Hotel Daisy Garden

Matig

23 reviews over Hotel Daisy Garden in het Nederlands

Niet Kras-waardig

irma, 19-10-2010

Eerste kennismaking met Turkije. Hotel super eenvoudig. Water koud. Eten smerig en koud. drankjes duur. Zouden 2 nachten hier zijn, maar werden overgeplaatst naar hotel King met nog 8 gasten van onze rondreis, omdat de electrischiteit en water die dat afgesloten zouden worden. Dat was dan nog een pluspunt voor het hotel dat ze dat hadden geregeld, maar de rest bleef weer hier.

Eigen schuld als je hier naar toe gaat

maurice, 27-7-2010

Ga nooit naar dit hotel toe. Echt een Schandelijke Hotel. Het eten was super slecht en Personeel wat alleen maar Turks praat. De schaamteloze Eigenaar is een alcoholist, zeer nors en onvriendelijk, onbeschoft, onmenselijk en een Tiran. Scheldt de hele dag op zijn personeel of zijn kinderen. Slaat ze vervolgens ook. Als iets hem dwars zit, bijvoorbeeld dat mensen klagen dan maak maar dat je wegkomt. Hij de buiten bar slaat hij hij alles kapot en in de restaurant begint hij met borden te smijten. Het personeel is heel bang voor hem. Verder is hij alleen maar op geld uit. Begint heel vroeg in de middag al met een grote potje Bier, en 's avonds is hij dan ladder zat. En dit moet je dagelijks meemaken. Turkije is heel mooi, alleen dit hotel is echt geen aanrader. Dus niet doen.

Dit nooit meer!!!

Schraa, 20-10-2008

Zeer slecht hotel. slecht eten, geen muziek , geen animatie, alleen 3 turkse zenders op de tv, ongezellig en personeel wat turks praat. Alleen de "eigenaar" die duits spreekt. eten was slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Daisy Garden voor je op een rij gezet:

rond uit slecht! een echte afrader!

elke, 3-9-2008

schimmel in de badkamer. stoffige airco. stank. onaardige bediening. ze verstaan je niet tenzij het ze uitkomt. bij het vertrek vroegen ze mij vriendelijk of ik mijn drankjes nog een keer wilde betalen. enz. niet doen!

Hondenhok is beter

Herman, 3-9-2008

De eerste kamer kon niet goed afgesloten worden en in de badkamer zat de schimmel centimeters dik op de badrand. De andere kamer was net leefbaar maar de bedden zijn hard en de kussens zijn net blokken beton. De airco werkte wel maar we hadden steeds het idee dat het niet lang meer zou durn voordat deze van de muur kwam en hij was nog nooit schoongemaakt van binnen.

Er loopt 1 man rond die alles wat drank betreft moet regelen maar deze regelt alleen als je moet betalen. Als je A.I. hebt dan moet je maar zien dat je wat krijgt. Er is wel een kinderbadje maar er wordt geen apart eten gemaakt voor de kinderen. Het eten smaakte eigenlijk best wel maar we gingen toch aan de diaree (we koken zelf ook met olijfolie dus daar kon het niet aan liggen). Dit hotel wensen wij niemand toe. Gelukkig zit er vlakbij een Hollands tentje (Wiellies) waar we wel een normale bak koffie en thee konden krijgen en ook goed konden eten.

1 keer en nier weer

wendy lalkens, 22-8-2008

wij zijn gister terug gekomen uit turkije...hotel daisy

het was een vakantie die je niet gauw overdoet.

we hadden all in...dit is dara niet zi..drinken wel de hele dag maar eten op vast gestelde tijden en verder was er tussendoor niks..

de baas erg nors..heeft negatief effect op zijn personeel..dit overigs zijn kinderen zijn.

onze kamer had wel goeie airco...de baskamer zat schimmel in de badranden en het plafond ook...douche lekte, met als egvolg de heel boel nat..

wel werden de handdoeken elke dag verschoond..ene keer om 9 uur s'morgens en de andere keer om 19 uur s'avonds....van de tijd hebben ze daar niet geleerd.

zijn net naar ons reisbureau geweest en hebben een klacht ingediend..dit doen meer mensen want er waren nog een paar nederlanders in het hotel die een klacht indienen.

Het eten was eentonig...werd met de dag slechter..niet altijd genoeg voorraad en meestal lauw op koud...

van een all in verwacht je toch iets meer en beter

Nooit weer...niks te doen na 22u

Niet snel weer naar een touristisch gebied

Floris, 20-8-2008

Het hotel (Daisy) was alles behalve aangenaam. Luide muziek tot 01:00, sober ontbijt en weinig service. Een biertje koste in het hotel meer dan bij een populaire stranttent en bellen met de telefoon bij de receptie naar je touroperator om te vragen om opheldering, zou 3 euro per minuut kosten...

Verder ben je na de eerste dag de opdringerigheid van de turken al volledig zat. Zelfs als je rustig op het strand ligt wordt je voordurend lastig gevallen. Niet gek dat veel mensen niet verder turkije ingaan dan hun resort.

Ben je net als ons meer van het ondernemen en ga je verschillende omliggende dorpen af of doe je mee met verschillende activiteiten dan moet je er klaar voor zijn dat je voordurend het gevoel zult hebben dat je continu ruimschoots in alles wordt afgezet. Hierbij heb ik het niet over het aanschaffen van kleding of artikelen want daar kun je zelf goed overhandelen over de prijs.

Turkije is zelf een heel mooi land maar de touristische gebieden horen daar niet bij!

matig

WE LOVE TURKEY!, 5-8-2008

De service (klantvriendelijkheid) is slecht. De eigenaar is nogal nors en dit heeft duidelijk effect op zijn werknemers en de sfeer. Zodra wij aan ons avondeten zaten, kwam hij vragen: 'Half of volpension?' (met het rekeningboekje notabene in zijn hand!) Wanneer we antwoorden 'all inclusive' was hij weg zonder ook maar iets vriendelijks te zeggen. Het eten was redelijk, maar vaak niet voldoende voorradig (vooral geen stukje vlees..) Altijd direct op. Drinken bestellen was een ramp; vaak één soort drinken per dag beschikbaar of bedorven wijn met afdronk van kurk. Achter de bar stond z'n verwende zoontje, die met zijn blik van ons afgewend de glazen op de bar smakte.

Het zwembad: hier drijft nogal wat zonnebrandolie op:) gelukkig is het strand dichtbij; prachtig, gezellig en vooral schoon. Een aanrader Side als vakantiebestemming, maar verwacht niet teveel van dit hotel. De kamers zijn overigens dik OK, heerlijke airconditioning. Andere eigenaar erop en het zou SUPER zijn!!!

mooi hoteletje

john, 3-8-2008

servece echt optimaal, 1e avond kwam ik dronken bij verkeerde hotrel terecht met taxie, die overegens spot goedkoop, zijn, zij bellen naar dasy hotel, die mij daar midden in de nacht, 5.00 uur kwamen ophalen met scooter, (kosteloos)

dus prima hotel !!!

Prijs kwaliteit was voor ons wel een 8, want het was nl

Wilthof Veendam Nederland, 10-7-2008

Prijs kwaliteit was voor ons wel een 8, want het was nl. een last minutes.

Omgeving is mooi, wil je iets zien dan moet je erop uit gaan. Ligging van het Hotel is prima, naar zee valt ook mee, een steile weg omlaag, heb je geen zin deze weg terug te gaan, loop je een stukje langs strand en kan je op gegeven moment met een trap weer omhoog. Bij Hotel Linda (aan zee) zijn de strandbedden gratis, alleen 1 consumptie verplicht. Weinig variatie in het eten, De kamers zijn voor een zgn. 3 sterren-hotel goed. Service is zeer goed want ze proberen je steeds geld uit je zak te kloppen, en dat lukt ze aardig. Personeel (kok, schoon-maaksters, en de jonge jongens) zijn vriendelijk. Zeer onvriendelijke hotel eigenaar. Flesje wijn in hotel kost 13,00 euro. Als je HP hebt ben je de bok, dan kan je dokken voor wat je zgn. aangeboden wordt (zo doen ze het voorkomen).

We hebben een aantal aanbieders voor Daisy Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daisy Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daisy Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Daisy Garden scoort een 5.29 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: