Hotel Club Belinda Holiday Village

7.1Goed

• Animatie

150 reviews over Hotel Club Belinda Holiday Village

• 6h_klaassen30-07-2013

Dit complex is te klein voor het aantal mensen

Wij hebben hier gezeten in de zomer op de bovenste etage op de hoek. Daar langs stonden de generatoren als de stroom uitviel. Dat gebeurt nogal vaak daar. Mensen waren alles aan het verbouwen tijdens de vakantie toen het uitzonderlijk heet was; het openbare leven lag eigenlijk stil. Voornamelijk Duitsers en dan van het type die schreeuwen en voordringen. Dit is niet de all-in wat je verwacht; dat je niet bedient wordt is daar aan toe maar in de rij staan voor wat drinken en telkens overgeslagen worden omdat men liever de Duitsers helpt is m.i. not done en de grootste afknapper geweest. Eten was redelijk maar ook niet om over naar huis te schrijven. Uiteraard moet je dit wel in perspectief zien met wat je betaalt. Maar voor ons daarna alleen nog maar 5* (plus).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 5A.t.Kok21-07-2013

Niet weer

Personeel ALLEMAAL super vriendelijk,eten (ontbijt en diner)erg simpel geen variatie .Kamers erg gedateerd ,douche veel te klein, bedden erg hard wel airco (heb je echt nodig).Neem je blonde dochter(15 jaar) niet mee uitnodiging is leuk maar na 2 weken wordt het wel vervelend.Turkse avond perfect.Animatie redelijk ze doen hun best vooral Leo,Choco en Ihdibar.In de periode dat wij er zaten waren er geen Nedelanders alleen maar Russen,Slowaken en Duitsers dit hoeft als je al eens in Turkije bent geweest geen verdere uitleg.Turkse midden stant erg vervelend ze zien in elke toerist alleen maar Euro's.Persoonlijk vindt ik dat je op het strand tussen de middag beter eet als s'avonds.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Marcel05-11-2011

gewoon een prima prijs-kwaliteitverhouding

heerlijke week gehad. Belinda is bij de goedkopere 4-sterren. Hotel was schoon, eten redelijk, personeel behulpzaam, voldoende animatie. Negatief: Bed was slecht en Cola was niet te drinken.

Club Belinda is geen absolute top, maar uitstekend hotel voor deze prijs.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 4Sylvie04-11-2011

Wat een ellende!!!

Eten slecht en koud! Niet naar binnen te krijgen! Matrassen lijken wel van hout! Zo hard! Na 1 nacht ben je gebroken en heb je overal pijn! Hele kolonies muggen in de kamer en ze doen er in het hotel niks aan!!

Wat een kamkasi hotel! Dit wil je niet & gun je niemand!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 4Ben28-10-2011

Lijkt op een vier sterren hotel

Wij zijn net terug na 16 dagen vertoeven in Club Belinda. Dat waren er 12 teveel. Het valt niet mee iets positief te melden. Ze doen erg hun best maar het is een oud hotel (1995) en absoluut geen vier sterren. Wij zijn al veel vaker in Turkije geweest maar nog nooit zo'n slecht hotel gehad. Als je voor het eerst All Inclusive wilt hebben zijn er veel andere hotels om het eens uit te proberen. Mensen zijn wel aardig maar moeizaam. Kamers zijn schoon maar klein, geen bad, alleen douche. Eten? Tja, het is er en het blijft Turkije maar hier kan veel verbeterd worden. Na zes uur gaat de drank alleen nog in plastic bekers. Eerste week veel oostblokkers. Niks mis mee maar vrolijk is anders.

Bij de kaas stond een bordje: "like yellow chees". Dat is van toepassing op het hele hotel: "Just like a hotel".

Niet doen, zijn genoeg andere. Dit hotel wordt volgend jaar afgebroken hoorden we van een plaatselijke gids.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7B Griekspoor12-10-2011

Hotel na 1 keer wel gezien

Hotel was qua opzet wel leuk , allemaal gebouwtjes van 3 hoog met kleine balkonnetjes. Ik zat in D-424, 1 van de beste liggingen. Je kan ook tegen etende mensen aankijken, met uitzicht op eetzaal of bij de ventilatie van de keuken. Strand was mooi langzaam aflopend zonder stenen of rotsen.Ik had een klacht over het lawaai van de airco, dit direkt verholpen. Eten , was veel variatie en wel eens koud. Animatie was goed.Na 1 keer Belinda heb ik het wel gezien.

Alleen gereisd in september 2011

• 7Mieke09-10-2011

Prima Hotel prijs/kwaliteit verhouding goed

Terug van 10 dagen Club Belinda Prima Hotel, schoon goed eten Vriendelijk Personeel en dichtbij het strand.
    Wij waren met 6 personen en hebben een prima vakantie gehad. Volgend jaar weer!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8José17-08-2011

Superhotel!!

Wij hebben de afgelopen 10 dagen het ontzettend naar onze zin gehad hier terwijl ik bang was dat het tegen zou vallen door alles wat ik las. Ik ben echt niet zomaar tevreden dus als ik zeg dat het super was dan is dat ook echt zo! Animatie was helemaal top en was hoofdzakelijk duits maar bij bepaalde shows werd er ook naar het engels vertaald. Gastvrije medewerkers en schobe kamers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7anna31-07-2011

super!

het is zeker de moeite waard! geweldig hotel! mooi zwembad! lekker eten! strand vlakbij! mooie kamers waarvan elke dag schone lakens en badhand doeken! de bediending is geweldig! luchen kan je ook op het strand doen! genoeg eten, alleen 1 kleine nadeel is dat als je om 11 naar het ontbijt zou gaan dat je dan alleen maar restjes krijgt, verder is er elke avond wat te doen! er was leuke animatie! genoeg te doen voor kinderen! ze orginiseren turkse avonden en disco's en genoeg spelletjes zowel als bij het hotel als op het strand! het hotel is vlakbij allemaal winkeltjes! ik heb een super vakantie gehad en snap niet waarom er mensen vervelenden dingen over dit hotel zeggen! het is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9j.o.b.o03-07-2011

Een geweldig hotel

Wij zijn 15 dagen in de hotel club belinda geweest en zaten in het annex gebouw, waarom mensen daarover zeuren ik weet het niet! Het is gewoon super. Wel kan ik me voorstellen dat je kleine kinderen hebt het niet heel handig is want je moet een klein stukje lopen. Maar de kamers zijn gewoon super!!! Het eten, was prima ik met mijn 6 voedsel allergieën kon goed eten! Het eten was lekker warm! En de service in het hotel was super! De mensen doen erg goed hun best voor je en vliegen voor je behandel jij ze met respect dan doen ze dat ook echt bij jou! Het animatie team was super en deed goed hun best alleen jammer dat niet iedereen op staat uit zijn stoeltje om eens mee te doen! Ik ga zeker nog terug het hotel was gewoon top, en als je wat te zeuren wil hebben dan kun je dat altijd en overal doen maar hier is echt niks over te zeiken!!! HEt was gewoon prima

Gereisd met vrienden in juni 2011

Hotel Club Belinda Holiday Village info