Hotel Commodore Elite Suites & Spastersterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Commodore Elite Suites & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Commodore Elite Suites & Spa Side in de gelijknamige badplaats Side is volgens jullie een echte aanrader voor een vakantie zonder kinderen. Het is namelijk een adults only hotel. Volgens jullie maken het vriendelijke personeel, het afwisselende eten, de centrale ligging en het entertainment van Commodore Elite Suites & Spa een geschikte vakantiebestemming. Lees met ons mee of dit hotel ook iets voor jou is.

Veel van jullie keren al regelmatig terug naar Commodore Elite Suites & Spa. En dat is natuurlijk niet voor niets. Jacques schrijft: ‘Voor de 4e keer hier en nog steeds geweldig. het is netjes geregeld en altijd vriendelijk personeel, zeer gevarieerd eten.’ Volgens jullie onderscheidt het hotel zich van andere hotels dankzij het heerlijke eten. Zo is er elke avond een uitgebreid buffet met een ander thema. En ook de à la carte restaurants zijn aanraders. Hier geniet je van visgerechten en de Mediterraanse keuken.

Aan de twee verschillende zwembaden kom je mede dankzij de adults only formule helemaal tot rust op een van de ligbedjes. De drankjes worden in een glas aan je bedje gebracht, wat jullie erg fijn vinden. Wel is het volgens jullie elke ochtend het bekende handdoekje leggen voor de beste plekken. Binnen kun je naar wens gebruik maken van het zwembad, de sauna of het Turks stoombad.

De kamers van Commodore Elite Suites & Spa zijn volgens jullie altijd spik en span en van alle gemakken voorzien. Zo geniet je van de koudste drankjes uit je eigen minibar. En de kamers worden elke dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Reviewer Jan schrijft: ‘Hotel specialiseert zich in het verwennen van z'n gasten. Service, hygiëne, eten en drinken ... zijn het sterke punt van dit hotel.’ Op de kamers is volgens jullie ook goede wifi aanwezig. Zo blijf je in contact met het thuisfront.

Ligging

Ruil je de rust van het hotel liever in voor een levendige omgeving? Rondom Commodore Elite Suites & Spa is er genoeg te doen. Vanaf het hotel ben je zo op het strand waar je de mooiste wandelingen maakt. Of neem een verfrissende duik in het water. Liever ontspannen? Op het strand kun je neerstrijken op een van de ligbedjes met parasol.

Een echte cultuurliefhebber? Dan is het centrum van Side zeker een aanrader. Voor 3 euro ga je met de dolmus naar het plaatsje vanuit Commodore Elite Suites & Spa. Hier ontdek je het oude amfitheater, de Romeinse baden en de tempels van Athene en Apollo. Maar neem ook zeker een kijkje in het stadscentrum waar je langs de vele winkeltjes struint en na een lange dag neerploft op een van de terrasjes.

Volgens reviewer Florent is een boottripje naar Manavgat ook een aanrader. Met de boot kom je langs de prachtige watervallen en ontdek je de lokale natuur. Of breng een bezoekje aan het stadscentrum. Op maandag is dat extra gezellig met de markt waar ook veel locals te vinden zijn.

302 reviews over Hotel Commodore Elite Suites & Spa

• 9Paula Cornelis02-01-2020

95 % duitsers, maar zeer aangenaam verblijf, de animatie s avonds leuk en het personeel zeer dienstbaar. Reeds ons 4de verblijf in dit hotel en zeker niet het laatste.

• 2019
    10Platteau Pieter28-12-2019

Het is en blijft een top hotel 👍👍👍👍

Super hotel.We verbleven er reeds voor de 4 de maal,dus dat zegt genoeg.We hebben er een goede kerstavond gehad.Iedereen doet zijn best om het zo aangenaam mogelijk te maken.De kamers zijn netjes,lekker eten en iedereen is er vriendelijk.We hebben ook een bananen plantage bezocht,gratis service van het hotel.We kijken al uit naar de volgende vakantie.

• 8Herman De Schrijver17-12-2019

Voor herhaling vatbaar, wacht maar af!!!

Zeker één van de betere only adults Vele shops op wandelafstand Kamers tip top, eten idem

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jan en Ria12-12-2019

En weer voelde het als thuiskomen.

Wij hebben dit hotel voor de 10e keer bezocht en weer hebben wij volop genoten van dit TOP Hotel (18+). Het hotel heeft een hele fijne ligging met mooi strand met een vernieuwe zeer mooie strandbar, veel shop mogelijkheden op loopafstand van het hotel. Kamers goed, verzorging goed, eten heel goed, Gehele Personeel super vriendelijk en correct zoals we van dit hotel gewend zijn. Voor ons weer een reden om voor de 11e keer in April/Mei weer terug te komen. Wij hebben 2 weken weer volop genoten.

• 10Carl verkest11-12-2019

Fantastisch tophotel

Dit hotel voor de 7 keer op rij bezocht en is nog even goed als de eerste keer Het is zijn 5 sterren waard We hebben al voor volgend jaar In juli terug geboekt Alles wat je wenst , vind je in de Commodore

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Pierre Peeters10-12-2019

Super tevreden

Prachtig hotel Goede keuken Vriendelijk personeel

• 9Niels09-12-2019

Geweldig !

Veel rust, proper en goed onderhouden hotel. Personeel was zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Danny04-11-2019

Fantastich

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker eten, gewoonweg geweldig

• 9Brouwers - Smits28-10-2019

100% TOP

Het was weer echt thuis komen. Top service een oase van rust.

• 9Fam.Van Dorsselaer24-10-2019

FANTASTISCH

Super Hotel-Al jaren onze vakantie doorgebracht 2x per jaar-enorm dankbaar voor de hulp bij zieken huisopname van mijn man-zowel bezordheid naar mijn man als naar mij -langer in hotel gebleven dan voorzien zonder problemen veel hulp gekregen van het ganse team .SUPER!!!!

Gereisd met partner in september 2019

16 tips over Hotel Commodore Elite Suites & Spa

• pinot1960, 04-11-2013

Zeker een kamer met zeezicht vragen.

• Lander, 20-10-2013

Vraag wanneer de thema-avonden zijn in het avondrestaurant, dan kun je andere dagen reserveren voor à la carte resto's

bij e trip naar een grote lederzaak, bekijk ook hun outlet en weet VOORAF hoeveel leder thuis kost , zodat je weet hoeveel je kan afdingen. Turken of waren het Russen aan het hoofd van dat bedrijf zijn "doorduwers" zouden je alles aan de hand willen doen. Bij Tax free kopen ,moet je bij afreis even naar het taxfree kantoor met je factuur, gewoon om af te stempelen

• Patrick en Jana, 07-06-2012

Nogmaals de Spa een grote aanrader!!

45 vragen over Hotel Commodore Elite Suites & Spa

• Ine , 09-11-2019

Februari

Kan mij iemand vertellen hoe het in februari is

• Karin, 16-03-2019

Snorkelen

Weet iemand of je kunt snorkelen bij het strand?

• Marion, 20-08-2018

Winter animatie

Weet iemand of er in december s'avonds animatie is

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Regionaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer