Hotel Corolla

KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Corolla
7,7

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Corolla in Side is volgens jullie een heerlijke plek voor een gezinsvakantie. De kamers zijn altijd schoon en het eten is lekker. De ligging is ook heel gunstig, vlakbij een zandstrand en met de dolmus ben je zo in het centrum. Benieuwd of Hotel Corolla ook iets voor jou is? Je leest het hier.

Aan het zwembad van Hotel Corolla is het volgens jullie heerlijk. Terwijl de allerkleinsten zich vermaken in het speciale kinderbadje met speeltoestellen, genieten de ouders van een heerlijke smoothie aan de rand van het zwembad. Tussen de palmbomen rondom het zwembad waan je je in tropische sferen. Alleen zijn de goede ligbedjes wel vaak bezet.

Ook bij de bar van het strand kun je gebruik maken van de all-inclusive formule tot groot genoegen van de familie van k. Binnen 5 minuten vanaf Hotel Corolla sta je op het strand. Toch te ver lopen? Ga dan mee met de gratis shuttlebus van het hotel.

Op zoek naar wat extra relaxen? Astrid kan de wellnessfaciliteiten van het hotel zeker aanraden: ‘Hamam was erg goed, het aanbod voor meerdere behandelingen tegen gereduceerde prijs te kunnen boeken op grond van aanbevelingen van de fysiotherapeut’.

Keuze aan restaurants is er ook genoeg bij Hotel Corolla. In het buffetrestaurant geniet je van afwisselend eten. Of reserveer eens bij een van de twee themarestaurants. Jolanda schrijft: ‘We hebben ook gegeten in het ottomaans restaurant was echt super goed ook in het Italiaanse en dit overtrof alles wat geweldig lekker was dit echt top.‘ Voor welk restaurant kies jij? Sommige van jullie geven wel aan het jammer te vinden dat er vooral Duitsers zijn in Hotel Corolla waardoor de voertaal van de bediening ook Duits is.

De ligging

Volgens jullie heeft Hotel Corolla Side de perfecte ligging. Met de bushalte om de hoek ben je zo in het stadscentrum. Familie van der zee schrijft: ‘Dolmus begint hier zijn rit naar Side (€ 1,-) en Manavgat (€ 1,25,) dus altijd zitplaats. Hij wacht zelfs op je.’ In Side ontdek je de oude jachthaven, de oude ruïnes en het levendige centrum met leuke winkeltjes.

Een hapje eten in Side? Mike schrijft: ‘Restaurant Marina is aan te raden om lekker te eten. Heeft ook echte Turkse specialiteiten. Maar ook andere gerechten mocht je met kinderen gaan. Wij hebben hier 3x gegeten omdat we ontzettend gastvrij zijn ontvangen. Uitzicht op zee en zonsondergang. Een plaatje. Aanrader dus.’

Een tip van Gabri: ‘Er is genoeg te doen in de omgeving, dus blijf niet bij het hotel hangen.Ga op maandag of donderdag naar Manavgat met dolmus voor de markt en bazaar. Het oude stadje Side met ruïnes, Aspendos en Perge ook mooi om te zien.‘

330 reviews over Hotel Corolla in het Nederlands

Goede service,alleen slechte wifi

De winter
20-5-2019

Goed hotel ,voor een goede prijs

Gereisd Met partner in mei 2019

prima hotel

Stoker
12-5-2019

We waren van 4 mei tot 11 mei in hotel corolla, Dit hotel is redelijk goed, Het eten was prima, het zwembad was prima, mooie ligbedden met matras, goede handdoek service, Vriendelijk personeel. Heel veel Duitsers het was net of je in een Duitse stad was. Ook de winkeliers spreken vloeiend Duits, Ze spraken iedereen in het Duits aan. Dit hotel ligt aan een hele drukke weg met er naast een Duits cafe met s,avonds heel harde muziek tot twaalf uur. Dit hotel is gebouwd in een u vorm met het zwembad in het midden. Als je naar dit hotel gaat moet je zwembad zijde boeken of achterkant van het hotel.

dit hotel word het dus niet meer jammer

w.v.d.dungen
28-4-2019

het is een goed hotel prijs kwaliteits verhouding is goed kamers schoon alleen sommige personeelsleden negeren nederlandse gasten wij zijn er 2 maanden geweest het negeren was de laatste 3 weken toen 2 van de bediening in de lobby terug kwamen van vakantie we waren hier voor de derde keer maar hadden dit nog niet mee gemaakt dit was wel een domper op onze vakantie

Gereisd Met partner in januari 2019

Preisdaler

Fantastisch, voor herhaling vatbaar !!

Kees Den Otter
26-4-2019

Corolla is een geweldig hotel, prima gelegen aan een drukke weg , waar vele winkeltjes zijn en met de dolmus kun je heel makkelijk richting komkoy waar nog veel meer winkeltjes en restaurantjes zijn. Ook kun je makkelijk met de dolmus naar Side haven, wat ook heel mooi is en ook leuke winkeltjes en restaurantjes zijn. Het hotel en de buurt, zijn erg duits gericht. Zeer vriendelijk personeeel in het hotel, en erg behulpzaam. Eten was ook heel goed. Alleen jammer dat de hele week de "guest relation" niet aanwezig was omdat wij toch wel graag een keer a la carte wilden eten , om de verjaardag van mijn vrouw te vieren.De receptie stuurde ons elke dag naar de "guest relation die helemaal niet aanwezig was. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe. Waarschijnlijk in oktober al.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Leuk voor een keer .

Nicole Jobse
21-4-2019

29 -03 t/m19-04-2019 Goed hotel wat eten betreft ,de wifi is slecht ,de hygiëne bij de toiletten kan beter ,mooie zwembaden ,een echte dierentuin tussen de 2 zwembaden met pauwen ,hanen ,kippen etc die heel veel lawaai maken,de animatie is matig en ze hebben 3 weken het zelfde plaatje gedraaid.het was leuk voor een keer

Gereisd Met partner in april 2019

Nooit meer Corolla zeker niet in de winter.

Stef
15-12-2018

Mooi Hotel helaas was de all inclusief i.p.v. de geboekte tot 00.00h om 23.00h afgelopen de discotheek gesloten en werd er tijdens ons verblijf in de lobby een 5 daagse rouwdiens gehouden.

hierdoor mocht er geen muziek worden gedraaid in de lobby de eerste dag van rouw tv en kertstboom ook uit. wel enkele honderden rouw gangers die regelmatig luide gebeden in de lobby hielden. voor ons hierdoor Nooit meer corolla .

Personeel allen erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig

Peter
28-9-2018

Hotel is goed ,eten en drinken Is goed. Alleen de bedjes bij het zwembad vaak bezet.

Top, voor herhaling vatbaar

Johan
16-9-2018

Een heel fijne vakantie gehad. Mooi hotel Vriendelijke personeel, lekker eten en meer dan voldoende variatie. Animatie was top!!! Filiz en Nuren waren degenen die er wat uitsprongen. Filiz was "mis alles goed". Er zijn veel Duitse gasten, maar dat is geen reden om een andere keuze te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in september 2018

We hebben genoten, wel weinig animatie

Marsha
11-9-2018

Fijn hotel, erg goed eten want er was veel afwisseling, schone kamers, erg goed zwembad en erg schoon, kortom top voor prijs en wat je er voor terug krijgt!! Het enige nadeel was 't strand, niet fijn zwemwater

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Niet weer....

Schuurin
26-8-2018

+....Goed gevarieerd eten, mooi zwembad, ruim en overzichtelijk. -.....Receptiepersoneel onvriendelijk en beheerst niet goed de Duitse of Engelse taal. Geven geen informatie bij aanvang vakantie . Slechte bedden in de zeer ruime maar voor renovatie rijpe familiekamer. Waarbij de vloer stuk was,Wasbak met schimmelrand en deurkozijn los zat. Als je naar het restaurant toe wilde moest je eerst de rokerszone inlopen, niet zo fris..... Animatie deed hun best maar veelal zelfde programma....

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corolla in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corolla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.