Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Tijdens een vakantie in Sunset Luxury Resort & Spa verblijf je in een levendig gebied van Turkije. Dit is een vijfsterren resort waar je all-inclusive verblijft. Hou je niet van grote en massale hotels? Dan is dit hotel minder geschikt voor jou. Hou je juist wel van levendigheid? Lees dan met ons mee en ontdek wat dit hotel te bieden heeft.

Hotel Crystal Sunset Luxury heeft een prima gemiddelde score! Over het algemeen zijn vakantiegangers erg tevreden over het hotel. Een vakantieganger heeft recent nog Crystal Sunset Luxury bezocht en was echt tevreden over zijn bezoek. Zo zegt hij: “Prachtig hotel! Zeer schoon. Zeer vriendelijk personeel. Kamers worden zeer uitgebreid schoongemaakt. Uitgebreide keuze qua eten. Geschikt voor jong en oud! Adults pool ideaal. Hierdoor heerlijk rustig kunnen relaxen.” Het hotel scoort hoog op kamers en de zwembaden. Ook Sharita heeft een fijne vakantie gehad en zegt hierover: “Eenmaal aangekomen en ingecheckt bleek dat we de suite hadden gekregen met jacuzzi ipv een familiekamer. Even twee bedjes er bij gevraagd en de kinderen konden ook slapen. Top! Het hotel is echt mega groot, mooi, schoon, luxe en van alle gemakken voorzien. De hygiëne staat hier hoog in het vaandel en het personeel is vriendelijk. Minibar wordt iedere dag gevuld en mag je bij all inclusive gebruik van maken. Het animatieteam is top. Ze betrekken de badgasten die zin hebben om mee te doen er goed bij. Zijn vrolijk en doen echt hun best om het verblijf zo leuk mogelijk te maken, ook voor de kleintjes. Toppers! Het eten kan beter. Soms nog roze kip of ander niet voldoende gegaard vlees. Dat kan natuurlijk niet. Maar zoals met alles is het lastig iedereen tevreden te houden maar echt, er is genoeg lekkers! Muziek staat in de avond bij het zwembad wel hard. Mag wat zachter. Genoeg shops ook in de omgeving. Zeker tot ziens! :-)”

De ligging

Crystal Sunset Luxury Resort ligt net buiten het drukke centrum, maar ligt toch centraal dankzij het bruisende winkelgebied buiten het hotel. Je hoeft de straat maar over te steken of je slaat de leukste kleding, accessoires en souvenirs in. Wil je toch eens naar het centrum van Side om daar te winkelen? Of juist om cultuur te snuiven? Sunset Luxury Resort & Spa ligt op slechts drie kilometer afstand van het centrum van Side. Verschillende vakantiegangers gingen er lopend naartoe. Zij schrijven dat de wandeling leuk is, je loopt dan langs de hotels en de kust. Vooral in de avond is dit een echte aanrader volgens Andy. Het is ook mogelijk om de dolmus te pakken. Naast naar Side, kun je dan ook naar andere plekken. De luchthaven van Antalya ligt op 60 kilometer van het hotel af.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel bestaat uit 1 hoofdgebouw met 6 verdiepingen en bijna 600 ruime kamers. In de lobby vind je een 24-uursreceptie en een internethoek tegen betaling. Vakantiegangers kunnen gratis gebruik maken van wifi in elke openbare ruimte. Het hotel biedt een buffetrestaurant, 5 à-la-carte restaurants en 7 bars. Genoeg keuze voor overheerlijk eten dus! Wel is dineren in een à la carte restaurant altijd op basis van reservering en mogelijk tegen betaling. Informeer bij de receptie naar de voorwaarden. In de namiddag is de mini-bakkerij open, waar je een gebakje uitkiest of een verse wafel haalt. Dit is volgens reviewers een heerlijke traktatie. Zwemliefhebbers zitten helemaal goed bij Crystal Sunset Luxury. Er zijn verschillende zwembaden met glijbanen. In het hoogseizoen kan het wel lastig zijn om hier een vrij ligbedje te vinden. De oplossing voor dit probleem is volgens Linda om te verhuizen naar het 16+ zwembad. Hier is er altijd plek. In het laagseizoen zijn de zwembaden soms wat aan de koude kant, ze zijn namelijk niet verwarmd.

De kamers

De hotelkamers in Sunset Luxury Resort & Spa zijn ruim. Kies je voor een familiekamer? Dan hebben ook de kinderen hier een eigen eenpersoonsbed en hoeven zij niet op een slaapbank te slapen. De badkamers hebben een inloopdouche. Reviewers schrijven dat de schoonmaak van de kamers wel beter kan.

Het verschil in kamers

Een standaardkamer beschikt over een airconditioning, telefoon, minibar en een waterkoker. De badkamer is uitgerust met een douche, toilet en haardroger. De kamers zijn geschikt voor maximaal drie personen en hebben een balkon of terras met zitje. Sommige kamers kunnen ook geboekt worden voor alleengebruik. Op de bovenste verdieping zijn de comfort standaardkamers gelegen. Deze kamers zijn iets ruimer dan de standaardkamers en beschikken over dezelfde faciliteiten als de standaardkamers. Ook deze kamers zijn te boeken voor drie volwassenen. De deluxe kamers hebben dezelfde faciliteiten als de standaardkamers en zijn geschikt voor vier volwassenen. Ga je met het gezin op vakantie? Dan is de familiekamer de optie voor jou. Deze kamers hebben 2 aparte slaapkamers en een tussendeur. En is voor maximaal vijf personen. Daarnaast hebben de familiekamers dezelfde faciliteiten als de standaardkamers.

Eten en drinken

Er kan all-inclusive worden geboekt. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm zijn bij de reissom inbegrepen. Voor speciale wensen biedt het hotel vegetarische gerechten aan. Het verblijf biedt ook snacks aan. Er is een ruime keuze aan alcoholvrije dranken en alcoholische dranken.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Voor de kinderen is er een kids- en teenclub. De kidsclub is voor kinderen van 4 tot 12 jaar oud en de teenclub is voor kinderen van 13 tot 17 jaar oud. Tevens is er een speeltuin waar je jongste vakantiegangers helemaal los kunnen gaan op de speeltoestellen. Daarnaast is er een animatieteam die een glimlach op elk gezicht bezorgd.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan bij Crystal Sunset Luxury. De kinderbedden zijn op aanvraag beschikbaar, geef jouw door bij het boeken van de kamer.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

236 Reviews over Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 8Felicity12-09-2022

Genoten

Groot en luxe verblijf, genoeg te doen voor jong en oud.

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 17-09-2022

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences. We are glad to hear that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back here in the nearest future.

Best Regards,

Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 8Yas04-09-2022

Fijn voor gezin met grote kids, maar slecht eten.

Het resort oogt van buiten degelijk en luxe met mooie zwembaden en heerlijke glijbanen. Wat mist is een mooie grote tuin en zicht op zee. Je krijgt het gevoel dat je ingesloten zit tussen de bazaar en het hotel aan de andere kant.

De gastvrijheid van het personeel was heel groot. Fijne hardwerkende mensen. Eten was helaas te koud. Dat was het grootste minpunt. In vergelijking met andere resorts biedt dit hotel geen verrassende culinaire ervaring. Jammer!!

Kamers waren goed voor 5 personen: heel fijne bedden en kussens, airco en schoonmaakservice! Groot minpunt is de Wi-Fi bereikbaarheid. Die was slecht! En de indeling van de kinderen bedden kon beter: wij zouden liever het derde kind in een stapelbed hebben dan op de ouderkamer.

Activiteiten binnen het zwembad waren top! Beach-volleybal, darten , aquagym, schieten met buks, waterpolo etc. Activiteiten buiten het resort zijn af te raden: te duur!

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 17-09-2022

Dear Guest, Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and thank you for your time to rate us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset.

Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 7Mieke17-08-2022

Groot mooi schoon hotel Alleen massaal!

begin augustus een week naar crystal sunset gegaan. Mooi groot schoon hotel. Voor ons te massaal vooral in restaurant en aan zwembad. Ruzies om de bedjes. Tot half 9 worden reserveerde bedjes door t hotel weg gehaald als je er niet ligt en terecht. Alleen je moet echt vroeg 7:00/7:30 beneden zijn om een plekje met je gezin aan t water te hebben. Strand mooi en leuke watersporten. Al weten ze de prijzen daar wel voor toeristen. Leuk strandtenten wat bij het hotel hoort all inclusieve ideaal. Ook de bedjes op het strand zijn vrij. Prima te lopen maar er gaat ook een busje. Het zwembad is gaaf en de glijbanen geweldig. Te heet voor ons in hoogseizoen 40c +ook savonds koelt het niet af. Leuke winkeltjes voor het hotel oud side ook gaaf. Maar door de hitte is een activiteit bijna niet te doen. Hamam aan te raden!!! Was fijn verblijf maar we gaan niet nog eens. Eten prima!. Personeel vriendelijk. Uur met taxi va AirPort 60,00

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Mieke , Thank you very much for taking the time to review about us. It gives us the opportunity to increase our hotel’s quality in order to offer you a better service. Thank you also for your kind compliments regarding our personnel. It would be a pleasure for us to welcome you again at Crystal Sunset. Best Regards Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 8Michel13-08-2022

Voor ons een prima verblijf !

we gingen er heen met 9 personen waarvan 5 kids van 5,9,9,15,17 jaar Het zwembad was fantastisch,mooi groot,mooie glijbanen,prima bedjes,alleen wel 'handdoekje leggen om 8 uur voor mooie plekjes" Ook moest ik even naar de receptie voor een geel armbandje (7jr-10jr) omdat anders de jongste niet vd glijbanen gebruik mocht maken ! koste me wel ff lullen maar na ondertekenen van een briefje en afgesproken dat hij alleen met een volwassen persoon mee mocht was het zo opgelost ! kamers waren prima, netjes,vriendelijk personeel en echt overal is er wel een mannetje/vrouwtje voor. S,avonds genoeg animatie en genoeg winkeltjes uiten hotel. Daarbij kun je voor een euro met het taxi busje naar de manavgat markt,het plaatsje Side,of naar Kumkoy (allemaal winkeltjes) binnen een straal van 2,5 km. ER loopt een busje van hotel naar strand 3 min .. prima service,bedjes en parasols ! verhuur van jetski's bananenboot parasailing etc en beachguards !TOP

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Michel , Thank you for staying with us at Crystal Sunset. We appreciate your review very much. Crystal Hotels value all of our guest’s feedbacks and that helps us to improve our service quality.Your feedback was addressed to relevant department heads and we are working hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy. We look forward to welcoming you back in the nearest future Best Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 10Marian12-08-2022

Top hotel

Super mooi hotel, nette kamers,eten heerlijk, glijbanen helemaal geweldig. Strand 5 min met busje, winkeltjes voor de deur ( al ben je daar met 3 avonden wel doorheen) wat erg jammer was handdoeken probleem je moet vroeg op staan om een bedje te hebben. Wij hadden kamer met zijzeezicht geboekt elke avond tot 24.00 disco erg harde muziek. S,nachts om 24 uur gillende en rennende kinderen op de gang.

En met avond eten te druk waardoor als jij terug bent met je bord eten je eten dus koud is. Mensen lopen zwaar door je heen. ( dus geduld moet je wel hebben) spa is ook heerlijk al komen ze na de massage wel met het verhaal dat er van alles mis is met je lichaam en hun dat wel kunnen verhelpen als je even betaald. Oja personeel is heel vriendelijk doet omwijs hun best. Maar helaas sommige nationaliteiten maken er een zooitje van.

Dus ja aantal minpuntjes maar zeker wel een heerlijke vakantie gehad. En mijn zoontje de tijd van ze leven.

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Marian , Thank you for staying with us at Crystal Sunset. We appreciate your review very much. Crystal Hotels value all of our guest’s feedbacks and that helps us to improve our service quality.Your feedback was addressed to relevant department heads and we are working hard to take immediate precautions to make sure all of our guests are very happy. We look forward to welcoming you back in the nearest future Best Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 9W Dijkmans27-07-2022

Op naar de volgende keer!

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear W Dijkmans, Thank you for taking the time to share your experiences. We are glad to hear that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back here in the nearest future. Best Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 10Sharita20-07-2022

Mooi, schoon en luxe!

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Sharita , Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 10Tuhana08-07-2022

Fantasisch hotel

Het hotel is een zekere aanrader en geschikt voor elke leeftijd. De kamers zijn proper en hygiëne wordt op de eerste plaats gezet. Het personeel is vriendelijk en zijn in staat om te helpen. Ze spreken ook verschillende talen waardoor de communicatie makkelijker verloopt. Het eten is uitgebreid en vers. De animatieteam is professioneel en zorgt voor de leuke en gezellige sfeer doorheen de dag. Ze bieden verschillende activiteiten en betrekken elke gast bij de activiteiten.Ze zijn super lief en sympatiek. Ik wil iedereen bedanken, maar als extra bedank ik Halil waarvan de energie nooit op geraakt. Het is ook een ideale hotel is om met je kinderen te gaan. Ze houden hiermee rekening en organiseren ook verschillende activiteiten voor hen. Het hotel is super groot en de prijs is niet duur voor wat je krijgt. Het is zeker waard om één keer in je leven naar deze hotel te komen en de leukste dagen van je leven te beleven!

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Tuhana , Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 5Maarten Veerbeek20-05-2022

Er zijn betere resorts in de buurt

Voor diegene die een kort antwoord willen “Doe het niet” Er zijn voldoende activiteiten waarmee wat jongens van de animatie langs je bedje lopen. Volleybal, waterpolo of schieten met een buks. Het kan allemaal als je daar behoefte aan hebt. Met de kidsclub hadden we gelijk mot. De Russisch sprekende mevrouw gaf ongewild kusjes en een meneer van de animatie meende zonder toestemming de kinderen in badkleding te mogen fotograferen teneinde deze foto’s door te appen naar collega’s of wie dan ook helaas. Schandalig.Tijdens het ontbijt vergeet men met enige regelmaat te vragen of je wellicht wat zou willen drinken en ben je toch aan de beurt bestel dan per maximaal 3 3 drankjes want anders onthouden ze echt niet wat je zegt. de snackbar biedt aan:100% beef burgers op de kaart. Dit is echter 100% heerlijk penetrant GEITENVLEES.

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Maarten Veerbeek, Thank you for taking the time to provide us with your feedback which we will use to improve our service. As Crystal Hotels Resorts & Spa, our objective is day by day to adapt ourself to new developments and offer a higher level of service. Accordingly, we believe that your complaints, criticisms and suggestions will contribute to our works much more than anything. We are sorry to hear we could not exceed your expectations and do hope we have the opportunity to make your stay a fantastic one in the future. Kind Regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

• 8Esther09-05-2022

Top vakantie gehad...ik wil zeker nog eens terug!

Vriendelijk personeel, lekker eten en heel mooi zwembad.

Crystal Sunset Luxury, Eigenaar, 27-08-2022

Dear Esther , Thank you very much for your stay at the Crystal Sunset and your nice comment. We are delighted that you enjoyed your stay and are pleased to read your positive feedback. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Crystal Sunset. Best regards, Kaan Varol General Manager Crystal Sunset Luxury Resort & Spa

Hotel Crystal Sunset Luxury Resort & Spa info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterNiet beschikbaar
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënNiet beschikbaar
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)