Hotel Crystal Sunrise Queen

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag27°18°
Hotel Crystal Sunrise Queen
9,6

Wat vakantiegangers zeggen

Liefhebbers van een zon, zee en strandvakantie met extra luxe zitten goed in Hotel Crystal Sunrise Queen vlakbij de bruisende badplaats Side. Waterpret is gegarandeerd in een van de vele zwembaden, het aquapark of in de zee. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelend drankje? Lees meer over Hotel Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa.

Overnachten bij Hotel Crystal Sunrise Queen doe je in een schone kamer met een prachtig uitzicht op zee. Reviewer Lilian schrijft: ‘Over het uitzicht maar te zwijgen, dat vind je nergens zoals hier. Door dat dit hotel in terrassen gebouwd is heb je overal geweldig uitzicht.’ Wel vinden jullie sommige kamers wat ouderwets. Zo vertelt Hans: ‘Het hotel is nu iets meer dan 20 jaar oud, dus je moet geen super moderne toestanden verwachten. Maar alles wat nodig is voor een super vakantie, is aanwezig!’ Ook schrijven jullie dat het erg druk kan zijn in het hotel waardoor het lastig is om een plekje aan het zwembad te veroveren.

Een verblijf op basis van all-inclusive? De hele dag door haal je verkoelende drankjes bij de bar. Neem bijvoorbeeld plaats aan de Sunset View Bar, poolbar of Crystal bar. Volgens de familie Naert mag je de lekkere cocktails niet missen tijdens je vakantie: ‘We hielden echt van het concept van de cocktail van de dag. Cocktails waren erg goed en vers gemaakt.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het eten van Hotel Crystal Sunrise Queen. Zo schrijven jullie dat het eten altijd afwisselend en lekker is. Je kunt ook eten in een van de vier à la carte restaurants met Turkse, Mexicaanse en Italiaanse keuken. Sommigen van jullie vinden het jammer dat vakantiegangers gewoon in badkleding in het restaurant zitten terwijl dit verboden is.

Op vakantie met kids naar Hotel Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa? Bij de kidsclub is aan alle leeftijden gedacht. Zo maken jongere kinderen vriendjes tijdens de minidisco, terwijl tieners chillen bij de teenageclub. Reviewer Can: ‘Er is ook een miniclub voor de kids, personeel van de miniclub zijn heel lief en zorgzaam over de kids. Elke avond leuke voorstellingen wat kinderen en volwassenen geweldig vinden, animatieteam is super!’

Ligging

Vakantiegangers zijn erg enthousiast over de centrale ligging van Hotel Crystal Sunrise Queen. Binnen enkele minuten sta je met je voeten in het zand of maak je een verfrissende duik in zee. Een dagje weg? Ga dan zeker naar het gezellige centrum van Side, op vier kilometer van het hotel. Dankzij de bushalte in de straat ben je hier zo met de dolmus. Ook een bezoekje aan de watervallen van Manavgat is de moeite waard.

Op zoek naar een leuke excursie? Dan heeft reviewer Ron een leuke tip: ‘Via een plaatselijke touroperator (tegenover het hotel) een excursie naar de Green Canyon geboekt. Echt een aanrader voor mensen die van natuur houden. Ligging achter een van de grootste stuwdammen van Turkije. Dagtrip incl. lunch met de bus naar het stuwmeer en daar met de boot de Canyon in. Prachtig. Geen verplichte winkel activiteiten, met mooi weer mogelijkheid om te zwemmen in het stuwmeer.’

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Sunrise Queen voor je op een rij gezet:

364 reviews over Hotel Crystal Sunrise Queen in het Nederlands

EDWARF_S
9-5-2019

5 * Hotel is super!! Ligging, accommodatie en personeel zijn perfect. IK ben voor de 11e keer in dit hotel geweest. 80 % van de gasten zijn repeaters. Dat wil wat zeggen

Gereisd met partner in mei 2019

Een 10 met een gouden griffel.

Peter
30-4-2019

Een 10 met een gouden griffel. Zeer zeker een aanrader als je zon zee strand zoekt. wij gaan in september weer.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader. Doen!

Groot familie
28-4-2019

Wij waren in Crystal Sunrise Queen samen met onze zoon, schoondochter en hun 2 kinderen (2 en 4 jaar). Het was een heerlijk verblijf in een schitterend complex. Mooi terrasgewijs opgezet; waar je ook bent, je ziet/"voelt" altijd de zee. Aan de zeezijde heeft dit hotel nl. een ontzettend breed front. Genoeg mogelijkheden om van de zon te genieten en te zwemmen; ook aan zee dat direct vanuit het hotel bereikbaar is, De keukenbrigade zorgt elke dag voor heerlijk eten; er is een fantastische variatie. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn, zonder uitzondering, gek op kinderen. Het animatieteam levert een programma "voor elk wat wils"! Zij kunnen heel goed feestjes bouwen. Voor de kinderen is er een heel leuke Kids club. Daar zorgt, vooral ook, Aysa voor een heel gezellige tijd voor de kinderen. Ook 's-avonds bij de mini disco.Kortom, een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

De Queen van Side

Martine - Roland
28-4-2019

We hebben weer een fantastische vakantie gehad en dit voor de 80 ste maal !!! We waren terug uiterst tevreden zoals de check-in,de nette kamer met een prachtig uitzicht op de zee, en natuurlijk de heerlijke en gevarieerde maaltijden met een goede bediening,ook de vlugge service bij bars.Een echte aanrader!!! We kijken er al naar uit naar onze volgende vakantie...

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch de 79 ste maal Crystal Sunrise Queen

Martine Roland
9-1-2019

We hebben weer een deugddoende vakantie gehad in de Crystal Sunrise Queen en dit voor de 79 ste maal !!! We waren terug uiterst tevreden over het volledige concept van het hotel .... En nu hop hop naar de 80 ste keer !!!

Gereisd met partner in december 2018

Opnieuw een heel fijne vakantie!

Fam. Naert
9-12-2018

We hebben weer een geweldige vakantie doorgebracht in Crystal Sunrise Queen. Het personeel was altijd erg behulpzaam, aardig en probeerde je op elk moment thuis te laten voelen. Receptiepersoneel was erg vriendelijk bij onze aankomst en onze check-in was snel. Onze kamer had een prachtig uitzicht op de zee. Veel dank aan Hassan voor de thee en het heerlijke eten. We zijn een grote fan van de Anatolische gerechten. Ook was de service in de bar zeer snel, vriendelijk en professioneel. We hielden echt van het concept van de cocktail van de dag. Cocktails waren erg goed en vers gemaakt. We hopen onze volgende vakantie weer door te brengen in de Crystal Sunrise Queen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch. Een aanrader.

Arthur
16-11-2018

Accomodatie v.w.b. de hotelkamers is, behalve die in het hoofdgebouw, iets verouderd en kan een renovatie verdragen. De ligging van het hotel is uitstekend. Je kunt zelfs in november buiten ontbijten, lunchen en dineren. Het eten is buitengewoon goed, meer dan voldoende keus. De openbare ruimten worden perfect onderhouden. De bediening is goed en personeel is vriendelijk, waarbij het opvalt dat er gasten zijn die een voorkeursbehandeling krijgen als het om verstrekking van koffie en drank gaat. Wellicht geven zij meer dan de gebruikelijke tipgelden. Daarnaast was het storend te moeten aanschouwen dat er mensen zijn die in badpak en/of zwembroek komen lunchen ondanks dat dit gedrag middels borden verboden wordt. Hier tegen werd niet opgetreden.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa, General Manager, 19-11-2018

0544 420 13 77

In Crystal Sunrise Queen voel je je meteen thuis!

Hans en Trudy
9-11-2018

Het hotel is prachtig gelegen met eigen strand en ligbedden. Er zijn voldoende bars e.d. Wat het hotel vooral speciaal maakt is de sfeer. Het personeel is allervriendelijkst, ook de onderlinge sfeer is fantastisch! Als gast voel je je direct thuis. Het hotel is nu iets meer dan 20 jaar oud, dus je moet geen supermoderne toestanden verwachten. Maar alles wat nodig is voor een supervakantie, is aanwezig! Wij hebben weer een fantastische drie weken gehad! Tot de volgende keer!!!

Gereisd met partner in oktober 2018
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa, General Manager, 20-11-2018

0544 420 13 77

Wij gaan zeker nogmaals naar dit geweldige hotel.

Monique Hargeerds
7-11-2018

Een geweldig mooi en net hotel. Heel erg vriendelijk personeel, die het onvergetelijk maken. Goede animatie en om al dat lekkere eten er weer af te trainen kwamen alle trappen goed van pas 😊 Het enige min puntje vonden wij de rotsen in de zee die dicht bij het stand lagen, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker een hotel die een dikke 10 verdiend en wij zeker aan andere mensen kunnen aanraden. Wij zijn er nu twee keer geweest en willen volgend jaar weer. Afgelopen jaar naar Egypte geweest maar onze voorkeur gaat uit naar Turkije omdat het net allemaal iets beter en luxer verzorgd is.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa, General Manager, 20-11-2018

Super!

Tjeerd en Corrie Koning
19-10-2018

De queen is ons tweede huis wij komen hier al vanaf 2002 en gaan 2x per jaar. Het verveelt nooit het is een schitterend hotel voor zowel jong als oud. Het personeel is super lief . Het eten is overheerlijk. Het ligt op een prachtige locatie aan het strand. Voor ons is het een droom vakantie en hebben inmiddels weer geboekt voor november. Hier moet je een keer zijn geweest dan zul je een geweldige vakantie hebben een echte aanrader. Het is de Queen van Turkije

Gereisd met partner in april 2018
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa, General Manager, 23-10-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank, dass Sie Ihre positiven Eindrücke und Erlebnisse mit uns geteilt haben.

Es wäre uns ein Vergnügen, Sie bald wieder hier willkommen zu heißen.

Mit freundlichen Grüßen

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenHardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Squash
  • Tennisbaan6, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sunrise Queen in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sunrise Queen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.