Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.6FenomenaalScore uit 298 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Waterpark
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee

Hotel Commodore Elite Suites & Spa Side in de gelijknamige badplaats Side is volgens jullie een echte aanrader voor een vakantie zonder kinderen. Het is namelijk een adults only hotel. Volgens jullie maken het vriendelijke personeel, het afwisselende eten, de centrale ligging en het entertainment van Commodore Elite Suites & Spa een geschikte vakantiebestemming. Lees met ons mee of dit hotel ook iets voor jou is.## FaciliteitenVeel van jullie keren al regelmatig terug naar Commodore Elite Suites & Spa. En dat is natuurlijk niet voor niets. Jacques schrijft: *‘Voor de 4e keer hier en nog steeds geweldig. het is netjes geregeld en altijd vriendelijk personeel, zeer gevarieerd eten.’* Volgens jullie onderscheidt het hotel zich van andere hotels dankzij het heerlijke eten. Zo is er elke avond een uitgebreid buffet met een ander thema. En ook de à la carte restaurants zijn aanraders. Hier geniet je van visgerechten en de Mediterraanse keuken.Aan de twee verschillende zwembaden kom je mede dankzij de adults only formule helemaal tot rust op een van de ligbedjes. De drankjes worden in een glas aan je bedje gebracht, wat jullie erg fijn vinden. Wel is het volgens jullie elke ochtend het bekende handdoekje leggen voor de beste plekken. Binnen kun je naar wens gebruik maken van het zwembad, de sauna of het Turks stoombad. De kamers van Commodore Elite Suites & Spa zijn volgens jullie altijd spik en span en van alle gemakken voorzien. Zo geniet je van de koudste drankjes uit je eigen minibar. En de kamers worden elke dag schoongemaakt door het vriendelijke personeel. Reviewer Jan schrijft: *‘Hotel specialiseert zich in het verwennen van z'n gasten. Service, hygiëne, eten en drinken ... zijn het sterke punt van dit hotel.’* Op de kamers is volgens jullie ook goede wifi aanwezig. Zo blijf je in contact met het thuisfront.## LiggingRuil je de rust van het hotel liever in voor een levendige omgeving? Rondom Commodore Elite Suites & Spa is er genoeg te doen. Vanaf het hotel ben je zo op het strand waar je de mooiste wandelingen maakt. Of neem een verfrissende duik in het water. Liever ontspannen? Op het strand kun je neerstrijken op een van de ligbedjes met parasol. Een echte cultuurliefhebber? Dan is het centrum van Side zeker een aanrader. Voor 3 euro ga je met de dolmus naar het plaatsje vanuit Commodore Elite Suites & Spa. Hier ontdek je het oude amfitheater, de Romeinse baden en de tempels van Athene en Apollo. Maar neem ook zeker een kijkje in het stadscentrum waar je langs de vele winkeltjes struint en na een lange dag neerploft op een van de terrasjes. Volgens reviewer Florent is een boottripje naar Manavgat ook een aanrader. Met de boot kom je langs de prachtige watervallen en ontdek je de lokale natuur. Of breng een bezoekje aan het stadscentrum. Op maandag is dat extra gezellig met de markt waar ook veel locals te vinden zijn.

Bekijk de beschikbaarheid

309 Reviews over Commodore Elite Suites & Spa

• 10Andres21-04-2022

Top Lage

Top Hotel, ich komme auf jeden Fall nächstes Jahr wieder

• 9Christel19-04-2022

Wij gaan zeker nog eens terug

Voor de 2de keer hiernaartoe geweest. Alles was weer tip top in orde. Het eten is heel lekker en veel afwisseling. Ook het eten aan het strand is lekker, hier is wel minder keuze maar toch nog ruim voldoende. Heel gezellig daar. De drankjes worden met veel plezier en zorg gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk, zeker de dame is altijd s'avonds werkte aan de receptie, top madam. De kamers zijn ruim en proper. Het weer was zalig voor begin april te zijn. Het is wel iets meer dan een uur rijden van de luchthaven naar het hotel, klein min puntje. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Oeyen07-04-2022

Goed.

Onze kamer was netjes maar door de ligging aan de straatkant hadden we 's morgens veel lawaai van autobussen en vuilkar. Een andere kamer gevraagd maar dit was niet mogelijk. Het eten was goed maar soms koud. Zeer vriendelijk personeel. Aan het zwembad zeer rustig en proper. A la carte restaurant was zeer goed. Aan het hotel is een mooie dijk om te wandelen.

• 10Robert Vandichel19-03-2022

Fantastich goed hotel, geen opmerking alles was ok

Zeer goed hotel, geen enkele negatieve opmerking, alles was ok

• 10PaulaC14-01-2022

Voor de 5de maal in hotel Commodore : nog steeds even aangenaam en culinair voor ons fantastisch. Eten kun je 24u op 24u. Rekening houden dat het hotel bezet is door 90 % duitsers maar geen enkel probleem voor ons. Gaan zeker terug : eindejaarsfeesten zeer leuk. Hartelijk dank aan al de medewerkers die zich 100 % inzetten om je verblijf zo leuk mogelijk te maken.

• 9Jan en Ria15-12-2021

Top hotel, fantastisch

Deze keer zijn we bijna 3 weken gebleven en hebben we er weer enorm van genoten. Dit was onze 11e keer in Commodore. Het hotel is nog steeds erg goed, topkwaliteit. we merkten zelfs een aantal positieve aanpassingen. Nieuwe stoelen in de ijssalon, vierzitsgroep in de lobby, mooie grote oranje handdoeken etc. Het personeel in het hele hotel is geweldig, zorgzaam, vriendelijk en behulpzaam, hartelijk dank daarvoor. We willen in het bijzonder Sevil, guestrelation, Aysun salon en Ugur Beachboy bedanken, zij brachten een extra thuisgevoel over en we hebben al jaren een zeer goed contact met hen, commodore kan trots zijn op hun medewerkers en vooral op deze drie. Wij komen in ieder geval terug.

• 10Jean-Claude15-12-2021

Second home.

Super vakantie. Zelfs na bijna 2 jaar nog steeds even welkom. Vriendelijkheid ten top. Mooi kader, fantastisch personeel, lekker eten en mooi weer dus top ingrediënten voor een fantastische vakantie.

• 9Paula Cornelis02-01-2020

95 % duitsers, maar zeer aangenaam verblijf, de animatie s avonds leuk en het personeel zeer dienstbaar. Reeds ons 4de verblijf in dit hotel en zeker niet het laatste.

• 10Platteau Pieter28-12-2019

Het is en blijft een top hotel 👍👍👍👍

Super hotel.We verbleven er reeds voor de 4 de maal,dus dat zegt genoeg.We hebben er een goede kerstavond gehad.Iedereen doet zijn best om het zo aangenaam mogelijk te maken.De kamers zijn netjes,lekker eten en iedereen is er vriendelijk.We hebben ook een bananen plantage bezocht,gratis service van het hotel.We kijken al uit naar de volgende vakantie.

• 8Herman De Schrijver17-12-2019

Voor herhaling vatbaar, wacht maar af!!!

Zeker één van de betere only adults Vele shops op wandelafstand Kamers tip top, eten idem

Hotel Commodore Elite Suites & Spa info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (2)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalNiet beschikbaar
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)