Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Can Garden Resort is een wat kleiner hotel aan de Turkse Rivièra tussen Antalya en Side. Het hotel is zowel voor koppels als voor gezinnen met kinderen geschikt. Dit is onder andere te zien aan de zwembaden van het resort. Dirk: *‘Er zijn 2 zwembaden. 1 met 3 glijbanen en hier zijn o.a. waterpolo en gym en bepaalde tijden is er muziek en voldoende ligbedjes. Het andere zwembad is iets groter,rustiger, maar alle bedjes zijn wel snel bezet’*. Ben je met je partner? Dan kies je voor een middagje aan het rustige zwembad. Je kinderen kiezen uiteraard voor het zwembad met glijbanen en muziek. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Can Garden Resort? Wij vertellen je er graag meer over.##FaciliteitenNaast bij de zwembaden, vind je ook in de rest van Hotel Can Garden Resort animatieactiviteiten. Chris schrijft hierover bijvoorbeeld: *‘Er was ook een heel gevarieerde animatie, met shows, bingo, maar ook dansavonden’*. Je hoeft je echter geen zorgen te maken dat je niet kunt slapen, want om 23:00 sluit de bar en gaat de muziek dus ook uit. Overnachten doe je hier in een schone hotelkamer met airconditioning.Danielle is bovendien erg te spreken over het vriendelijke personeel van Hotel Can Garden Resort: *‘Iedereen even vriendelijk ,de receptie met Murat! De animatie met Fatih! Het winkel personeel Erkin! De kok Veysel , het eten was heerlijk! Buffet was iedere dag weer je ogen uitkijken!’* En als je liefhebber bent van kip, dan kun je in Hotel Can Garden Resort je geluk niet op, want kip is een vast onderdeel van het menu. Het eten mag dus soms wel wat gevarieerder, maar is wel van goede kwaliteit. Een lekkere kop koffie kun je trouwens wel beter ergens anders halen, want de koffie van het hotel is volgens jullie niet aan te raden. ##LiggingCan Garden Resort Hotel (Yorum) ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het strand, maar je kunt er ook voor kiezen om met de shuttlebus naar het strand te gaan. Reviewer M.: *‘Het strand zag er erg netjes uit, daar zorgde Ali wel voor. Wanneer je aan kwam lopen kon je aan Ali doorgeven of je in de zon of in de schaduw wilde zitten en dit werd dan ook gelijk voor je geregeld. Er rijd de hele dag een busje naar het strand’*. Wil je er liever op uit in de omgeving? Met de dolmus ben je in een klein half uurtje in het centrum van Side, waar je een bezoekje kunt brengen aan de ruïnes of kunt shoppen in de toeristische winkeltjes. Of kies voor een bezoekje aan Manavgat, iets verder in het binnenland gelegen. Maak hier een tocht over de rivier, bezoek de watervallen of kies voor een safaritocht. Vanaf het vliegveld is het ongeveer een uur rijden naar Can Garden Resort Hotel (Yorum).

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

723 Reviews over Can Garden Resort

• 10Maria06-10-2022

Het was weer fantastisch

Wij zijn dit jaar weer na 7 jaar naar Can garden resort terug geweest en het was weer thuis komen het personeel kende ons nog en het was nog net als toen even goed we gaan volgend jaar zeker weer terug

• 10Bieke6113-07-2022

Thuis komen

16 heerlijke dagen vakantie gehad in ons vertrouwde hotel . Personeel is gewoon geweldig ze zijn vriendelijk , steeds behulpzaam . de dametjes Kadriy en Sandra zijn zeker een grote nieuwe aanwinst in de bediening .Steeds met de glimlach en met veel respect voor de gasten .Iedereen werkt hier zich uit de naad om het resort netjes te houden en de klant tevreden te stellen. De barman is een echt Topper hij steelt elke avond de show met zijn ongelooflijk tempo om cocktails te maken .Grote aanwinst zijn de koffiemachines die je overal aantreft en waar je 8 verschillende lekkere koffie's maakt . Aan zee is het heelijk vertoeven en Ali houd er alles spik en span . Heelijk hotel voor iedereen die van rust houd , waar je nog rustig vertoeven kan aan het zwembad . En s'avonds is er voor elk wat wils . Hou je het liever rustig dan is de zwembad bar ideaal . of wil je een mooie show meepikken het kan. Can Garden jullie zijn TOP we komen terug

• 6Jansen02-11-2021

Zeer teleurstellend.

Eind oktober 2021 geweest, laatste dagen iedereen druk bezig met opruimen . Geen gastvrij gevoel, sommige dranken niet meer aanwezig, zwembadwater ijskoud en laatste dag op het strand douche al afgesloten en geen eten meer. Personeel is wel vriendelijk. Kamer was minimaal, douche in het bad en piek klein balkon met betonnen muurtje.

• 9Ivo17-09-2021

Thuis komen

Iedere keer als wij richting Side gaan, verblijven in "Can garden ressort". Een heerlijk niet te groot resort. 2 zwembaden (1 voor de jongeren & 1 voor de ouderen). Het eten is fenomenaal. Smaakvol en altijd vers. Qua eten onze favoriet in heel Turkije (en wij gaan toch zo'n 2x per jaar naar Turkije). Heel schoon, super vriendelijk personeel en goede service weer. Volgende keer Side komen wij weer!

• 9Nicole27-09-2019

Prijs kwaliteit top hotel !!!!

Can Garden is prijs kwaliteitsverhouding een tophotel, verbleef hier met mijn man 18 dagen en na vele malen in Side te hebben verbleven is dit een heel proper hotel, goed georganiseerd, lekkere keuken met veel variatie.. Een aanrader! Wij komen zeker nog is terug. Veel Duitse, Nederlandse en Belgische gasten. Geen problemen met andere nationaliteiten. Enige minpunt voor ons is dat er op 250 meter afstand een moskee is en die start al rond 5u30 in de morgend met zijn religieuze verzen. Elke morgen ben je wakker, maar daar kan het hotel weinig voor verweten worden.

• 8Simone20-08-2019

Leuk hotel!

Leuk hotel op een leuke plek. 10 km van het oude plaatsje Side, leuke shopplek of om een keer een avondje uit eten te gaan, 20 min met dolmus.

Het hotel is zeer schoon, zwembaden zijn goed en er is een lifeguard aanwezig die alles voor je doet! Bedankt Erkan! Je hebt een groot en een iets kleiner zwembad, bij het kleinere zwembad worden activiteiten georganiseerd, bij het grotere zwembad heb je daar geen last van.

Eten is zeer gearriveerd. Kamers zijn wat aan de kleine kant, maar je bent er alleen maar om te slapen.

Savonds worden er leuke shows gegeven. Animatie is erg leuk!

Strand is 650 meter. Het is te lopen, maar er rijd een busje op en neer die om de 5 a 10 minuten je weer heen of terug brengt. Strand is erg mooi en je kunt er lekker lunchen in de middag. Enige nadeel is de trap naar het strand toe, een onhandige trap.

Tessekur ederim Can Garden!

• 7Aloysius06-08-2019

Aaardig voor 1 keer

Zeker geen 9, teveel dingen om op te noemen, een mager 7-tje...

• 9Familie Nuis22-07-2019

Fantastisch hotel; voor herhaling vatbaar

Een heerlijke vakantie gehad! Mooi, schoon hotel, aardig personeel en heerlijk eten! Er was voor kinderen veel te doen en er waren voldoende ligbedden bij de zwembaden. Er werd ook dagelijks gevraagd om niet onnodig bedjes bezet te houden. De kamers werden dagelijk goed schoon gemaakt, net als de openbare plekken in het hotel. Het is wel erg Duits georiënteerd. Het personeel spreekt bijvoorbeeld nauwelijks Engels, maar iedereen spreekt Duits. Het enige minpunt vond ik de kapper in het hotel. Je kon niet langs de zaak lopen of hij kwam naar buiten rennen en stelde opdringerig vragen. Hij zou beter in een bazar kunnen gaan werken. Verder was alles perfect!

• 10Kristel22-07-2019

Bij aankomst 23.30 in het hotel, werden we vriendelijk ontvangen en doorverwezen om nog gebruik te kunnen maken van de avondsnack een mini buffet. Kamers werden iedere dag schoongemaakt,ik geef de kamers een 9 ipv 10 omdat wij geen balkon hadden, maar wy vonden het niet waard om er een klacht erover in te dienen, want ach wat zit je nu op het balkon ? Personeel was heel erg vriendelyk, van kamerjuffrouw tot animatie, allen deden hun best om je een geweldige vakantie te bezorgen. Het eten is dan ook zeer goed, voor iedereen wat lekkers. Animatie verzorgde overdag voor leuke activiteiten en hadden respect als je niet mee wilde doen en kwamen dan gewoon een gezellig praatje maken. Zoals Burhan een aardige jongen !Maar ook in de avond was het voor iedereen gezellig als je wat rust wilde was die mogelykheid er ook. Goede recensies zijn zeker niet gelogen ! Bly hier te zyn geweest ! Ik wens je een fijne vakantie !

• 9Ron19-07-2019

Fantastisch. We komen zeker terug

Zeer goed en hygiënisch hotel. Mooie kamers en voor zowel jong als oud een echte vakantie

Hotel Can Garden Resort info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)