Hotel Crystal Sunset Luxury Resortstersterstersterster

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Sunset Luxury Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Crystal Sunset Luxury Resort*
Tijdens een vakantie in Sunset Luxury Resort & Spa verblijf je in een levendig gebied van Turkije. Dit is een vijfsterren resort waar je all-inclusive verblijft. Hou je niet van grote en massale hotels? Dan is dit hotel minder geschikt voor jou. Hou je juist wel van levendigheid? Lees dan met ons mee en ontdek wat dit hotel te bieden heeft.

Jullie zijn erg enthousiast over het eten in Crystal Sunset Luxury Resort. Het eten is lekker en er is veel keuze. Je kunt hier tijdens je vakantie elke dag wat anders eten. Andy: ‘Pluspunt bij het ontbijt was het gratis vers geperste fruitsap.’ Dat maak je dan ook niet snel mee in een all-inclusive hotel. Een nadeel is dat het tijdens de buffetten druk kan zijn en dat er daardoor lange rijen staan. Ook op andere momenten van de dag kun je trouwens prima eten bij Crystal Sunset Luxury resort. In de namiddag is de mini-bakkerij open waar je een gebakje uitkiest of een verse wafel haalt. Dit is volgens reviewers een heerlijke traktatie.

In Sunset Luxury Resort & Spa zit je goed wanneer je houdt van zwemmen. Er zijn verschillende zwembaden met glijbanen. In het hoogseizoen kan het wel lastig zijn om hier een vrij ligbedje te vinden. De oplossing voor dit probleem is volgens Linda om te verhuizen naar het 16+ zwembad. Hier is er altijd plek. In het laagseizoen zijn de zwembaden soms wat aan de koude kant, ze zijn namelijk niet verwarmd.

De hotelkamers in Sunset Luxury Resort & Spa zijn ruim. Kies je voor een familiekamer? Dan hebben ook de kinderen hier een eigen eenpersoonsbed en hoeven zij niet op een slaapbank te slapen. De badkamers hebben een inloopdouche. Reviewers schrijven dat de schoonmaak van de kamers wel beter kan. Niet iedereen heeft gezien dat de schoonmaakster elke dag langs kwam.

Ligging

Crystal Sunset Luxury Resort ligt net buiten het drukke centrum, maar ligt toch centraal dankzij het bruisende winkelgebied buiten het hotel. Je hoeft de straat maar over te steken of je slaat de leukste kleding, accessoires en souvenirs in.

Wil je toch eens naar het centrum van Side om daar te winkelen? Of juist om cultuur te snuiven? Sunset Luxury Resort & Spa ligt op slechts drie kilometer afstand van het centrum van Side. Verschillende vakantiegangers gingen hier lopend naartoe. Zij schrijven dat de wandeling leuk is, je loopt dan langs de hotels en de kust. Vooral in de avond is dit een echte aanrader volgens Andy. Het is ook mogelijk om de dolmus te pakken. Naast naar Side, kun je dan ook naar andere plekken. Reviewer Liset deed dit en deelt twee leuke tips: ‘De markt in Manavgat is zeker een aanrader en het oude deel van Side bekijken is ook de moeite waarde.’

En weet je al of je ook vakantie wilt vieren in Crystal Sunset Luxury Resort?

239 reviews over Hotel Crystal Sunset Luxury Resort

• 2019
    9Jessica01-12-2019

Super vakantie

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Hotel zat vol maar muv handdoekje leggen (net als in veel andere hotels😬) geen last van de drukte gehad. Er waren wel wat opstootjes over de bedjes wat wel echt sneu is. Live cooking was heerlijk en eten verder ook meer dan prima. Je hoeft geen dag het zelfde te eten. De mexicaan was super lekker! Kamer werd iedere dag schoon gemaakt. Maar het meest fantastisch is het zwembad! Strand vond ik wat minder en is een eindje lopen of met het busje, wat prima geregeld is. Heel vriendelijk personeel over het algemeen. Hier zijn mensen ook wel eens minder vriendelijk😜 Toen wij er waren zaten er veel Turkse vakantiegangers wat zeker niet vervelend was. De engelsen en arabieren zijn wel erg ‘aanwezig’. Als je dat niet wilt moet je in Drenthe op de camping gaan staan. Wij hebben alweer geboekt voor 2020, terwijl we nooit weer naar hetzelfde gaan. Tip: een leuke vakantie maak je uiteindelijk zelf😇

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lammerts25-11-2019

Super, voor 1 keer. Groot mooi complex

Super ligging! Direct voor een winkelstraat, het lijkt al snel op te houden maar loop je 200/300 meter door op dat lege stuk begint er een hele grote winkelstraat.

Hotel is opzich goed kleine puntjes ...kamers werden vaak pas schoongemaakt aan het einde van de dag (iig niet voor 15.00) En het restaurant is mega druk. Ook maar een super klein stukje waar je buiten kan zitten. Eten bij het strand niet doen! 1.5 uur wachten naar bestellen is daar heel erg normaal! Zwembad water echt super,super koud wij waren liever op het stand zeewater was een stuk warmer.

Eerste hotel waar je vroeg je bed uit moest om stoelen te hebben! Het is een mooi groot hotel ,maar zelf zal ik om het restaurant niet terug gaan. Echt een vreetschuur niet gezellig. Het deel waar je ook je late ontbijt kan eten deed me denken aan de beverwijkse bazaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Angela24-10-2019

Leuke vakantie, maar voor 1x

Heel erg groot hotel, massaal. Mooie kamer. In de douche weinig ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Planken of een kastje onder de wasbak was niet verkeerd geweest. Schoonmaak was oke. Om de dag themabuffet, ja je ziet veel hetzelfde maar dat is in elk hotel wel in Turkije, de standaard gerechten en dan elke dag ook andere variaties erbij. Eten was heerlijk trouwens. Erg leuke glijbanen. Shows vielen tegen. Wat mij heel erg opviel waren de vele Russen, echt heel veel. Hamam en massage genomen in het hotel. Hamam was prima maar de massage was amateuristisch. Jammer toch veel geld. Een goede tip !!! Wil je een uitstap boeken, doe dat dan bij Volks Reisen by Jack. Rechts schuin tegenover het hotel. Die jongens zijn echt professioneel bezig. TOP !!!

Kaan Varol, General Manager, Manager, 26-10-2019

Dear Angela , Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Nancy20-09-2019

Nooit meer

Mooi hotel, veel te doen voor kinderen, MAAR wat een onvriendelijk personeel. Moet soebatten om tijdens het eten wat te drinken te krijgen. Al het personeel kijkt chagerijnig. Kan ik mij ook wel voorstellen met al die aso russen, turken en marokkanen. Na een dagje strand handdoek gejat van het bedje. 2 keer gevraagd of de minibar bij gevuld kon worden. En elke dag zelfde eten. Ik zeur niet gauw. Maar nooit meer dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Dc15-09-2019

Nooit meer

Elke dag zelfe eten, geen variatie. Personeel niet vriendelijk. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Zwembad was elke dag vies, denk dat ze het 1 a 2 keer per week schoonmaakten. Elke dag moest ik om 6.45 uur opstaan om een plekje te vinden bij het zwembad. Ligging is wel goed, direct buiten het hotel zijn er winkeltjes beschikbaar.

Wel hebben we een familiekamer gekregen met zwembaduitzicht terwijl we met zijn tweeen waren en hebben betaald voor landzicht. Dit was dan ook de enige positieve. Dit was voor mij hier de eerste en de laatste keer.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Greet D.28-08-2019

Heel tevreden.

Heel tevreden over onze 10 dagen in dit hotel. Door de commentaar dachten we dat dit hotel ging tegenvallen. Hele goede ligging. Ligt tss Kumkoy en Side. Winkels tegenover het hotel. Mooie, grote hotelkamer. Vriendelijk personeel, fijne glijbanen, goede handdoekenservice. Enige minpunten waren de drukte in het restaurant (onrespectvolle gasten die veel eten onaangeroerd op hun borden laten liggen maar hier kan het hotel niks aan doen), vroeg opstaan om handdoek te leggen en het eten was lekker alleen soms wat minder warm De minpnt. wegen niet op tegen de positieve punten. Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marianne van den Esschert16-08-2019

Wij kijken terug op een heerlijke vakantie!

Wij hebben 9 dagen genoten op dit resort. Tuurlijk zijn er min punten, zoals heel vroeg handdoeken leggen op de ligbedden, drukte bij het buffet. Maar wij vonden het een prachtig hotel. Familiekamer prima in orde, werd goed schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken. Het buffet was heel varierend, heel veel keus en smaakte heerlijk. Toetjes waren ook voortreffelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is wel enorm groot, dus het is mega qua mensen. Maar vond ik niet hinderlijk. Waar wij echt de laatste 2 dagen aan geërgerd hebben zijn de buitenlandse gasten. Die hebben veel lawaai en houden nergens geen rekening mee. Dat vonden wij het grootste min punt. Al met al, hebben wij een erg leuke vakantie achter de rug!

Kaan Varol, General Manager, Manager, 29-08-2019

Dear Marianne van den Esschert, Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5shirley13-08-2019

nooit meer

Wij verbleven met onze kids van 15 en 16. 7 uur uit bed om handdoekje te leggen. Als je later was alles vol. Bedden op en tegen elkaar. Geen loopruimte. Moest omlopen om bij zwembad te komen. veel asociale mensen. Engelsen en arabische mensen. wachten niet tot je de lift uit bent. stappen er gewoon in. tot 3 x luchtbed gejat terwijl je er naast ligt. restaurant zo vol dat je heel eind moest lopen naar je tafel. alle restaurants zijn binnen. juist heerlijk om buiten te eten met het prachtige weer. wel genoeg keus qua eten. kamers erg onlogisch. we hadden een familiekamer waar eerst de badkamer, dan ouderkamer en dan kids kamer was. kids moesten door onze kamer naar wc. erg gehorig.weinig verlichting in badkamer en geen op het balkon. hele slechte cocktails. goedkoopste van goedkoopste. glijbanen wel super wij zeggen zelf altijd dat mensen altijd wat te zeuren hebben maar dit raden we echt niet aan. voor ons nooit meer!

Kaan Varol, General Manager, Manager, 29-08-2019

Dear Guest, We thank you for sparing your time to share your opinions with us. As Crystal Hotels Resorts & Spa, our objective is day by day to adapt ourself to new developments and offer a higher level of service. Accordingly, we believe that your complaints, criticisms and suggestions will contribute to our works much more than anything. Any complaints, criticisms and suggestions recieved from you are evaluated and the necessary work is done. In this context we have received from you complaints / criticisms / suggestions about …………………………… will be evaluated by the related department. Best Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Veenhuizen31-07-2019

Nooit nooit meer

12 dagen hier geweest. Eten een ramp . Je zit mega ver van het buffet. Alles is koud. En iets wat nog een beetje warm is is koud als je op je plek zit . Lange rijen bij buffet. Ontbijt prima. Schoonmaak slecht. Toiletten stinken overal. Kamer wordt amper schoongemaakt. Regelmatig heen toilet papier op kamer. Je moet om 5 uur je bed uit om een bedje bij zwembad te krijgen. 1 dag was alles weg gehaald van ons door personeel . Mocht niet voor 7 uur . Luchtbedden slippers alles weg. Dagen erna netjes om 7 uur maat ja dan is er nergens plek. En natuurlijk niks terug gekregen, slippers niet en luchtbedden niet. Glijbanen prima, maar ook zwembaden niet mooi schoon , overal haren en eten dreef in het water. Ons zie je hier niet weer .

Kaan Varol, Manager, 03-08-2019

Dear Guest, Thank you so much for your comment. We were very upset to hear this. We work 24 hours to give you the best service. Our meals and buffets are enjoyed by all our guests. We're sorry it doesn't fit your taste buds. All meals are served at 65 degrees and above as required by international standards and at ISO 22000 controls. Higher temperature may cause a service Hazard. The usage of the pools is in your rooms and in all public areas. Reservations placed before 6 am are removed. Thank you for spending your holiday with us. Best Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Manuela30-07-2019

Heerlijke plek,echt verwennerij ! Een weekje relaxen.

Kaan Varol, Manager, 03-08-2019

Dear Manuela , Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

16 tips over Hotel Crystal Sunset Luxury Resort

• Desire, 13-10-2013

Historisch centrum Side, prachtige oudheden! Goed restaurant aan de Haven, niet goedkoop maar biefstuk smelt op je tong! (als je een keer buiten de deur wil eten)

• Martens Basiel, 06-10-2013

Voor uitstapjes, boek bij de lokale buro's daar, evenals voor een massage. Die zijn stukken goedkoper en zeker even goed, heb er zelf 4 genoten! Aan te bevelen, Solaris, rechtover het Hotel. De uitbater is een Duitser en spreek degelijk Engels! Wij vonden de uitstap met de cabrio bus safari fantastisch! Hebben veel gezien en geleerd.

• lisanne, 11-10-2013

Boek een kamer in de zij gebouwen met uitzicht op zwembad daar heb je het minste last van de kamers. Ze worden in de winter ook beter geisoleerd.

66 vragen over Hotel Crystal Sunset Luxury Resort

• Anne-Marie , 02-07-2019

Excursies

Wat is wijsheid, een excursie boeken via Corendon of ter plaatse? Scheelt dat veel geld bijvoorbeeld? Is dat 'safe'?

• Ilona Overmeer, 27-01-2019

Drinken

Hebben ze hier ook slush Puppy (gerasp ijs met limonade) ??

Ann, 23-02-2019

Nee, helaas niet. En ook geen frappuccino (ijskoffie)

• de Jong, 07-08-2018

Handdoek leggen

Is het echt zo dat je om 5u je handdoek moet leggen bij het zwembad?

A, 09-08-2018

Wij zijn er momenteel nog en het handdoekje leggen heb ik nog nooit zo erg meegemaakt. Als je na 10 uur bij het zwembad komt heb je geen ligbedje / parasol meer. Na veel klagende mensen hebben ze 3 dagen geleden op alle bedjes een briefje gelegd dat je voor 8 uur geen handdoeken mag neerleggen, maar dat helpt natuurlijk niets. Mensen leggen handdoeken en komen gerust pas om 14 uur. Echt verschrikkelijk en schandalig.

de Jong, 10-08-2018

Nou joepie wij gaan volgende week heen! Dus echt 7u of eerder een handdoek leggen? Vreselijk!

Jannie, 09-08-2018

klopt helemaal, als je om 8 uur bij het zwembad komt weet je niet wat je ziet, bijna alle bedjes vol met handdoeken en er ligt niemand op. er zijn super veel bedjes, daar ligt het niet aan. Vanaf 9 uur echt geen bedje meer te vinden. Op een ochtend lagen er briefjes op de bedjes dat je voor 8 uur geen handdoekje mocht leggen, maar werd gewoon toch gedaan. Wij hebben 2x in de middag gehad dat onze bedjes werden gestolen en spullen op de grond waren gegooid terwijl we aan het zwemmen waren.

Hotel Crystal Sunset Luxury Resort info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats