Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°18°
Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Club Magic Life Jacaranda Imperial kun je terecht als je op zoek bent naar rust, maar ook als je op zoek bent naar een levendige omgeving. Aan de ene kant van het hotel zijn er elke avond optredens met live-muziek. Aan de andere kant van het hotel is het rustig. Zoals Cassandra aangeeft: ‘We zaten wel aan de rustigere kant met zicht op het zwembad. Niet aan de kant waar iedere avond live music was, dit was ideaal met onze dochter van toen 2.’ Benieuwd wat reviewers verder van dit hotel vinden?Lees hieronder meer.

Jullie ervaringen met het eten bij Club Magic Life Jacaranda Imperial zijn wisselend. Zo is Nicole er positief over te spreken: ‘Eten was gevarieerd, echt niet iedere avond hetzelfde en werd steeds aangevuld.’ Bij het restaurant vind je ook een rookvrije zone. Volgens Nicole is het streetfood restaurant in het bijzonder een aanrader. Tom en Femke waren minder tevreden over het eten: ‘Hier in Jacaranda was het eten meestal koud, heel weinig variatie.’

De zwembaden met glijbanen zijn volgens jullie erg leuk, maar het water van het zwembad is wat aan de koude kant. Volgens Familie de Busser was het zeewater aangenamer.

Ga je met de kinderen op vakantie? Dan kun je bij Club Magic Life Jacaranda Imperial meedoen met de activiteiten die het animatieteam organiseert. Maar niks is verplicht zegt Groote Familie: ‘Veel sport en animatie als je daar zin in hebt, maar ook rust als je wilt relaxen.’ Zowel voor gezinnen met kinderen als koppels is Club Magic Life Jacaranda Imperial dus een geschikte bestemming. ‘s Avonds sluit je naar wens de dag af met een van de shows van de animatie.

Hoewel de meesten van jullie positief zijn, heeft Irene helaas een mindere ervaring met Club Magic Life Jacaranda Imperial. Zij had te maken met een overboeking en zegt: ‘Het was complete chaos bij de receptie.’ Helaas hadden Tom en Femke ook geen goede ervaring bij de receptie: ‘Vriendelijk personeel, behalve aan de receptie.’ Houd hier rekening mee als je je vakantie boekt naar Club Magic Life Jacaranda Imperial.

Omgeving

Vanaf het hotel kun je lopend naar het strand. Houd er rekening mee dat de weg wat langer is dan gemiddeld en je aan het eind nog een heel aantal traptreden naar beneden moet (en op de terugweg dus naar boven).

Op loopafstand richting Side vind je een bazaar met veel winkeltjes. Shop hier voor souvenirs of kijk gewoon je ogen uit. Side is bovendien een stad die zeer de moeite waard is om een dag te bezoeken. Hier vind je bijzondere opgravingen die nog uit de Romeinse tijd stammen.

Een excursie naar de Green Canyon is weggelegd voor natuurliefhebbers. Een boottocht over dit stuwmeer dat tussen de bergen in ligt levert mooie plaatjes en een relaxte dag op.

Klinkt Club Magic Life Jacaranda Imperial al als jouw volgende vakantiebestemming?

We hebben een aantal aanbieders voor Club Magic Life Jacaranda Imperial voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial in het Nederlands

Duikervaring om nooit te vergeten. Hotel is netjes

Heidi Linschoten
9-5-2019

Je moet echt gaan duiken bij het zwembad. De 2 mannen die dit regelen zijn zo lief voor kinderen om hun 1ste diploma te halen.Hotel start in deze periode op en nog niet alles op volle kracht aanwezig.Niet in april gaan.Eten is zeer gevarieerd,steeds aangevuld.Veel Russen bij tijd en wijle,die erg veel eten opscheppen.Personeel veelal vriendelijk.Lifeguards steeds alert.Entertainment wisselt veel dus ook bij langer dan 1 week aanwezig en toch niet hetzelfde zien.Trap naar strand is best een klim,maar strand netjes.Je kussens worden gebracht.Lekker eten ook daar.Voor rust kun je in hoofdgebouw terecht.Voor vertier kun je verderop park terecht.Laat je kind een keer duikles nemen!!Surfles is niet gratis.Zeilles heb je diploma's nodig. Banaan bij ons afwezig. Kayak wel gratis en leuk.Zwembad is koud,maar er is 1 verwarmd bad.Turks bad/ sauna niet druk.Lekkere cocktails.Alles kan en alles mag, niks moet.Entertain-team niet opdringerig.Aanr!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
TML Jacaranda Team, GUEST SERVICE , 10-5-2019

Dear Guests,

thank you for your comments. We hope to see you again.

Best regards.

Super resort!

Eline
7-5-2019

Prachtig ruim opgezet resort! Wij hadden er een swim up room, echt top met kleine kinderen! Enige nadeel was het hele koude water. Restaurant was ruim opgezet en voldoende keus. Winkels op loopafstand. Met dolmus stond je in no time in Side. Ook aan animatie geen gebrek. Echt top hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017
TML Jacaranda Team, GUEST SERVICE , 9-5-2019

Sehr geehrte Eline,

herzlichen Dank für Ihre Bewertung, wir hoffen auf weitere besuche.

LG

Gereisd Met vrienden in juli 2017

super

Fam.De Busser
28-10-2018

Mooie kamer, goede shows, lekker (veel) eten. Super vriendelijk personeel!! Het zwembadwater was wel heel koud, de zee was veel aangenamer.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Geen aanrader

Irene
20-10-2018

Na een eerdere fine vakantie in dit hotel weer geboekt bij touroperator voor een weekje even niks. Bij aankomst bleek het hotel overboekt, en nee niet alleen onze kamer maar van alle Nederlandse gasten die aankwamen. Dit bleek achteraf al een aantal dagen aan de gang. Het was complete chaos bij de receptie. We moesten allemaal naar een ander hotel in Belek. Touroperator was niet bereikbaar! Niet akkoord gegaan en we kregen toch allemaal een kamer, hetzij een andere dan geboekt. Waar haal je die zo snel vandaan zou je denken. Volgende dag zouden we in onze geboekte swimup room kunnen. Nou mooi niet dus!! En zo onaardig en onbeleefd personeel bij die receptie bah! Na een hoop geschreeuw toch einde vd dag 2 toch onze kamer na veel ellende gekregen die overigens erg mooi was ~eten vaak koud/lauw bij buffet~water van zwembaden koud~shows waren van laag niveau~personeel haalt je bord weg terwijl je nog zit te eten~moskee naast hotel die je hoort loeien.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuke vakantie, maar...

Tom en Femke
8-10-2018

De eerste indruk is super! Mooie lobby, super mooie en grote kamers! Hygiene in de kamer is top! Heel mooi en groot zwembad. Wel koud water... maar misschien ligt dat aan de tijd van het jaar? (=oktober). Vriendelijk personeel, behalve aan de receptie... ze rollen al met hun ogen voor je een vraag gesteld hebt... ook bij het uit checken kregen we geen bedankt, geen tot ziens, geen beoordelingsblaadje,... je bent er een nummertje in de rij.

De pluspunten: zwembaden, glijbanen, makkelijk plat strand om lange wandelingen te maken, mooie grote, propere kamers, mooie lobby, je kan er altijd sparkling wine krijgen, veel plaats om te zitten 's avonds, mooie shows!

De minpunten: het eten!!! Echt niet Magic life waardig...we zijn reeds in Magic life masmavi in Belek geweest (juni 2018) en daar was eten stukken beter! Hier in Jacaranda was het eten meestal koud, heel weinig variatie... normaal moeten wij op vakantie onszelf tegenhouden aan het ontbijt om niet TE veel te eten, deze keer dus niet... we wandelden rond het buffet en hadden nog niets in ons bord liggen.... jammer... Nog een minpunt zij de openbare toiletten: slechte sloten om je deur te sluiten, scheve wc-brillen,vuile vlekke op de brillen die niet meer uitkunnen, plakkerige vloeren,... ook iets wat je in zo'n keten niet verwacht... jammer.

Algemeen hebben wij er een hele leuke vakantie gehad. Maar het kan beter..

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig hotel

Groote Familie
23-9-2018

Na meer dan 20 keer Turkije hebben we wat vergelijkingsmateriaal dus kan ik rustig zeggen dat dit een geweldig hotel is. Kamers zijn mooi en ruim, hotel is schoon, personeel is aardig, eten is goed, groot zwembad. Veel sport en animatie als je daar zin in hebt, maar ook rust als je wilt relaxen.

3 kleine dingetjes die we konden vinden: De weg over het resort naar het strand is prachtig maar best lang en daarna komen nog 43 traptreden naar het strand, en s middags dus weer naar boven.

In het restaurant (op het terras) is een adult only gedeelte, maar dat wordt niet gehandhaafd dus dan zit je nog tussen de gillende kinderen.

Hotel lijkt me geen aanrader in het hoogseizoen...veel te druk....nu in september ging het prima....wij gingen ook pas om 20.30 eten dan was de ergste drukte voorbij. Wij zouden zo weer boeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch echt Magic bij Magic Life

Nicole
11-8-2018

Wij waren voor de 2e keer in dit hotel. Echt geweldig. Vorig jaar Sherwood Dreams was absoluut een misser maar dit is een dikke 9 +. Heel schoon, goede ala carte restaurants. Mooi strand met een leuk strandmannetje. Heel vriendelijk personeel. Ik vond vooral de extra’s erg leuk. Steeds weer een verrassing. Ze leggen je echt in de watten. Mooie ruime kamers. Heerlijke koffie in de koffiebar. Eten was zeer gevarieerd echt niet iedere avond hetzelfde en werd steeds aangevuld. Heel fijn dat er buiten bij het restaurant een rookvrije zone is. Ga vooral naar het streetfood restaurant echt heel leuk. Na de show op het plein bij de Wunderbar ook leuke entertainment met cocktails. Dit hotel is echt Magic en volgend jaar gaan wij weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vanwege uitkleden van het gehele pakket, nooit mee

Ton
29-7-2018

Alles is minder dan vorige, geen bananaboot, geen waterskiën, catamaran tegen betaling. Ook de feesten zijn duidelijk minder. VeelTe druk. Wel prijs omhoog Foute strategie van touroperator.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel!

cassandra agterhuis
23-4-2018

Swim up was super! we zaten wel aan de rustigere kant met zicht op het zwembad. Niet aan de kant waar ieder avond de live music was, dit was ideaal met onze dochter van toen 2. Water was wel aan de frissere kant. grote zwembad was iets warmer. Maar vond het niet zo hinderlijk. Eten was goed. Heb gevarieerder gehad in turkije maar zeker niet slecht. Wij hadden niet veel russen in september. Wij hadden alleen wel dat onze kamers bijna niet schoongemaakt werd omdat onze dochter sliep op dat tijdstip. en later kwamen ze niet meer terug. De handdoeken werden daardoor ook niet verschoond moesten we iedere keer om vragen. Verder hebben wij wel een hele fijne vakantie gehad. Staat bij ons zeker in de top 3!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan6, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.