Hotel Club Calimera Serra Palacestersterstersterster

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Club Calimera Serra Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Club Calimera Serra Palace is een groot complex waar jong en oud terecht kan. De animatie en de zwembaden zorgen er volgens jullie voor dat Club Calimera Serra Palace in Side een paradijs is voor kinderen. Ook over het eten, de hygiëne en het personeel zijn jullie tevreden. Groot nadeel is dat er veel Russische gasten naar dit hotel komen, wat door veel van jullie als negatief wordt ervaren. De omgeving van het hotel vinden de meesten erg prettig. Je wandelt makkelijk naar verschillende winkeltjes. Wil je een stad bezoeken? Dan kun je de bus pakken naar Side of Manavgat.

Kamers

Veel van jullie zijn erg tevreden over de familiekamers van Club Calimera Serra Palace. Zo vertelt Simons: ‘Familiekamer is groot en prima verzorgd. Nette douche met goed warm water.’ De kamers worden ook goed schoongemaakt, aldus Desiree: ‘Kamers zijn keurig en worden goed schoon gehouden.’ Madelon vindt de bedden wel wat hard.

Bijna iedereen is het erover eens dat de zwembaden van Club Calimera Serra Palace geweldig zijn voor kinderen. Osanli: ‘Mooi hotel met een geweldige aquapark. Ideaal voor de kinderen.’ Bovendien zijn er bij de zwembaden voldoende ligbedden.

Ook leuk voor de kinderen is het enthousiaste animatieteam. Patricia zegt daarover: ‘Entertainment personeel super leuk en aardig! ‘s avonds leuke shows!’ Ook Gaby schrijft dat haar dochter van 4 erg heeft genoten van de glijbanen bij het zwembad en van de animatie op Club Calimera Serra Palace.

Het hotel ligt direct aan het strand, waar je heerlijk kunt zitten. Ook aan zee zijn er voldoende ligbedden. Houd er wel rekening mee dat hier veel scherpe stenen liggen. Het is dan ook aan te raden om waterschoenen mee te nemen.

Het eten in Club Calimera Serra Palace vinden de meesten goed. Zo zegt Monique: ‘Het eten was heerlijk en had veel keus.’ Esmeralda is ook tevreden over het eten, maar vindt toch dat er wat meer variatie in mag zitten: ‘Het eten in het hotel was echt lekker! Alleen een nadeel is dat er geen variatie is met het eten. Tussen de middag altijd patat, hamburgers, turkse pizza enz. Alles word wel vers gemaakt.’ Over de bediening vertellen jullie dat ze erg vriendelijk zijn.

Omgeving

Club Calimera Serra Palace in Side is ook een goede uitvalsbasis om wat te ondernemen tijdens je vakantie. Tahnee vertelt: ‘Iets buiten het hotel liggen ook wat winkeltjes dus daar kun je savonds fijn heen wandelen. En voor de rest hebben wij 3 dagen een auto gehuurd om erop uit te gaan. Aanrader: groot winkelcentrum in manavagat! (flink kunnen shoppen voor weinig geld).’

Het hotel ligt wel wat afgelegen, maar de meesten van jullie vinden dat niet erg. Vooral omdat je op loopafstand een leuk marktje kunt bezoeken. Wil je wat meer ondernemen? Dan is een auto huren of de taxi nemen een optie. Engelenburg vertelt: ‘Met de taxi naar side ongeveer een half uurtje is ook zeker een aanrader.’ Ook Manavgat is volgens Desiree goed te bereiken met de taxi of de bus.

423 reviews over Hotel Club Calimera Serra Palace

• 2019
    4HJ van der Kruijssen20-10-2019

Redelijk hotel maar veel te veel russen !

Een goed hotel.wij waren met 6 personen allemaal familie van elkaar. de kamers zagen er goed uit. De obers in de eetzaal werken zich uit de naad om alles voor elkaar te krijgen. Maar het personeel achter de bar's kunnen wel een opvoedcursus gebruiken , volledig ongeïnteresseerd en klant onvriendelijk. Ook de bovenmatig aanwezige russen gedroegen zich asociaal en hadden het lak aan mensen in de rij en gingen gewoon vooraan staan. Het eten was goed maar vaak hetzelfde. Zeer vreemd dat de russen met een bandje gratis verse jus'd Orange konden halen en wij moesten betalen. kortom er zal veel verbeterd moeten worden willen wij hier terug komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Saar13-08-2019

Geweldig hotel maar wel teveel mensen

Transfer tijd was inderdaad dik anderhalf uur Bij aankomst goed ontvangen en netjes naar onze super kamer gebracht...familie kamer... geweldig!! Goed schoongemaakt elke dag, mega balkon , 2 badkamers.. we zaten in het hoofdgebouw Zwembaden en glijbanen prima, het enige wat ik echt een groot nadeel vond en waar ik mij mateloos aan irriteerde waren die ouders die de kinderen tijdens het zwemmen geen zwemluier aantrokken en we dus regelmatig het zwembad acuut moesten verlaten vanwege poep wat overal dreef, echt smerig .. Heel veel Russen en Duitsers maar daar merk je niets van Wel vond ik het te druk in het hotel,echt grote chaos tijdens het eten Het eten was in 1 woord geweldig Ik denk dat ik 5 kilo ben aangekomen binnen 2 weken ... wat een keuze.. wat een moeite doen ze daar om het de gasten naar de zin te maken.. Zowel ontbijt als lunch en diner . Strand is inderdaad bezaaid met grote kiezelstenen en strandschoenen zijn aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Eric09-08-2019

een keer is genoeg bij dit Hotel.

Het is een mooie hotel met alles erop en eraan. Wij zaten in het oude gedeelte, waar je 4 trappen moest nemen om bij onze kamer te komen. De kamer vonden wij oude meubels en bedden, dat was minder. Zwembaden waren er genoeg en badmeesters waren er ook genoeg. Het eten was voor ieder genoeg, een hoop keuze en vriendelijke personeel. Alleen de wifi was bagger, zeer slecht ontvangst.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Paulina07-07-2019

Héérlijke vakantie!

Het is een prachtig hotel, met erg vriendelijk personeel. Er nette kamers met alles erop en eraan. Bij aankomst hadden ze het kinderbed ook al gedekt en de koelkast gevuld voor ieder wat. Er is uitgebreide keuzen aan gerechten, zowel bij ontbijt, lunch als diner. In de omgeving is niet heel veel te doen. Op 10 minuten loopafstand heb je een aantal winkels waar je voor leuke prijzen kunt slagen. 2 x per week gaat er een bus vanuit het resort naar side. Waar je kunt genieten van het oude historische centrum of de vele winkeltjes en eetgelegenheden. Het hotel zelf is super leuk voor kinderen er zijn daar een tal van activiteiten te doen. Van knutselen tot spelletjes tot het maken van je eigen koekjes of pizza. Ook voor de (jong)volwassenen is er genoeg te doen. Zo hebben dagelijks aqua-gymz regelmatig darten of bal spellen. Bijna iedere avond is er wel een leuke show om met het hele gezin naar toe te gaan

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Jenny29-06-2019

Schoon hotel (hoofdgebouw) maar voor ons niet meer

Het hotel ligt best afgelegen van Side en de transfertijd bedraagt 2 uur! Er zijn in de buurt een paar winkeltjes en een pin automaat. Verder zitten er ontzettend veel Oostblokkers (Russen/Polen enz) die zoals bekend nors zijn eten verspillen en denken dat het personeel hun voetveeg is. Bij het zwembad (kinderbad) is het al erg vroeg handdoekje leggen wil je plek hebben. Kamer in het hoofdgebouw gehad, dat was licht en schoon en word goed schoon gemaakt. Verder is de animatie top! Mini disco viel goed in de smaak bij de kinderen en de shows daarna zijn erg goed geregeld! Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Wij hebben een leuke vakantie gehad, maar gaan hier toch niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Tessa12-06-2019

Super!

Het is een mooi, groot en schoon hotel met veel ruimte. Ook onze kamers waren ruim en schoon. Er is genoeg plek om aan het zwembad of aan het strand te liggen of om een drankje te doen aan een van de vele barren. Het hoofdrestaurant groot. In de negatieve reviews over het eten kan ik mij echt niét vinden; er is zóveel keuze dat er voor iedereen wel wat bij zit. Wel kan ik mij voorstellen dat mensen deze plek (als enige plek in het hotel) als 'massaal' ervaren. Maar ook voor wie dat vervelend vindt is er een oplossing: het restaurant aan het strand is een stuk kleiner en rustiger! Het personeel is vriendelijk en vrolijk aanwezig en op het avondprogramma staat altijd wel weer iets leuks (beachparty, theater, disco, concert). Er is zoveel te doen dat iets buiten het hotel plannen niet nodig is, al is Side wel leuk en goed bereikbaar. Het waterparadijs is fantastisch. Voor kinderen is er ook genoeg te doen. Wij raden dit zeker aan!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Hoeven12-06-2019

Fijne vakantie

Leuk resort genoeg vertier!Word een hoop georganiseerd door het animatie team en elke avond een ander thema!Onze zoon van 3.5 heeft zich reuze vermaakt!Ook hier weer handdoekje leggen bij het kinderzwembad anders was er helaas geen plek!Wel ook veel Russen en oostblokkers aanwezig deze hadden een speciaal bandje om waarmee ze zelfs voorrang krijgen!Voor de rest hebben wij ons er niet aangeergerd,je bent desnoods op vakantie!zelf hadden wij een bungalow geboekt was fijn alleen het balkon veelste klein dus een volgende keer een normale kamer !Maar zeker aan te raden het hotel!Zorg wel voor voldoende cash geld,in het dorpje dichtbij maar 1 pinautomaat en deze is vaak kapot!Kortom leuke vakantie gehad met ons zoontje we hebben erg genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Zippora Rentmeester19-05-2019

Prima

Mooi hotel, afgelegen van stad, wel dorpje met markt in de buurt. Leuke zwembaden en glijbanen. Strand echt super dichtbij met een eetgelegenheid van hotel. Russen en oostblokkers zijn aanwezig en verspillen eten en drinken!! Echter geven verder geen overlast. Lange rijen bij bars, ijs, eten, snacks, maar in de vakantie hebben wij geen haast. Met het eten is er veel keuze, echter vooral ongezonde keuzes. Daarop is de saladebar een uitzondering, veel keuze. Met het drinken het zelfde, wel veel keuze, maar alle sapjes zijn te zoet. Kinderen hebben dit aangelengd met veel water. Voor vega en vegan niet veel opties.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 6Rosita16-05-2019

Mooi park , maar volgende keer ergens anders heen

Wij zijn net terug van Calimera serra palace , het hotel is schoon netjes , iedere dag word alles verschoond . De bedden zijn wel heeeel erg hard . Het zwembad is schoon en word goed schoon gehouden . Animatie is iedere dag voor alle leeftijden , voor de kids veel te doen , alleen is op bepaalde tijden het water uit van de speeltoestellen . Het eten bij hun vind ik wel een stuk minder , iedere dag hetzelfde en echt geen variatie ,na twee dagen wisten we wat er de volgende dag weer zou zijn , daar kunnen ze best wat aan veranderen, daar in tegen zijn een keer al a carte gaan eten en dat was echt heel erg lekker en was echt goed te doen . Savonds als je even een stukje wil lopen , lig je best wel afgelegen vonden wij , voor je iets tegen komt wat open is . Personeel heel vriendelijk en aardig , mensen doe echt hun best voor je . De Russen lopen daar met polsbandjes , zodat ze dat uit elkaar kunnen houden

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Lex04-05-2019

Leuk maar niet meer!

Afgelopen week (2 mei) zijn we terug gekomen van 10 dagen calimera palace en het is ons wat tegen gevallen. Het complex was goed de familiekamer was top met alles er op en er aan (behalve het harde bed). Het eten was matig en werd met regelmaat niet meer aangevuld om 20.30 terwijl er toch echt tot 21.00 eten zou zijn. Onderscheid werd er gemaakt in bezoekers (Russen vs de rest) er werd voor hen wel bepaalde dranken geschonken en hier werd dan ook veel misbruik van gemaakt (een afgevoerd met een ambulance en zelfs personen die van de drank aan het overgeven waren)!. Wat was er wel positief : het complex, de kidsclub en de zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

11 tips over Hotel Club Calimera Serra Palace

• kielhorn, 07-10-2013

Je kan met de bus naar Manavgat of Side of met de taxi. Met de dolmus naar Alanya is het ongeveer 50 minuten en ongeveer 9 euro voor 2 personen enkele reis. Op maandag en donderdag is er markt in Manavgat. Ook erg leuk om naar toe te gaan. Prima accommodatie.

• familie Vercammen, 12-10-2011

Ga zeker ook eens eten in de restaurants naast het buffet ! Deze zijn gratis (mee in de all-in) maar je moet er wel reserveren. wij zijn een keer gaan eten in het 'fish' restaurant en in het 'turkish' restaurant. Beiden heel goed gegeten, maar je moet openstaan voor hetgeen je aanbevolen wordt ! ;-)

• Mathias Vertommen, 14-08-2013

De kamers waren zeer ruim en perfect voor gezinnen.

19 vragen over Hotel Club Calimera Serra Palace

• Debby , 28-07-2017

Tranver

Zijn er toevallig mensen die donderdag 10 augustus om 19.00 uur aankomen in antalya die samen een taxi willen nemen? ....

• Maaike Bierings, 07-03-2017

Drinken in hotel

Kan iemand mij vertellen wat ze allemaal hebben qua frisdrank en alcoholische dranken ?

• Serendipity, 01-11-2016

Familiekamers

Hallo, wij zouden deze zomer graag naar club Calimera serra palace gaan met onze twee kinderen, maar ik heb nog enkele vraagtekens betreffende de familiekamers... Ik lees dat deze geen twee aparte slaapkamers hebben, maar wel 1 slaapkamer en een woonkamer... staan er in die 'woonkamer' dan ook nog twee volwaardige bedden of is dit gewoon een slaapbank? Zijn deze kalers ruim genoeg voor 4 personen? Alvast bedankt!

Hotel Club Calimera Serra Palace info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras