Hotel Club Grand Sidestersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

De waterratten onder ons zitten goed bij Hotel Club Grand Side. Dit hotel heeft namelijk haar eigen Top Amazon Waterworld. En over het zwemplezier hier zijn jullie zeker enthousiast. Tel daar het fijne all-inclusive concept en de ligging aan zee bij op en je weet dat dit een echte zon, zee en strandvakantie gaat worden. Benieuwd waarover de reviewers met name enthousiast zijn bij Hotel Club Grand Side in Turkije? Lees het hieronder.

Reviewer Jan geeft aan dat in Club Grand Side in Turkije veel te doen is voor de kinderen: ‘Helemaal geweldig. Echt een prachtige locatie. Meerdere zwembaden. Top Amazon Waterworld. Met een super wildwaterbaan. Veel te doen voor kinderen’. Wat wel belangrijk is om te vermelden is dat de wildwaterbaan maar beperkt open is en dat ook de glijbanen niet de hele dag door open zijn. Zorg dus dat je goed kijkt wanneer ze open zijn, zodat je niet teleurgesteld achterblijft. Nog een tip van Elly: ‘Tip: zorg voor een oude zwembroek of koop bij de Decathlon een goedkope korte broek legging om over je badpak of bikini te dragen wanneer je de wildwaterbaan in gaat. Super gaaf, maar alles slijt ontzettend snel. Dat broekje kon bij mij na een week weg met de gaten erin!’

Het personeel van Hotel Club Grand Side vinden jullie vriendelijk, maar het hotel is wel erg Duits-georiënteerd. Dit is ook een van de redenen dat Janou niet mee heeft gedaan met de activiteiten van de animatie.

Het eten van Hotel Club Grand Side komt van een eigen boerderij die je ook gratis mag bezoeken. Jan zegt over het eten en drinken: ‘Drinken is op veel plekken verkrijgbaar. Echter geen cocktails. Wel alles mixen en drank doe je zou willen. Kwaliteit van het eten is erg goed. Geen super luxe dingen. Maar wat er is is echt top. Echt een aanrader.’

Verder vinden jullie dat de kamers schoon zijn en netjes worden schoongemaakt. De mensen bij de receptie staan je bovendien 24 uur per dag te woord. Heb je een schone handdoek nodig? Er is ook een handdoekenservice bij het zwembad waar je gebruik van kunt maken.

Ligging

Hotel Club Grand Side in Turkije bereik je na een van de eerste haltes vanaf het vliegveld. Je bent er dus zo! Dit zorgt ervoor dat het hotel wel wat verder weg ligt van Side (namelijk op ongeveer een kwartier rijden met de taxi of dolmus). Echter is het dat ritje wel waard, want het historische centrum en de ruïnes wil je zeker bezoeken. Dichtbij het hotel vind je meerdere winkeltjes, maar je kunt natuurlijk ook goed shoppen tijdens je bezoekje aan Side.

De ligging aan zee mag bovendien niet vergeten worden. Het strand ligt op ongeveer 5 minuten lopen en Jan geeft aan dat je door een prachtig park naar zee loopt. Laat die zonnige stranddagen vol waterpret dus maar komen!

424 reviews over Hotel Club Grand Side

• 2019
    9Suze28-10-2019

Fijn verblijf. Fantastisch voor kinderen.

Mooi hotel. We waren in herfstvakantie. Je kon aan personeel merken dat het de laatste week van seizoen was. Zwembaden zijn fantastisch. Jammer dat glijbanen op tijd zijn. Van 10.30-12.00 en van 14.30 t/m 16.30 uur. Wildwaterbaan 2 keer half uurtje. Was wel een super attractie. Helaas geen cocktails. Wel gin lemon/ rum cola ed. Ijsjes betalen alleen soms bij avondeten een bolletje gratis. Al met al een geweldige week gehad maar had wel iets meer verwacht van all inclusive., Kamer was perfect. Dubbel met tussendeur. Temperatuur van zwemwater incl zee was heerlijk. Misschien gaan we nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Edwin12-08-2019

Mooi complex aanrader voor gezinnen en waterratten

Mooi complex met veel laag bouw lijkt net een klein dorp. Schoonmaak keurig verzorgd met gratis minibar. Kamers ruim genoeg met drie personen op tweepersoons kamer gelegen. Heerlijke zwembaden en veel glijbanen af en toe geopend maar goed georganiseerd. Eten zeker wel varierend met buitenopstelling waar vers werd bereid. Park wel duits georienteerd maar niet hinderlijk personeels uiterst beleefd en welwillend. Kortom een mooi oark met voldoende faciliteiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Familie Huisma12-08-2019

Fantastische vakantie !

Super leuk, mooi en schoon hotel. Goed eten en super mooie zwembaden en glijbanen. Wij waren met z'n 4en 2 volwassen en 2 kids van 10 en 13 jaar. Wij vonden het erg gezellig en vooral s'avonds op het terras was het vaak erg gezellig, met karaoke en bingo en muziek. Ook het strand was erg mooi en schoon, geen stenen in de zee, gewoon een mooi zand strand. Leuk personeel ( op een enkeling na) en lieve schoonmaakster bij de hotelkamers. Ook erg leuke winkels precies tegen over het ressort. Ontbijt en avond eten was ook echt super goed, voor ieder wat wils!! Wij hebben het erg leuk gehad, en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Pam29-07-2019

Het is een waanzinnig park veel activiteiten om te doen zoals waterpark annimatie grote speeltuin! Het eten is lekker en vaak genoeg thema avonden, leuke animatie shows ook waar jezelf mee aan kan doen dat is toch lachen geblazen! Voor het park heb je een grote markt waar je heen kan als je je eventjes verveeld! Kortom een vakantie om zeker mee te maken:)

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Leintje18-07-2019

Top resort

Super mooi luxe, verblijf! Wij verbleven in een zogenaamde quad kamer. Met 4 personen op 1 kamer. De kamer heeft een moderne uitstraling en een ruime douche (stortdouche) waar je zeker met 2 onder kunt staan. De “bedden” waren slaapbanken die waren omgetoverd tot bedden. en dat was wel wat minder. Maar ik en mijn man en kinderen hebben goed geslapen. Het waterpark is geweldig! Voor ieder wat wils en het ziet er top uit! Echt een paradijs! Wat wel een tegenvaller is dat handdoekje leggen hier de standaard is. Dus een uur voor het waterpark opengaat staat men al te trappelen bij het hek. En bij het normale zwembad liggen er al om 06:00 handdoeken. Het eten is divers en heerlijk. Meerdere a la carte restaurants en buffet mogelijkheden. Echt super!! Daarnaast mag je gebruik maken van de faciliteiten van club grand aqua. Die hebben ook een leuk zwembad met waterspeeltuin. En het avond programma is daar op het andere resort.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Karin de Groot13-05-2019

Geweldig!

Top hotel! Mooie, schone, ruime kamers die iedere dag schoongemaakt worden. Fijne douche! Vriendelijk personeel. Eten is geweldig, iedere dag nieuwe dingen en alles vers bereid waar je bij staat, zowel ontbijt, lunch als diner. Meerdere zwembaden en meer dan genoeg bedjes, wij waren er in de meivakantie. Zwembadwater was toen nog wel erg koud. Amazon waterworld erg leuk voor kinderen! Lengte voor de glijbanen is 1.20 meter. Hotel is gericht op Duitse toeristen, personeel spreekt bijvoorbeeld goed Duits maar matig Engels, ons stoorde het verder niet, we voelde ons net zo welkom. Veel grote winkelcentra voor de deur. Wij hadden een top vakantie en zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Conny05-05-2019

Gaan zeker een keer terug

Echt geweldige vakantie gehad. Super genoten, lekker eten en zeker een grote aanrader als je van zwemmen houdt in mooi aangelegde tuinen en zwembaden

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    9laura06-11-2018

Fantastisch!

Geweldige vakantie gehad! Prachtig waterpark! S'avonds lekker shoppen aan de overkant, mooie shoppingcenter! Wifi kan beter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Jan24-10-2018

Fantastische week gehad

Helemaal geweldig. Echt een prachtige locatie. Meerdere zwembaden. Top Amazon Waterworld. Met een super wildwaterbaan. Veel te doen voor kinderen. Super schoon en erg netjes. Als je naar de zee zou willen loop je door een prachtig park. Drinken is op veel plekken verkrijgbaar. Echter geen cocktails. Wel alles mixen en drank doe je zou willen. Kwaliteit van het eten is erg goed. Geen super luxe dingen. Maar wat er is is echt top. Echt een aanrader. Meteen buiten veel winkels. Met veel keuze in aanbod. Kamers zijn als nieuw. Bij hadden een badkamer met een stortdouche!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 5Yvonne10-09-2018

Nooit weer

Het eten is dagelijks het zelfde, ze staan toe te kijken hoe jij je laatste hap neemt en foetsie is je bord erg hinderlijk. 2 dagen werd de minibar niet bij gevuld,kamer werd telaat schoongemaakt ,vaak om 15.00 Animatie is erg saai ,standaard elke dag zelfde vermaak. Was geen lifegard aanwezig aan zwembad en strand ,is toen iets ergs gebeurd en volgende dag liep een schoonmaker in de kleding van liefst,net of alles perfect geregeld is in dit hotel. Mocht je een vraag hebben wordt de schouders op getrokken van ik weet het ook niet. Strand us super mooi dus daar ook elke dag gelegen. Voor geen 2e keer hierna toe.

Gereisd met partner in augustus 2018

12 tips over Hotel Club Grand Side

• Luc, 09-05-2014

Probeer als lunch ook eens de pannenkoeken in de tuin richting het strand. De promenade is ook ideaal om een stukje hard te lopen.

• Kris en Moos, 24-05-2014

Als je nep kleding wilt kopen, loop dan wat verder door, daar zijn de prijzen lager en de mensen vriendelijker

• Jasper, 17-09-2012

Voor excursies kunt u het beste aan straat terecht, de helft goedkoper als via de reisorganisaties en zelfde aanbod. Manuela op de hoek bij de stoplichten is een aanrader voor het boeken van excursies. Wij hebben voor €18,- pp een rafting excursie geboekt. Betaal in Lire, anders betaal je te veel. (hebben wij helaas niet gedaan) Betaal je in euro dan gaat deelt met het bedrag door 2 en dan mis je een deel van de wisselkoers.

33 vragen over Hotel Club Grand Side

• dee, 17-11-2018

Juli tieners? 2019

Wij zijn van plan dit te boeken met 2 jongens van 10 en 12..Zijn er dan nog meer Nederlanders (van die leeftijd)

MIKE, 14-01-2019

Wij gaan met meid van 10 in juli

jj, 26-11-2018

Ik ga 21 aug met een tienermeid van 10

JJJ Blok, 17-01-2019

Wij zijn er van 15 t/m 23 juli met jongens van 8 en 12 jaar.

• Wendy, 10-11-2018

Voordeel Quadkamer

Heeft er iemand ervaring met de voordeel Quadkamers? hebben ze wel een balkon? en zijn ze zoveel minder dan de normale kamer?

Laura , 19-07-2019

Wij zijn net terug en de voordeel quad kamers deze zijn het zelfde als de rest. Wel wordt je vaak in de blokken geplaatst die " verder" weg liggen zoals blok 23, 24 of 25. Dit vonden wij alleen maar praktisch omdat je dan niet s'avonds een meute mensen voor je balkon hebt en dus wat rustiger zit. Onze kamer 2402 lag aan de achterkant van het blok met uitkijk op de groene tuin. Ruime kamer en voelde niet krap met 3 eenpersoons bedden en een babybedje.

Laura, 28-12-2018

Hier ben ik ook benieuwd naar! Iemand ervaring?? Ik heb wel het hotel zelf gemaild en daar zeggen ze: Standart Rooms/Quad Rooms/Advantage quad rooms are same. All three room category are normal Standart Room.(no difference ) Standart Rooms are 25 mt and suitable for 2 + 2 . We can put baby cot and folding bed into room. But room can be little narrow. All rooms are with Balcony and Possible seating outside.

Maar of dat ook zo is?????

Ing, 04-01-2019

Wij zijn hier ook benieuwd naar? Staan op het punt te boeken. Iemand meer info over de kamers??

• Janou Beckers, 30-07-2018

Ik heb al een paar x gelezen dat er alleen wifi is tegen betaling. Klopt dit?

Hotel Club Grand Side info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen