Aparthotel Club Grand Aqua

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°11°
Aparthotel Club Grand Aqua
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Aparthotel Club Grand Aqua ligt naast Club Grand Side, waardoor je kunt profiteren van de faciliteiten van beide hotels. Aparthotel Club Grand Aqua is wat kleinschaliger dan het naastgelegen hotel. Dus als je graag kleinschalig verblijft, maar wel toegang wilt hebben tot onbeperkte all-inclusive faciliteiten, dan is Aparthotel Club Grand Aqua een aanrader. Benieuwd van welke faciliteiten je dan zoal gebruik mag maken en wat reviewers hiervan vinden? Lees met ons mee.

Ga je met het hele gezin op vakantie naar de Turkse Rivièra? Dan is het fijn om te weten dat Aparthotel Club Grand Aqua beschikt over animatieprogramma’s voor kinderen van verschillende leeftijden. Zo is er de Kids-Club voor kinderen tussen de 6 en 9 jaar, de Miniclub voor kinderen tussen de 2 en 5 jaar en de Youth Club voor kinderen vanaf 14 jaar. Al zullen ze natuurlijk ook wel een paar uur zoet zijn in het mooie waterpark.

Reviewer Assie heeft erg genoten van de faciliteiten bij Club Grand Aqua Side: ‘Avond eten in je eigen restaurant, gedurende dag mag je van alle eetgelegenheden gebruik maken. Er is zelfs een snackcorner in Club Grand Side. Super mooi Aqua park in Club Grand Side ,lazy river , wild waterbaan en verschillende glijbanen en zwembaden. Echt heel mooi in het groen aangelegd. Er groeien zelfs bananen!’ Je kunt ook gebruik maken van de spafaciliteiten zoals de Finse sauna en de Turkse hammam.

Behalve over het waterpark is Assie ook enthousiast over het eten. Leuk is bijvoorbeeld dat het eten veelal van de eigen farm vandaan komt, erg bijzonder voor een all-inclusive hotel. Voor het avondeten heb je de keuze uit 5 verschillende restaurants. Je kunt hier trouwens ook kiezen voor een verblijf op basis van halfpension. Handig wanneer je er bijvoorbeeld graag overdag op uit trekt in de omgeving.

Ook over het personeel en de kamers zijn jullie positief. Zo schrijft Marcel: ‘Wat een top vakantie hebben wij gehad, waren met een grote groep van 8 volwassenen en 9 kinderen variërend in de leeftijd vanaf 9 tot 15 jaar. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel, zeer goede schoonmaak en het eten was gewoon top. Veel keus en iedere dag wat anders echt super. Alles netjes onderhouden was gewoon super komen zeker nog een keer terug’. Ook fijn om te weten is dat de kamers beschikken over een gratis minibar en airconditioning.

Ligging

Aparthotel Club Grand Aqua Side ligt op ongeveer 10 minuten lopen van een mooi zandstrand en ook op loopafstand van het centrum van Side. Struin door het historische centrum, bezoek de tempel van Apollo of ga shoppen in een van de toeristische winkeltjes. Wil je er verder op uit trekken in de omgeving? Bij het hotel vind je een autoverhuur en een fietsverhuur om er zelf op uit te gaan. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de taxiservice of de dolmus pakken naar het iets verderop gelegen Manavgat.

360 reviews over Aparthotel Club Grand Aqua in het Nederlands

Super genoten !!

Assie54,
2-12-2018

Klein en compact ! Maar Club Grand Side ligt naast ernaast en je kunt van beide parken gebruik maken. Avond eten in je eigen restaurant, gedurende dag mag je van alle eetgelegenheden gebruik maken. Er is zelfs een snackcorner in Club Grand Side. Super mooi Aqua park in Club Grand Side ,lazy river , wild waterbaan en verschillende glijbanen en zwembaden. Echt heel mooi in het groen aangelegd. Er groeien zelfs bananen ! Club Grand Side is net een klein dorp, dus wel groot. Wij vonden het compacte super !!! Ze hebben een eigen farm waar het meeste eten vandaan komt. Restaurant zag er heel netjes uit en het eten was super !Kamer was niet royaal maal wel heel netjes ! We waren met 4 volwassenen en een baby van 6 maanden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Helemaal geweldig

Marcel schijf,
2-5-2018

Wat een top vakantie hebben wij gehad, waren met een grote groep van 8 volwassenen en 9 kinderen variërend in de leeftijd vanaf 9 tot 15 jaar. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel, zeer goede schoonmaak en het eten was gewoon top. Veel keus en iedere dag wat anders echt super. Alles netjes onderhouden was gewoon super komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dikke 10 met een griffel

Chris Kuiter,
30-9-2017

Net terug van onze 4de vakantie bij Grand Aqua en wederom was het weer geweldig. Kamer weer heel netjes, personeel weer super vriendelijk en gezellig en restaurant heerlijk. Volgend jaar wordt hier wederom geboekt

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Tjingo

Hotel top maar touroperator nooit meer

Wessel,
10-8-2017

Dat ze nooit meer via touroperator moeten boeken Hotel is gewoon goed maar touroperator is echt ruk, 10,5 uur vertraging vanaf Eindhoven en uiteindelijk gevlogen vanaf Amsterdam zonder goede informatie en of begeleiding Claimen wordt je moeilijk gemaakt aangezien touroperator Nederland zich verschuilt achter de vliegmaatschappij Touroperator Turkije wat buiten de EU claims valt Zo zie je maar weer dat ze op basis van diverse entiteiten de dans proberen ter ontspringen ,geen enkele verantwoording nemen , alleen maar afschuiven en hun klanten er voor laat opdraaien. Kan ook niet anders want er vliegt er nl niet 1 op tijd van deze firma , retour tijden worden te pas en onpas veranderd het liefst op de dag van vertrek opdat je geen mogelijkheden meer hebt. Alles wat met deze touroperator te maken heeft is gewoon slecht georganiseerd,de reisleider had geen idee van onze vertraging en zat gewoon in het hotel te wachten op ons!! Hij gaf zelf ook aan dat hij het nog nooit zo slecht had meegemaakt en Scoort op prijs maar dan houdt het gewoon op Werkelijk nooit meer met deze puinhoop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super

Kamer 402,
24-7-2017

Algemeen les zeer goed. Wel zeer warm waardoor het niet mogelijk is veel te bezoeken. Jeepsafari en rafting zonder meer een aanrader voor hoogseizoen. Hotel is gewoon top.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vreselijk nooit meer

Priscill
4-10-2016

Klein hotel (ben de grote jongens gewent zoals royal dragon, royal alhambra, delphin palace, limak lara, susesi deluxe en adalya elite. We kregen luxe kamer, de kamer was verschrikkelijk oud, een rare deur door en dan kwam je met een trap in een stokoude stoffige dakkamer zonder balkon met badkamer uit t jaar kruk. We kwamen om 15:45 aan met trek, er was enkel fruit en koekjes we moesten maar wachten tot 19:00! Wilde een welkomst drankje sex on the b wat we altijd drinken hier moesten we betalen. Eten was druk en voor wat we gewent zijn slecht. Ontbijt ook, 50ct betalen voor een jus, hotel vol duitsers ook alleen duitsers gezien.zwembad prachtig, super voor kinderen (zit er ook vol mee) maar wij vonden het vreselijk, zo erg dat we zelf voor de overige 4 nachten een kamer hebben geboekt in t royal alhambra waar we al geweest waren en wat we echt veel beter vonden. Ter info: we betaalde 1100€ voor 6 dagen, dit hotel was dit bedrag helemaal niet waard, kreeg een camping gevoel

Gereisd met partner in oktober 2016

10 dagen geweest begin zomervakantie. Heerlijk hotel, goede kamers, nette badkamer met goede stortdouche. Veel zwembaden, 2 wildwaterbanen(helaas beperkt open, tijden staan aangegeven) gave glijbanen en golfslagbaden,2 stuks. Lazy river met barretjes, kortom, leuk voor de waterliefhebber! Buffet was zo goed dat we a la carte niet hebben gedaan. Leuke miniclub en fantastische shows in de avond. Om het hotel heen de gebruikelijke winkeltjes, als je er van houd. Wel erg veel duitsers.bijna geen nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgendjaar weer

Margreet Bloem
10-8-2016

Voor de 8ste keer naar dit resort geweest. En alles is rond uit goed. Weer een fantastische vakantie gehad, echt weer genieten. Vriendelijk personeel, goede schone accommodatie, elke dag schone lakens en handdoeken, goed eten. Zeer mooi zwembad, strand is goed bereikbaar. Animatie voor jong en oud. Kortom alles waar een onbezorgde vakantie aan moet voldoen is aanwezig. We gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juli 2016

Wederom super

Chris Kuiter
15-6-2016

Net weer terug van een weekje grand aqua en weer was het hier super. Was nog niet zo heel druk maar in de loop van de week werd het drukker. Alles was gewoon weer helemaal perfect de gaan ook zeker weer terug

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijk hotel

Marcel
1-6-2016

Top hotel, heerlijk eten, goed gevarieerd. Mooie grote familiekamers, leuke zwembaden en als je de drukte wil opzoeken ga je naar het andere hotel. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Grand Aqua in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Grand Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.