Hotel Commodore Elite Suites & Spa

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag18°11°
Hotel Commodore Elite Suites & Spa
9,7

Omschrijving
Voor een echt luxe hotel ga je naar Commodore Elite Suites & Spa in Side. Het eten is goed en gevarieerd, de animatie verzorgt shows en ander entertainment en aan het zwembad of strand vind je altijd een fijn ligbed. Een tip is om eens mee te gaan met een boottocht vanaf de rivier Manavgat. Ook de stad Manavgat is de moeite waard om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Commodore Elite Suites & Spa voor je op een rij gezet:

156 reviews over Hotel Commodore Elite Suites & Spa in het Nederlands

het beste hotel dat we al hebben doorgebracht

Frans Masure,
28-10-2018

Mooi gelegen aan een zandstrand, ligbedden aan strand en zwembad voldoende, een top hotel zowel ligging, eten en rust. Reeds vele hotels bezocht en dit als beste dat we deze voor de tweede maal bezochten. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Ook de shows 's avonds waren prima. Misschien wat minder kleurwisselingen bij de shows zouden deze nog beter naar zijn echtheid van kostuums doen uitkomen. Verder veel lof voor het personeel dat altijd even vriendelijk was. We gaan zeker nog terug.

Geachter Frans Masure,

Bedankt voor je positieve beoordeling. Uw lijnen zullen zeker andere reizigers helpen bij het kiezen van het juiste hotel.

We zullen uw lof graag delen met onze medewerkers.

We kijken ernaar uit om je weer te zien en wensen je tot dan toe het allerbeste!

Super

Sijbrigje,
27-10-2018

Super hotel we hebben het hier heerlijk gehad.

Geachte Sijbrigje,

vijftinde supervelof in Commodore

Michel & Caroline Boes,
25-10-2018

top sfeer top service top personeel top kwaliteit zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Geachte Michel & Caroline Boes,

D-reizen

Dit is altijd zoals terug thuis komen

Brouwers - Smits,
24-10-2018

Eén klein puntje, soms mag het eten aan het buffet iets warmer zijn.

Geachte Brouwers-Smits,

We zijn blij dat je een leuke en ontspannen tijd bij ons hebt gehad.

We zijn vooral blij dat onze medewerkers u hebben geholpen om een nog betere tijd met ons door te brengen. Uw suggesties en wensen zijn in aanmerking genomen

terug thuis komen

saskia en eric,
14-10-2018

we hebben terug een fantastische vakantie gehad lekker eten ,leuke live band dit jaar ,mooie afsluiter van de vakantie met gala diner

nu terug aftellen naar volgend jaar

Dear saskia en eric,

thank you very much for your great review.

It was a great honor for us to welcome you at our hotel. We are happy that you have spent a great holiday with us again. It is so pleasing to read that we met all expectations. The satisfaction of our guests has highest priority. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome. We are looking foward to see you again soon!

Best regards,

Een echt lekker relaxte vakantie gehad 👍

Eddie Smit,
13-10-2018

Dat ze een heerlijke tijd in het vooruitzicht hebben !

Dear Eddie Smith,

thank you for taking the time to review your stay with us.

Its nice to read that you had a great time at our hotel. We are pleased that we were able to convince you of our quality and our services. The satisfaction of our guests has highest priority,so we are happy to met all your expections. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel! Best regards,

Toppie!

Danny & Myria m,
3-10-2018

Een oase van rust met een topservice! Volgend jaar gaan we terug!

Dear Danny & Myriam ,

thank you very much for your great review. It was a great honor for us to welcome you at our hotel. We are happy that you have spent a great holiday with us again. It is so pleasing to read that we met all expectations. The satisfaction of our guests has highest priority. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome.

Geweldig

Ron Hermes,
9-9-2018

Relax hotel voor de iets oudere mensen of jongen mensen die rust zoeken

Dear Ron,

thank you very much for your great review. It was a great honor for us to welcome you at our hotel. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome.

Super hotel

Roy,
14-8-2018

Dit hotel heeft een goeie service en staat voor kwaliteit.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten vonden wij heel erg lekker.

Genoeg bedjes bij het zwembad.

Elke dag komen ze een paar x langs het zwembad met iets lekkers.

Genoeg winkeltjes in de buurt.

Kortom dit hotel is echt een aanrader.

Commodore Elite Suites & Spa Management, Quality Manager, 24-10-2018

Dear Roy, thank you for taking the time to share your experience with us and our future guests. We are very happy to read that you thoroughly enjoyed your holiday with us. It is a pleasure to know that we could met all your expections. Our team always try to make our guests feel comfortable and relaxed during their stay. Thank you very much for your nice words about our pools, rooms and food.

We are looking forward to have the opportunity to welcome soon again!

Super hotel

Mestdagh caroline,
14-8-2018

Al voor de 4 de keer geweest en het blijft super. Hier ga je met een gerust hart naar toe en wordt je in de wattten gelegd zoals een Prinsenlaan. Een echte aanrader !!

Dear Mestdagh caroline,

thank you very much for your great review. It was a great honor for us to welcome you as our repeat guests. We are happy that you have spent a great holiday with us again. It is so pleasing to read that we met all expectations. The satisfaction of our guests has highest priority. Every positive feedback motivates us more to provide an excellent service to make our guests feel comfortable and welcome.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Commodore Elite Suites & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Commodore Elite Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.