Hotel Defne Dream ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door janine

toen ik er voor de eerste keer was, was het echt super de

janine
25-1-2007

toen ik er voor de eerste keer was, was het echt super leuk,, de annimatie team was echt SUPER!! leuk,, het eten is er heel erg lekker en je hebt een mOoie zee met zandstranden,,(als je 's avOnd een strandwandeling wil maken moet je uitkijken voor de krabben,, doodeng niet dat ze wat doen ofzoo=) maar we vonden het zoo leuk dat we nog een keer gingen en toen was de annimatie iets minder dus je moet niet voor het annimatie team gaan want dat zijn natuurlijk elke keer weer andere mensen,, en er zitten altijd wel mensen bij die wat te zeiken hebben,, het is daar echt super!!! aan te raden.. !! en de kamers zijn Ook heel erg mooi,, tip: vragen voor een kamer met zeezicht!!

Gereisd Familie in juni 2005
Volgende reviewVolgende