Hotel Commodore Elite Suites & Spa

Hotel Commodore Elite Suites & Spa
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Commodore Elite Suites & Spa voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Commodore Elite Suites & Spa in het Nederlands

Nooit meer wat anders

Kees
20-5-2018

Zeer goed verblijf

Vriendelijke mensen

Goed eten en drinken 24 uur dagelijks

Goede kamers en verzorging

Goede avond shows , life muziek

Eten drinken op het strandrestaurant

Koelkast met fris op het strand

Strandboy brengt bevroren doekjes om de huid af te koelen en zorgt voor een ligbed en parasol altijd genoeg

Adult hotel, geen kinderen aanwezig

Veel het zelfde personeel jaarlijks

Mooie spa centrum sauna enz

Spec. avonden voor stamgasten

Zeer mooie boulevard 20km lang

De baas loopt zelf in het hotel en vraagt of je tevreden bent

We komen er al 11 keer in de 6 jaar

Veel 50 % stamgasten aanwezig +_

Veel vermaak yoga , aqua spelen ,

jeu de boules, darten , schaken tafeltennis

Gratis biljarten computers biblioltheek enz enz

Kortom als je hier een keer geweest bent wil je moet meer anders

Suzy
16-5-2018

Geweldige ontvangst met champagne. Kamer netjes en schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. We komen zeker terug. 😀

Onze 2e thuis

Brouwers-Smits / Stabroek Belgie
12-5-2018

Top hotel = een oase van rust

Prima kwaliteit, top service en super personeel.

Top hygiëne, perfecte kwaliteit van eten.

Een echte aanrader

Genieten

Greet en JC
8-5-2018

Prachtige locatie - heel vriendelijk personeel - lekker eten - genieten van de rust

Relaxed only adult hotel

Ger
24-4-2018

Perfect hotel. Heerlijk eten. Perfecte service en prachtig zwembad. Verder erg rustig. Voor ons iets te rustig. 80 % van de gasten is duits en boven de 60. Dit is de reden waarom we niet terug zullen gaan. Ook de omgeving is niet echt mooi. Overal dezelfde winkels met dezelfde spullen.

Top hotel

Nicky
28-1-2018

Fantastisch hotel. Het voelt telkens als een beetje thuiskomen. Geweldige service (met vast personeel), lekker eten en kwaliteitsvolle dranken. Ideaal hotel om tot rust te komen!

Team Commodore: goed bezig! Jullie leveren elke keer meer en meer kwaliteit. Doe zo verder. Het is en blijft maar nummer 1 hotel in Europa!

Super fantastisch

Vero
9-12-2017

2018 wordt het ons 4 de jaar op rij . Super hotel lekker eten en super personeel x

De hemel op aarde

Peter en Sandrina
6-12-2017

Superhotel . Het is voor ons altijd een beetje thuiskomen . We gaan er meerdere keren per jaar, en het is er altijd dik in orde . Vriendelijk personeel, alles kraaknet . Het eten altijd superlekker . Het is een hotel voor wie graag rust wil .....

Nog steeds thuiskomen !

caromiche
5-12-2017

Perfecte rustvakantie in een adults only hotel .Na meerdere keren in dit hotel blijft het voor mij nog steeds een super hotel .Service op hoog niveau .netheid .Ligging .Ruime keuze van eten ( topchef ) .Aanrader is kamer met zwembad en zeezicht .Alle dranken ( tot op het strand eerste rij ) worden geserveerd in een glas .Bij het steeds terugkomen , soms 4 x per jaar is het leuk te zien bij het inchecken de gemeende vriendelijkheid van personeel receptie .Speciale dank voor de front desk manager Mr Levent .Zou iedereen van personeel kunnen vermelden maar de namen ontbreken mij .Dikke pluim voor de staf en personeel van Commodore &Elite .Tellen alweer af naar feb 2018 .

allerbeste prijs / kwaliteits verhouding top

Michel Boes
5-12-2017

adults only rustig sfeerhotel, voor de 13 de maal daar geweest, het is net als bij vrienden thuis komen, alles wordt gedaan om het je aangenaam te maken, alle aanpassingen en vernieuwingen aan het hotel zijn duidelijk verbeteringen, wifi was lang een minpunt maar werd nu grondig aangepakt, we hebben nu reeds opnieuw geboekt voor maart / mei / oktober 2018 bedankt Commodore management en staff

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Commodore Elite Suites & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Commodore Elite Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Commodore Elite Suites & Spa scoort een 9.69 uit 10 op basis van 185 reviews.