Hotel Crystal Palace Resort *****

Review geschreven door Fam Hessels steenbeek

Top hotel aanrader

Fam Hessels steenbeek
24-6-2018

Super ontvangst mooie kamer vriendelijk personeel ook de hr lemi luquc directeur van het hotel is een erg vriendelijke man heel mooi zwembad mooi strand geen handdoeken leggen bedjes genoeg ,heerlijk eten veel mogelijk heden om wat te eten of te drinken , je hoeft niet in de rij om drinken te krijgen komen ze gewoon brengen super verwend zijn we daar Min puntje is de ligging van het hotel je moet 15 minuten lopen een stevige bult op om naar wat winkeltjes te gaan ,maar met de taxi ben je voor 12 euro in kumkoy. Heel veel winkels en restaurantjes als je er eens uit wilt. Maar in het hotel is genoeg te te doen we komen in 2019 zeker weer terug . Wel een vraag of de alla cart restaurants war meer open kunnen zijn. Je moet goed opletten als je wilt boeken.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)