Hotel Club Hotel Turan Prince World

Hotel Club Hotel Turan Prince World

16 tips over Hotel Club Hotel Turan Prince World

Femke, 21-6-2015

Boek geen excursies bij je touroperator maar loop even naar de winkeltjes toe. Hier worden dezelfde excursies aangeboden maar het prijsverschil is enorm. Als we de jeepsafari bij de touroperator zouden boeken waren we een bedrag kwijt wat nog meer was als het bedrag waarvoor we nu samen weg zijn geweest.

Ga op zaterdag niet weg na het entertaiment, dit is een feestavond in het hotel.

Beau, 5-11-2014
Altijd genoeg personeel en nooit lange wachtrijen. Ook bij het aquapark geen wachtrijen. Tuurlijk zijn er russen, maar wanneer je niks van hun aantrekt, heb je er ook geen last van. We zijn ook in de spa geweest, heerlijk!! Wij raakten met de Nederlandse eigenaar aan de praat en kregen 40 euro korting!! Ook is het geen groot park. Wij dachten van wel, maar het viel reuze mee. Erg goed strand, altijd genoeg ligbedden. Ook bij het zwembad altijd iets om op te liggen.
Gejeri, 19-10-2014
Denk er aan om waterschoenen mee te nemen voor als je in zee wil zwemmen,en vest voor s'avonds buiten want het tocht altijd op de terassen.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

Denise, 19-9-2014
Ga tijdens het eten aan het buffet buiten zitten op terras! Hier is het rustiger en voelt het minder massaal aan. Op het resort kun je cocktails krijgen maar je kunt ook vragen om een variant op baileys of amaretto (de originele moet je voor betalen). Je moet wel iemand treffen die je begrijpt, anders krijg je namelijk heel wat anders dan je had besteld. Wij hebben een boottocht naar Side gemaakt, dit was leuk! deze kun je voor 25 euro p.p. boeken op het strand.
soraya_el-khetabi, 7-9-2014
Ga je wat langer, huur een auto. Is ongeveer 35 euro per dag bovenaan de weg. En dan heb je toch meer vrijheid om naar Side en manavgat te gaan. De markt daar is leuk! Bovendien kost een taxi op en neer naar manavgat ook zo 35 euro. En het à la carte restaurant, de Mexicaan was zeker de moeite waard.
Elsa vdw, 3-9-2014
Neem vooral geen standaard kamer.

Noes, 21-8-2014

Beloon de mensen die wel moeite voor je doen. Dit verdienen ze!!!!

De shows zijn echt de moeite waard. Ze doen echt hun best om iedere dag veel aandacht te besteden aan entertainment. Zeker de vuurwerkshow op zaterdag was een toppertje!

Eve, 8-8-2014

De jeep & rafting uitstap is zeker aan te bevelen.

Wij kregen een kamer in een select villa omdat we een gezin met 3 kinderen zijn. De select villa's zijn gelegen aan een soort privézwembad. Ons appartement bestond uit 2 slaapkamers, 2 badkamers, een woonkamer en 2 balkons. Ze was uitgerust met 3 TV's. We kregen dagelijks een krant, fruit en snoepjes.

Jeffrey, 4-8-2014
Nieuwe gebouwen zijn de kamers erg goed. Als je de kans krijgt die boeken. Of net als ons er om vragen en van kamer wisselen.
sandra, 26-6-2014
maandag is er markt in magnavat, dolmus 50 cent en taxi 30 euro retour.