Hotel Crystal Sunset Luxury Resort

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
Hotel Crystal Sunset Luxury Resort
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Crystal Sunset Luxury Resort* Tijdens een vakantie in Sunset Luxury Resort & Spa verblijf je in een levendig gebied van Turkije. Dit is een vijfsterren resort waar je all-inclusive verblijft. Hou je niet van grote en massale hotels? Dan is dit hotel minder geschikt voor jou. Hou je juist wel van levendigheid? Lees dan met ons mee en ontdek wat dit hotel te bieden heeft.

Jullie zijn erg enthousiast over het eten in Crystal Sunset Luxury Resort. Het eten is lekker en er is veel keuze. Je kunt hier tijdens je vakantie elke dag wat anders eten. Andy: ‘Pluspunt bij het ontbijt was het gratis vers geperste fruitsap.’ Dat maak je dan ook niet snel mee in een all-inclusive hotel. Een nadeel is dat het tijdens de buffetten druk kan zijn en dat er daardoor lange rijen staan. Ook op andere momenten van de dag kun je trouwens prima eten bij Crystal Sunset Luxury resort. In de namiddag is de mini-bakkerij open waar je een gebakje uitkiest of een verse wafel haalt. Dit is volgens reviewers een heerlijke traktatie.

In Sunset Luxury Resort & Spa zit je goed wanneer je houdt van zwemmen. Er zijn verschillende zwembaden met glijbanen. In het hoogseizoen kan het wel lastig zijn om hier een vrij ligbedje te vinden. De oplossing voor dit probleem is volgens Linda om te verhuizen naar het 16+ zwembad. Hier is er altijd plek. In het laagseizoen zijn de zwembaden soms wat aan de koude kant, ze zijn namelijk niet verwarmd.

De hotelkamers in Sunset Luxury Resort & Spa zijn ruim. Kies je voor een familiekamer? Dan hebben ook de kinderen hier een eigen eenpersoonsbed en hoeven zij niet op een slaapbank te slapen. De badkamers hebben een inloopdouche. Reviewers schrijven dat de schoonmaak van de kamers wel beter kan. Niet iedereen heeft gezien dat de schoonmaakster elke dag langs kwam.

Ligging

Crystal Sunset Luxury Resort ligt net buiten het drukke centrum, maar ligt toch centraal dankzij het bruisende winkelgebied buiten het hotel. Je hoeft de straat maar over te steken of je slaat de leukste kleding, accessoires en souvenirs in.

Wil je toch eens naar het centrum van Side om daar te winkelen? Of juist om cultuur te snuiven? Sunset Luxury Resort & Spa ligt op slechts drie kilometer afstand van het centrum van Side. Verschillende vakantiegangers gingen hier lopend naartoe. Zij schrijven dat de wandeling leuk is, je loopt dan langs de hotels en de kust. Vooral in de avond is dit een echte aanrader volgens Andy. Het is ook mogelijk om de dolmus te pakken. Naast naar Side, kun je dan ook naar andere plekken. Reviewer Liset deed dit en deelt twee leuke tips: ‘De markt in Manavgat is zeker een aanrader en het oude deel van Side bekijken is ook de moeite waarde.’

En weet je al of je ook vakantie wilt vieren in Crystal Sunset Luxury Resort?

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Sunset Luxury Resort voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Crystal Sunset Luxury Resort in het Nederlands

Heerlijk in het voorseizoen

Danielle
16-6-2019

Groot hotel met veel mogelijkheden. In het voorseizoen nog rustig en dus geen last van de massa. Genoeg ligbedjes, met matrasje erop. Handdoek services. Glijbanen vanaf 120cm, ook leuk peuterbad. Heerlijke hamman, €50 voor complete behandeling. Eten gevarieerd met dagelijks een ander thema. Verse jus, borden zijn koud waardoor eten snel koud. Drinken aan tafel geserveerd. Echte frisddrank bij eten, bij zwembad postmix. Dagelijkse afwisselende show in theater. Strand 10 min lopen, waar bedjes zijn en een bar, diverse betaalde watersport. Aan de overkant van hotel wat winkeltjes en restaurantjes. Wij hadden een juniorsuite, dochter sliep op slaapbank waarbij wij een extra matrasje hebben gevraagd want anders erg dun.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Kaan Varol, General Manager, Manager, 18-6-2019

Dear Mrs. Danielle , Thank you for taking the time to complete this review following your stay with us. We are delighted that our quality and standards met with your complete satisfaction and the friendliness received by the team. We are looking forward to having the opportunity to welcome you back soon. With kind regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Super, voor herhaling vatbaar

Ann
1-12-2018

Mooi hotel, prachtig zwembad. Eten zeer veel keus, jammer van ontzettend lang rijen aan buffet.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer. Na 6 dagen wilden we naar huis.

Kristel
30-10-2018

Voor mensen die van drukte houden. Slechtste hotel van de keten. Paraiso Verde en admiral waren stukken beter. Obers kenden hun cocktails niet. Muziek te luid aan zwembad. Geen mogelijkheid om buiten te eten. En veel te druk s'avonds voor te eten. Precies een refter van school, zo een lange rij om aan te schuiven.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer.

Ouisal
27-10-2018

Niet doen!!! Geen 5* waard. Erg smerige badkamers: handdoeken werden niet verwisseld en geen nieuwe wc-papier. Vloer in de badkamer is erg vies. Ik heb elke dag naar de receptie moeten bellen en bijna moeten smeken voor een betere housekeeping en voor nieuwe handdoeken/wc-papier. De bedden werden ook niet verschoond/opgemaakt. Het personeel is erg onvriendelijk en hebben liever geen Nederlanders/Belgen in het hotel. Ze spreken ook nauwelijks Engels en kijken/praten onbeschoft. Ik heb zoveel geld uitgegeven, maar het was het niet waard. Erg jammer!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Leuk maar niet geweldig

Marian
26-10-2018

Mooi hotel maar minder luxe als verwacht. Wel elke dag schone handdoeken in de ruime (gehorig) kamers. Erg druk in eetzaal waar je binnen eet. Wel lekker gegeten. Veel Engelse, Turkse en Russische gasten. Zwembad vrij koud water, glijbanen leuk. Zoek je echt rust, zoek dat n ander hotel. Handdoeken voor bij het zwembad zijn er genoeg. Stoel reserveren is inderdaad nodig. Animatie matig. Tegenover hotel straat met winkels. Strand goed bereikbaar en dichtbij hotel. Mooie route naar Side zo'n 4 km waar je langs al de hotels loopt en het strand. We hebben een mooie vakantie gehad maar kiezen volgende keer toch voor een ander hotel. Missen toch dat beetje extra gezelligheid en luxe voor de ruimtes en rust.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Liset
19-10-2018

Een geweldig hotel!! De hygiëne is top, zelfs de wc’s bij het zwembad zijn super schoon! De kamer wordt dagelijks schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Het eten is erg gevarieerd dus er is altijd wel iets bij wat je lekker vindt. Het zwembad is schoon en er zijn altijd nog wel bedjes vrij om op te liggen (misschien is dit in het hoogseizoen anders). De ligging is ook super, de winkels zijn 10 meter buiten het hotel. Side, Kumkoy en Manavgat zijn ook goed bereikbaar met de dolmus! De markt in Manavgat is zeker een aanrader en het oude deel van Side bekijken is ook de moeite waarde. Al met al een top vakantie!! Ik raad dit hotel iedereen aan!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Top! Aanrader!

Sabine de jongh
16-10-2018

Snap de negatieve reacties niet! Heerlijke vakantie gehad. Ruime keuze aan eten, mooie kamers,leuk entertainment, midden in een bruisend winkelgebied Top vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Best perfect

Yns
4-10-2018

Goede werkende services qwaliteit

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer, echt geen aanrader!

EO
3-10-2018

Bij aankomst ,meteen naar het zusterhotel crystal sunrise gestuurd omdat er geen kamer vrij was. De volgende dag kwam er pas een kamer vrij, om 17:00. kwamen we in de kamer aan; kregen we een kamer zonder zeezicht terwijl we dit wel geboekt hadden en voor betaald hadden. Toen kregen we een andere kamer met zeezicht, ook deze kamer was niet goed, afstandsbediening was kapot de minibar deed het niet fatsoenlijk en maakte zon erge lawaai,muren vies. de elektriciteit deed het niet, moest een technieker naar kijken. Kamers werden niet schoongemaakt, bedden niet verschoont ,alleen de handdoeken werden verwisseld maar bij ons was dat zelfs 2 x niet gedaan en hebben we zelf om handdoeken moeten vragen en ook om wc papier moeten vragen. het hotel ziet er overal erg smerig en onverzorgd uit, alsof het hotel al 20 jaar bestaat, Te kort aan personeel. Van de buitenkant prachtig en mooie zwembaden (glijbanen) maar dat was het dan! Nooit meer!!

Gereisd Met partner in september 2018
Feyzullah Üstün, General Manager, Manager, 6-10-2018

Beste Gast,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden.

We vinden het jammer om te lezen dat de verwachtingen die u had niet ingelost zijn. Het is ons doel om iedereen een fijne vakantie te bezorgen.

De minpunten die u heeft aangegeven zullen door ons geëvalueerd en waar mogelijk verbeterd worden.

We willen u van harte bedanken voor uw objectieve beoordeling en hopen u weer in Crystal Sunset Luxury Resort & SPA te mogen verwelkomen.

Achterstallige onderhoud en ontzettend vies,

Mevrouw H.
28-9-2018

Minpunten: - kamers zijn vies: badkamer, vloer: Ophoping van vuil, zwarte stukken tussen de douchedeuren. Heel slecht verlicht. - vloer in de gangen zitten onder vlekken - overvolle liften die nogal vies zijn - eetgedeelte is behoorlijk oud en erg druk, het is ‘vechten’ voor een plekje. - overal in het hotel hebben ze eerste generatie led verlichting gebruikt. Overal ziekenhuis-sfeer. Sommige delen van het hotel zijn helemaal niet voorzien van verlichting. -de meeste personeel is vermoeid en ze kijken je vreemd aan als je ze bijvoorbeeld om bestek vraagt. Ze lopen alleen naar je toe om drinken in te schenken als je Turks spreekt of gooit geeft. - vochtige ruimtes bij kinderspeelplaats: vochtige schimmel vloer. Daar laten ze de kinderen op blote vloer spelen.
Kortom, absoluut geen 5*hotel. Niet hygiënisch, zonde van het geld. Niet kindvriendelijk. Helaas!!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunset Luxury Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunset Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.