Hotel Commodore Elite Suites & Spa

Hotel Commodore Elite Suites & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Commodore Elite Suites & Spa voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Commodore Elite Suites & Spa in het Nederlands

Super hotel

Roy
14-8-2018

Dit hotel heeft een goeie service en staat voor kwaliteit.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten vonden wij heel erg lekker.

Genoeg bedjes bij het zwembad.

Elke dag komen ze een paar x langs het zwembad met iets lekkers.

Genoeg winkeltjes in de buurt.

Kortom dit hotel is echt een aanrader.

Super hotel

Mestdagh caroline
14-8-2018

Al voor de 4 de keer geweest en het blijft super. Hier ga je met een gerust hart naar toe en wordt je in de wattten gelegd zoals een Prinsenlaan. Een echte aanrader !!

Een aanrader

Carl & Els
13-8-2018

Voor de 6 de keer naar dit hotel geweest , en nog steeds even goed als of de 1 keer ,

Dit hotel is het beste van de streek , luxe , genieten , proper , vriendelijk personeel ,

Al wat je wil heb je daar , Al de Belgen die er voor de eerste gaan komen er zeker terug , zo hebben we al veel vrienden leren kennen die we ieder jaar terug zien .

Volgend jaar zeker terug .

Greta en paul
7-8-2018

Zeer goed hotel. Altijd leuke ontvangst. Mooie kamers. Ook twee á la carte restaurants. Zeker een aanrader. En altijd een leuke gastheer die aanspreekbaar is.

romantische rust en vrede

Lisan
27-7-2018

lekker eten , super schoon , personeel met een gezicht , Ik zou het zeker aanbevelen voor kwaliteitzoekers

Mükemmelliği Paylaşmak

Ecehan Çetin
21-7-2018

Yalnız başınıza tatil yapılabilecek en huzur dolu ve Kendinizi özel hissedeceğiniz mükemmel bir otel. Çünkü tüm çalışanları ve sundukları hizmetin kalitesi ile misafirlerine ‘biz mükemmeliz siz de mükemmelsiniz’i hissettiriyor ve hatta yaşatıyorlar. Mutfağı ile her damak tadına uygun sunumları oldukça başarılı. Dinlenmek ve kendinize ödül vermek için tercih edebileceğiniz en uygun otel. Ufak detaylar ve misafirlerine yaptıkları jestler tam anlamıyla işlerindeki profesyonelliği gösteriyor. Tekrar tekrar tercih edilmesi kaçınılmaz bence. ☺️

Prachtig

Philippe
13-7-2018

Al voor de 6x naar de commodore elites en telkens is dat thuiskomen heel vriendelijk personeel heel behulpzaam heel mooie en ruime kamers die iedere dag heel grondig gepoetst worden , het eten is super lekker en het is er heel rustig wij vinden het een echte aanrader en gaan volgend jaar zeker terug

Verwennerij in het kwadraat !

Jan de Keyser
11-7-2018

Hotel specialisteert zich in het verwennen van z'n gasten. Service, hygiene, eten en drinken ... zijn het sterke punt van dit hotel. Quasi alle gasten zijn op zoek naar rust én dat respecteert - op een beperkt aantal Britten na - iedereen zoveel mogelijk. De eigenaar van het hotel is vlot aanspreekbaar en houdt toezicht op die rust. Het aantal zetels rond het zwembad is ruim voldoende. Desondanks de zee heel nabij is, hebben we daar geen gebruik van gemaakt. We kozen voor de verwennerij in/rond het zwembad. De boulevard aan de zee is een leuke wandeling waard. In de directe omgeving vindt u vele winkeltjes. Een uitstap naar Side is vlug gemaakt ... maar hier ook hadden we geen behoefte. Alles is zo dichtbij dat je geen prikkeling voelt om verder te stappen ..... meestal nemen we ieder jaar een ander hotel. Maar dit hotel maakt toch een grote kans voor een tweede bezoek ;-)

SÜPER TEK KELİMEYLE HARİKA BİR OTEL

bahar
7-7-2018

tek kelimeyle süper bir otel çalışan personel müdürler inanılmaz yardımcı oldu vede güler yüzlü ben hayatımda ilk defa bir otel sahibinin gündüz plaja inerek müşterileriyle bire bir samimi sıfır egosuz ilgisine şahit oldum genelde otel sahipleri çok havalı olur yemekler alakart servisler sanki evimde annemin yaptığı yemekler gibi hiç bir farkı yoktu seçenekler her ırkın menüsüne ayrı ayrı gecelerde sunmaları olağanüstü odalar tertemiz her ihtiyaca düşünülmüş denizi koyu esintisi kumu inanılmaz huzur verici akşam eğlencesi diskosu yürüyüş sahili sınırsız servisi mükemmeldi eğer tatil düşünüyorsanız huzur istiyorsanız çocuksuzsanız ses ses istemiyorum diyorsanız ideal bir otel aile boyu gidecekseniz yine aynı işletmenin yan oteli çocuklu aileleri aynı şekilde ağırlıyor ben tüm samimiyetimle kocaman yıldızlı bir bravo verip alkışlıyorum bu arada şunuda unutmadan spa merkezi hamamı sauna buhar banyosu ordaki o atmosfer yaşanmaya değer size ödenen tüm ücreti hakediyorsunuz inşallah bir dahaki sene tekrar görüşürüz sevgiler saygılar bahar altun

Excellent hotel op een hoog niveau

A. Kant
6-7-2018

Super hotel, mooie schone kamers. Voornamelijk rustige en beleefde Duitse gasten. Hoog niveau van eten en drinken. Uitgebreid buffet met elke avond een ander thema. Wij vonden de bediening super en spontaan. Behalve de zondag is er elke avond een show.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Commodore Elite Suites & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Commodore Elite Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Commodore Elite Suites & Spa scoort een 9.66 uit 10 op basis van 198 reviews.