Hotel Club Grand Side

409 reviews over Hotel Club Grand Side in het Nederlands

Fantastisch!

laura
6-11-2018

Geweldige vakantie gehad! Prachtig waterpark! S'avonds lekker shoppen aan de overkant, mooie shoppingcenter! Wifi kan beter.

Fantastische week gehad

Jan
24-10-2018

Helemaal geweldig. Echt een prachtige locatie. Meerdere zwembaden. Top Amazon Waterworld. Met een super wildwaterbaan. Veel te doen voor kinderen. Super schoon en erg netjes. Als je naar de zee zou willen loop je door een prachtig park. Drinken is op veel plekken verkrijgbaar. Echter geen cocktails. Wel alles mixen en drank doe je zou willen. Kwaliteit van het eten is erg goed. Geen super luxe dingen. Maar wat er is is echt top. Echt een aanrader. Meteen buiten veel winkels. Met veel keuze in aanbod. Kamers zijn als nieuw. Bij hadden een badkamer met een stortdouche!

Nooit weer

Yvonne
10-9-2018

Het eten is dagelijks het zelfde, ze staan toe te kijken hoe jij je laatste hap neemt en foetsie is je bord erg hinderlijk.

2 dagen werd de minibar niet bij gevuld,kamer werd telaat schoongemaakt ,vaak om 15.00

Animatie is erg saai ,standaard elke dag zelfde vermaak.

Was geen lifegard aanwezig aan zwembad en strand ,is toen iets ergs gebeurd en volgende dag liep een schoonmaker in de kleding van liefst,net of alles perfect geregeld is in dit hotel.

Mocht je een vraag hebben wordt de schouders op getrokken van ik weet het ook niet.

Strand us super mooi dus daar ook elke dag gelegen.

Voor geen 2e keer hierna toe.

Goed genoeg

Janou Beckers
25-8-2018

Een heel mooi resort wat kort bij de luchthaven ligt en bij Side. De kamers zijn ruim, schoon en modern. Er zijn genoeg drink en eet mogelijkheden. Eten is niet echt speciaal. Het waterpark is mooi en goed onderhouden. De 'crazy river' is 2 x per dag 30 min open en dat verzoorzaakt lange rijen. Geen ramp, maar voor kinderen wel vervelend. Het grote zwembad heeft naar onze mening wel genoeg bedjes, maar deze moet je wel zeker reserveren voor 9u. Personeel is vriendelijk en probeert zo goed als mogelijk Engels te praten. Je krijgt een bandje zodat het personeel je herkent maar Duitsers hebben een andere kleur bandje. Wij voelde ons daardoor best buiten gesloten. We hebben niet meegedaan aan de activiteiten omdat het animatie team je nauwelijks tot niet aanspreekt hierdoor. Al bij al hebben we zeker wel genoten. Maar we zullen niet meer terug gaan als het zo op duitsers gericht blijft...

Mooi resort met paar minpuntjes

P.
18-8-2018

Positieve punten: mooi opgezet resort, kamers zijn niet overdreven ruim en mooi maar schoon, voldoende eet- en drinkgelegenheden, als je dicht bij een zender zit is de gratis wifi toereikend, redelijk ruime keus bij de diverse maaltijden, kwalitatief goed eten, strand op loopafstand (nog geen 5 min), vanaf vliegveld Antalya een van de eerste stops voor de touroperators, winkeltjes direct bij de ingang van het resort, vrijwel geen russen (wel heel veel duitsers ;-) ), waterpark ziet er mooi uit en biedt veel vertier (crazy river, glijbanen, golven).

Negatieve punten: Side is 15-20 minuten rijden met busje/taxi, bedienend personeel is matig van kwaliteit (het ontbreekt ze vaak aan horeca ervaring) en niet altijd even vriendelijk, onze kamer vertoonde wat mankementjes die je bij een vijfsterren hotel niet hoort te zien, frisdranken zijn matig, attracties in waterpark zijn niet de hele dag open, voor tieners niet veel vertier 's avonds

Geweldig goed!

Kauki
13-8-2018

Mooi hotel met een aquapark. Mooi groen aangelegd en het eten is van de eigen boerderij. Aan deze boerderij kun je gratis een bezoekje brengen.

Er is een wildwaterbaan voor de avonturiers en een lazy river voor de minder avontuurlijke zonaanbidders. Weinig tot geen Russen in het hotel. Kamers zijn gerenoveerd, ruim en mooi gelegen. In de directe nabijheid liggen winkeltjes en kun je op de dolmus stappen naar Side.

Mooi hotel, personeel kan vriendelijker

Elly
10-6-2018

+ schone kamers

+ 24 uurs receptie

+ handdoekservice bij het zwembad

+ aquapark

+ mini bar

- glijbanen beperkt open

- personeel kan over het algemeen geen alsjeblieft of dankjewel vanaf

- continue verzoek om fooi

- tijden nemen ze niet zo nauw dus niet verwachten dat iets open is op de tijden die aangegeven staan.

Tip: zorg voor een oude zwembroek of koop bij de Decathlon een goedkope korte broek legging om over je badpak of bikini te dragen wanneer je de wildwaterbaan in gaat. Super gaaf, maar alles slijt ontzettend snel. Dat broekje kon bij mij na een week weg met de gaten erin!

p.l.
18-5-2018

Heel mooi en schoon resort, zonder Russen.

Hoofdzakelijk Duitse en wat Nederlandse gasten

Mooie zwembaden met leuke glijbanen, alleen jammer dat de glijbanen niet de hele dag geopend zijn.

Eten was prima en lekker

Het resort en de kamers waren erg schoon en netjes

Ook erg vriendelijk personeel

Dit resort is zeker een aanrader

Heerlijk schoon, fris, tropisch resort!

Cindy
10-5-2018

Fantastisch hotel. In het Amazone waterpark waan je je echt een beetje in de tropen. Geweldige glijbanen en wildwaterbaan (trek wel n oude zwembroek aan😉). Kamers en park worden goed schoongemaakt. Bij de buffetten is altijd wel iets lekkers te vinden en het personeel is bijna overal vriendelijk. Voor ons echt een resort om naar terug te gaan.

Animatie was er in de meivakantie nauwelijks op de kidsckub en minidisco na. Er zijn best wel hotels waar het allemaal iets luxer is, maar alles bij elkaar vonden wij het echt fantastisch.

Geweldig

Suse
11-2-2018

Heerlijk hotel voor als je van zwemmen houdt.. mooi zwemparadijs voor de rivier. wij hebben hier heerlijk doorheen gedobberd op een luchtbedje en ondertussen toch bruin worden :-) uiteraard is het all inclusive ideaal omdat je de hele dag door kan eten en drinken. Animatie ook leuk kortom wij hebben een super vakantie gehad en zou zeker nog een keer heen gaan!

Stadje is ook leuk en je kan er veel plezier maken.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Grand Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Grand Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.