Hotel Club Grand Side

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooi hotel, personeel kan vriendelijker

Elly
10-6-2018

+ schone kamers

+ 24 uurs receptie

+ handdoekservice bij het zwembad

+ aquapark

+ mini bar

- glijbanen beperkt open

- personeel kan over het algemeen geen alsjeblieft of dankjewel vanaf

- continue verzoek om fooi

- tijden nemen ze niet zo nauw dus niet verwachten dat iets open is op de tijden die aangegeven staan.

Tip: zorg voor een oude zwembroek of koop bij de Decathlon een goedkope korte broek legging om over je badpak of bikini te dragen wanneer je de wildwaterbaan in gaat. Super gaaf, maar alles slijt ontzettend snel. Dat broekje kon bij mij na een week weg met de gaten erin!

p.l.
18-5-2018

Heel mooi en schoon resort, zonder Russen.

Hoofdzakelijk Duitse en wat Nederlandse gasten

Mooie zwembaden met leuke glijbanen, alleen jammer dat de glijbanen niet de hele dag geopend zijn.

Eten was prima en lekker

Het resort en de kamers waren erg schoon en netjes

Ook erg vriendelijk personeel

Dit resort is zeker een aanrader

Heerlijk schoon, fris, tropisch resort!

Cindy
10-5-2018

Fantastisch hotel. In het Amazone waterpark waan je je echt een beetje in de tropen. Geweldige glijbanen en wildwaterbaan (trek wel n oude zwembroek aan😉). Kamers en park worden goed schoongemaakt. Bij de buffetten is altijd wel iets lekkers te vinden en het personeel is bijna overal vriendelijk. Voor ons echt een resort om naar terug te gaan.

Animatie was er in de meivakantie nauwelijks op de kidsckub en minidisco na. Er zijn best wel hotels waar het allemaal iets luxer is, maar alles bij elkaar vonden wij het echt fantastisch.

Geweldig

Suse
11-2-2018

Heerlijk hotel voor als je van zwemmen houdt.. mooi zwemparadijs voor de rivier. wij hebben hier heerlijk doorheen gedobberd op een luchtbedje en ondertussen toch bruin worden :-) uiteraard is het all inclusive ideaal omdat je de hele dag door kan eten en drinken. Animatie ook leuk kortom wij hebben een super vakantie gehad en zou zeker nog een keer heen gaan!

Stadje is ook leuk en je kan er veel plezier maken.

Zeer goed hotel!

Vero
24-6-2017

Voor de 6e keer in dit hotel verbleven.

Zeer proper, verzorgd hotel, met fantastisch veel waterpret.

Hotel bezit 99% Duitse gasten. Alle communicatie is Duits.

Nadeel vonden wij dit keer de 'dekbedden'. Waren net grote badhanddoeken. Alsook de Duitsers die extreem veel roken in het buitenrestaurant. Wil je niet constant in de rook eten moet je binnen zitten. Zouden beter niet-rokers deel maken buiten.

Verder prima hotel. Je kan beter in juni gaan. Juli en augustus is echt héél druk en minder aangenaam.

Mooi complex

kim
3-6-2017

Afgelopen week zijn wij met ons gezin in club grand side geweest. De aankomst was goed de kamers waren goed het zwembad was geweldig. Het entertainment team doet zeer goed hun best ondanks dat het zo rustig was. Wel vond ik het minder dat het zeer duidelijk was dat er crisis is. Zo was het restaurant aan het strand na 2 dagen dicht en werd dit nergens vermeld. Ook wij hebben niks als onveilig ervaren. De mensen zijn zeer blij dat je er bent. Het hotel wordt wel door 99% Duitse vakantie gangers bezocht.

Heerlijk voor in voorjaar!

ilze en hans
9-5-2017

We hebben getwijfeld om weer naar turkije te gaan maar we zijn achteraf blij geboekt te hebben. We hebben ons geen enkel moment onveilig gevoeld. Op airport niet, in hotel niet, op marktjes niet. De turken zijn erg blij dat je er bent en maken zich ook grote zorgen dat veel mensen niet durven te komen. Was dan ook erg rustig overal. Dit maakte in het hotel ook niet alles open was. Daar hebben wij wel een "klacht" over ingediend. Zij proberen je wel in alles tegemoet te komen. Onderhoud tuin en strand was minder. Eten was redelijk. We zijn beter gewend. Veel eten was lauw, minder mooi opgemaakt en bediening niet erg vrolijk. Gratis ijs was er nog niet, bowlingbaan dicht, ala cart nog dicht, restaurants op strand 1 ervan dicht, pannenkoekenvrouwtje maar 3 dagen aanwezig. Alles heeft met de crisis te maken. Accommodatie verder prima. Schone kamers, mooie glijbanen. wifi voor betalen per toestel! 12 euro per week. Viel tegen! transfer tijd is 50 min. Dat vinden wij belangrijk. Wij hebben genoten!

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie
6-9-2016

Keurige kamers, eten prima, alles schoon en netjes. Aandacht voor het milieu door oa geen plastic waterflesjes.

Onwijs mooi waterpark, dus top!! voor de kinderen.

Wel veel Duitse gasten, heel beleefd, maar ook übervroeg met handdoekje leggen.

Fantastisch resort

Florence van Reisen
5-9-2016

Perfecte service, heerlijk eten en mooie zwembaden! Een heerlijk verblijf gehad hier.

Mensen AUB bezin voor u begin!!!!

Dominic
14-8-2016

Het eten om te beginnen smorgens kan je kiezen uit een omelet alsook zijn er omeletten.Smiddags en s'avonds valt het iets of wat mee een variabele keuze goed voor max 5 dagen.De all in formule is vrij beperkt en "you pay extra" word regelmatig gezegd, een cocktail niet bij de all in formule enkel bier is er te krijgen en natuurlijk frisdranken iets anders "you pay extra " ijsje aan het zwembad you pay extra enz . Het hotel is vergeven van Duitsers en het personeel spreekt dan ook alleen maar Duits geen woord Engels . Het zwembad is mooi maar op urine temperatuur, verkoeling ga je niet vinden, het water was 32 graden als je wilt verkoelen moet je onder de buiten douche gaan staan . De plaatsen aan het zwembad daar moet voor gevochten worden letterlijk, alsook in het restaurant voor eten . De beoordeling komt volgens mij van mensen die een 2 of 3 sterren hotel gewoon zijn in Spanje

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Side voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Grand Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Grand Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Grand Side scoort een 8.91 uit 10 op basis van 411 reviews.