Hotel Club Hotel Turan Prince World

Hotel Club Hotel Turan Prince World

We hebben een aantal aanbieders voor Club Hotel Turan Prince World voor je op een rij gezet:

150 reviews over Hotel Club Hotel Turan Prince World in het Nederlands

Mk
13-5-2018

Wat hebben we genoten met onze familie. We zaten in het hoofdgebouw, de kamers zijn daar net gerenoveerd (erg modern en ruim) De zwembaden waren super voor jong en oud. ( je kan de drukte op zoeken door naar het aquapark te gaan met veel glijbanen en leuke kinderzwembaden, harde muziek) Animatie was TOP! Wat een leuke mensen allemaal! Eten was ook goed!

Wij komen zeker terug!

Geweldig!

Taco Kornegoor
9-5-2018

Een geweldig hotel. Met een mooi Aquapark met daarnaast een rustig zwembad om te relaxen. Het eten is gevarieerd en lekker. Het animatie team is zeer enthousiast en vriendelijk. De kamers zijn ruim opgezet en worden goed schoongemaakt. Hier en daar zijn wat kleine reparaties niet onnodig. Zoals het douche scherm. Maar over het algemeen zeer goed.

Prachtig hotel

Super animatieteam met leuke activiteiten

Lekker eten

Vriendelijk personeel

Volgende zomer gaan we opnieuw!

Voor ons nooit meer

Jeanette
16-10-2017

Relatief slecht hotel. Misschien omdat we niet in het hoogseizoen zijn gegaan maar ik vond het erg tegen vallen. Het eten was vaak gewoon echt koud, niet vers, weinig keus en elke dag het zelfde. Het personeel was mega onaardig, ze hadden bijna allemaal slechte zin waardoor je je totaal niet welkom voelt. De badkamer op onze hotel kamer vond ik ook echt smerig. Verder kon je op je hotel kamer niet lekker buiten zitten omdat het super klein was.

Het ressort opzich, wel erg mooi. Netjes bijgehouden en de zwembaden+glijbanen vielen ook erg in de smaak!!

Persoonlijk zou ik hier niet snel terug gaan..

Club Turan Prince World, Guest Relations, 29-11-2017

Dear Jeanette,

Club Turan Prince World

Niet voor herhaling

van Loon
19-7-2017

Op zich prima hotel, maar voor ons teveel minpuntjes. Personeel spreekt weinig tot geen Engels. Personeel in het restaurant niet vriendelijk. De prijzen in het supermarktje op het resort zijn echt schandalig. Veel russen op het resort en zijn erg luidruchtig,

De kamers zijn overigens wel een pluspunt ten opzichte van andere hotels voor ons.

Club Turan Prince World, Guest Relations, 29-11-2017

Dear Van Loon,

First of all thank you for sharing your feedback with us on Zoover.

We will share your reviews with all entire teams. Please be sure that your opinions are valuable for us. We hope regardless to host you and your family at our hotel on your future trips to Turkey.

Oude reviews (archief)

Fantastisch hotel

Marian van Dijk
18-9-2016

eigenlijk weinig op te merken. Ondanks de grootte van het aantal hotelkamers geen grote drukte bij het restaurant, de zwembaden of aan het strand. Er was altijd plek. Heerlijk eten, veel variatie. Alles heel schoon, ook bij het zwembad of aan het strand. Hotelkamer ruim, prima schoonmaak. Lekker rustig gelegen in de tuin.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Heerlijk all in hotel

Rik
5-9-2016

Prachtig en mooi opgezet hotel, welke veel faciliteiten heeft. Ideaal voor families met kinderen. Kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Wel beetje massaal in het hoogseizoen. Eten nog nooit zo goed van kwaliteit meegemaakt in Turkije bij een all inclusive hotel.

Buitengewoon!

Familie van den Dool
20-8-2016

Wat een heerlijke tijd hebben wij hier gehad. Er is voor iedereen wel wat te doen, jong en oud kunnen zich hier uitstekend vermaken. Alles was even schoon, de kamers, het zwembad en eigenlijk het hele resort.

Het eten was prima, veel keus en warm. En als je even wat anders wil, dan kun je a la carte eten in het mexicaanse, chinese of visrestaurant. Het is wel erg rustig gelegen, maar de animatie overdag en `s avonds is zo leuk dat je het resort eigenlijk niet af hoeft. Er zijn wel wat winkeltjes en een bazaar in de buurt, en als je echt wil shoppen dan is Side ook niet zo ver weg. Ook zijn er bij het strand nog leuke excursies te boeken, zoals parasailing, tocht met een piratenboot enz. enz.

Het allerleukste was het animatie-team. Wat hebben we daar een lol mee gehad! De hele dag door worden er allerlei activiteiten georganiseerd, zoals voetbal, darten, waterpolo, aquagym, poolgames en `s avonds altijd leuke shows.

Kortom een echte aanrader, en wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Club Turan Prince World, Guest Relations, 20-12-2017

Dear Familie van den Dool,

Kind regards,

Groot complex maar door spreiding van zwembaden en strand merk je daar niets van.

Hele complex netjes en schoon. Familiekamer is prima en ruim genoeg al zou meer kastruimte prettig zijn.

Personeel vriendelijk en werkt hard. Eten goed, gevarieerd en warm. Hele dag door voldoende verkrijgbaar. Ook speciale restaurants erg goed.

Erg enthousiast animatie team maar absoluut niet opdringerig.

Al met al een super vakantie gehad en zeker overweging waard om terug te gaan

Het resort is fantastisch. Op het grote terrein liggen verspreid in de erg mooie tuin de kamers. Voor kinderen is het helemaal geweldig met de vele glijbanen. Het eten is ook geweldig, er is iedere dag wel weer wat anders.

Tijdens ons verblijf waren er, in vergelijking met onze eerdere Turkije-vakanties, minder West-Europeanen. Maar waren er best veel Turkse families. We hoorden dat die voor relatief weinig geld de vrije plaatsen innamen. Maar het hotel was niet vol. Er zijn dan ook de hele dag door vrije ligbedden te vinden bij de zwembaden.

Wat ook opviel was dat er op de markten, in de bazaars en in de winkeltjes bijzonder weinig toeristen waren. Alsof iedereen niet van de resorts af wilde komen.

Van enige onrust in Turkije was aan de kust helemaal niets te merken. We hebben ons geen enkel moment onveilig gevoeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Turan Prince World in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Turan Prince World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Turan Prince World scoort een 9.03 uit 10 op basis van 217 reviews.