Aparthotel Club Grand Aqua

359 reviews over Aparthotel Club Grand Aqua in het Nederlands

Helemaal geweldig

Marcel schijf
2-5-2018

Wat een top vakantie hebben wij gehad, waren met een grote groep van 8 volwassenen en 9 kinderen variërend in de leeftijd vanaf 9 tot 15 jaar. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel, zeer goede schoonmaak en het eten was gewoon top. Veel keus en iedere dag wat anders echt super. Alles netjes onderhouden was gewoon super komen zeker nog een keer terug.

Dikke 10 met een griffel

Chris Kuiter
30-9-2017

Net terug van onze 4de vakantie bij Grand Aqua en wederom was het weer geweldig. Kamer weer heel netjes, personeel weer super vriendelijk en gezellig en restaurant heerlijk. Volgend jaar wordt hier wederom geboekt

Hotel top maar touroperator nooit meer

Wessel
10-8-2017

Dat ze nooit meer via touroperator moeten boeken

Hotel is gewoon goed maar touroperator is echt ruk, 10,5 uur vertraging vanaf Eindhoven en uiteindelijk gevlogen vanaf Amsterdam zonder goede informatie en of begeleiding

Claimen wordt je moeilijk gemaakt aangezien touroperator Nederland zich verschuilt achter de vliegmaatschappij Touroperator Turkije wat buiten de EU claims valt

Zo zie je maar weer dat ze op basis van diverse entiteiten de dans proberen ter ontspringen ,geen enkele verantwoording nemen , alleen maar afschuiven en hun klanten er voor laat opdraaien.

Kan ook niet anders want er vliegt er nl niet 1 op tijd van deze firma , retour tijden worden te pas en onpas veranderd het liefst op de dag van vertrek opdat je geen mogelijkheden meer hebt.

Alles wat met deze touroperator te maken heeft is gewoon slecht georganiseerd,de reisleider had geen idee van onze vertraging en zat gewoon in het hotel te wachten op ons!! Hij gaf zelf ook aan dat hij het nog nooit zo slecht had meegemaakt en

Scoort op prijs maar dan houdt het gewoon op

Werkelijk nooit meer met deze puinhoop.

Super

Kamer 402
24-7-2017

Algemeen les zeer goed. Wel zeer warm waardoor het niet mogelijk is veel te bezoeken. Jeepsafari en rafting zonder meer een aanrader voor hoogseizoen. Hotel is gewoon top.

Oude reviews (archief)

Vreselijk nooit meer

Priscill
4-10-2016

Klein hotel (ben de grote jongens gewent zoals royal dragon, royal alhambra, delphin palace, limak lara, susesi deluxe en adalya elite. We kregen luxe kamer, de kamer was verschrikkelijk oud, een rare deur door en dan kwam je met een trap in een stokoude stoffige dakkamer zonder balkon met badkamer uit t jaar kruk. We kwamen om 15:45 aan met trek, er was enkel fruit en koekjes we moesten maar wachten tot 19:00! Wilde een welkomst drankje sex on the b wat we altijd drinken hier moesten we betalen. Eten was druk en voor wat we gewent zijn slecht. Ontbijt ook, 50ct betalen voor een jus, hotel vol duitsers ook alleen duitsers gezien.zwembad prachtig, super voor kinderen (zit er ook vol mee) maar wij vonden het vreselijk, zo erg dat we zelf voor de overige 4 nachten een kamer hebben geboekt in t royal alhambra waar we al geweest waren en wat we echt veel beter vonden. Ter info: we betaalde 1100€ voor 6 dagen, dit hotel was dit bedrag helemaal niet waard, kreeg een camping gevoel

10 dagen geweest begin zomervakantie.

Heerlijk hotel, goede kamers, nette badkamer met goede stortdouche.

Veel zwembaden, 2 wildwaterbanen(helaas beperkt open, tijden staan aangegeven)

gave glijbanen en golfslagbaden,2 stuks.

Lazy river met barretjes, kortom, leuk voor de waterliefhebber!

Buffet was zo goed dat we a la carte niet hebben gedaan.

Leuke miniclub en fantastische shows in de avond.

Om het hotel heen de gebruikelijke winkeltjes, als je er van houd.

Wel erg veel duitsers.bijna geen nederlanders.

Volgendjaar weer

Margreet Bloem
10-8-2016

Voor de 8ste keer naar dit resort geweest. En alles is rond uit goed. Weer een fantastische vakantie gehad, echt weer genieten. Vriendelijk personeel, goede schone accommodatie, elke dag schone lakens en handdoeken, goed eten. Zeer mooi zwembad, strand is goed bereikbaar. Animatie voor jong en oud. Kortom alles waar een onbezorgde vakantie aan moet voldoen is aanwezig. We gaan zeker nog eens terug

Wederom super

Chris Kuiter
15-6-2016

Net weer terug van een weekje grand aqua en weer was het hier super. Was nog niet zo heel druk maar in de loop van de week werd het drukker. Alles was gewoon weer helemaal perfect de gaan ook zeker weer terug

Heerlijk hotel

Marcel
1-6-2016

Top hotel, heerlijk eten, goed gevarieerd. Mooie grote familiekamers, leuke zwembaden en als je de drukte wil opzoeken ga je naar het andere hotel. Aanrader!

Heel mooi hotel Club Grand Aqua

Sonja
29-4-2016

We waren hier in 2012 en waren zeer tevreden

Heel goed eten en zeer verzorgd

Vriendelijk personeel

De familiekamers lagen aan de rand vd stroom vh zwembad en kon je

Vanaf je balcon (1e etage) zo t water in

Echt geweldig

Je kon ook gebruik maken vh naastgelegen hotel Grand Side

Er reed constant een treintje op en neer naar t mooie strand

We hebben een aantal aanbieders voor Club Grand Aqua voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Grand Aqua in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Grand Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Grand Aqua scoort een 8.8 uit 10 op basis van 369 reviews.