Hotel Club Hotel Turan Prince World

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°12°
Hotel Club Hotel Turan Prince World

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Club Hotel Turan Prince World in het Nederlands

Aanrader!

Rianne, 31-5-2015

Wij zijn enorm te spreken over deze accomodatie.

Zeer schoon, netjes en gezellig. Animatie is Top geregeld, voor jong en oud. Genoeg keuze uit zwembaden en met alle leeftijden rekening gehouden!

'All in' formule zoals het hoort te zijn!

Om buiten het resort iets te ondernemen heb je wel altijd een taxi nodig, maar deze kosten vonden wij erg meevallen.

Heerlijk en mooi resort

mevrouw Bon, 26-5-2015

Wordt goed schoongehouden en het eten en vermak is prima!

Super vakantie gehad

Beau, 5-11-2014

Ik (18 )was samen met mijn vriend(20).Wij kwamen rond 23.00 in dit hotel aan. Werden goed ontvangen en daarna naar onze kamer gebracht. Ze spraken goed engels Eenmaal aangekomen op de kamer vroegen ze of we de bedden tegen elkaar wilden.Dit wilden wij graag en er werd meteen iemand gebeld die dat zou komen doen 'S Avonds konden wij nog genoeg eten en drinken na een lange reis De volgende dag zagen wij alles bij daglicht en we hadden een hele vieze kamer.Naar de receptie geweest en gezegd dat we een andere kamer wilden.Dit kregen we eerst niet, maar er kwam iemand luchtverfrisser in de airco spuiten.Wij zijn weer naar de receptie gegaan en na lang doorzeuren kregen we uiteindelijk een hele mooie schone kamer. Buiten dit super vakantie.Heerlijk eten in het buffetrestaurant. Ook eten bij het aquapark erg lekker. Kwamen elke dag langs met punch en altijd genoeg water te pakken. Obers erg vriendelijk en gastvrij. Na 2 dagen kende de barman ons en en bij binnenkomst stond het drinken klaar.

Fantastische vakantie gehad

Neeft, 25-10-2014

Het is een erg mooi hotel, mooie tuinen, alles wordt netjes bij gehouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is een erg groot resort, maar dat heb je niet door. Het komt niet massaal over. Het is slim opgezet. Grenst aan mooi strand. Het zwembad is een paradijs met vele uitdagende glijbanen. Ook voor de allerkleinsten leuke glijbanen. Lunapark ook erg leuk voor (kleine) kinderen. Kwaliteit attracties wel wat bedenkelijk. Eten is goed, maar ligt soms wat lang in de bakken. Maar als je een beetje op let en op tijd gaat eten, is dat geen probleem. Goede entertainment. Wel voornamelijk Russische en Duitse animators, dat is wel jammer. Onze kleine kinderen kunnen nog geen Engels, dus de communicatie op de kidsclub was lastig. Daardoor zijn ze daar maar 1x geweest. Park inderdaad erg op Russen en Duitsers gericht. Echter hier verder geen last van gehad. Geen vervelende Russen gesignaleerd. Enige grote minpunt: de airco werkte slecht. Daardoor klamme hitte. En de ligging is wat ver.

Super!,

Jansen, 22-10-2014

De laatste recensies voor wij vertrokken waren niet al te best dus vreesde we een beetje.

Maar...in een woord geweldig!

Zwembaden en glijbanen super!!

Eten heel goed, variatie, warm.

Ook bij het zwembad en het strand kan je tussen de middag goed eten.

Verder tussendoor ; slush, ijsjes,fruit etc

Kamers goed!

Select eigen appartementen (buiten trap)

Duplex in hoofdgebouw iets gehoriger maar prachtig uitzicht en wat ruimer.

Service perfect de föhn deed het niet binnen 2 min was er iemand om hem te repareren.

Animatie echt geweldig!! Mooie shows en regelmatig extra's vuurwerk, ijstaart s avonds bij zwembad etc

S avonds heerlijke cocktails (all in)

Kortom wij gaan zeker nog eens terug

Ps. ook geen overlast van andere mensen!

Redelijke plek

Gejeri, 19-10-2014

Kamer met tuinzicht toch wel netjes aangekleed maar de badkamer niet gerenoveerd douche erg vies en roest en schimmel aan de muren,verder zijn de kamers ook erg gehoorig,vond het vloerkleed op de grond ook niet echt fris zat vol haar.Het eten was de ene keer goed en warm en de andere keer niet echt lekker en koud.Bedienend personeel erg vriendelijk,tuinen zien er perfect uit ,hele resort erg schoon.Voor ons niet voor herhaling vatbaar,de reis van vliegveld naar ressort is dik 2 uur tegenvaller!! Op strand erg oude ligbedden daar in tegen bij zwembad erge luxe ligbedden met dikke kussens.

Niet nog eens

Jirte , 19-9-2014

Wij zijn als jong koppeltje Turan Prince geweest. Toen we aankwamen waren we een beetje teleurgesteld over de ligging. De omgeving rondom het hotel is allesbehalve netjes, in de omschrijving van het hotel schrijven ze : een concentratie van winkels en restaurants. Je had er inderdaad een paar winkeltjes maar echt niet de moeite. Maar de teleurstelling was snel weg. Het is namelijk een prachtig park, mooi verzorgd. We hadden een aantal recensies gelezen waarbij mensen klaagden over de kamers. In ons geval konden we echt niet klagen. Mooie grote kamer. De zwembaden waren ook heel goed verzorgd en mooi. Het enigste wat hier echt niet goed was is het eten. Koud, en altijd hetzelfde, je moet ook een kwartier aanschuiven voor je eten kan halen en je kan beter om 7u gaan eten anders vind je geen plaats. De obers in het restaurant waren vriendelijk maar aan de receptie echt niet. Dit hotel is veel te Russisch getint. Jammer, dit hotel heeft zoveel mogelijkheden maar gebruikt ze niet.

het was oké

Denise, 19-9-2014

Wij zijn met 2 stellen (rond 27 jaar) 12 dagen geweest op dit resort. Vonden het park erg netjes en schoon! Eten kan je de hele dag door: veel keuze, maar vaak is t eten koud omdat het lang in bakken ligt die niet goed worden verwarmt! Per bezoek mag je 1 keer in t chinees restaurant, 1 keer vis en 1 keer Mexicaans eten, dit is wel goed! Echter was er bij ons onduidelijkheid over hoe vaak we waar mochten eten. Resort is erg gericht op russen en duitsers, vonden wij jammer! Animatie vond ik matig, als je mee wilt doen met darten of handboogschieten sta je zo een uur op je beurt te wachten omdat er veel deelnemers zijn en maar 1 boog om te schieten. Vond t resort erg massaal, vooral de eetzaal. Aqua park is leuk! Maar heeft beperkte openingstijden (gaat tussen 12.00 en 14.00 dicht). Op loop afstand zijn wat leuk winkeltjes te vinden, maar verwacht er niet te veel van. De transfer van vliegveld naar resort duurde ruim 2 uur! Al met al een prima vakantie, maar wij zullen niet terug komen!

Mooi resort!

soraya_el-khetabi, 7-9-2014

We zijn hier geweest met 2 kleine kinderen van bijna 2 en 4. Hoewel de transfer wat lang was (wisten we van tevoren) viel het verder reuze mee. Ongeveer 2 uur. Het complex is mooi en ruim opgezet. We hadden een tuinkamer, gevraagd naar begane grond ivm buggy en kids. Babybedje stond al klaar en opgemaakt. Ruimte was prima, badkamer wat verouderd maar wel schoon.

Eten was prima. Goed, warm, vers en afwisselend, zelf na 15dagen.

Hier verdienen ze echt complimenten voor. Wees maar creatief met groente, vlees, kip etc voor zoveel mensen! Maar wel druk, dus op tijd naar het restaurant. Overigens zal dat op de meeste plekken zo zijn midden in het hoogseizoen.

Veel Russen, maar gezinnen dus viel mee. verder veel Nederlanders, Duitsers, Belgen en wat Fransen. We konden overigens overal terecht in het Engels, en dat ging gewoon goed.

Complex is wat afgelegen, maar winkeltjes op loopafstand.

Zwembaden zijn geweldig! De kids zijn het water niet uit geweest , voldoende toezicht bij de glijbanen

Mooi opgezet complex

Richard-Nina, 7-9-2014

Complex is mooi opgezet, goed onderhouden, onze bungalow kamer was prima. Mooi groen complex met tuin. mooie zwembaden. Eten niets op aan te merken. Thema restaurants super eten en goede service. Buffet restaurant zelf niet geweldig in opzet, lang wachten op plaats (vreetschuur gevoel). Drank keuze zeer beperkt wodka, wodka wodka en gin. veel te veel georiënteerd op russen. Bacardi cola = wodka cola etc. Personeel veel te veel gefocust op russen, als je geen rus bent tel je niet mee tot aan onbeschoft toe.

Persoonlijk ligt dit complex te ver van Side en Manavgat.

Club Hotel Turan Prince World

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Turan Prince World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Turan Prince World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Turan Prince World scoort een 9.02 uit 10 op basis van 215 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: