Hotel Defne Dream ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door gerrit bos

super hotel en heerlijk eten

gerrit bos
21-9-2012

heel mooi schoon hotel pas in 2009 gerenoveerd wij hadden een super kamer uitzicht op zee en op het zwembad de sevice klasse ening nadeel was toen wij aan kwamen werd ons gevraagd of wij voor 1 nacht naar een ander hotel een wouden het hotel zat vol wij zijn toen naar defne garden gebracht een zuster hotel ook super er is gratis internet en daar staan 6 computers de animatie was leuk maar op duits gericht het eten was perfect men heeft er een eigen tafel en als men vraagd om buiten te zitten kan dat als er plaats is hebben 2 dagen moeten wachten er is een hele grote speelhal met 2 tennis tafels en 6 biljart tafels alles gratis grote fines ruimte een hamman sauna alle maal gratis de gasten zijn voornamelijk komt duitsers was enige nederlander geen russen 90% komt terug wij ook gewoon weg super men moet alleen voor de coktails betalen 6 euro voor de rest kan men drinken wat je wilt

Gereisd met partner in juli 2012