Hotel Can Garden Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°18°
Hotel Can Garden Resort
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Can Garden Resort is een wat kleiner hotel aan de Turkse Rivièra tussen Antalya en Side. Het hotel is zowel voor koppels als voor gezinnen met kinderen geschikt. Dit is onder andere te zien aan de zwembaden van het resort. Dirk: ‘Er zijn 2 zwembaden. 1 met 3 glijbanen en hier zijn o.a. waterpolo en gym en bepaalde tijden is er muziek en voldoende ligbedjes. Het andere zwembad is iets groter,rustiger, maar alle bedjes zijn wel snel bezet’. Ben je met je partner? Dan kies je voor een middagje aan het rustige zwembad. Je kinderen kiezen uiteraard voor het zwembad met glijbanen en muziek. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Can Garden Resort? Wij vertellen je er graag meer over.

Naast bij de zwembaden, vind je ook in de rest van Hotel Can Garden Resort animatieactiviteiten. Chris schrijft hierover bijvoorbeeld: ‘Er was ook een heel gevarieerde animatie, met shows, bingo, maar ook dansavonden’. Je hoeft je echter geen zorgen te maken dat je niet kunt slapen, want om 23:00 sluit de bar en gaat de muziek dus ook uit. Overnachten doe je hier in een schone hotelkamer met airconditioning.

Danielle is bovendien erg te spreken over het vriendelijke personeel van Hotel Can Garden Resort: ‘Iedereen even vriendelijk ,de receptie met Murat! De animatie met Fatih! Het winkel personeel Erkin! De kok Veysel , het eten was heerlijk! Buffet was iedere dag weer je ogen uitkijken!’ En als je liefhebber bent van kip, dan kun je in Hotel Can Garden Resort je geluk niet op, want kip is een vast onderdeel van het menu. Het eten mag dus soms wel wat gevarieerder, maar is wel van goede kwaliteit.

Een lekkere kop koffie kun je trouwens wel beter ergens anders halen, want de koffie van het hotel is volgens jullie niet aan te raden.

Ligging

Can Garden Resort Hotel (Yorum) ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het strand, maar je kunt er ook voor kiezen om met de shuttlebus naar het strand te gaan. Reviewer M.: ‘Het strand zag er erg netjes uit, daar zorgde Ali wel voor. Wanneer je aan kwam lopen kon je aan Ali doorgeven of je in de zon of in de schaduw wilde zitten en dit werd dan ook gelijk voor je geregeld. Er rijd de hele dag een busje naar het strand’.

Wil je er liever op uit in de omgeving? Met de dolmus ben je in een klein half uurtje in het centrum van Side, waar je een bezoekje kunt brengen aan de ruïnes of kunt shoppen in de toeristische winkeltjes.

Of kies voor een bezoekje aan Manavgat, iets verder in het binnenland gelegen. Maak hier een tocht over de rivier, bezoek de watervallen of kies voor een safaritocht. Vanaf het vliegveld is het ongeveer een uur rijden naar Can Garden Resort Hotel (Yorum).

We hebben een aantal aanbieders voor Can Garden Resort voor je op een rij gezet:

695 reviews over Hotel Can Garden Resort in het Nederlands

Voor de 3e keer super

Mia De Rooij
5-5-2019

Voor de 3 keer in Can Garden. Ieder jaar in de mei vakantie. Wat hebben we weer genoten. Eten drinken weer tot in de puntjes verzorgd. De middag snack de wafel was wel heel erg in trek heerlijk. We hadden een prachtige familie kamer met uitzicht op schip en zwembad 2312. De föhn werkte niet zo als het moest doorgegeven bij de receptie binnen 10 minuten een andere. Klasse alle medewerkers dat jullie zo je best doen om het ons naar onze zin te maken. Maar goed zoals vele zeggen 1maal Can Garden Altijd Can Garden. Lieve groeten Mia Harrie Eva en Luc

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

fantastisch

dennis
19-3-2019

fantastisch mooi en gezellig klein resort waar het gezellig en goede service voorop staan wij zijn hier al 6 keer geweest en blijft top

Gereisd met partner in juni 2018
İlkim Ertaman, Guest Relations Manager, Front office manager , 21-3-2019

Dear Guest Thank you for returning to stay with us. There is no better compliment than a guest who keeps coming back time after time! We're so glad you continue to enjoy our Can Garden Resort. It is always a pleasure to have you as our guest, and we look forward to your next stay! Thanks again. Sincerely,Can Garden Resort-Team

Voor de tweede maal geweest in dit hotel. Het voormalige 5 hotel is nu 4. Gelet op de accommodatie en ons verblijf gewoon een 5* resort. Het is een mooi ressort dat over het al genomen rustig is. 1 zwembad voor de jeugd en 1 zwembad voor de wat ouderen onder ons. Door het recreatieteam wordt veel georganiseerd. Tot 23:00 uur dan gaat de muziek uit en is het stil. Lig je liever aan het strand? Geen probleem. Het hotel heeft een pendelbusje die de gehele dag heen en weer rijd naar een stuk strand dat alleen voor gasten van Can garden gereserveerd is. Het eten is wederom heerlijk.

2 minpuntjes:- Er stonden veel te veel bedjes bij het zwembad en 1 van de nabij liggende hotels vind het 2x per dag nodig om hun geluidsinstallatie tijdens een activiteit op standje zeer luid te zetten.

Daarom dit jaar een 9 en geen 10 ;-P

Gereisd met partner in mei 2018

Freesun.nl

Aanrader ga zeker nog een keer

Bogaard
1-12-2018

Super goed leuk personeel lekker eten prijs kwaliteit goed

Geweldig

Kelly
7-11-2018

Heerlijk hotel. Prachtige zwembaden. Keivriendelijke medewerkers!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Redelijk tot prima maar niet meer dan dat.

M. Hammink
31-10-2018

Prima hotel, brandschone kamers, leuk zwembad en redelijk eten (dat hebben we elders beter meegemaakt) Ik vind het geen hotel om met kinderen heen te gaan. Het is meer een hotel waar je heen gaat als je wat minder bedrijvigheid zoekt. Voor ons met onze 2 pubers was het te saai. Conclusie redelijk tot prima maar niet meer dan dat.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed, gezellig en schoon hotel

Dirko Curre
16-10-2018

Vanaf het vliegveld is het een klein uur rijden naar het hotel.Goede ontvangst , koffers werden naar de kamer gebracht en we konden nog gebruik maken van het ontbijt, waren er 9.15 uur.Mooie, ruime kamers met een prima douche. Er zijn 2 zwembaden. 1 met 3 glijbanen en hier zijn o.a. waterpolo en gym en bepaalde tijden is er muziek en voldoende ligbedjes. Het andere zwembad is iets groter,rustiger, maar alle bedjes zijn wel snel bezet. Het strand is 10 minuten lopen of je kunt gebruik maken van een shuttle busje. Vanaf de weg zijn het 60 traptreden naar het strand met halverwege het paviljoen, met mooi uitzicht op strand/zee en waar je lekker kunt drinken/eten. Op het strand zijn voldoende bedjes, daar wordt alles prima verzorgd door Ali.Verder is het een prima hotel, zeer goed eten, op meerdere plekken gezellige zitjes, aardig personeel en heel erg schoon. Iets minder is het wellness gedeelte en het binnenbad is t/m 15 oktober gesloten.

Gereisd met vrienden in september 2018

geweldig

Riet
2-10-2018

Het is een super hotel goed eten en drinken eten goed warm t enege min punt vindt ik de zee 55 trappen op en af dat is jammer

Zou zo teruggaan...

Chris Snoeckx
2-10-2018

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, goeie service, lekker eten, mooi strand, mooi zwembad, en ga zo maar door.... We hebben een heel fijne vakantie gehad. Er was ook een heel gevarieerde animatie, met shows, bingo, maar ook dansavonden. Omdat het hotel niet supergroot is, heb je ook snel contact met andere vakantiegangers. Het nadeel ? De luide en slechte muziek van het hotel ernaast, maar die ging gelukkig op tijd uit.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel

Rita Tabor
30-9-2018

Wat een top hotel is dit toch. Wij komen hier al 10 jaar en dit jaar heeft de andere jaren weer overtroffen. Het eten was weer helemaal top. We zaten voor het eerst in het nieuwe gedeelte wat ook ons prima bevallen is. Geweldig hotel.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.