Hotel Club Grand Side *****

8,9

400 reviews over Hotel Club Grand Side in het Nederlands

Geweldig

Suse, 11-2-2018

Heerlijk hotel voor als je van zwemmen houdt.. mooi zwemparadijs voor de rivier. wij hebben hier heerlijk doorheen gedobberd op een luchtbedje en ondertussen toch bruin worden :-) uiteraard is het all inclusive ideaal omdat je de hele dag door kan eten en drinken. Animatie ook leuk kortom wij hebben een super vakantie gehad en zou zeker nog een keer heen gaan!

Stadje is ook leuk en je kan er veel plezier maken.

Zeer goed hotel!

Vero, 24-6-2017

Voor de 6e keer in dit hotel verbleven.

Zeer proper, verzorgd hotel, met fantastisch veel waterpret.

Hotel bezit 99% Duitse gasten. Alle communicatie is Duits.

Nadeel vonden wij dit keer de 'dekbedden'. Waren net grote badhanddoeken. Alsook de Duitsers die extreem veel roken in het buitenrestaurant. Wil je niet constant in de rook eten moet je binnen zitten. Zouden beter niet-rokers deel maken buiten.

Verder prima hotel. Je kan beter in juni gaan. Juli en augustus is echt héél druk en minder aangenaam.

Mooi complex

kim, 3-6-2017

Afgelopen week zijn wij met ons gezin in club grand side geweest. De aankomst was goed de kamers waren goed het zwembad was geweldig. Het entertainment team doet zeer goed hun best ondanks dat het zo rustig was. Wel vond ik het minder dat het zeer duidelijk was dat er crisis is. Zo was het restaurant aan het strand na 2 dagen dicht en werd dit nergens vermeld. Ook wij hebben niks als onveilig ervaren. De mensen zijn zeer blij dat je er bent. Het hotel wordt wel door 99% Duitse vakantie gangers bezocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Side voor je op een rij gezet:

Heerlijk voor in voorjaar!

ilze en hans, 9-5-2017

We hebben getwijfeld om weer naar turkije te gaan maar we zijn achteraf blij geboekt te hebben. We hebben ons geen enkel moment onveilig gevoeld. Op airport niet, in hotel niet, op marktjes niet. De turken zijn erg blij dat je er bent en maken zich ook grote zorgen dat veel mensen niet durven te komen. Was dan ook erg rustig overal. Dit maakte in het hotel ook niet alles open was. Daar hebben wij wel een "klacht" over ingediend. Zij proberen je wel in alles tegemoet te komen. Onderhoud tuin en strand was minder. Eten was redelijk. We zijn beter gewend. Veel eten was lauw, minder mooi opgemaakt en bediening niet erg vrolijk. Gratis ijs was er nog niet, bowlingbaan dicht, ala cart nog dicht, restaurants op strand 1 ervan dicht, pannenkoekenvrouwtje maar 3 dagen aanwezig. Alles heeft met de crisis te maken. Accommodatie verder prima. Schone kamers, mooie glijbanen. wifi voor betalen per toestel! 12 euro per week. Viel tegen! transfer tijd is 50 min. Dat vinden wij belangrijk. Wij hebben genoten!

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie, 6-9-2016

Keurige kamers, eten prima, alles schoon en netjes. Aandacht voor het milieu door oa geen plastic waterflesjes.

Onwijs mooi waterpark, dus top!! voor de kinderen.

Wel veel Duitse gasten, heel beleefd, maar ook übervroeg met handdoekje leggen.

Fantastisch resort

Florence van Reisen, 5-9-2016

Perfecte service, heerlijk eten en mooie zwembaden! Een heerlijk verblijf gehad hier.

Mensen AUB bezin voor u begin!!!!

Dominic, 14-8-2016

Het eten om te beginnen smorgens kan je kiezen uit een omelet alsook zijn er omeletten.Smiddags en s'avonds valt het iets of wat mee een variabele keuze goed voor max 5 dagen.De all in formule is vrij beperkt en "you pay extra" word regelmatig gezegd, een cocktail niet bij de all in formule enkel bier is er te krijgen en natuurlijk frisdranken iets anders "you pay extra " ijsje aan het zwembad you pay extra enz . Het hotel is vergeven van Duitsers en het personeel spreekt dan ook alleen maar Duits geen woord Engels . Het zwembad is mooi maar op urine temperatuur, verkoeling ga je niet vinden, het water was 32 graden als je wilt verkoelen moet je onder de buiten douche gaan staan . De plaatsen aan het zwembad daar moet voor gevochten worden letterlijk, alsook in het restaurant voor eten . De beoordeling komt volgens mij van mensen die een 2 of 3 sterren hotel gewoon zijn in Spanje

De foto's van de zwembaden liegen niet. Het is een mooie verzameling van superleuke zwembaden en strand. Je kan elke dag wel een andere soort zwembadvakantie hebben. Die variatie is zeker voor de kinderen een topper. De wildwaterbaan is leuk, maar niet vaak open en is voor kleine kinderen niet aan te raden (min 6 jaar). Het eten is heerlijk en heel gevarieerd. Elke dag is er naast de klassiekers ook een ruime keuze aan nieuwe gerechten. Het eten mag warmer, maar dat kun je oplossen door zo vroeg mogelijk te gaan eten. Duits is duidelijk de voertaal in het hotel, Engels gaat, maar moeizaam. De vele Duitse gasten zijn rustig en vormen zeker geen overlast. Enkel zijn er beduidend meer rokers onder de Duitse toeristen. Dit is als niet-roker vervelend. De all-in formule is ok, zonder meer. Lekkere ijsjes elke dag en drank naar believen. De mooie cocktails zoals op de foto's moet je echter niet verwachten. Het domein is goed verzorgd en gigantisch. Een wandeling van de kamer naar het strand neemt dan ook een 10-tal minuten in beslag. Maar op vakantie mag dat geen zorg zijn. Een aanrader voor wie veel tijd in en rond het zwembad wil spenderen en geniet van heerlijk gevarieerd eten. Oh ja, als je de bediening van goed naar uitstekend wil krijgen, is een occasionele fooi zeker aangewezen.

Wij boekten een familiekamer. Deze is proper en verzorgd, maar niet erg groot. Wat extra kastruimte zou welkom zijn. Twee badkamers, maar telkens met douche, geen ligbad.

Wij genoten van onze vakantie en zouden dit hotel zeker aanraden aan vrienden. Verwacht geen superluxe, maar wel alles prima in orde!

heel goed

gerale, 25-6-2016

Na 8 verschillende hotels in Turkije en na prijs kwaliteit vergelijking kunnen we zeggen dat dit een heel mooi groot domein is,waar je overal water hebt en ligplaatsen bij het water,en dicht bij bars waar je iets kan eten en drinken.Het eten in het hoofd restaurant is voldoende,maar het warme eten moet warmer,en het koude eten mag uitgebreider.Het personeel is vriendelijk,en na het geven van een fooi staan ze altijd voor je klaar.98 procent van de gasten zijn duits,waardoor het personeel tegen iedereen duits praat(bijna niemand spreekt engels van het personeel)ondanks je als niet duitser een ander kleur van bandje om de pols krijgt.De kamer(1108)is heel mooi,met een mooie badkamer met grote douche en 1 lavabo,en de slaapkamer heeft 2 aparte bedden en een ligzetel.Na 9 maal Turkije is het ook de eerste maal dat de coctails betalend waren.Tussen 18h en 19h kon je in de ephesus bar de dag coctail gratis krijgen,maar van de 9 dagen dat wij er waren was het 7 maal sangria(slechte smaak)

Kan begrijpen dat mensen terugkeren naar hier.

Peter en kelly, 15-6-2016

Begin juni een weekje grand Side gedaan. Een hotel dat prijs kwaliteit wel goed zit. Een groot en verzorgd domein. Alles word netjes gepoetst. Als je een fooi geeft aan de kuisvrouw is je minibar goed bijgevuld, handdoeken bij de vleet. Het personeel is echt wel in de weer om het je naar de zin te maken. Helaas, niet aan de receptie. Weinig interesse in hun job en niet vriendelijk. Leer Duits als je in grand side gaat logeren. Aangezien 90 procent van de gasten Duits is is Duits ook de voertaal. Engels gaat maar met horten en stoten. Wel geen last van Russen die het buffet pluimen. Geen enkele Rus gehoord. Ook buiten het Resort niet. Het Eten is in 1 woord...wauww. Elke dag wel iets anders, keuze te over. Alles vers. Mocht mischien net iets warmer maar ach, das een detail. Ook voor de kinderen is het super. Mooi speeltuintje, mooi kinderbad, speciale tafeltjes in het restaurant. Om 12 uur moet je de kamer verlaten. Je mag deze houden tot 15 uur, mits een opleg van maar liefst 35€.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Side voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Grand Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Grand Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Grand Side scoort een 8.94 uit 10 op basis van 408 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: