Hotel Club Hotel Turan Prince World *****

Review geschreven door Familie van den Dool

Buitengewoon!

Familie van den Dool
20-8-2016

Wat een heerlijke tijd hebben wij hier gehad. Er is voor iedereen wel wat te doen, jong en oud kunnen zich hier uitstekend vermaken. Alles was even schoon, de kamers, het zwembad en eigenlijk het hele resort.

Het eten was prima, veel keus en warm. En als je even wat anders wil, dan kun je a la carte eten in het mexicaanse, chinese of visrestaurant. Het is wel erg rustig gelegen, maar de animatie overdag en `s avonds is zo leuk dat je het resort eigenlijk niet af hoeft. Er zijn wel wat winkeltjes en een bazaar in de buurt, en als je echt wil shoppen dan is Side ook niet zo ver weg. Ook zijn er bij het strand nog leuke excursies te boeken, zoals parasailing, tocht met een piratenboot enz. enz.

Het allerleukste was het animatie-team. Wat hebben we daar een lol mee gehad! De hele dag door worden er allerlei activiteiten georganiseerd, zoals voetbal, darten, waterpolo, aquagym, poolgames en `s avonds altijd leuke shows.

Kortom een echte aanrader, en wij gaan er zeker nog een keer naar toe.