Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°11°
Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Admiral Resort Suites&Spa voor je op een rij gezet:

651 reviews over Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa in het Nederlands

Ahmad
30-10-2018

Dat was een prachtige verblijf om 5 steren hotel

Een super vakantie gehad!

Cindy en Remco
26-9-2018

Het is een hotel met veel en goed vermaak, maar het hotel ligt ver buiten Side.

Beetje misleidend met boeken.

Wel goed te doen met taxi of bus.

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 30-9-2018

Beste gast,

Bedankt voor je mooie regels op Zoover. Het was een grote eer voor ons om u te verwelkomen in ons huis.

Het is vooral leuk om te horen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad in ons huis. Dat u onze diensten op prijs stelt, is belangrijk voor ons. Het is ook leuk dat u onze gastvrijheid hebt genoten van onze altijd vriendelijke personeel en service.

We verheugen ons op uw volgende bezoek, tot die tijd wensen wij u een fijne tijd en blijven.

Directeur

Heerlijke vakantie gehad

Mooie kamers

Lekker eten

Geweldige zwembaden

Er zaten veel russen in het hotel

En ja ook wij hebben ons geergerd aan hun gedrag maar welk hotel je ook gaat russen zijn er altijd

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Het hotel ligt afgelegen maar voor 11 euro ben je met de taxi zo bij de grand bazar waar je naar hartelust kunt shoppen en een terrasje kunt pakken

Het hotel heeft erg veel zitjes waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten om wat te eten en te drinken

Over het hele complex verspreid zijn voldoende eetgelegenheden

De kamers waren schoon en er was een goede airco

Wij hebben een fantastische vakantie gehad

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 19-8-2018

directeur

Geweldig!

Bianca Smit
6-8-2018

Geweldige vakantie gehad in dit hotel. Personeel is erg vriendelijk. Ontzettend goed animatie team. Alleen minpuntje het personeel spreekt slecht Engels en Duits, dus kon je niet goed verstaanbaar maken. Het hotel zat helemaal vol. Moet wel zeggen veel Turkse en Russische gasten. Weinig Nederlandsers tegen gekomen. Hygiëne was zeer goed en eten was perfect! Enige puntjes van kritiek hier en daar achterstallig onderhoud, weinig airco in openbare ruimtes, dus snikheet in de hal /lobby. En de liften zijn een crime! Helaas ligt het hotel erg afgelegen, wat niet erg is als je weekje echt wilt chillen, aangezien je geboeg vertier in het hotel hebt. Al met al een aanrader!

Zafer Birışık, Misafir İlişkileri, 8-8-2018

Beste gast,

Bedankt voor je mooie tekstjes op Zoover. Het was een grote eer voor ons om u te verwelkomen in ons huis.

Het is vooral leuk om te horen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad in ons huis. Dat u onze diensten op prijs stelt, is belangrijk voor ons. Het is ook leuk dat je hebt genoten van onze gastvrijheid en altijd vriendelijk personeel en service.

We verheugen ons op uw volgende bezoek, tot die tijd wensen wij u het allerbeste.

Directeur

Aanrader in Mei

Ronald
17-5-2018

Wij zijn net terug van een verblijf van 11 dagen met een familie van 9 volwassenen en 1 kind van 2,5. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Het is een mooi hotel met een mooie tuin, glijbanen en diverse zwembaden. Het personeel wil het echt naar de zin maken. Het eten was zeer uitgebreid en zeer goed van kwaliteit. Tijdens ons verblijf was het hotel voor 50% bezet en hiervan bestond meer als de helft uit Turkse gasten wat erg aangenaam was. Het animatieteam olv Ömer is zeer actief en zorgde voor oa leuke moderne muziek aan het zwembad en organiseerde veel leuke activiteiten. We hebben iedere dag een team gevormd met waterpolo. Ook Berkan van het animatieteam is het vernoemen waard, hij betrekt je echt op en positieve manier in de activiteiten zonder opdringerig te zijn. Kortom we hebben enorm genoten. Een aanrader in Mei.

Zafer Birisik, Misafir İlişkileri, 20-5-2018

Beste Ronald,

Bedankt voor je mooie regels op Zoover. Het was een grote eer voor ons om u opnieuw te verwelkomen in ons huis.

Het is vooral leuk om te horen dat je een prettig verblijf hebt gehad in ons huis. Dat u onze diensten op prijs stelt, is belangrijk voor ons. Het is ook prettig dat u onze gastvrijheid hebt genoten door onze altijd vriendelijke medewerkers en service.

We verheugen ons op uw volgende bezoek, tot die tijd wensen we u een geweldige tijd en verblijf.

Met vriendelijke groet

General manager

Niet:

Wij hebben 2 jonge kinderen van 11 maanden en 2 jaar oud: beide ziek geworden door slechte hygiene en zwembad water van het hotel.

Beide hand, voet en mondziekte gehad met 40 graden koorts omdat ze daar besmet zijn geraakt met een infectie.

Verder absoluut niet kindvriendelijk: elektriciteit kabels hangen overal los en liften doen het niet.

Geen een personeel lacht en is vriendelijk: we moeten 10 x om bestek vragen en eten uiteindelijk met vingers of eigen verstopte bestek.

Borden, glazen en andere servies is oud en gebarsten!

Kamer zijn muf, oud en we hebben 3 keer van kamer moeten wisselen omdat men in de kamer heeft gerookt!

Meerdere families met zieke kinderen daar gezien en samen naar het management opgestapt maar die vertelde doodleuk dat zo een infectie heel normaal was en kon gebeuren!

Al met al een horror vakantie achter de rug en ok heb foto's gemaakt! Schroom niet om een reactie achter te laten zodat ik de foto's kan mailen.

Ligging; in middle of nowhere!

Zafer Birışık General Manager, Misafir İlişkileri, 14-9-2017

Beste gast,

Wij willen u bedanken voor de tijd neemt om een beoordeling achter te laten op deze pagina. Als één van de Hotels in Crystal Family Resort & Spa is om de kwaliteit van het dagelijks aangeboden onze doelstelling diensten te verbeteren. Om deze reden is de kritiek en suggesties die afkomstig zijn van onze gasten een positieve bijdrage leveren aan ons werk.

5 sterren? Zeker niet!

Anoniem
9-8-2017

Ik zal hier een samenvatting plaatsen. Er ligt allerlei rotzooi naast het zwembad. Zoals glas en nootjes. De trap bij de kinderglijbanen is enorm gevaarlijk. Ik als volwassene ben er bijna vanaf gevallen. De obers hebben er geen zin in. Tafels worden bijna niet gedekt en afgeruimd. Eenmaal een tafel gevonden Kan je nog een half uur op bestek wachten. Het zit er voor 95% vol met Russen die enorm veel opscheppen en alles laten staan. Wij hebben een familiekamer met 2 verdiepingen. De onderste verdieping is net een kelder. Een animatieteam van 9 mensen kan geen 2500 man vermaken. Er is overal veel te weinig personeel. Dit hotel is even duur als de beste hotels zoals titanic en alhambra. Schandalig dit hotel is maximaal 3 sterren waard. Wij komen hier nooit meer en raden anderen ook sterk af hierheen te gaan. Ik dacht dat mensen overdreven in de recensies maar niks is gelogen. Zonde van ons geld.

nooit meer

c
8-8-2017

3 jaar geleden ook geweest. Toen was het super!Wat een verschil met nu. Het eten was bijna iedere dag hetzelfde en van lagere kwaliteit.Vaak borden en soepkommen te weinig, geen plek om te zitten.Mega lange rijen om eten op te scheppen; gewoon te weinig personeel.

Absoluut geen 5 sterren waard.

Crystal Admiral Resort Suites & SPA

Voor ons de laatste keer .

Roxanne de kort
18-7-2017

Het hotel is erg afgelegen liggen maar 2 winkeltjes rond het hotel , hotel zelf is toe aan verbouwing je ziet dat het oud is , zwembad is fantastisch , animatie ook . Eten is heel saai elke dag het zelfde , zelf met Turkse avond . Het ergste vond ik de russen , overal russen die alles opeten zelf als we om 7 uur kwamen eten waren alle toetjes al op , schepen zoveel op en laten gewoon alles liggen . Verder binnen kant is mooi , personeel vriendelijk , bar is ook goed alleen niet 5 sterren waard .

Beste gast,

Dank u de tijd neemt na terugkomst verblijf in Crystal Admiral Resort Suites & Spa uw commentaar op deze pagina eerder.

Het moet leren heel blij dat we in staat waren om uw verwachtingen en wensen te stellen van al onze diensten terug in lijn.

We hopen vele malen te verwelkomen in ons hotel. Tot die tijd, wij wensen u een geweldige tijd en verblijf.

Met vriendelijke groet.

Geweldig hotel

Jack Heijnen
5-5-2017

Alles prima alleen rondom hotel niets te doen te ver van side.

Verder prima hotel.

Animatieteam geweldig en heel vriendelijk.

Eten perfect.

Kamers prima en schoon.

Al met al de moeite waard.

Met vriendelijke groet.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Admiral Resort Suites&Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.