Hotel Can Garden Resort *****

Hotel Can Garden Resort *****

Hotel Can Garden Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Can Garden Resort voor je op een rij gezet:

664 reviews over Hotel Can Garden Resort in het Nederlands

zeer goed prima keuken vriendelijk personeel

Frans, 15-1-2018

kan geen negatieve dingen opnoemen

Fantastisch! een echte aanrader.

Francis pattikayhatu-pascaud, 31-12-2017

Super hotel fijn en vooral vriendelijk personeel komen er al verschillende jaren en zullen ieder jaar trg komen.

Al 12 jaar een hotel van grote klasse

Angelique, 29-12-2017

Na al die jaren (ik kom er sinds de opening minimaal 2x per jaar met mijn gezin) is vooral de gastvrijheid en de service gerichtheid van het personeel iets waarvoor we steeds weer terug blijven komen. We voelen ons er nog steeds thuis, het is als thuiskomen elke vakantie weer. Fijne kamers, schoon en geen kapotte spullen. Het eten is er geweldig en altijd in overvloed. Wil je je druk maken met diverse animatie activiteiten dan kan dat maar wil je lekker rustig chillen bij het relax bad, zoals wij, dan kan dat ook. Goede handdoek service, perfecte bediening in restaurant en bar. Schoonmaaksters altijd attent en zeer actief. Zowel bedienend personeel als staff doet er alles aan om het je naar de zin te maken. In 2018 gaan we absoluut weer! Net als vele vrienden van ons, we gaan altijd in dezelfde periode samen op vakantie.

Beste hotel ooit!

Jacqueline, 21-12-2017

Hier klopt alles. Personeel, keuken, restaurant, schoonmaak.

Komen al jaren en het is nog steeds top

Alfons, 29-10-2017

Eten, gast vrijheid en de kamers super schoon. Personeel heel vriendelijk
Guest Relations Executive, Front office manager , 30-10-2017

Geachte heer Alfons,

hartelijk dank voor uw lieve recencie over ons hotel. We zijn altijd blij als onze gasten van hun vakantie hebben genoten. Het is voor ons erg belangrijk dat de ervaringen van onze gasten gedeeld worden.

Hartelijke groet,

Uw Can Garden Resort team.

Top hotel

Mus, 9-10-2017

2 keer geweest. En de koffers staan al bijna klaar voor de 3e keer. Maar helaas moeten we nog 2 weken wachten. We hebben er weer veel zin in. Het is een goed hotel, met vriendelijk personeel. Animatie is ook goed. Begrijp de negatieve reacties ook niet. Kamers zijn goed en worden goed schoon gehouden. Op het terrein zijn ze ook de hele dag bezig om alles netjes te houden. Bij toeval 2 keer op dezelfde kamers gezeten. Hopelijk dit jaar weer, maar zo niet zijn ze niet te beroerd om je te helpen met je wensen. Mensen voor een relaxed en gezellige vakantie moet je bij Can Garden zijn. Ook onze 10 jarige zegt , we gaan daar toch wel weer heen hè....
Guest Relations Executive Oksana Altikardes, Front office manager , 16-10-2017

Geachte Mus,

Bedankt voor uw tijd om deze reactie op Zoover te schrijven. We zouden u graag weer verwelkomen.

Prima!

Caat, 5-10-2017

Al weer bijna een week thuis na een heerlijke ontspannende vakantie in Can Garden. Ik herken mij absoluut niet in de negatieve reacties van sommige mensen: hoezo zelf je drankjes halen? Inderdaad ze worden niet bij je bedje aan het zwembad bezorgd. En bij het zwembad krijg je plastic bekers, wel zo veilig. Niemand wil met zijn blote voeten in glas van een ander trappen. Verder is de bediening gewoon goed. Vooral Rasim is een echte gangmaker. De bufetten zijn prima verzorgd.

Ook de schoonmaak is goed en zeer vriendelijk. De koelkast op de kamer werd prima bijgehouden; water bijna op en er stond al weer een nieuwe fles.

Voor ons was dit de derde keer jn Can Garden en zeker niet de laatste keer.

Oksana Altikardesh, Guest Relations Executive, Front office manager , 9-10-2017

Geachte heer / mevrouw Caat!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor de tijd die u heeft genomen. We zijn erg blij dat we u hebben kunnen overtuigen met onze diensten en uw verblijf aangenaam is geweest . Bedankt dat je onze gast was. We kijken ernaar uit om u weer te zien!

Blijft een topper!!

Vanhaelemeesch, 2-10-2017

Onze zevende bezoek aan dit hotel. Sedert de nieuwe vleugel er is, werd het duidelijk drukker op bepaalde plaatsen (marina bar, terrace bar, restaurant) wat de service niet ten goede komt. Daardoor is het vinden van een vrije, opgeruimde plaats niet altijd evident. Vaak ruimen bezoekers zelf de tassen, glazen, borden op, wat toch niet echt de bedoeling is. Maar verder blijft de prijs/kwaliteit zeer goed. Wij blijven er in ieder geval vaste klant!!

Beste familie Vanhaelemeesch,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Het spijt ons dat uw vakantie niet in alle opzichten bevredigend is geweest. De mening van onze gasten is bijzonder belangrijk voor ons. We zijn erg blij dat u zeer tevreden was met uw verblijf en met onze medewerkers. Het betekent veel voor ons dat u in de toekomst naar ons terugkomt. En kijken we er nu al naar uit om u weer te mogen begroeten.

Uw Can Garden Resort Team

Heel goed.

Macria, 13-9-2017

Ik las hieronder de zeer negatieve reacties. Zelf zijn wij hier in mei geweest en het was meer dan perfect.

Geachte mevrouw Macria,

Een heerlijke vakantie

Fam. X, 10-9-2017

Ik wil toch ook graag een mooie review plaatsen, al is het maar om de paar compleet belachelijke negatieve reviews te ontkrachten! Prima kamer (in het nieuwe deel wellicht nog beter) die uitstekend wordt schoongemaakt (iedere dag). Heerlijk en zeer uitgebreid eten met regelmatig thema's waar ze extra uitpakken! Als je dit niet goed vindt weet ik het niet meer. De meeste werknemers zijn oprecht (zeer) vriendelijk en werken keihard om het (ook de onvriendelijke en zeurende) de gasten naar de zin te maken. Ik neem altijd tientallen euro's om het schoonmaak , restaurant en ander personeel fooi te geven. Dit waarderen ze enorm en ze verdienen het ook. Aan het zwembad en aan het strand (busje rijdt er in 2 minuten naar toe en er gaat er 1 per 5-10 minuten) een hele leuke tijd gehad. Onze jongens (15 en 17) hebben het enorm naar hun zin gehad en wij ook. De bezetting was divers, er waren Nederlanders, Belgen, Duitsers, Turken, Engelsen en (enkele) Russen. Hier zou ik graag terug komen!

Geachte Fam.X,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in ons hotel Can Garden Resort in Antalya - Side.

Het was een eer om u als gast te mogen ontvangen. Wij willen van deze gelegenheid gebruik maken om u hartelijk te danken voor uw medewerking en hopen u snel weer te mogen begroeten in Can Garden Resort.

Hartelijke groet,

Can Garden Resort Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Can Garden Resort scoort een 9.07 uit 10 op basis van 690 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: