Hotel Club Hotel Turan Prince World

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°12°
Hotel Club Hotel Turan Prince World
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuk hotel

Vanny,
26-10-2018

Goede service bij aankomst.

Erg leuk voor jong en oud! Veel vermaak tot in de late uurtjes. Eten was redelijk goed. Wel erg veel muggen!

De kamer was goed, maar de badkamer had schimmel en de glazen douchedeur aan de onderkant plakband. Wel jammer.

Mijn zoon heeft zich in ieder geval vermaakt!

Ook met alle katten en kittens die hier rondlopen.

Kenmerken

155 reviews over Hotel Club Hotel Turan Prince World in het Nederlands

Leuk hotel

Vanny,
26-10-2018

Goede service bij aankomst.

Mijn zoon heeft zich in ieder geval vermaakt!

Ook met alle katten en kittens die hier rondlopen.

waarschijnlijk niet meer, ivm de vele kinderen.

Trudie Gebert,
28-9-2018

Het hotel, zwembaden, strand, eten was allemaal goed.

Het leek net een kinderhotel, veel russen ed. met krijsende kinderen.

Mooie hotel + aquapark

Harry,
15-8-2018

We hadden club kamer geboekt ( is niet in de hoofdgebouw), maar het ziet er niet zo uit als op internet foto, het was klein, met onze lengte van 1.85 was de bed ook te klein met 2 kinderen waarvan 1 kon slapen op een slaapbank voor de andere hebben we bed laten plaatsen(opvouwbaar) kon net naast de grote bed. Wifi is overal goed te ontvangen, eten is redelijk, koffie is nescafe(instant), verder was het personeel vriendelijk en snel, mooie grote aquapark, ook voor kleine kinderen, met nog een andere 2 zwembaden voor wat rust. Neem voor strand zwemschoenen mee ivm. steenjes. Sportactiviteiten(extern bedrijf) op het strand belachelijk duur voor ritje op een band 25 euro. De prijzen binnen het hotel zijn zelfde als er buiten voor kleding of kapper. Als je iets wil kopen dan moet je 15 min. lopen naar de grote shopping center, Manavgat is 30 min met de dolmus(4 lira pp)

BeachCheck

Beste vakantie die we ooit gehad hebben!

Lisa,
25-7-2018

Net terug van een vakantie in Turan Prince World. Al voor het 4e jaar op rij naar dit hotel geweest en het blijft echt zalig! Kan niet wachten om terug te gaan!

Mooie kamers, prachtig aquapark, lekker eten en zalig animatieteam! Keep up the good work, see you next Summer!

Dear Lisa,

thank you so much for your nice comment on Zoover.

We are very happy to hear that you enjoyed your holiday in our hotel. We have informed our entire team of your opinion and you can be sure that every point is very important to us. We are looking forward to another visit and wish you all the best until this time.

Never again!

Familie Pelck,
6-7-2018

Het eten was lekker, kamer groot. De kamers werden amper schoongemaakt maar het personeel zat bij verschillende mensen wel in hun persoonlijke bezittingen. Zo werd mijn dochter van 7 haar nieuwe jurk gestolen uit onze kast op de kamer. Nieuw gekocht om naar hier te komen, ze had hem nog niet eens aangehad. Aan gaan geven bij gast relations en ze deden gewoon niets. Niets!! Kind stond gewoon te Wenen.. echt verschrikkelijk. Komen al 7 jaar naar Turkije maar zo'n hotel hebben we nog Nooit meegemaakt. Let op je spullen en ga niet naar Prince Turan World en het is net of ze hier zeggen tegen hun personeel pik er maar op los...

Mk,
13-5-2018

Wat hebben we genoten met onze familie. We zaten in het hoofdgebouw, de kamers zijn daar net gerenoveerd (erg modern en ruim) De zwembaden waren super voor jong en oud. ( je kan de drukte op zoeken door naar het aquapark te gaan met veel glijbanen en leuke kinderzwembaden, harde muziek) Animatie was TOP! Wat een leuke mensen allemaal! Eten was ook goed!

Wij komen zeker terug!

Dear Guest,

Thank you so much for your friendly comment about our hotel, first of all.

It’s nice to hear that you were satisfied from offered services.

We are looking forward to see you as soon as possible.

Geweldig!

Taco Kornegoor,
9-5-2018

Een geweldig hotel. Met een mooi Aquapark met daarnaast een rustig zwembad om te relaxen. Het eten is gevarieerd en lekker. Het animatie team is zeer enthousiast en vriendelijk. De kamers zijn ruim opgezet en worden goed schoongemaakt. Hier en daar zijn wat kleine reparaties niet onnodig. Zoals het douche scherm. Maar over het algemeen zeer goed.

Dear Guest,

First of all thank you very much for sharing your comment with us on Zoover. We will share this one with the entire team. Please, be sure that guests' suggestions are valuable for us. We hope to host you and your family at our hotel on your future trips to Turkey and thank you for choosing our hotel in your holiday.

Prachtig hotel

Super animatieteam met leuke activiteiten

Lekker eten

Vriendelijk personeel

Volgende zomer gaan we opnieuw!

Voor ons nooit meer

Jeanette,
16-10-2017

Relatief slecht hotel. Misschien omdat we niet in het hoogseizoen zijn gegaan maar ik vond het erg tegen vallen. Het eten was vaak gewoon echt koud, niet vers, weinig keus en elke dag het zelfde. Het personeel was mega onaardig, ze hadden bijna allemaal slechte zin waardoor je je totaal niet welkom voelt. De badkamer op onze hotel kamer vond ik ook echt smerig. Verder kon je op je hotel kamer niet lekker buiten zitten omdat het super klein was.

Het ressort opzich, wel erg mooi. Netjes bijgehouden en de zwembaden+glijbanen vielen ook erg in de smaak!!

Persoonlijk zou ik hier niet snel terug gaan..

Club Turan Prince World, Guest Relations, 29-11-2017

Dear Jeanette,

First of all thank you for sharing your feedback with us on Zoover.

Niet voor herhaling

van Loon,
19-7-2017

Op zich prima hotel, maar voor ons teveel minpuntjes. Personeel spreekt weinig tot geen Engels. Personeel in het restaurant niet vriendelijk. De prijzen in het supermarktje op het resort zijn echt schandalig. Veel russen op het resort en zijn erg luidruchtig,

De kamers zijn overigens wel een pluspunt ten opzichte van andere hotels voor ons.

Club Turan Prince World, Guest Relations, 29-11-2017

Dear Van Loon,

First of all thank you for sharing your feedback with us on Zoover.

We will share your reviews with all entire teams. Please be sure that your opinions are valuable for us. We hope regardless to host you and your family at our hotel on your future trips to Turkey.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Turan Prince World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Turan Prince World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.