Hotel Crystal Palace Resort

Hotel Crystal Palace Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Crystal Palace Resort is een hotel aan de Turkse kust waar je volgens jullie een beetje verwend wordt. Familie Hessels Steenbeek zegt: ‘Je hoeft niet in de rij om drinken te krijgen, komen ze gewoon brengen, super verwend zijn we daar.’ Pluspunt is de locatie, direct voor het hotel ligt namelijk een zandstrand. Ook zijn plaatsen als Side en Kumkoy vlakbij. Lees hieronder over de faciliteiten die Crystal Palace Luxury Resort & Spa aanbiedt en wat er in de omgeving te doen is.

Over de faciliteiten van Hotel Crystal Palace Resort zijn jullie wisselend te spreken. Zo blijkt de schoonmaak een aandachtspunt te zijn. Volgens Nicole: ‘De hygiëne over het algemeen is niet echt wat het moet zijn. Ik mag niet zeggen dat het vuil is maar proper is anders.’ Buiten de schoonmaak om zijn jullie wel te spreken over de kamers.

Jullie geven aan dat het eten goed en lekker is. Wel mag er af en toe wat meer variatie in het menu zitten. Nicole zegt: ‘Alleen als je er 15 dagen bent is het wel eentonig en altijd hetzelfde.’ Een pluspunt is dan weer dat je bij het ontbijt zelf verse jus d’orange kunt persen.

Bij het hotel horen in totaal vijf à la carte restaurants, maar hou er wel rekening mee dat niet alle restaurants tegelijk open zijn. Hierover zegt Familie de Vries bijvoorbeeld: ‘Klein minpuntje is dat niet alle restaurants open zijn zodat reserveren met een groep moeilijk is.’

Het ruime zwembad van Crystal Palace Luxury Resort & Spa blijkt in het hoogseizoen toch niet voldoende groot voor alle gasten. Zo zijn er niet voldoende bedjes vrij en worden er daardoor al vroeg in de ochtend handdoeken neergelegd. JJO had speciaal de wekker gezet: ‘Had de wekker om 6:00 uur gezet voor de handdoek. Helft bedjes al weg.’ Gelukkig ligt het hotel direct aan zee en kun je uitwijken naar het grote zandstrand dat voor de deur ligt.

Ligging

Jullie geven aan dat als je de Turkse cultuur een beetje wilt leren kennen, de markt in Manavgat een aanrader is. Houd er wel rekening mee dat het allemaal op de Turkse manier gaat en de verkopers soms erg opdringerig kunnen overkomen. Op loopafstand van Hotel Crystal Palace Resort ligt ook een bazaar waar het er wat rustiger aan toe gaat.

Met de dolmus kun je de oude stad van Side bereiken. Dit mag je eigenlijk niet overslaan tijdens je vakantie in Turkije. Het oude centrum herbergt namelijk zeer veel historische monumenten en is erg indrukwekkend.

Ook een leuke to-do tip: een raftingtocht door de bergen. Deze tocht is ook geschikt voor minder avontuurlijke types, want het is geen wilde rivier. Natuurliefhebbers zullen ook plezier beleven aan een boottocht door de Green Canyon.

En wat denk jij? Is Hotel Crystal Palace Resort iets voor jou?

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Palace Resort voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Crystal Palace Resort in het Nederlands

Amazing hotel

Quinten rosenau,
15-10-2018

De animatie is erg leuk, ze helpen je graag ze zijn heel vriendelijk en ze doen veel rondom het hotel. Het eten is erg lekker elke dag iets anders. Ook is het er erg netjes en altijd is er iets te doen. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastic hotel

Lars Hanssen,
15-10-2018

Het hotel is erg mooi en het eten en de shows zijn erg goed. Ook het entertainment team is erg leuk en fijn om mee te praten. Ze gaan ook veel met je om en dat is erg fijn aan dit hotel.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gewoon.

Nicole De Backer,
11-10-2018

We zijn hier 15 dagen geweest. Het hotel is mooi, groot en heeft veel beplanting. Het strand,strandbar, zwembad en poolbar zijn in orde. In het restaurant en buitenterras is voldoende plaats. Het is lekker en warm. Alleen als je er 15 dagen bent is het wel ééntonig en altijd hetzelfde. En pluspunt is wel dat je s'morgen zelf je fruitsap kan persen. Het saunagedeelte ook in orde maar hetgeen stuk was bleef stuk. De kamer en badkamer zijn mooi en groot. Enkel de schoonmaak in de kamer is zeer slecht. Het is balkon is niet 1 keer gepoetst. Ze hebben zelfs 1 dag niet gepoets. Beddens worden niet opgemaakt ze worden gewoon dicht gegooid. Met guestrelation over gesproken maar ja... Haalt niet echt veel uit. Om den duur zelf gesproken met de schoonmaker (wat een jongen van 20 jaar bleek te zijn) wat hij allemaal vergat en dan beterde het iets. Maar zeker niet voldoende. De hygiene over het algemeen is niet echt wat het moet zijn. Ik mag niet zeggen dat het vuil is maar proper is anders. Je komt daar ook weinig personeel tegen van het onderhoud.

Gereisd met partner in september 2018

Geen topper

Co,
30-9-2018

Mooi hotel met een mooie tuin zwembad is voor de grote van het hotel klein. Ze hadden beter in de tuin na het riviertje een waterpark kunnen bouwen zodat er meer ruimte is aan het zwembad. Mooie kamers en niet zo gehorig alleen de schoonmaak hiervan is zeer slecht. De toiletten bij het selfservice restaurant zijn ronduit smerig. Restaurant is klein en weinig Van de gril 1 soort vlees en 2 weken dezelfde vis. Veelal dezelfde gerechten in de avond en voor de kleintjes is er nog geen hamburger hier kan wel wat meer aandacht naartoe. S’ochtends wel vers sap en weinig keus aan brood en broodjes. Aan de receptie spreken ze haast geen Engels of Duits dus de communicatie verloopt slecht. Bij de lobby bar zeer slechte service het meisje hangt liever aan de bar inplaats van iemand te helpen dit hebben we gemeld. Wij gaan al zo’n 16 jaar naar Turkije en dit is op 1 na het slechtste hotel dat wij bezocht hebben. Dus voor ons geen tweede keer.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super tijd

Denise Janssen,
13-9-2018

hele leuke tijd gehad. entertainment team was heel aardig, beleefd en goed. probeerde iedereen erbij te betrekken. veel en leuke variatie in de activiteiten. goede afwisseling van de shows en voor ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel, de kapper is zeker de moeite!

Wouter,
30-8-2018

Redelijk goed hotel, eten was wel veel van het zelfde. De kapper is goed, Gürsel en Kamil (voor de informatie).

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lemi KÜÇÜK, Genel Müdür, 29-9-2018

Sehr geehrte Gäste

wir bedanken uns recht herzlich für Ihre positive Bewertung . Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie einen schönen Urlaub bei uns verbracht haben. In der Hoffnung auf ein baldiges Wiedersehen.

Mit freundlichen Grüssen,

Lemi Küçük General Manager

Wij gaan al meer dan tien jaar naar vijfsterren resorts in Turkije. Dit is voor ons het slechste hotel ie we ooit hebben bezocht. Te klein zwembad voor het capaciteit aan mensen evenals de mogelijkheden om te eten. Het eten was eenzijdig en wederom een mensenmassa. Kamers zijn goed maar de schoonmaak is erg slecht. Er wordt weinig georganiseerd. Ligging is redelijk. Voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury, Genel Müdür, 22-8-2018

Dear Guest,

Thank you for choosing Crystal Palace Luxury Resort & Spa.It was a pleasure having you as guest at our hotel. We also would like to thank you for taking your time to write your review on Zoover.

We regret to read, that you were not fully satisfied with your stay and would like to apologize for the inconvenniences you experienced. At Crystal Hotels Resorts & Spa, guest satisfaction is our highest priority and our goal is to renew with each passing day to a higher level of service. Your feedback is very crucial for us in order to improve our services. Therefore, we thank you again for your review and wish you all the best for the future. .

Kind regards,

Lemi KÜÇÜK General Manager Crystal Palace Luxury Resort & SPA

Prima week gehad

JJO,
11-8-2018

We hadden dit hotel niet geboekt, maar Siam Elegance. Dat hotel was echter zo smerig en het eten zo beroerd, dat we noodgedwongen zijn verhuisd. Hier was het eten prima, keuze genoeg en ook smaakvol. De hygiene was niet foutloos, maar een verademing tov Siam Elegance. Ondanks dat we blij waren hier nog een week te kunnen verblijven is het hotel ook niet zonder problemen. Teveel kamers, te kleine oppervlakte. daarom extreem druk bij zwembad. Had de wekker om 6:00 uur gezet voor de handdoek. Helft bedjes al weg :-( Beperkte cocktails bij de bars, ook bv geen Irish koffie. Wel (zelf persen) verse jus d'orange bij ontbijt. Receptie is niet best, spreken slecht talen en niet erg behulpzaam. Airco op kamers centraal geregeld. Vaak was kamer veel te warm. Hotel begint te verouderen, kan hier en daar wel opkanpbeurt gebruiken. Fitness is erg beperkt en verouderd (maar net te doen voor 1 week) :-) Al met een prima hotel, met wat minpuntjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury, Genel Müdür, 22-8-2018

Dear Guest,

Thank you for choosing Crystal Palace Luxury resort & Spa. It was a pleasure having you as guests at our hotel. We also would like to thank you for taking your time to write your review on Zoover. We regret to read, that you were not fully satisfied with your stay and sincerely apologize for the inconveniences you wrote in your review. At Crystal Hotels Resorts & Spa, guest satisfaction is our highest priority and our goal is to renew with each passing day to a higher level of service. Your feedback is very crucial for us in order to improve our services. Therefore, we would like to thank you again for your opinion and inform you, that the points mentioned in your review have been shared with our department managers in order to find solutions, that improve our service and your satisfaction.

Dear Guest, we would be honored to welcome you back at Crystal Admiral Resort Suites & Spa in the future, so that we can convince you fully from our services. Until then, we wish you and your family all the best and hope to see you again soon.

Kind regards,

Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury Resort & Spa

Een echte aanrader.

Peerkebollen,
25-6-2018

Dit is heel mooi hotel. Nog maar 8 jaar oud. Als is netjes en goed onderhouden. Er is een mooi en groot zwembad. Het hotel heeft een eigen zandstrand bij de zee. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is heel goed en wordt continue aangevuld. Je hoeft niet in de rij te staan en gedrongen wordt er ook niet. Er zijn 5 allacart restaurants. Deze zijn om de beurt open. Het is jammer dat ze niet meer open zijn. In de omgeving is een klein dorpje waar veel echte Turkse winkeltjes zijn. Met de taxi ben je zo in het plaatsje Kumkoy. Hier zijn mooie winkels en restaurants. De taxi kost maar 12 euro. Ook de general manager, Lemi Kucuk, is een vriendelijke man die ook met de gasten regelmatig en praatje maakt en zo op de hoogte blijft wat de gasten ervaren. Dit hotel kan ik echt aanraden. Ik ga er in ieder geval naar terug.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury, Genel Müdür, 27-6-2018

Dear Mr./Mrs. Peerkebollen,

Thank you very much for this great review and your stay at Crystal Palace Luxury Resort & Spa.

It is an an honour for us to read, that we met your expectation and that you were fully satisfied with your stay.

Once again, thank you for choosing our hotel and we are looking forward too see you again in the near future.

Top hotel aanrader

Fam Hessels steenbeek,
24-6-2018

Super ontvangst mooie kamer vriendelijk personeel ook de hr lemi luquc directeur van het hotel is een erg vriendelijke man heel mooi zwembad mooi strand geen handdoeken leggen bedjes genoeg ,heerlijk eten veel mogelijk heden om wat te eten of te drinken , je hoeft niet in de rij om drinken te krijgen komen ze gewoon brengen super verwend zijn we daar Min puntje is de ligging van het hotel je moet 15 minuten lopen een stevige bult op om naar wat winkeltjes te gaan ,maar met de taxi ben je voor 12 euro in kumkoy. Heel veel winkels en restaurantjes als je er eens uit wilt. Maar in het hotel is genoeg te te doen we komen in 2019 zeker weer terug . Wel een vraag of de alla cart restaurants war meer open kunnen zijn. Je moet goed opletten als je wilt boeken.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury, Genel Müdür, 27-6-2018

Dear Family Hessels/Steenbeek,

Thank you very much for your review and your stay at Crystal Palace Luxury Resort & Spa. We are very pleased to hear, that you enjoyed your vacations.

We would be more than happy to welcomwe you back in the near future.

Best Regards,

Lemi Küçük General Manager Crystal Palace Luxury Resort & SPA

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Palace Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.