Hotel Cesars Resort (+ Palms Annex)

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cesars Resort (+ Palms Annex) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

286 reviews over Hotel Cesars Resort (+ Palms Annex)

• 2018
    5Wendy Vrijburg05-10-2018

Alle faciliteiten aanwezig maar aan onderhoud toe!

Prachtig weer, een geweldig strand en erg leuke winkelstraatjes! Het hotel zou ik alleen niemand aanraden. Eten is wat eenzijdig en niet heet (op soep na). Kamers zijn schoon maar rest van het hotel echt niet. Koelkastje op de kamer met 2 flessen water, top. Veel achterstallig onderhoud. Onze balkondeur kon niet dicht. Geen gastvrije ontvangst. In de lobby stinkt het naar oude nicotine en soms naar riool. Toiletten zijn heel vies en aan onderhoudsreparaties toe. Toiletgebouwtje bij zwembad zou gewoon om moeten, zo vies... Dit is zoveel sterren niet waard. Ik was hier met mijn moeder en waren de enige Nederelanders. Verder allemaal Russen en Duitsers. De russen beginnen om 10.00u aan het bier. Het strand is prachtig! Mooi zandstrand. Ligbedden aan het strand en bij zwembad maar veel zijn stuk. Zelfs de palmbomen schreeuwen om onderhoud. Poolbar is vies en oud. Heerlijke vakantie gehad maar volgende keer niet hierheen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3Lousberg Max28-09-2018

Nooit meer naar dat Hotel, Nooit meer

Wel goed is de betrokkenheid & bediening van het personeel, zeer vriendelijk. Het eten was goed. Het Hotel Cesars was dramatisch, absoluut geen 5 sterren. Het was oud en niet onderhouden, het leek wel een kazerne verschrikkelijk. Het Hotel was bezet met meer als 95% Russen , verschrikkelijk. Nooit meer

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Els met partner27-12-2016

Wij vinden het een prima hotel, prima ligging!

Het hotel is verouderd maar verzorging is prima. Jammer genoeg ging het hotel miv 1 oktober 2016 dicht e moesten we uitwijken naar een naast gelegen hotel. Wij hopen dat het in oktober 2017 wel open is zodat we er weer heen kunnen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Marja08-06-2016

Hotel met perfecte ligging

Het is een ouder hotel maar de ligging is perfect. De voorkant meteen bij de winkels en aan de achterkant een mooi zandstrand. De kamers zijn goed (goede matrassen en goede douche), het personeel heel vriendelijk. Vooral Duits gesproken. Het eten is lauw (Turkse gewoonte) maar gevarieerd. En er gaat niets boven het ontbijt in het zonnetje op het terras met uitzicht op zee!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4V.A.H. Meijer16-09-2014

Nooit, maar dan ook nooit meer, al is het gratis.

Echt, wij gaan nooit meer naar Sesars Side. Het is het oudste hotel in Side (25 jr.) Buffet lunch en diner eten is lauw tot koud. Ik heb 7 keer geklaagd tot aan de Chef kok toe. Ik liet hem het eten proeven en hij spuugde het bijna uit. Verder proeven weigerde hij! Sinds 10 september gaat de Airco om 00.00 "UIT". Je wordt wakker van de hitte in je kamer en je kan nog maar moeilijk de slaap vatten. Om 04:00 was het 30 oC in de kamer volgens de thermostaat. 3 X over geklaagd. Er wordt/is niets aangedaan. Om 14:00 gaat de airco weer "AAN". De armleuningen van de stoelen bij de Pool-Bar zijn heel vies. Je klachten worden niet serieus genomen. Je krijgt antwoorden als " U bent de enige die klaagt" en "Ik kan moeilijk zelf in de keuken gaan staan" (Guest Relaitions). Douchen moet in het bad. Is er dan niets goed? Als je het slechte eten en geen airco 's nachts voor lief neemt, dan kan je genieten van de zwembaden, de Pool-Bar en de Disco. Veel succes nog Sesars.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Mirjam en Lucas10-02-2014

top vakantie

Geweldig leuk maar ook gezellig hotel. Onze 2 kids van 6 en 12 vonden het ook geweldig. Fijne kamer, goed en gevarieerd eten. Aan zee en dichtbij de winkeltjes. Hier gaan wij absoluut weer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Anoniem23-08-2013

Geweldig hotel echt een aanrader!

Wij gingen hier met gemengde gevoelens naar toe, gezien de recensies. Alles bovenverwachting wat een mooi hotel met mooie ligging. Je moet kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding. Eten super, gevarieerd, zelfs kalfsvlees en ja veel kip dit is normaal in Turkije. Zwembaden schoon, kamers schoon en ruim. Genoeg ruimte om te liggen zowel aan zwembad aan het strand. En van de Russen totaal geen last gehad...let niet op een ander maar op jezelf en je hebt een fantastische vakantie. Ook veel Duitsers en Nederlanders. Animatie iid niet top, daar mag wel wat verandering in komen. Kinderen hebben het niet gemist, hebben zich prima vermaakt. Mooi spelen in zwembad, zee en in het fijne zandstrand. Hebben een kamer in het hoofdgebouw gehad met zeezicht, echt fantastisch, zou zelf niet kiezen voor het annex gebouw. Airco werkt goed. Kortom prijs/kwaliteit van dit hotel in top. En ja WIFI niet helemaal goed, maar je hebt ook vakantie, toch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 5fam Sorley18-08-2013

In een woord ,gevaarlijk !

Toen wij er waren,kwam de de dak van de toilet group onder de glijbanen spontaan na beneden ,overal laten trappen,liften,kapotte tegelwerk en elektra te wensen over,ligging perfect,zwembaden ruim opgezet,bedden bij het strand moet je reserveren rond 7 uur sóchtends anders moet je een hele dag op een kapotte bed liggen,althans als je er een dan wel heb,hotel is aan verbouwing toe,eten eentonig,soms koud,maar dat lag aan de Russen die alle warmhoud bakken open liet staan,lachwekkend volk is dat toch! Ondanks alles hebben wij ons toch vermaakt zoals altijd,maar hier gaan wij nooit meer naartoe,Miramar ernaast zag er heel mooi uit !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Lien14-08-2013

Massaal en groots opgezet

Erg massaal/veel hotelgasten. Veel Russen. Ruim opgezet. Kamers zijn ruim; dagelijks schoonmaak. Harde bedden. Klein balkon. Badlakenservice; gratis kluisje. Ruime keuze in het restaurant. Nederlands sprekende Guest Relations; SUPER! Animatie; redelijk. Vele winkeltjes in de omgeving; loopafstand. Side is te ver om te lopen; Dolmus nemen. Twijfelachtige {spook}telefoon-nota gekregen bij uitchecken?? En dat terwijl wij nooit gebeld hebben...... Moesten echter wel betalen??

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Roos Dommerholt08-08-2013

Geweldige 1e ervaring

Niet voor het eerst in Turkije, maar wel in Cesars. Wij hebben genoten, geweldig hotel, direct aan het strand en plek genoeg voor iedereen. Voor de kinderen resp. 13 en 11 was de animatie iets minder, erg op de Russen gericht, maar we komen hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Hotel Cesars Resort (+ Palms Annex) info