Hotel Club Hotel Turan Prince World

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°10°
Hotel Club Hotel Turan Prince World
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

Kenmerken

155 reviews over Hotel Club Hotel Turan Prince World in het Nederlands

een droomvakantie

fam Holtrop
10-9-2015

We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit prachtige resort.

We hadden een familiekamer aan de overkant van de weg en daar was ook een klein zwembad met een restaurant bij. De bediening door Ufuk en Sadik was echt grandioos en altijd even vriendelijk. Ook in de andere restaurants verspreid over het resort en 's avonds op het terras was men erg behulpzaam en vriendelijk ( Emre en Ali Mesut ). En Deniz van het animatie team kwam geregeld langs voor een gezellig praatje. Het eten was afwisselend en keuze te over. De zwembaden waren schoon en ook de kamers werden elke dag schoongemaakt. Wij hadden maar 1 minpuntje: de meeste bediening spreekt maar een klein beetje Duits en een gebrekkig Engels.

Wij komen hier graag terug.

Matig

Madje
16-8-2015

Resort zelf is prachtig, eten is lekker warm en je hebt veel keus. Service is niet goed en helaas ook niet vriendelijk. Wij hebben een duplex kamer gehad in hoofdgebouw en die was helaas 2 dagen niet schoongemaakt. De handdoeken werden niet goed aangevuld en ook zeep en dergelijke werd niet aangevuld. Zwembaden waren erg mooi, maar helaas niet schoon. Wij zagen poep in het water en hebben iemand gevraagd deze schoon te maken, maar we werden met een lach aangekeken en er werd niks aan gedaan. Dat komt doordat bijna niemand goed engels kan praten. De entertainment is goed geregeld, elke avond gezelligheid en mooie shows. Voor kinderen was er erg veel te doen.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Club Hotel Turan Prince World

Leuk hotel voor gezin met kinderen

Saskia
4-7-2015

Een mooi hotel.prima service. Prachtige kamer. Zeer schoon. Eten is lekker en varierend. Ook de thema restaurants zijn leuk en lekker. Het hotel ligt wel ver van het vliegveld, de terugreis duurde 2,5 uur ! De winkels op het terrein zijn erg aan de prijs en de extra dingen zoals poolbiljart vreselijk duur. Het strand is mooi, wel stenen, en de zee erg blauw. Goede schaduwplekken overal en thank god geen handoekjes op de stoelen s'morgens, heerlijk. Mooie glijbanen en leuke animatie !

beter is er niet!

eva-spel
28-6-2015

wij zijn zeer tevreden over dit hotel. lekker eten, mooi hotel, leuk dorpje, gezellig animatie en schone kamers. het hotel is erg mooi en voor kleine kinderen en ouderen is het een erg leuk hotel! er is een kidsclub en een water speeltuin voor de kleine kinderen en er woorden allemaal spellen georganiseerd voor de oudere, waterpolo, boogschutten, pistool schieten, aquagym, ochtendgymnastiek enz. is de avond ga je naar een voorstelling en daarna gezellig op het terras zitten. het is een heerlijk hotel met heerlijk eten, het animatie team is erg gezellig en heel vriendelijk. ze doen er veel aan om jou vakantie leuk te maken! voor het animatie team een dikke 10 dus! ik ga volgend jaar zeker terug naar dit hotel met de hele familie en ik raad iedereen aan om naar dit hotel te gaan want het is gewoon een top hotel en beter is het niet. ik mis het heel erg daar is turkije maar wat ik nog het meest mis is het animatie team want dat worden gewoon je vrienden!

Zeer leuk hotel

Elodie
23-6-2015

Typisch Turks hotel met alles erop en eraan. Je hebt veel keuze bij het buffet, voldoende variatie en er zijn zeer veel verschillende eet- en drinkplaatsen. Het Mexicaans à la carte restaurant is zeker een aanrader. De zwembaden zijn proper, aangenaam en er zijn voldoende ligstoelen. Ook al is het hotel volgeboekt, je voelt dat niet. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar praktisch en gezellig. De animatie was top! Er zijn voldoende activiteiten waaraan je kan deelnemen overdag en de shows 's avonds zijn geweldig. Reële inzet vanwege het animatieteam. Animatoren en personeel zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en internationaal aangelegd. Het hotel is gelegen op 18km van Side, best bereikbaar via boot. Leuk strand, tal van watersporten. In de buurt zijn er ook typische Turkse shops.

Minpunten: vlekjes op bedlinnen en handdoeken, de vloer van de kamers waren niet grondig gekuist & sommige etenswaren waren betalend ondanks all in (vers fruitsap, suikerspin, popcorn,…)

Club Hotel Turan Prince World

Begin mei 1 week in dit hotel gebleven. Heenreis vanaf het vliegveld iets meer dan 60 minuten, terug met een flinke omweg bijna 2 uur. Bij aankomst in het hotel netjes opgevangen bij de receptie. Merendeel van het personeel (in het hele hotel) spreekt Engels en Duits, een aantal alleen Duits.

Wij hadden een appartement in de tuin met uitzicht op zee en het zwembad. Hier is ook het podium en theater, als je 's avonds op je kamer was kon je dit goed horen maar wij vonden het niet storend. Kamer was verder prima, schoonmaak o.k. alleen kwamen ze iedere ochtend vragen met hoeveel personen we waren (om 9 uur).

Eetzaal vonden wij niet storend groot. Buiten krijg je er helemaal niks van mee en binnen hadden wij er ook geen last van. Themarestaurants prima eten.

In het hele hotel vriendelijk en behulpzaam personeel.

De ligging is inderdaad wat minder, naar Side moet je met de dolmus, 2 keer overstappen of taxi, retour 40 euro. Bij het hotel zitten wat winkels en een shopping center.

Club Hotel Turan Prince World

Hotel is zeer groot opgezet, hierdoor is er 0,0 persoonlijke aandacht. Personeel spreekt zeer slecht Engels, Duits,... Je moet je duidelijk maken met gebarentaal. Verder is de eetzaal en de kamer echt een minpunt. De eetzaal is akoestisch zeer slecht, waardoor je elkaar aan tafel bijna niet verstaat door de huilende baby's. Verder moet je uitkijken voor spelende kinderen die je bijna onderste boven rennen terwijl je 5 min staat aan te schuiven aan het buffet. Ook de kamer is niet erg fijn. Er hing een hele vieze doordringende geur en de kamer is zo klein dat je je amper kunt omdraaien. Een pluspunt zijn de zwembaden, het zijn er veel en ook het aquapark is erg leuk (wel beetje gevaarlijk). Al bij al een redelijke vakantie, maar ik ben het zeker veel beter gewend voor de prijs die we betaald hebben. Het ligt er dus net aan wat je belangrijk vind....

Aanrader!

Rianne
31-5-2015

Wij zijn enorm te spreken over deze accomodatie.

Zeer schoon, netjes en gezellig. Animatie is Top geregeld, voor jong en oud. Genoeg keuze uit zwembaden en met alle leeftijden rekening gehouden!

'All in' formule zoals het hoort te zijn!

Om buiten het resort iets te ondernemen heb je wel altijd een taxi nodig, maar deze kosten vonden wij erg meevallen.

Heerlijk en mooi resort

mevrouw Bon
26-5-2015

Wordt goed schoongehouden en het eten en vermak is prima!

Super vakantie gehad

Beau
5-11-2014

Ik (18 )was samen met mijn vriend(20).Wij kwamen rond 23.00 in dit hotel aan. Werden goed ontvangen en daarna naar onze kamer gebracht. Ze spraken goed engels Eenmaal aangekomen op de kamer vroegen ze of we de bedden tegen elkaar wilden.Dit wilden wij graag en er werd meteen iemand gebeld die dat zou komen doen 'S Avonds konden wij nog genoeg eten en drinken na een lange reis De volgende dag zagen wij alles bij daglicht en we hadden een hele vieze kamer.Naar de receptie geweest en gezegd dat we een andere kamer wilden.Dit kregen we eerst niet, maar er kwam iemand luchtverfrisser in de airco spuiten.Wij zijn weer naar de receptie gegaan en na lang doorzeuren kregen we uiteindelijk een hele mooie schone kamer. Buiten dit super vakantie.Heerlijk eten in het buffetrestaurant. Ook eten bij het aquapark erg lekker. Kwamen elke dag langs met punch en altijd genoeg water te pakken. Obers erg vriendelijk en gastvrij. Na 2 dagen kende de barman ons en en bij binnenkomst stond het drinken klaar.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Turan Prince World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Turan Prince World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.