Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Club Grand Aqua voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 366 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aparthotel Club Grand Aqua ligt naast Club Grand Side, waardoor je kunt profiteren van de faciliteiten van beide hotels. Aparthotel Club Grand Aqua is wat kleinschaliger dan het naastgelegen hotel. Dus als je graag kleinschalig verblijft, maar wel toegang wilt hebben tot onbeperkte all-inclusive faciliteiten, dan is Aparthotel Club Grand Aqua een aanrader. Benieuwd van welke faciliteiten je dan zoal gebruik mag maken en wat reviewers hiervan vinden? Lees met ons mee.##FaciliteitenGa je met het hele gezin op vakantie naar de Turkse Rivièra? Dan is het fijn om te weten dat Aparthotel Club Grand Aqua beschikt over animatieprogramma’s voor kinderen van verschillende leeftijden. Zo is er de Kids-Club voor kinderen tussen de 6 en 9 jaar, de Miniclub voor kinderen tussen de 2 en 5 jaar en de Youth Club voor kinderen vanaf 14 jaar. Al zullen ze natuurlijk ook wel een paar uur zoet zijn in het mooie waterpark.Reviewer Assie heeft erg genoten van de faciliteiten bij Club Grand Aqua Side: *‘Avond eten in je eigen restaurant, gedurende dag mag je van alle eetgelegenheden gebruik maken. Er is zelfs een snackcorner in Club Grand Side. Super mooi Aqua park in Club Grand Side ,lazy river , wild waterbaan en verschillende glijbanen en zwembaden. Echt heel mooi in het groen aangelegd. Er groeien zelfs bananen!’* Je kunt ook gebruik maken van de spafaciliteiten zoals de Finse sauna en de Turkse hammam. Behalve over het waterpark is Assie ook enthousiast over het eten. Leuk is bijvoorbeeld dat het eten veelal van de eigen farm vandaan komt, erg bijzonder voor een all-inclusive hotel. Voor het avondeten heb je de keuze uit 5 verschillende restaurants. Je kunt hier trouwens ook kiezen voor een verblijf op basis van halfpension. Handig wanneer je er bijvoorbeeld graag overdag op uit trekt in de omgeving.Ook over het personeel en de kamers zijn jullie positief. Zo schrijft Marcel: *‘Wat een top vakantie hebben wij gehad, waren met een grote groep van 8 volwassenen en 9 kinderen variërend in de leeftijd vanaf 9 tot 15 jaar. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel, zeer goede schoonmaak en het eten was gewoon top. Veel keus en iedere dag wat anders echt super. Alles netjes onderhouden was gewoon super komen zeker nog een keer terug’*. Ook fijn om te weten is dat de kamers beschikken over een gratis minibar en airconditioning. ##LiggingAparthotel Club Grand Aqua Side ligt op ongeveer 10 minuten lopen van een mooi zandstrand en ook op loopafstand van het centrum van Side. Struin door het historische centrum, bezoek de tempel van Apollo of ga shoppen in een van de toeristische winkeltjes. Wil je er verder op uit trekken in de omgeving? Bij het hotel vind je een autoverhuur en een fietsverhuur om er zelf op uit te gaan. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de taxiservice of de dolmus pakken naar het iets verderop gelegen Manavgat.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

366 Reviews over Club Grand Aqua

• 9Quaedflieg30-06-2022

Het is een goed hotel. Je mag ook gebruik maken van het hotel wat er naast zit Club grand Side. De service is goed hier en het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is gevarieerd en lekker. De familiekamers zijn erg ruim en worden elke dag goed schoongemaakt. Het zwembad is ook goed zo is er een golfzwembad en een crazy river enzovoort. Het animatieteam is zeer vriendelijk en er is genoeg te doen overdag en in de avond. Kortom het is een erg goed hotel waar je een leuke vakantie kan hebben.

• 9Els08-07-2019

Heel goed hotel!

Prijs kwaliteit echt een tophotel . Kamers zijn heel proper en ruim, eten elke dag kraakvers, zeer vriendelijk personeel, overal alles mooi en netjes. Minpuntje: voor "snelle" wifi moet je betalen, maar dan is het nog geen goede wifi + als je geen handdoek gaat leggen op je ligstoel, heb je er geen meer.

• 9Melvin Haaring03-05-2019

erg goed

Net terug van 13 dagen vakantie in Club Grand Aqua. . Het hotel bestaat uit een aantal gebouwen van drie etages hoog waardoor het niet een massaal geheel wordt. Ik vind dat prettig, maar dat is uiteraard persoonlijk. Over het verblijf kan ik in het kort zeggen dat het hotel ruime kamers heeft, alles ook keurig wordt bijgehouden en schoongemaakt en het eten heerlijk is. Het eten is in buffert vorm er er wordt iedere middag en avond met "live cooking" bereid. Ook loopt er constant een chef kok rond om te kijken of alles er netjes bij staat en waar nodig aan te (laten) vullen. Er is werkelijk dagelijks voor ieder zijn smaak wat lekkers te vinden. Het hotel zelf is qua uitstraling wat basic (verwacht geen hippe sfeer met loungebedden en overal witte lakens) maar je komt er werkelijk niets te kort. Personeel is attent (zeker als je af en toe een fooitje geeft), de wachttijden bij buffet en bar zijn kort.

• 7Sandra30-04-2019

Prima maar niet voor herhaling vatbaar

Op dit moment zijn wij hier bij club grand aqua / grand side. All inclusive kan ik dit hotel niet noemen. Voor verschillende zaken moet je bijbetalen waaronder bijvoorbeeld verse jus d'orange bij het ontbijt à €1,50 per glaasje De faciliteiten van het aqua park zijn niet altijd open. Wifi is niet goed, dus betaald wifi. Ook dit is dit overal toereikend. Personeel (op een enkeling na) is niet echt vriendelijk en lopen een beetje doelloos rond en stralen totaal niets uit. Het complex ziet er goed uit en de kamers zijn mooi. Het eten is goed en voldoende keuze. Met weinig middelen zou de sfeer hier heel wat verbeterd kunnen worden. Al met al niet wat wij van dit soort hotels in Turkije gewend zijn. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Gewoon heel jammer dat het hotel niet in springt op de behoefte van het moment, zoals het niet eerder open stellen van het waterpark terwijl het weer super is en zo nog vele andere zaken.

• 8Assie5402-12-2018

Super genoten !!

Klein en compact ! Maar Club Grand Side ligt naast ernaast en je kunt van beide parken gebruik maken. Avond eten in je eigen restaurant, gedurende dag mag je van alle eetgelegenheden gebruik maken. Er is zelfs een snackcorner in Club Grand Side. Super mooi Aqua park in Club Grand Side ,lazy river , wild waterbaan en verschillende glijbanen en zwembaden. Echt heel mooi in het groen aangelegd. Er groeien zelfs bananen ! Club Grand Side is net een klein dorp, dus wel groot. Wij vonden het compacte super !!! Ze hebben een eigen farm waar het meeste eten vandaan komt. Restaurant zag er heel netjes uit en het eten was super !Kamer was niet royaal maal wel heel netjes ! We waren met 4 volwassenen en een baby van 6 maanden.

• 10Marcel schijf02-05-2018

Helemaal geweldig

Wat een top vakantie hebben wij gehad, waren met een grote groep van 8 volwassenen en 9 kinderen variërend in de leeftijd vanaf 9 tot 15 jaar. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel, zeer goede schoonmaak en het eten was gewoon top. Veel keus en iedere dag wat anders echt super. Alles netjes onderhouden was gewoon super komen zeker nog een keer terug.

• 10Chris Kuiter30-09-2017

Dikke 10 met een griffel

Net terug van onze 4de vakantie bij Grand Aqua en wederom was het weer geweldig. Kamer weer heel netjes, personeel weer super vriendelijk en gezellig en restaurant heerlijk. Volgend jaar wordt hier wederom geboekt

• 8Wessel10-08-2017

Hotel top maar touroperator nooit meer

Dat ze nooit meer via touroperator moeten boeken Hotel is gewoon goed maar touroperator is echt ruk, 10,5 uur vertraging vanaf Eindhoven en uiteindelijk gevlogen vanaf Amsterdam zonder goede informatie en of begeleiding Claimen wordt je moeilijk gemaakt aangezien touroperator Nederland zich verschuilt achter de vliegmaatschappij Touroperator Turkije wat buiten de EU claims valt Zo zie je maar weer dat ze op basis van diverse entiteiten de dans proberen ter ontspringen ,geen enkele verantwoording nemen , alleen maar afschuiven en hun klanten er voor laat opdraaien. Kan ook niet anders want er vliegt er nl niet 1 op tijd van deze firma , retour tijden worden te pas en onpas veranderd het liefst op de dag van vertrek opdat je geen mogelijkheden meer hebt. Alles wat met deze touroperator te maken heeft is gewoon slecht georganiseerd,de reisleider had geen idee van onze vertraging en zat gewoon in het hotel te wachten op ons!! Hij gaf zelf ook aan dat hij het nog nooit zo slecht had meegemaakt en Scoort op prijs maar dan houdt het gewoon op Werkelijk nooit meer met deze puinhoop.

• 8Kamer 40224-07-2017

Super

Algemeen les zeer goed. Wel zeer warm waardoor het niet mogelijk is veel te bezoeken. Jeepsafari en rafting zonder meer een aanrader voor hoogseizoen. Hotel is gewoon top.

• 1Priscill04-10-2016

Vreselijk nooit meer

Klein hotel (ben de grote jongens gewent zoals royal dragon, royal alhambra, delphin palace, limak lara, susesi deluxe en adalya elite. We kregen luxe kamer, de kamer was verschrikkelijk oud, een rare deur door en dan kwam je met een trap in een stokoude stoffige dakkamer zonder balkon met badkamer uit t jaar kruk. We kwamen om 15:45 aan met trek, er was enkel fruit en koekjes we moesten maar wachten tot 19:00! Wilde een welkomst drankje sex on the b wat we altijd drinken hier moesten we betalen. Eten was druk en voor wat we gewent zijn slecht. Ontbijt ook, 50ct betalen voor een jus, hotel vol duitsers ook alleen duitsers gezien.zwembad prachtig, super voor kinderen (zit er ook vol mee) maar wij vonden het vreselijk, zo erg dat we zelf voor de overige 4 nachten een kamer hebben geboekt in t royal alhambra waar we al geweest waren en wat we echt veel beter vonden. Ter info: we betaalde 1100€ voor 6 dagen, dit hotel was dit bedrag helemaal niet waard, kreeg een camping gevoel

Aparthotel Club Grand Aqua info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Turzim Cad, TR-07620