Hotel Commodore Elite Suites & Spa *****

Hotel Commodore Elite Suites & Spa *****

Hotel Commodore Elite Suites & Spa
Hotel Commodore Elite Suites & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Commodore Elite Suites & Spa voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Commodore Elite Suites & Spa in het Nederlands

Top hotel

Nicky, 28-1-2018

Fantastisch hotel. Het voelt telkens als een beetje thuiskomen. Geweldige service (met vast personeel), lekker eten en kwaliteitsvolle dranken. Ideaal hotel om tot rust te komen!

Team Commodore: goed bezig! Jullie leveren elke keer meer en meer kwaliteit. Doe zo verder. Het is en blijft maar nummer 1 hotel in Europa!

Super fantastisch

Vero, 9-12-2017

2018 wordt het ons 4 de jaar op rij . Super hotel lekker eten en super personeel x

De hemel op aarde

Peter en Sandrina, 6-12-2017

Superhotel . Het is voor ons altijd een beetje thuiskomen . We gaan er meerdere keren per jaar, en het is er altijd dik in orde . Vriendelijk personeel, alles kraaknet . Het eten altijd superlekker . Het is een hotel voor wie graag rust wil .....

Nog steeds thuiskomen !

caromiche, 5-12-2017

Perfecte rustvakantie in een adults only hotel .Na meerdere keren in dit hotel blijft het voor mij nog steeds een super hotel .Service op hoog niveau .netheid .Ligging .Ruime keuze van eten ( topchef ) .Aanrader is kamer met zwembad en zeezicht .Alle dranken ( tot op het strand eerste rij ) worden geserveerd in een glas .Bij het steeds terugkomen , soms 4 x per jaar is het leuk te zien bij het inchecken de gemeende vriendelijkheid van personeel receptie .Speciale dank voor de front desk manager Mr Levent .Zou iedereen van personeel kunnen vermelden maar de namen ontbreken mij .Dikke pluim voor de staf en personeel van Commodore &Elite .Tellen alweer af naar feb 2018 .

allerbeste prijs / kwaliteits verhouding top

Michel Boes, 5-12-2017

adults only rustig sfeerhotel, voor de 13 de maal daar geweest, het is net als bij vrienden thuis komen, alles wordt gedaan om het je aangenaam te maken, alle aanpassingen en vernieuwingen aan het hotel zijn duidelijk verbeteringen, wifi was lang een minpunt maar werd nu grondig aangepakt, we hebben nu reeds opnieuw geboekt voor maart / mei / oktober 2018 bedankt Commodore management en staff

zeer goed hotel

beeken jean en marijke, 5-12-2017

voor de derde keer reeds ın dıt hotel

en nog steeds zeer tevreden over het personeel en de servıce

UItmuntend hotel

FREDDY EN chrıstıne, 5-12-2017

De eerste keer hıer ın dıt hotel, Reeds 13 keer naar turkıje gekomen ,ıedere keer ın een ander hotel ,allemaal goed,maar deze steekt er wel met hoofd en schouders bovenuıt,alles heel goed, het eten heel gevarıeerd en heel smaakvol,zowel s'mıddags als s'avonds veel keuze.Vlotte bedıenıng,vrıendelıjk personeel,alles heel net,kortom een 5 sterrenhotel waard.Zes weken hıer, en ons nog geen enkele dag verveeld.

Supercalifragilisticexpialidocious

Gerrit en Caroline uit Holsbeek, 5-12-2017

Wij gaan dit jaar al voor de 6de keer! Ik heb geen enkele negatieve opmerking! Het is altijd opnieuw en opnieuw zalig genieten!

fantastisch wij komen er al verschillende keren

steen rita en karel caluwaerts, 4-12-2017

18 plus hotel dus heel rustig geen getier en geschreeuw en geen vuile stoelen of tafels.alle dranken worden geserveerd tot in het zwembad en aan het strand in glazen die de smaak toch aangenamer maakt dan plastieken bekers. de suite kamers met zicht op het zwembad en de zee zijn zeker hun meerprijs waard.

het personeel is over het algemeen v riendelijk en doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. geen grote animatie maar toch iedere avond iets zodat je je niet kan vervelen.het enige minpunt voor ons is het eten dit kan beter voor een 5 sterren hotel, maar dit is een persoonlijke mening.......velen zijn een andere mening toegedaan.......voor de rest Tip Top hotel en wij gaan zeker opnieuw terug

Super !

Nathalie, 4-12-2017

+ Personeel uiterst vriendelijk en gedienstig. Zeer proper hotel.

- Ieder jaar minder rustig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Commodore Elite Suites & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Commodore Elite Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Commodore Elite Suites & Spa scoort een 9.69 uit 10 op basis van 179 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: