Aparthotel Cinar Garden Apart Hotel

2 reviews over Aparthotel Cinar Garden Apart Hotel in het Nederlands

voor ons nooit meer

Wendy
8-8-2014

dit vakjes is eigenlijk te klein om alles in te zetten! het eten was lekker maar weinig variatie waardoor we dus ook 3x buiten het hotel zijn geweest. bedden waren redelijk te doen. zwembad was bij aankomst schoon maar na paar dagen troebel. aan de bar stond je vaker minuten te wachten en dan mocht je blij zijn der er überhaupt iets was. douche met warm water was er ook niet bij of je moet van koud water houden. de hoofdkelner probeert het iedereen na de zin te maken. miniclub/animatieteam wat op internet stond nergens te bekennen. erg vervelend de overtallige russen wat niet op hun baldadige/slopende kinderen letten en zelf zitten te zuipen! laatste dag vieze handdoeken volgens de dame aan de receptie konden zei er niks aan doen. na lang zeuren toch nieuwe gekregen. onder het motto het kan altijd slechter hebben wij toch een tamelijk leuke vakantie gehad! maar voor ons dit nooit meer!!

goede prijs/kwaliteit verhouding

Kim
15-5-2013

Net terug van een vakantie in dit heerlijk hotel waar we hebben genoten van alle mooie dingen die side te bieden heeft.

Het voordeel van dit all incusief appart hotel is dat de kamers uit een woonslaapkamer, een slaapkamer en een badkamer bestaan. In de woonslaapkamer is ook een keukenblok aanwezig met koelkast en waterkoker. Dit appartement is voor 4 personen en ruim genoeg om er een fijne vakantie door te brengen. We waren verast door het zeer ruime balkon en de de gezellige tuin, Wij waren hier met onze twee kinderen van 7 en 4 jaar en hadden een appartement op de begane grond aan de tuin met speeltuintje voor de kinderen. Vanaf het balkon hebben wij genoten van ons biertje terwijl de kinderen een leuke tijd hadden in de tuin en wij volledig overzicht hadden. Het hotel heeft 2 glijbanen die appart zijn van het gewone zwembad en kinderbadje dat ook een klei

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cinar Garden Apart Hotel in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cinar Garden Apart Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cinar Garden Apart Hotel scoort een 6.6 uit 10 op basis van 2 reviews.