Hotel Club Hotel Turan Prince World

Hotel Club Hotel Turan Prince World
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Club Hotel Turan Prince World in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer leuk hotel

Elodie
23-6-2015

Typisch Turks hotel met alles erop en eraan. Je hebt veel keuze bij het buffet, voldoende variatie en er zijn zeer veel verschillende eet- en drinkplaatsen. Het Mexicaans à la carte restaurant is zeker een aanrader. De zwembaden zijn proper, aangenaam en er zijn voldoende ligstoelen. Ook al is het hotel volgeboekt, je voelt dat niet. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar praktisch en gezellig. De animatie was top! Er zijn voldoende activiteiten waaraan je kan deelnemen overdag en de shows 's avonds zijn geweldig. Reële inzet vanwege het animatieteam. Animatoren en personeel zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en internationaal aangelegd. Het hotel is gelegen op 18km van Side, best bereikbaar via boot. Leuk strand, tal van watersporten. In de buurt zijn er ook typische Turkse shops.

Minpunten: vlekjes op bedlinnen en handdoeken, de vloer van de kamers waren niet grondig gekuist & sommige etenswaren waren betalend ondanks all in (vers fruitsap, suikerspin, popcorn,…)

Club Hotel Turan Prince World

Begin mei 1 week in dit hotel gebleven. Heenreis vanaf het vliegveld iets meer dan 60 minuten, terug met een flinke omweg bijna 2 uur. Bij aankomst in het hotel netjes opgevangen bij de receptie. Merendeel van het personeel (in het hele hotel) spreekt Engels en Duits, een aantal alleen Duits.

Wij hadden een appartement in de tuin met uitzicht op zee en het zwembad. Hier is ook het podium en theater, als je 's avonds op je kamer was kon je dit goed horen maar wij vonden het niet storend. Kamer was verder prima, schoonmaak o.k. alleen kwamen ze iedere ochtend vragen met hoeveel personen we waren (om 9 uur).

Eetzaal vonden wij niet storend groot. Buiten krijg je er helemaal niks van mee en binnen hadden wij er ook geen last van. Themarestaurants prima eten.

In het hele hotel vriendelijk en behulpzaam personeel.

De ligging is inderdaad wat minder, naar Side moet je met de dolmus, 2 keer overstappen of taxi, retour 40 euro. Bij het hotel zitten wat winkels en een shopping center.

Club Hotel Turan Prince World

Hotel is zeer groot opgezet, hierdoor is er 0,0 persoonlijke aandacht. Personeel spreekt zeer slecht Engels, Duits,... Je moet je duidelijk maken met gebarentaal. Verder is de eetzaal en de kamer echt een minpunt. De eetzaal is akoestisch zeer slecht, waardoor je elkaar aan tafel bijna niet verstaat door de huilende baby's. Verder moet je uitkijken voor spelende kinderen die je bijna onderste boven rennen terwijl je 5 min staat aan te schuiven aan het buffet. Ook de kamer is niet erg fijn. Er hing een hele vieze doordringende geur en de kamer is zo klein dat je je amper kunt omdraaien. Een pluspunt zijn de zwembaden, het zijn er veel en ook het aquapark is erg leuk (wel beetje gevaarlijk). Al bij al een redelijke vakantie, maar ik ben het zeker veel beter gewend voor de prijs die we betaald hebben. Het ligt er dus net aan wat je belangrijk vind....

Aanrader!

Rianne
31-5-2015

Wij zijn enorm te spreken over deze accomodatie.

Zeer schoon, netjes en gezellig. Animatie is Top geregeld, voor jong en oud. Genoeg keuze uit zwembaden en met alle leeftijden rekening gehouden!

'All in' formule zoals het hoort te zijn!

Om buiten het resort iets te ondernemen heb je wel altijd een taxi nodig, maar deze kosten vonden wij erg meevallen.

Heerlijk en mooi resort

mevrouw Bon
26-5-2015

Wordt goed schoongehouden en het eten en vermak is prima!

Super vakantie gehad

Beau
5-11-2014

Ik (18 )was samen met mijn vriend(20).Wij kwamen rond 23.00 in dit hotel aan. Werden goed ontvangen en daarna naar onze kamer gebracht. Ze spraken goed engels Eenmaal aangekomen op de kamer vroegen ze of we de bedden tegen elkaar wilden.Dit wilden wij graag en er werd meteen iemand gebeld die dat zou komen doen 'S Avonds konden wij nog genoeg eten en drinken na een lange reis De volgende dag zagen wij alles bij daglicht en we hadden een hele vieze kamer.Naar de receptie geweest en gezegd dat we een andere kamer wilden.Dit kregen we eerst niet, maar er kwam iemand luchtverfrisser in de airco spuiten.Wij zijn weer naar de receptie gegaan en na lang doorzeuren kregen we uiteindelijk een hele mooie schone kamer. Buiten dit super vakantie.Heerlijk eten in het buffetrestaurant. Ook eten bij het aquapark erg lekker. Kwamen elke dag langs met punch en altijd genoeg water te pakken. Obers erg vriendelijk en gastvrij. Na 2 dagen kende de barman ons en en bij binnenkomst stond het drinken klaar.

Fantastische vakantie gehad

Neeft
25-10-2014

Het is een erg mooi hotel, mooie tuinen, alles wordt netjes bij gehouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is een erg groot resort, maar dat heb je niet door. Het komt niet massaal over. Het is slim opgezet. Grenst aan mooi strand. Het zwembad is een paradijs met vele uitdagende glijbanen. Ook voor de allerkleinsten leuke glijbanen. Lunapark ook erg leuk voor (kleine) kinderen. Kwaliteit attracties wel wat bedenkelijk. Eten is goed, maar ligt soms wat lang in de bakken. Maar als je een beetje op let en op tijd gaat eten, is dat geen probleem. Goede entertainment. Wel voornamelijk Russische en Duitse animators, dat is wel jammer. Onze kleine kinderen kunnen nog geen Engels, dus de communicatie op de kidsclub was lastig. Daardoor zijn ze daar maar 1x geweest. Park inderdaad erg op Russen en Duitsers gericht. Echter hier verder geen last van gehad. Geen vervelende Russen gesignaleerd. Enige grote minpunt: de airco werkte slecht. Daardoor klamme hitte. En de ligging is wat ver.

Super!,

Jansen
22-10-2014

De laatste recensies voor wij vertrokken waren niet al te best dus vreesde we een beetje.

Maar...in een woord geweldig!

Zwembaden en glijbanen super!!

Eten heel goed, variatie, warm.

Ook bij het zwembad en het strand kan je tussen de middag goed eten.

Verder tussendoor ; slush, ijsjes,fruit etc

Kamers goed!

Select eigen appartementen (buiten trap)

Duplex in hoofdgebouw iets gehoriger maar prachtig uitzicht en wat ruimer.

Service perfect de föhn deed het niet binnen 2 min was er iemand om hem te repareren.

Animatie echt geweldig!! Mooie shows en regelmatig extra's vuurwerk, ijstaart s avonds bij zwembad etc

S avonds heerlijke cocktails (all in)

Kortom wij gaan zeker nog eens terug

Ps. ook geen overlast van andere mensen!

Redelijke plek

Gejeri
19-10-2014

Kamer met tuinzicht toch wel netjes aangekleed maar de badkamer niet gerenoveerd douche erg vies en roest en schimmel aan de muren,verder zijn de kamers ook erg gehoorig,vond het vloerkleed op de grond ook niet echt fris zat vol haar.Het eten was de ene keer goed en warm en de andere keer niet echt lekker en koud.Bedienend personeel erg vriendelijk,tuinen zien er perfect uit ,hele resort erg schoon.Voor ons niet voor herhaling vatbaar,de reis van vliegveld naar ressort is dik 2 uur tegenvaller!! Op strand erg oude ligbedden daar in tegen bij zwembad erge luxe ligbedden met dikke kussens.

Niet nog eens

Jirte
19-9-2014

Wij zijn als jong koppeltje Turan Prince geweest. Toen we aankwamen waren we een beetje teleurgesteld over de ligging. De omgeving rondom het hotel is allesbehalve netjes, in de omschrijving van het hotel schrijven ze : een concentratie van winkels en restaurants. Je had er inderdaad een paar winkeltjes maar echt niet de moeite. Maar de teleurstelling was snel weg. Het is namelijk een prachtig park, mooi verzorgd. We hadden een aantal recensies gelezen waarbij mensen klaagden over de kamers. In ons geval konden we echt niet klagen. Mooie grote kamer. De zwembaden waren ook heel goed verzorgd en mooi. Het enigste wat hier echt niet goed was is het eten. Koud, en altijd hetzelfde, je moet ook een kwartier aanschuiven voor je eten kan halen en je kan beter om 7u gaan eten anders vind je geen plaats. De obers in het restaurant waren vriendelijk maar aan de receptie echt niet. Dit hotel is veel te Russisch getint. Jammer, dit hotel heeft zoveel mogelijkheden maar gebruikt ze niet.

Club Hotel Turan Prince World

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Turan Prince World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Turan Prince World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Turan Prince World scoort een 8.93 uit 10 op basis van 219 reviews.