Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spastersterstersterster

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Admiral Resort Suites&Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

682 reviews over Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa

• 8sermin sahan10-11-2019

Top hotel. Alleen een beetje ver van side Buiten het hotel heb je niks .

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 12-11-2019

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for taking the time to share your review following your stay. As Crystal Hotels Resorts & Spa, our best goal is renew with each passing day to higher level of service and praise to our quality of service. We hope that you will give us one more time your trust and we welcome you again in one of our hotels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Edwin10-11-2019

Prima

Prima en mooi groot hotel mooie kamers dicht bij strand alleen met tunneltje onder de weg door mooie pier erbij.zowel bij zwembad als op het strand voldoende ligbedjes . Enigste minpuntjes veel oostblokkers en omgeving niets te doen bazaar met winkeltjes op 8 km afstand. Wij vonden het voor een week prima.

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 12-11-2019

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5Fam.S02-11-2019

met de groep was het leuk, maar ik kom niet meer !

Gelukkig waren we op een gegeven moment met een grote groep dus we hebben het best naar ons zin gehad. Het heeft zeker niet gelegen aan het hotel,.... hotel is erg in staat van achterstallig onderhoud. Op de kamer hing niets recht en/of was beschadigd, in de badkamer was een stuk van de wasbak af en er was gekit door iemand die het blijkbaar nog nooit heeft gedaan. In het hotel is al het meubilair erg versleten en vuil. Om maar te zwijgen over het schilderwerk wat overal slecht of half is afgewerkt. Het personeel doet zijn best maar spreken beter Russisch dan Engels. Het is duidelijk een op russen ge-ent Hotel. Veel Russische muziek met veel dronken russen in de avond. Zoals gezegd met z'n alle hebben we het leuk gehad, maar ik kom niet meer....

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 04-11-2019

Dear Guest,

First of all, much more important thing is that our lovely guests have peaceful, comfortable, enjoyable times during their vacation in Crystal Admiral Resort & Spa, so, we are really sorry to hear that your vacation in the hotel did not give you pleasure and satisfaction.

We will be doing all investigation in every point that you mentioned in your comment. Your review, complaint, suggestions are always important for us and give a chance to offer a higher level of service. Any complaints, criticisms and suggestions recieved from you are evaluated and the necessary work is done. As Crystal Admiral Resort & SPA, our aim is that giving high level hospitality to our guest and providing their pleasure from the hotel.

Kind regards, Hotel Management Crystal Admiral Resort Suites & Spa Zafer Birisik

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Levers28-09-2019

Niet zo snel weer

Het ligt overal erg ver vanaf en het personeel kent geen Engels. Roken tijdens het eten.

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 12-10-2019

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7S.H.16-09-2019

Goed hotel

Goed hotel. Groot complex waardoor het aanvoelt alsof het een dorp is. Het ligt ver buiten de stad maar omdat het een groot complex is met veel vertier hebben wij niet de behoefte gehad om weg te gaan. Hetgeen wat vooral op viel is dat het er erg schoon is, wat goed is voor een groot complex! Genoeg ligbedden, handdoek leggen gebeurd altijd wel maar voldoende plaats. Nette ruime maisonette kamer. Was erg leuk. Eten was vrijwel elke dag hetzelfde, maar kwaliteit is goed. Zwembad is super. Strand is leuk voor afwisseling maar vond dit nog niet voldoende ontwikkeld. Wij hebben een fantastische week gehad. Voor ons was 1 keer prima, maar komen hier niet meer terug.

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 18-09-2019

Dear Guest, Thank you for being our guest and for taking the time to share your review following your stay. As Crystal Hotels Resorts & Spa, our best goal is renew with each passing day to higher level of service and praise to our quality of service. In this direction as a management, we believe that your valuable compliants, criticisms and suggestions will make a positive contribution in our work, or show us that we are on the right course.

We hope that you will give us one more time your trust and we welcome you again in one of our hotels. Best Regards Zafer Birışık General Manager Crystal Admiral Resort Suites & SPA

Gereisd met partner in september 2019

• 4Eline25-08-2019

Nooit meer

Kinderen tot 12 jaar mogen niet op de simpele glijbanen. Voorkant hotel netjes, achterkant puinhoop. Avondeten of spiegelei in de ochtend, je staat voor alles een half uur in de rij. Duplex kamer, in het gedeelte beneden stonken de kasten...je kleding dus ook. Housekeeping slecht, 1x in de 2 weken schoon beddengoed , dan wel en dan geen handdoeken. Per ongeluk asbak laten vallen op het balkon en het na 3 dagen zelf opgeruimd. Kamers erg gehorig. Animatie erg slecht, shows zeer gedateerd en nauwelijks in het Engels. Sterke rioollucht bij het amphietheater. Entertainment bij zwembad slecht, in 14 dagen 10 keer spelletje met een surfplank, niet duidelijk of en wanneer er watergym is. Geen actuele muziek bij het zwembad, in 14 dagen circa 10 oude Engelstalige nummers gehoord, verder alleen Turkse/Arabische muziek. Turkse enclave en afgelegen. Vorig jaren Gold City en Kaya Resort, veel beter. Dit hotel gewoon niet doen.

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 27-08-2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Ellen l06-08-2019

Goed maar een keer was prima

Heb nog nooit zo'n groot resort gezien. Personeel doet zijn uiterste best maar hebben moeite om raar gedrag van gasten in de hand te houden. Gasten halen veel te veel eten op hun tafel en laten de helft liggen. Handdoeken worden voor 06.45 uur al gelegd ter reservering maar heb diverse keren gezien dat ze niet komen opdagen dus conclusie is dat ze reserveren op meerdere plekken, dit geldt voor zowel zwembad als strand. Er zijn op de onderste etage 4 eetzalen die met elkaar in verbinding staan, waarvan 2 buiten en 2 binnen. Het is wel even hier zoeken voor een tafel. Als je vroeg gaat ontbijten, kan het nog in rust. Veelal gasten uit Turkije en Oostblok halen al hun dessert op de tafel bij aanvang omdat ze bang zijn dat het op is. Vaak halen ze te veel en kan de helft weggegooid worden. eten is echt goed te doen. Geduld moet je wel hebben: 25 personen in rij voor Kamers prima. Kiezelstrand. Goede shows in avond.

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 11-08-2019

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Anouk01-07-2019

Prima, alleen jammer van de vele onbeleefde Russen

Het hotel is echt heel groot. Het is heel proper en beschikt over alle faciliteiten die je maar wilt/kan wensen. Lekker eten, ruim aanbod ook. Veel plaats aan het zwembad, ook in het zwembad voelde het zeker niet te druk! Heel veel en leuke glijbanen. Mini-club is aanwezig, enkel heel jammer dat er geen Nederlands gesproken werd. Engels was enkel te spreken met de hoofdanimatrice van de animatoren, de rest kon alleen Russisch, Duits en Turks. Ze deden wel hun best!! Er is veel te beleven, overdag én 's avonds. Onze hotel kamer - die prima in orde was !! lag aan de kant van het zwembad, wat zorgde voor overlast 's avonds door de live-muziek. Dit duurt tot ver na middernacht. Het hotel ligt wel heel ver van de luchthaven en ook van de stad.

Over het algemeen ZEER goed, alleen jammer van de VELE Russen, die telkens heel onvriendelijk waren, tot boertig toe!! En ook beetje jammer van de overlast door de animatie 's nachts.

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 05-07-2019

Dear Guest,

We would like to thank you for sharing this kind review on Zoover and for your lovely words especially dedicated to our staff. It is a delight to read that we contributed to a memorable holiday for you. Your high appreciation of such key aspects of the stay as food, service and hotel’s facilities is also an honor for us. Once again, thank you for your feedback.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Steffanie27-06-2019

Geweldig

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker terugkomen in dit hotel!! Heerlijk eten en veel variatie, geweldige bediening en altijd vrolijk, schone kamers, leuke shows, perfect hotel voor ALLE leeftijden. Er zijn zoveel bedjes bij de zwembaden dat er altijd plek is! Ik wil nog een extra bedankje geven aan het geweldige en lieve animatie team die onze vakantie en vooral die van mijn dochter super leuk hebben gemaakt! Werken keihard en zijn altijd vrolijk en behulpzaam!!! De winkels zijn inderdaad een beetje verweg maar met de bus of een taxi (nog geen 10 euro) ben je er binnen 10 minuten! Geweldig hotel om zeker terug te komen!

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 29-06-2019

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Cengiz Kahya18-06-2019

Super hotel met voldoende zaken om te ondernemen

Geweldig hotel waar je waar voor je geld krijgt. De medewerkers werken echt hard om je naar je zin te maken. Ligt wel een beetje ver van Side maar zolang je in het hotel blijft merk je er niets van. Wel veel russische toeristen maar vanwege formaat resort geen last van hun, ook geen handdoekleg wedstrijden in de ochtend ivm overschot aan ligbedden. Hele leuke tijd gehad met fotograaf Mustafa en de wateractiviteiten mannen. Op Locatie perfect geholpen door Savas Icli van Hospitality group hij was altijd bereikbaar en betrokken voor elke vraag met ook hele goede tips voor de omgeving.

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 24-06-2019

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

51 tips over Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa

• Constance, 10-01-2014

Ga een avondje naar Side!! En naar de markt in Manavgat. Spreek een prijs af voor je de taxi in stapt met de teller aan kan ik duur worden voor toeristen

• Mark, 15-10-2013

Aan het strand hebben ze ook een bar en een lunchgelegenheid waar ze naast een grote saladebar een grill hadden waar je o.a. ook broodjes kebab kon halen. Met het resort is dus eigenlijk (naast de vervelende Russen, het koude zwembadwater en het flauw smakende eten) helemaal niets mis. Erg kindvriendelijk en gezellig hotel. Kan het in principe iedereen (zeker met kinderen) aanraden! Lees deel 3 voor vervolgverhaal...

• Daphne, 30-09-2013

Kamer laatste dag bijboeken vroegen ze 60 euro voor. Beetje veel. Daarom hebben wij dit niet gedaan maar konden nog een lekkere warme douche pakken voor vertrek bij t binnen zwembad!

77 vragen over Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa

• Evol, 22-04-2018

Is het binnenbad verwarmd?

Hallo, wij willen in mei naar dit hotel. Weet iemand of het binnenbad verwarmd is? Dit ivm mogelijke koudere dagen en regen buiten.

• Lisa, 12-09-2016

Drukte

Hallo,

Ik ben van plan om voor de herftvakantie te boeken (21 oktober). Is het dan wel een beetje gezellig en druk in dit hotel? Graag hoor ik u ervaring

• Samiboy, 30-07-2015

Excursies

Ik wil graag op excursie naar manavgat markt en watervallen met 2 kids en 3 volwassenen, bij wie kan ik de excursies boeken en wat zijn de kosten hiervan? Graag willen we ook naar Side om de oude ruïnes te bezichtigen is dit makkelijk te doen kwa afstand en wat kost het met de domus? Graag zie ik reacties tegemoet. Bij voorbaat dank,

Sylsam, 05-08-2015

Wij zijn gisteren net terug gekomen, van dit Hotel. Op eigen gelegenheid naar de watervallen gegaan koste ons per persoon 8 euro heen en terug met de Dolmus, taxi is een dure gelegenheid, omdat je overal ver vandaan zit. Entree bij watervallen volgens mij was het omgerekend voor 3 personen 6 euro. Watervallen zelf viel een beetje tegen, en het toeristisch gebeuren heeft de overhand het is net een Bazaar met veel eet tentjes.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Italiaans, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats