Hotel Can Garden Beach

7.7Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Jullie vinden de huisjes op Can Garden Beach in Side erg mooi. Ook vinden jullie het fijn dat je kunt kiezen uit verschillende restaurants. Het zwembad is mooi, maar kan soms erg vol zijn. Gelukkig hoort er ook een stuk strand bij het hotel, waar je ook wordt geholpen en bediend door personeel van Can Garden Beach. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Can Garden Beach in Side is een aanrader voor wie het leuk vindt om op een wat kleinschaliger park te verblijven in plaats van een groot hotel. De ligging van het hotel is ook heel goed, op 5 minuten loopafstand van het gezellige oude centrum van Side.

Accommodatie

Jullie zijn het er bijna allemaal over eens dat de huisjes op Can Garden Beach erg mooi zijn, zowel vanbinnen als vanbuiten. Ze zijn mooi aangelegd met veel groen en bloemen eromheen. Yvonne vertelt: ‘Het waren mooie huisjes. Alles was er netjes en veel bloemen rondom de huisjes.’ Opvallend is dat dit geen massaal hotel is, maar dat er juist een gemoedelijke sfeer hangt. Wendy zegt: ‘Wat een heerlijk vakantieverblijf. Een knus park met allemaal kleine huisjes (huisje is net zo groot als een doorsnee hotelkamer), veel groen op het "park", niet te groot, heel gemütlich.’

Ook over de schoonmaak zijn jullie erg positief. Maris deelt haar ervaring: ‘De schoonmakers zijn ook echt geweldig. Leggen zelfs een mooi bloemetje op je bed super lief en je pyjama wordt ook opgevouwen toppers.’ Niet alleen de kamers, maar ook de algemene ruimtes van Can Garden Beach worden goed schoongemaakt.

Over de faciliteiten van Can Garden Beach valt vooral op dat de restaurants in de smaak vallen. Manon zegt hierover: ‘Heerlijk uitgebreid en afwisselend eten in meerdere restaurants.’ Ook zit het à la carte restaurant volgens Freebee op een mooie locatie.

Het zwembad vinden jullie mooi en schoon. Het enige nadeel is dat er ligbedden worden gereserveerd met handdoeken. Hierdoor is het soms moeilijk om een plekje te vinden. Over het strand vertellen jullie dat het personeel hier erg vriendelijk is. Monique zegt dat ook de hammam van het hotel super was.

Verwacht geen grootschalige animatie op Can Garden Beach, maar wel leuke activiteiten voor wie dat wil. Fes en Maris vertellen dat ze het prettig vinden dat de animatie je ook met rust laat als je niet mee wilt doen.

Omgeving

Vanuit Can Garden Beach in Side ben je binnen enkele minuten wandelen in het mooie oude centrum. Hier bewonder je de overblijfselen uit de Griekse en Romeinse tijd en vind je leuke winkeltjes. Het is ook aan te raden om andere steden, zoals Manavgat, te bezoeken met de bus. Wendy zegt: ‘Vlakbij oude centrum Side, 5 minuten lopen. Leuke winkeltjes en gezellige sfeer. Veel Griekse oudheden te zien. Dolmus vlak bij hotel naar Manavgat. Ook leuk om daar heen te gaan.’

Omdat het erg warm kan zijn in Side, is een dagexcursie met de boot zeker een aanrader. Je gaat dan via de Manavgat-rivier de zee op.

561 reviews over Hotel Can Garden Beach

• 8Vakantie gangers09-04-2020

volgend jaar weer !!

super parkje , aardig behulpzaam personeel, heerlijke geserveerde drankjes , eten heerlijk geen dag het zelfde , dus uit eten is niet nodig, niet het mooiste strand van onze vakanties maar alles wat we nodig hebben. geen hotel maar vrijstaande huisjes klein maar nieuw en schoon

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2019
    7Eddy15-08-2019

Zeer mooi hotel met toch wat min puntjes

Zeer fijn verblijf gehad in Can garden beach, heerlijk huisje met terras midden in een groene omgeving. Superbediening, lopen echt de benen van hun lijf, zelfs bediening van drankjes aan het strand. Eten mocht wat meer gevarieerd zijn, zeker het vlees was wat eentonig, na een week heb je het wel gezien. Elke avond wel naar Side of andere kant kunnen wandelen, overal wel winkeltjes en restaurants, hotel is qua ligging veruit het beste in Side. Strand wat klein en veel stenen, was nadeel. Enig minpunt was het uitvallen van de stroom op de kamer elke avond, hadden kamer 1611 en onze blok waar we verbleven kon het opschakelen van de vele airco's niet aan. Beklaag gaan doen maar zij konden er niets aan doen, was een probleem van Side, dit was echter niet waar. Laatste avond de manager erbij geroepen om ons beklag nogmaals te doen, hij wilde ons andere kamer geven maar gezien we 's nachts toch afreisde zijn we hier niet op ingegaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Tamara Brekelmans04-08-2019

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Huisjes zijn met 3 man erg klein. Meer geschikt voor 2 pers, maar dat mocht de pret niet drukken. Eten is lekker, maar niet heel uitgebreid. Na een week ben je het wel beu. Wat ons aantrekt in dit park is dat het op loopafstand van het strand en centrum is. Zwembad moet je je niks van voorstellen. Veel te klein voor de hoeveelheid gasten. Maar je loopt de poort uit en zo het strand op. Wij komen ondanks dat er wat minpunten zijn zeker terug. Zeker door de ligging en het feit dat het niet zo massaal is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Barry10-07-2019

Geweldig

Mooi resort met mooie kleine bungalowtjes. Ligging is perfect. Naast de ruïnes en net voor de stad side zelf. Vriendelijk personeel en goed van eten en drinken

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Irma07-07-2019

Goede locatie

Heel leuk die laantjes met die kleine huisjes.kamers zijn zeer compleet .Maar je kunt elkaar niet passeren zo klein zijn ze. En heel erg duits:maar dat is niet alleen hier;maar in de hele omgeving. Eten vonden wij zeer simpel. Inderdaad:Altijd wel wat.maar niet dat wij kunnen zeggen :jeetje wat hebben wij lekker gegeten. En wat ze dit jaar ook voor het eerst deden;je kon tussen de middag niet meer buiten lunchen. Moest je die hele koude erco restaurant in. Toetje nam ik dan maar mee ;En at ik bij de snackbar op. Personeel een 10.zijn al 23 keer in Turkije geweest😁maar nog nooit zó vriendelijk personeel meegemaakt ;En zeer attent Lunch_ijstijd-snacktijd ,allemaal zeer goed geregeld. Ook met naar huis gaan:je belt de receptie:binnen 2 min. Zijn ze er. Ja vind je het niet jammer dat er hoofdzakelijk Duitsers om je heen zijn:zou ik zeggen doen. Maar wij vonden dit alleen mast jammer.want wij kunnen geen Duits. En het personeel ook niet.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Teus vd Brink26-05-2019

Het is niet voor één keer. Maar voor meerdere keren. Wij gaan twee maal per jaar.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Wendy15-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijk vakantieverblijf. Een knus park met allemaal kleine huisjes (huisje is net zo groot als aan doorsnee hotelkamer), veel groen op het "park", niet te groot, heel gemütlich. Zowel ontbijt, lunch en diner heeft voor ieder wat wils. Tussendoor ijs en pannenkoekjes. Sfeer is gezellig, ook personeel onderling. Zijn erg behulpzaam. Werken hard. Animatie is erg beperkt. Team was al kleiner geworden en het deed lijken of ze er ook niet veel zin meer in hadden. Deden niet erg veel. Wel een avondshow, maar van minder niveau. Hamam en massage fantastisch!!!! Vlakbij oude centrum Side, 5 minuten lopen. Leuke winkeltjes en gezellige sfeer. Veel Griekse oudheden te zien. Dolmus vlak bij hotel naar Manavgat. Ook leuk om daar heen te gaan. Als je van een ongedwongen, gezellige in een knus opgezet park wilt (lees: in niet een kolossaal hotelcomplex met joekels van zwembaden en megarestaurant), is dit een juiste keus! Top!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Karin05-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Kleine kamers. Vriendelijk personeel en lekker eten! Dicht bij het centrum van Side.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9A.Klok13-09-2018

Fantastisch hotel komen er zeker nog een keer teru

Mooi gelegen direct aan het strand en op loopafstand van oude centrum Side , leuke huisjes niet al te groot maar voldoende vriendelijk personeel en eten was prima voor ieder wat wils .

Gereisd met partner in september 2018

• 9kees koppes11-09-2018

Ge-wel-dig!

Wij vonden het geweldig. We zijn al in veel hotels geweest in Turkije maar wat een geweldig personeel werkt hier. Iedere morgen werd je bij het ontbijt met een grote glimlach begroet door Ayce en haar collega die met veel plezier een omelet of gebakken ei voor je maakten. Je dag begint gelijk al goed dan ! Maar ook al het andere personeel was vrolijk en vriendelijk. Van manager tot de schoonmaaksters en tuinmannen aan toe. Het eten was heerlijk, echt voor ieder wat wils, de huisjes waren klein, maar schoon (!) en fijn ( en wat zit je nu uiteindelijk in zo'n huisje ?) . Het zwembad is wat klein, maar daardoor ook knus, je hebt er altijd aanspraak, en als je daar geen zin in hebt kan je altijd uitwijken naar het strand. Het barpersoneel loopt zich de benen uit het lijf, maar altijd met een grote glimlach. Wij willen ieder jaar een ander hotel te boeken, maar deze staat nu op onze "herhaallijst". En ook lekker; centrum 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Can Garden Beach info