er is een hele grote speelhal met 2 tennis tafels en 6 biljart tafels alles gratis grote fines ruimte een hamman sauna alle maal gratis de gasten zijn voornamelijk komt duitsers was enige nederlander geen russen 90% komt terug wij ook gewoon weg super men moet alleen voor de coktails betalen 6 euro voor de rest kan men drinken wat je wilt

Gereisd met partner in juli 2012

schoon en heerlijk eten

marian
15-8-2012

erg schoon hotel .vlakbij zee rustig gelegen erg vriendelijk personeel wat hard werkt .en een erg vlotte bediening restaurant met uitzicht op zee.heel erg lekker eten veel variatie in vis en vlees uitgebreid ontbijt met veel keus en droom toetjes taart pudding veel vers fruit alleen coktails zijn niet bij all in in begrepen keurige kamers met goede schoonmaak

Gereisd met partner in juli 2012

fantastisch hotel en prima service

fam leppink
7-8-2011

in meivakantie geweest, kortom super hotel en erg kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

2007

toen ik er voor de eerste keer was, was het echt super leuk,, de annimatie team was echt SUPER!! leuk,, het eten is er heel erg lekker en je hebt een mOoie zee met zandstranden,,(als je 's avOnd een strandwandeling wil maken moet je uitkijken voor de krabben,, doodeng niet dat ze wat doen ofzoo=) maar we vonden het zoo leuk dat we nog een keer gingen en toen was de annimatie iets minder dus je moet niet voor het annimatie team gaan want dat zijn natuurlijk elke keer weer andere mensen,, en er zitten altijd wel mensen bij die wat te zeiken hebben,, het is daar echt super!!! aan te raden.. !! en de kamers zijn Ook heel erg mooi,, tip: vragen voor een kamer met zeezicht!!

Gereisd familie in juni 2005
2006

Dit is een Hotel voor bejaarde mensen die echt tot rust willen komen. Er is hier niets te doen, animatie verveelt zichzelf en onvriendelijk personeel. Het eten is redelijk en niet te uitgebreid maar wel oude hollandse kost, spruiten en bloemkool. De 4 sterren zoals ze zeggen krijgen ze absoluut niet. 3 sterren is echt al maximaal

Gereisd anders in oktober 2006
2004

zeer mooi hotel, vriendelijke bediening, eten was goed maar kon iets uitgebreider, prachtig zwembad alleen water was iets te koud, enige nadeel was dat er s-avonds bijna niets te doen was zeer matige annimatie en heel belangrijk er waren geen russen te bekennen.

Gereisd anders in Wed May 26 2004 12:59:38 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasFrans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Defne Dream in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Defne Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.