Hotel Club Grand Side

8,5

33 reacties Hotel Club Grand Side

Juli tieners? 2019

dee, 17-11-2018

Wij zijn van plan dit te boeken met 2 jongens van 10 en 12..Zijn er dan nog meer Nederlanders (van die leeftijd)

3 reacties

Voordeel Quadkamer

Wendy, 10-11-2018
Heeft er iemand ervaring met de voordeel Quadkamers? hebben ze wel een balkon? en zijn ze zoveel minder dan de normale kamer?
3 reacties

Janou Beckers, 30-7-2018
Ik heb al een paar x gelezen dat er alleen wifi is tegen betaling. Klopt dit?

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Side voor je op een rij gezet:

Glijbanen

Judith , 4-5-2018

Ik ben geïnteresseerd om in oktober te reizen naar dit hotel, maar ik lees dat het kan zijn dat het waterpark dan gesloten kan zijn ( o.a. Lazy River ). Zijn er buiten het waterpark ook nog zwembaden met glijbanen in het hotel zelf? Die dan wellicht wel open zijn of zijn alle glijbanen in het waterpark?

Alvast bedankt!

Groet Judith

Voetbalveldje / Volleybalveldje

Alexander Megens, 27-2-2018

Hoi wij gaan in de meivakantie 10 dagen, nu was mij vraag of er bij het hotel een voetbalveldje // volleybal veld is ? Alvast Bedankt :)

Nederlanders

AL, 16-1-2018
Aangezien ik wel overal lees dat er weinig Nederlanders zijn, zou ik graag willen weten of er al meer mensen zijn die in de zomervakantie geboekt hebben. Hoop namelijk dat het wel meevalt
2 reacties

Ethernet aansluiting in de kamer ?

scubix, 23-5-2016
Is er een ethernet aansluiting in de kamer om de laptop op aan te sluiten ipv Wifi ?

föhn

[email protected], 25-4-2016
Is er een föhn op de kamer?

Temperatuur zwembadwater

Linde, 13-2-2015
Kan iemand vertellen hoe de temperatuur van het zwembadwater in mei is? Vorig jaar zaten we in de meivakantie in een hotel met ijskoud zwembadwater.

Karin, 27-1-2015
Is er bij het zwembad zonder glijbanen, voldoende ruimte om te zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Side voor je op een rij gezet: