Hotel Crystal Sunrise Queen

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Sunrise Queen voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Liefhebbers van een zon, zee en strandvakantie met extra luxe zitten goed in Hotel Crystal Sunrise Queen vlakbij de bruisende badplaats Side. Waterpret is gegarandeerd in een van de vele zwembaden, het aquapark of in de zee. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelend drankje? Lees meer over Hotel Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa.

Overnachten bij Hotel Crystal Sunrise Queen doe je in een schone kamer met een prachtig uitzicht op zee. Reviewer Lilian schrijft: ‘Over het uitzicht maar te zwijgen, dat vind je nergens zoals hier. Door dat dit hotel in terrassen gebouwd is heb je overal geweldig uitzicht.’ Wel vinden jullie sommige kamers wat ouderwets. Zo vertelt Hans: ‘Het hotel is nu iets meer dan 20 jaar oud, dus je moet geen super moderne toestanden verwachten. Maar alles wat nodig is voor een super vakantie, is aanwezig!’ Ook schrijven jullie dat het erg druk kan zijn in het hotel waardoor het lastig is om een plekje aan het zwembad te veroveren.

Een verblijf op basis van all-inclusive? De hele dag door haal je verkoelende drankjes bij de bar. Neem bijvoorbeeld plaats aan de Sunset View Bar, poolbar of Crystal bar. Volgens de familie Naert mag je de lekkere cocktails niet missen tijdens je vakantie: ‘We hielden echt van het concept van de cocktail van de dag. Cocktails waren erg goed en vers gemaakt.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het eten van Hotel Crystal Sunrise Queen. Zo schrijven jullie dat het eten altijd afwisselend en lekker is. Je kunt ook eten in een van de vier à la carte restaurants met Turkse, Mexicaanse en Italiaanse keuken. Sommigen van jullie vinden het jammer dat vakantiegangers gewoon in badkleding in het restaurant zitten terwijl dit verboden is.

Op vakantie met kids naar Hotel Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa? Bij de kidsclub is aan alle leeftijden gedacht. Zo maken jongere kinderen vriendjes tijdens de minidisco, terwijl tieners chillen bij de teenageclub. Reviewer Can: ‘Er is ook een miniclub voor de kids, personeel van de miniclub zijn heel lief en zorgzaam over de kids. Elke avond leuke voorstellingen wat kinderen en volwassenen geweldig vinden, animatieteam is super!’

Ligging

Vakantiegangers zijn erg enthousiast over de centrale ligging van Hotel Crystal Sunrise Queen. Binnen enkele minuten sta je met je voeten in het zand of maak je een verfrissende duik in zee. Een dagje weg? Ga dan zeker naar het gezellige centrum van Side, op vier kilometer van het hotel. Dankzij de bushalte in de straat ben je hier zo met de dolmus. Ook een bezoekje aan de watervallen van Manavgat is de moeite waard.

Op zoek naar een leuke excursie? Dan heeft reviewer Ron een leuke tip: ‘Via een plaatselijke touroperator (tegenover het hotel) een excursie naar de Green Canyon geboekt. Echt een aanrader voor mensen die van natuur houden. Ligging achter een van de grootste stuwdammen van Turkije. Dagtrip incl. lunch met de bus naar het stuwmeer en daar met de boot de Canyon in. Prachtig. Geen verplichte winkel activiteiten, met mooi weer mogelijkheid om te zwemmen in het stuwmeer.’

543 reviews over Hotel Crystal Sunrise Queen

• 2019
    8Marjan26-12-2019

Goed hotel maar verouderd

De verzorging in het hotel was heel goed,Sinds kort wel erg veel russen.Het eten was erg smakelijk.We hebben heel veel plezier gehad met Emre van de animatie! Emre krijgt van ons een 10!!Emre ga zo door je bent de beste!!!😘Min punt van het hotel is dat het verouderd is,en mag zeker wel een opknapbeurt krijgen.

Gereisd met partner in december 2019

• 7michiels Jean08-11-2019

nooit meer!

Hotel wordt slecht onderhouden .Veel minpunten hierover .Douche liep uit .Water op de vloer door slechte plaatsing .Een promokamer gekregen i.p.v. een standaartkamer dat wij geboekt hadden .Wij hebben vier jaar terug hier ook verbleven ,toen waren we wel tevreden. Een andere kamer gevraagd en 2 dagen later een andere gekregen waarvan de douche ook uitliep .Bij mijn broer hadden hetzelfde probleem. Beiden op de 3 de verdieping. Behangpapier hing los in de kamer. Toillet bleef water lopen. Voor een 5 * hotel zou dat toch wel beter kunnen. Er is veel werk aan de winkel. Heel weinig variatie bij de maaltijden. Ontbijt was voor ons de beste maaltijd. Als je daar 2 weken verblijft ondervindt je wel dat de maaltijden van mindere kwaliteit zijn dan vroeger .Eveneens zo met de dranken. Je zou bij iedere bestelling moeten zakgeld geven om je beter te verzorgen. Jammer!!! De citroenschijfjes in de drank roken muf. Evenals de ananas! en sla

Dear Michiels Jane,

Thank you very much for rating our hotel here on Zoover.

We are sad that you did not feel 100% satisfied with us and your stay here. We will forward and discuss your comments with the departments in charge.

Nevertheless we hope to welcome you back here maybe to a later time again.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Najma02-11-2019

Goede ligging tussen Side en Manavgat. Mensen zijn zeer behulpzaam en steeds klaar om te helpen. Opvang in de miniclub ging zeer vlot, zelfs onze dochter van 2 jaar mocht meedoen. Steeds zeer vriendelijk opgevangen in de miniclub en er werden steeds zeer creatieve werkjes gemaakt. Kinderen hebben genoten van het binnenzwembad, de glikjbanen en de animatie s avonds.

Dear Najma,

Thank you very much for rating our hotel here on Zoover. We are happy that you felt comfortable with us and that you enjoyed a wonderful holiday with us.

We hope to welcome you back any time again and wish you all the best until then.

• 10Raymond van der vliet30-10-2019

Fantastich

Beste hotel waar we in jaren geweest zijn!Heel vriendelijk personeel, propere kamers, goed eten, mooie zwembaden,... Animatie team is top. Doen het heel erg leuk en voor jong en oud is er altijd wat te doen.  Alles was gewoon Super.!!!

Dear Raymond van der Vliet,

• 10Martine - Roland26-10-2019

Weeral een fijne vakantie !!!

We hebben weer een geweldige vakantie doorgebracht in Crystal Sunrise Queen en dit voor de 82ste maal !!! Het personeel was zoals altijd erg behulpzaam.Onze kamer was altijd erg netjes ,en met prachtig uitzicht.Het eten was zoals altijd zeer lekker en gevarieerd.We kijken er al op uit naar onze volgende vakantie !!!

Ali Uçaş, General Manager, 27-10-2019

Dear Martine, dear Roland,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Aylin17-10-2019

Super mooi en netjes hotel

Prachtig hotel met mooi uitzicht op zee. Het eten is lekker en goed verzorgd. Bedden slapen goed. Het personeel is erg lief voor de kleintjes, ze krijgen de extra aandacht wat ze nodig hebben. De miniclub voor de kinderen is helemaal super, er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals pizza’s maken en koekjes bakken. De jonge meid Ayse die de boel er zowat runt zorgt voor de vertrouwen zodat je even zelf rustig je kopje koffie kunt drinken en van het uitzicht kunt genieten.

Zeker een aanrader

Ali Uçaş, General Manager, 19-10-2019

Dear Aylin,

• 8Aydin14-10-2019

Heel goed

Eten is prima,direckt aan het strand,vriendelijke personel,de zee is zand

Ali Uçaş, General Manager, 19-10-2019

Dear Aydin,

• 6Kim09-10-2019

Is eerder tegengevallen, we zijn beter gewoon

Het hotel is een beetje tegengevallen, we hebben dit gekozen obv de "goede" reviews maar we zijn een veel beter hotel in de buurt gewoon maar dat hotel was spijtig genoeg volzet. Het eten was niet warm, eerder lauw en vaak hetzelfde. De service kon beter, vaak werd je vergeten, brachten ze iets verkeerd of het personeel bekeek je zelfs niet. Zelfs als je drinkgeld gaf ter stimulatie tot verbetering, hielp het nog niet. Dit is zo een hotel waar je 's morgens heel vroeg je handdoek aan het strand moet leggen terwijl het strand zo groot is nota bene. De kamer was vuil, er werd niet dagelijks gepoetst. Het positieve aan dit hotel was dat je tijdens de lunch altijd buiten kon zitten (ontbijt, 's middags en 's avonds) en dat er s'avonds aan de bar wel altijd muziek (dj of live) was, natuurlijk vooral duitsgericht.

Ali Uçaş, General Manager, 13-10-2019

Dear Kim,

Thank you very much for rating our hotel here on Zoover.

We are sorry that you did not feel 100% satisfied with our hotel and your stay with us. Please always consider to contact the Hotels Guest Relation or you Travel Agent in order to find a solution for the rest of your stay.

We nevertheless hope to welcome you back any time again and wish you all the best until then.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Edward Salameh24-09-2019

The place to be in Turkey

Het was super om daar voor de tweede keer dit jaar te zijn. Wij hebben het gantastisch gehad..Het eten, kamer 1421 weer.. Thank you Altan. en de rest van de staff. See you next May INSHALLAH

Alexandra, General Manager, 29-09-2019

Dear Edward Salameh,

We hope to welcome you back any time again after your holiday and wish you all the best until then.

Sincerely yours,

Ali Uçaş General Manager [email protected] Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & SPA

Gereisd met partner in september 2019

• 9Soumia Charaf19-09-2019

Alles top

Fijne vakantie ooit....prachtig hotel en omgeving,vriendelijk personeel alles was top.

Alexandra, General Manager, 29-09-2019

Dear Soumia Charaf,

Thank you very much for rating our hotel here on zoover and for your feedback. We are happy that you felt welcome with us and that you had a wonderful stay.

We hope to welcome you back here any time soon.

Alleen gereisd in september 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats