Hotel Club Belinda Holiday Village

• Animatie

150 reviews over Hotel Club Belinda Holiday Village

• 6Patrick28-05-2011

Budget Locatie

Hotel is vrij opgezet, geen groot hotel maar losse appartementen torens in een mooie tuin. Hierdoor geen groot hotel gevoel.

Het is verder allemaal heel basic, leuke animatie voor kinderen. maar.... kapotte /lekkende douches, weinig variatie mbt eten (wel redelijk) rommelige omgeving, veel grote hotels.

goed mooie boulevard bij beachbar. Was onze eerste en laatste all inclusive reis (we houden niet van het concept) maar als je het doet kies dan een ander hotel .

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 5Lucy06-05-2011

niet doen!!

Dit hotel is echt zijn sterren niet waard. Ben er 1x zelf geweest,2 jaar later op visite bij kennissen.Zelfde verhaal,Hadden geen warm water,eten weinig variatie tot koud,alles uit plastic bekers,heb je glas dan moet je uitkijken dat er geen lippenstift op zit.Stinkt, Animatie prima,ze doen alles hiervoor,houd je kind in de gaten bij het zwembad,er is er één verdronken ,nu hangt er ineens een bord

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8hanelore17-04-2011

familie hotel

net weekje terug zeer klein hotel eten was goed strand was vlakbij winkeltjes op 10 min wandelen nadeel een camping gevoel veel lastige ambetante russen voor de prijs goed hoel

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 4Perry_Hayed12-02-2011

Nooit meer

het enigste wat goed was de animatie

het restaurant personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in april 2010

• 7Carolien16-11-2010

Heerlijk hotel

Heerlijk zwembad, schone kamers. Ietwat minder gezellig personeel overigens. Eten was o.k.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Wolf11-11-2010

Herfstvakantie met kinderen:prima!

Met angst en beven na het lezen van de beoordelingen (had eerder geboekt) bleek het een prima park voor ons met 3 kinderen. Op laatste moment annex omgeboekt naar hoofdcomplex. Dat was een super goede beslissing. Annex te ver, zeker met kids. Kamers, vriendelijkheid en service bovengemiddeld. Eten normaal. Niet anders dan vergelijkbare parken (en daar hebben wij er al een hoop van gezien). Pluspunt:super saladebuffet. Niet eerder zo uitgebreid gehad. Strand: prima aan te lopen. Vanaf hoofdgeb minder dan 5 min. Animatie vooral Duits.Maar dat maakt de kinderen niks uit. Was leuk. Pluspunt: super hamam, massage en kapper. Doe je voor een schijntje! doen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 5Michael Verkerk28-10-2010

Een slecht hotel, niet voor herhaling vatbaar.

Kamers: Kamers zijn vrij ruim, ziet er goed uit. Schoonmaak deed het werk pas, na klagen. Alleen in de middag heb je warm water, water word opgewarmt door de zon. We zaten op Annexgedeelte, 500m lopen. S'avonds zitten langs de weg bedelaars na het Annexgedeelte. Het strand enzo moet allemaal via het hoofdpark, dus tel bi jde afstanden overal 500m. op. De bedden zijn keihard, ik ben 1.87m en lag met me voeten van het bed af.

Eten: Het eten was echt super slecht. Bijna geen keuze uit vlees, het is koud. Het ontbijt word na 10:00 nietmeer bijgevuld, dan eet je restjes, terwijl het ontbijt tot 11:00 zou zijn.

Animatie: Mensen van de animatie zijn super aardig, maar de shows zijn allemaal in het Duits.

Receptie: Bij de receptie zouden verschillende talen gesproken worden, oa. Engels en NL. Ze spraken alleen maar Turks en Duits. Turkse jongen van animatie heeft ons moeten helpen met vertalen.

Zwembad: Het zwembad was super koud, bijna niemand zwom.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7jose02-10-2010

wel gezellig

wij werden naar annex verwezen helaas is dat wat van het park af maar voor vervoer werd er de hele dag gezorgd met een huifkar de appartemanten in annex zijn groot maar nog geen 2 sterren waard in zeer slechte staat wij hadden een kleintje van 2 jaar bij ons dus het was niet leuk om in annex te zitten ook de bar bij annex is gewoon smerig het park zelf is heel gezellig en de animatie was geweldig het eten is vaak koud en je moet naar sevies en bestek zoeken wel een leuke vakantie gehad maar geen 4 sterren waard

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 4Luc en Els29-09-2010

luxe-Camping met junkfood

9mnd van tevoren (dec.2009)geboekt, ANEX gebouw-kamer gekregen.

ANEX-gebouw Ligt niet in dit hotel. Je moet VIA OPENBARE weg.Deze openbare weg is zeer slecht verlicht met gaten, berg en dal, verlaten en eng vooral als je 's avonds naar je kamer terug moet na het borrelen. lopen is ca.10min.

zitgelegenheid:Witte plastic stoelen en tafels dienden als comfortabel zitje. muziek: Jan Smit, Schlagermuziek. eten:Sfeer fastfood restaurant. bv. hamburgers in tomaten saus(was beef). Tientallen zieke (schurftige )zwerfkatten zwierven in de eetruimte. Voor het toilet was een bedoeinen-tent met snacks en ayran. HYGIENE IS HIER VER TE ZOEKEN. Een dag voor ons vertrek ondekte ik dat mijn leren heren schoen zgan maat 43 uit onze kamer verdwenen was. Ik ben met strandslipper naar nederland teruggekomen.

Gereisd met partner in september 2010

• 7hermans22-09-2010

prima hotel

Met verbazing lees ik de overdreve reactie mbt het eten, na 12 dagen word het idd eentonig maar thuis heb ik echt niet zoveel keus. het eten is zeker niet heet te noemen maar koud is het nu ook weer niet. Wij vonden het jammer dat er geen kinder bufet is. Verder voldeed het hotel aan de verwachtingen en van de russen hebben wij ook geen last gehad, het is maar hoe je jezelf opsteld. de kids (1&4 jaar) hebben genoten in de zwembaden (3) en op de glijbanen. Het strand was ook prima .....ps om met dolfijne te zwemmen is een aanrader Sealanya 100€ en dan zit je 30min met de dolfijnen in het water....erg leuk

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Hotel Club Belinda Holiday Village info