Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial

7.2Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 642p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.2Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Club Magic Life Jacaranda Imperial kun je terecht als je op zoek bent naar rust, maar ook als je op zoek bent naar een levendige omgeving. Aan de ene kant van het hotel zijn er elke avond optredens met live-muziek. Aan de andere kant van het hotel is het rustig. Zoals Cassandra aangeeft: ‘We zaten wel aan de rustigere kant met zicht op het zwembad. Niet aan de kant waar iedere avond live music was, dit was ideaal met onze dochter van toen 2.’ Benieuwd wat reviewers verder van dit hotel vinden?Lees hieronder meer.

Jullie ervaringen met het eten bij Club Magic Life Jacaranda Imperial zijn wisselend. Zo is Nicole er positief over te spreken: ‘Eten was gevarieerd, echt niet iedere avond hetzelfde en werd steeds aangevuld.’ Bij het restaurant vind je ook een rookvrije zone. Volgens Nicole is het streetfood restaurant in het bijzonder een aanrader. Tom en Femke waren minder tevreden over het eten: ‘Hier in Jacaranda was het eten meestal koud, heel weinig variatie.’

De zwembaden met glijbanen zijn volgens jullie erg leuk, maar het water van het zwembad is wat aan de koude kant. Volgens Familie de Busser was het zeewater aangenamer.

Ga je met de kinderen op vakantie? Dan kun je bij Club Magic Life Jacaranda Imperial meedoen met de activiteiten die het animatieteam organiseert. Maar niks is verplicht zegt Groote Familie: ‘Veel sport en animatie als je daar zin in hebt, maar ook rust als je wilt relaxen.’ Zowel voor gezinnen met kinderen als koppels is Club Magic Life Jacaranda Imperial dus een geschikte bestemming. ‘s Avonds sluit je naar wens de dag af met een van de shows van de animatie.

Hoewel de meesten van jullie positief zijn, heeft Irene helaas een mindere ervaring met Club Magic Life Jacaranda Imperial. Zij had te maken met een overboeking en zegt: ‘Het was complete chaos bij de receptie.’ Helaas hadden Tom en Femke ook geen goede ervaring bij de receptie: ‘Vriendelijk personeel, behalve aan de receptie.’ Houd hier rekening mee als je je vakantie boekt naar Club Magic Life Jacaranda Imperial.

Omgeving

Vanaf het hotel kun je lopend naar het strand. Houd er rekening mee dat de weg wat langer is dan gemiddeld en je aan het eind nog een heel aantal traptreden naar beneden moet (en op de terugweg dus naar boven).

Op loopafstand richting Side vind je een bazaar met veel winkeltjes. Shop hier voor souvenirs of kijk gewoon je ogen uit. Side is bovendien een stad die zeer de moeite waard is om een dag te bezoeken. Hier vind je bijzondere opgravingen die nog uit de Romeinse tijd stammen.

Een excursie naar de Green Canyon is weggelegd voor natuurliefhebbers. Een boottocht over dit stuwmeer dat tussen de bergen in ligt levert mooie plaatjes en een relaxte dag op.

Klinkt Club Magic Life Jacaranda Imperial al als jouw volgende vakantiebestemming?

140 reviews over Hotel Club Magic Life Jacaranda Imperial

• 2019
    8K29-09-2019

Top hotel maar wel met paar verbeter punten

Bij aankomst vonden we het een prachtig hotel hier is in de 10 dagen ook niks te veel mee gezegd, super schoon en hele sjieke uitstraling. Mensen bij receptie mogen wel wat vriendelijker en vooral de persoon die de koffers aanneemt als je weer naar huis gaat, zeer onvriendelijk. Bediening bij eten en drinken is top, niks is ze teveel en zijn super vriendelijk! Moeten wel heel hard en lang werken, waren soms al vanaf 7 uur ontbijt bezig en om 1 uur Snachts liepen ze er nog rond. Ze behandelen je met respect en dit verdienen ze 100% terug. Eten vonden wij matig, veel hetzelfde weinig variatie vooral de lunch was bijna elke dag hetzelfde. Kamers zijn schoon en groot. Taxi chauffeur raad je aan om naar een winkelcentrum in Manavgat te gaan doe dit niet kost €40 voor heen en terug en is niks aan je kan beter gaan shoppen 5 minuten lopen van het hotel af. Zelden z’n goede animatie gezien, dit was top en de avonden vlogen voorbij.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Groote Familie26-09-2019

SUPERHOTEL , cijfer 9 echt waard

Superhotel, sommige beoordelingen halen het gemiddelde teveel naar beneden, wij geven het cijfer 9 Voordelen: -Overal is het schoon, grote kamers, lekker eten, aardig personeel, prachtig zwembad, veel sport en animatie, breed zandstrand, allemaal niks op aan te merken. -neem een witte kledingoutfit mee want de white party is geweldig met vuurwerk, DJ en live muziek. nadelen: -Het hotel ligt wat afgelegen maar de bushalte voor de dolmus is voor de deur en voor 2 EURO per persoon ben je in Side (superleuk oud stadje,haven en opgravingen) en op maandag en donderdag ben je voor 2 EURO per persoon op de markt van Manavgat. -Het hotel is groot en massaal, in het hoogseizoen te druk, maar in September was het heerlijk. -De Wifi is inderdaad niet overal even best -Het zijn 42 traptreden naar het strand, of de rolstoelhelling lopen

Wij waren er voor de 2 e keer en zouden zo weer terug gaan !!!

Gereisd met partner in september 2019

• 1Eda Bulut14-09-2019

Geen aanrader, personeel neemt beelden op!

Er kwam een man binnen van het personeel. Hij was aan het bellen, tenminste dat dacht ik. Ik merkte al snel dat hij niet aan het bellen was, maar deed alsof! Ik kon zien dat zijn scherm eerst op de recente oproepen lijst stond. Ik kreeg een slecht gevoel. Vervolgens draaide ik mijn rug naar hem toe en begon mijn schoenen aan te trekken. Hij verplaatste zich en stond ineens tegenover me en deed nog steeds of hij aan het bellen was, zijn camera was op mijn gericht. Ik trok snel mijn schoenen aan en bleef zijn telefoon in de gaten houden.

Ineens zag ik dat hij me aan het opnemen was. zijn scherm stond op camera. ik schrok heel erg en wilde gelijk uit de kamer. toen ik opstond om weg te gaan riep hij naar me en legde zijn telefoon op zijn borst, zijn camera nog steeds op mijn gericht. hij stelde mij rare vragen over mijn vlucht. ik kapte het gesprek af en liep snel daar de receptie en vroeg gelijk naar de manager.

Dear Guests,

you know that we explain your the situation. The staff was talking on whatsapp with his wife becouse his child was sick. You contact him during this cominication and he hold the phone to your direction. You was thinking he make vidoe of yo. Why he should be make video from you? he show you also the records on his privat phone. You was agree but you still make unright comments. Sorry...

Gereisd met partner in september 2019

• 3Mike10-09-2019

Nooit meer

Heel erg slechte wifi. Overal. Enorm kleine ruintes voor het buffet. Dringen. Erg schone kamers en zwembad. Na 0800 uur in de ochtend geen enkel ligbed meer vrij

Dear Guests,

thank you for your comment and voting. We wish you nice Holidays.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Loe en mathil12-08-2019

Heerlijke vakantie!

We zijn net terug van een heerlijke vakantie, we hadden een swim up room, wat super lekker was, geen handdoeken leggen. Het water was heerlijk van temperatuur, maar het was dan ook een super warme week. Het eten was goed, maar wat massaal , maar dat hadden we wel verwacht . Daarentegen kon je in de restaurants heerlijk eten. Vooral de tapanyaki is een aanrader , de kok maakte er een echte show van, en het eten was heerlijk! Wel jammer was dat de andere restaurants slecht te boeken waren , terwijl ze dan niet vol zaten Heerlijke koffie in het coffee house! Wij hebben genoten !!! En zouden zo terug gaan !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Anouk08-07-2019

Geweldig

Mooi hotel erg luxe en vriendelijk personeel en erg hygiënisch, er was altijd wel iets te eten en drinken en de bar was 24/7 open! Het is een erg rustig hotel waar je lekker tot rust kan komen. Voor jongeren ook genoeg te doen in de disco! Ook een grote Bazaar op 5 minuutjes lopen prima te doen en hele aardige mensen!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Heidi Linschoten09-05-2019

Duikervaring om nooit te vergeten. Hotel is netjes

Je moet echt gaan duiken bij het zwembad. De 2 mannen die dit regelen zijn zo lief voor kinderen om hun 1ste diploma te halen.Hotel start in deze periode op en nog niet alles op volle kracht aanwezig.Niet in april gaan.Eten is zeer gevarieerd,steeds aangevuld.Veel Russen bij tijd en wijle,die erg veel eten opscheppen.Personeel veelal vriendelijk.Lifeguards steeds alert.Entertainment wisselt veel dus ook bij langer dan 1 week aanwezig en toch niet hetzelfde zien.Trap naar strand is best een klim,maar strand netjes.Je kussens worden gebracht.Lekker eten ook daar.Voor rust kun je in hoofdgebouw terecht.Voor vertier kun je verderop park terecht.Laat je kind een keer duikles nemen!!Surfles is niet gratis.Zeilles heb je diploma's nodig. Banaan bij ons afwezig. Kayak wel gratis en leuk.Zwembad is koud,maar er is 1 verwarmd bad.Turks bad/ sauna niet druk.Lekkere cocktails.Alles kan en alles mag, niks moet.Entertain-team niet opdringerig.Aanr!!

TML Jacaranda Team, GUEST SERVICE , 10-05-2019

Dear Guests,

thank you for your comments. We hope to see you again.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Eline07-05-2019

Super resort!

Prachtig ruim opgezet resort! Wij hadden er een swim up room, echt top met kleine kinderen! Enige nadeel was het hele koude water. Restaurant was ruim opgezet en voldoende keus. Winkels op loopafstand. Met dolmus stond je in no time in Side. Ook aan animatie geen gebrek. Echt top hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

TML Jacaranda Team, GUEST SERVICE , 09-05-2019

Sehr geehrte Eline,

herzlichen Dank für Ihre Bewertung, wir hoffen auf weitere besuche.

LG

Dear Guest, thank you for your rating. Best regards

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Fam.De Busser28-10-2018

super

Mooie kamer, goede shows, lekker (veel) eten. Super vriendelijk personeel!! Het zwembadwater was wel heel koud, de zee was veel aangenamer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen