Hotel Can Garden Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Can Garden Beach
7,7

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie vinden de huisjes op Can Garden Beach in Side erg mooi. Ook vinden jullie het fijn dat je kunt kiezen uit verschillende restaurants. Het zwembad is mooi, maar kan soms erg vol zijn. Gelukkig hoort er ook een stuk strand bij het hotel, waar je ook wordt geholpen en bediend door personeel van Can Garden Beach. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Can Garden Beach in Side is een aanrader voor wie het leuk vindt om op een wat kleinschaliger park te verblijven in plaats van een groot hotel. De ligging van het hotel is ook heel goed, op 5 minuten loopafstand van het gezellige oude centrum van Side.

Accommodatie

Jullie zijn het er bijna allemaal over eens dat de huisjes op Can Garden Beach erg mooi zijn, zowel vanbinnen als vanbuiten. Ze zijn mooi aangelegd met veel groen en bloemen eromheen. Yvonne vertelt: ‘Het waren mooie huisjes. Alles was er netjes en veel bloemen rondom de huisjes.’ Opvallend is dat dit geen massaal hotel is, maar dat er juist een gemoedelijke sfeer hangt. Wendy zegt: ‘Wat een heerlijk vakantieverblijf. Een knus park met allemaal kleine huisjes (huisje is net zo groot als een doorsnee hotelkamer), veel groen op het "park", niet te groot, heel gemütlich.’

Ook over de schoonmaak zijn jullie erg positief. Maris deelt haar ervaring: ‘De schoonmakers zijn ook echt geweldig. Leggen zelfs een mooi bloemetje op je bed super lief en je pyjama wordt ook opgevouwen toppers.’ Niet alleen de kamers, maar ook de algemene ruimtes van Can Garden Beach worden goed schoongemaakt.

Over de faciliteiten van Can Garden Beach valt vooral op dat de restaurants in de smaak vallen. Manon zegt hierover: ‘Heerlijk uitgebreid en afwisselend eten in meerdere restaurants.’ Ook zit het à la carte restaurant volgens Freebee op een mooie locatie.

Het zwembad vinden jullie mooi en schoon. Het enige nadeel is dat er ligbedden worden gereserveerd met handdoeken. Hierdoor is het soms moeilijk om een plekje te vinden. Over het strand vertellen jullie dat het personeel hier erg vriendelijk is. Monique zegt dat ook de hammam van het hotel super was.

Verwacht geen grootschalige animatie op Can Garden Beach, maar wel leuke activiteiten voor wie dat wil. Fes en Maris vertellen dat ze het prettig vinden dat de animatie je ook met rust laat als je niet mee wilt doen.

Omgeving

Vanuit Can Garden Beach in Side ben je binnen enkele minuten wandelen in het mooie oude centrum. Hier bewonder je de overblijfselen uit de Griekse en Romeinse tijd en vind je leuke winkeltjes. Het is ook aan te raden om andere steden, zoals Manavgat, te bezoeken met de bus. Wendy zegt: ‘Vlakbij oude centrum Side, 5 minuten lopen. Leuke winkeltjes en gezellige sfeer. Veel Griekse oudheden te zien. Dolmus vlak bij hotel naar Manavgat. Ook leuk om daar heen te gaan.’

Omdat het erg warm kan zijn in Side, is een dagexcursie met de boot zeker een aanrader. Je gaat dan via de Manavgat-rivier de zee op.

549 reviews over Hotel Can Garden Beach in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wendy,
15-10-2018

Wat een heerlijk vakantieverblijf. Een knus park met allemaal kleine huisjes (huisje is net zo groot als aan doorsnee hotelkamer), veel groen op het "park", niet te groot, heel gemütlich. Zowel ontbijt, lunch en diner heeft voor ieder wat wils. Tussendoor ijs en pannenkoekjes. Sfeer is gezellig, ook personeel onderling. Zijn erg behulpzaam. Werken hard. Animatie is erg beperkt. Team was al kleiner geworden en het deed lijken of ze er ook niet veel zin meer in hadden. Deden niet erg veel. Wel een avondshow, maar van minder niveau. Hamam en massage fantastisch!!!! Vlakbij oude centrum Side, 5 minuten lopen. Leuke winkeltjes en gezellige sfeer. Veel Griekse oudheden te zien. Dolmus vlak bij hotel naar Manavgat. Ook leuk om daar heen te gaan. Als je van een ongedwongen, gezellige in een knus opgezet park wilt (lees: in niet een kolossaal hotelcomplex met joekels van zwembaden en megarestaurant), is dit een juiste keus! Top!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Karin,
5-10-2018

Kleine kamers. Vriendelijk personeel en lekker eten! Dicht bij het centrum van Side.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi gelegen direct aan het strand en op loopafstand van oude centrum Side , leuke huisjes niet al te groot maar voldoende vriendelijk personeel en eten was prima voor ieder wat wils .

Gereisd met partner in september 2018

Ge-wel-dig!

kees koppes,
11-9-2018

Wij vonden het geweldig. We zijn al in veel hotels geweest in Turkije maar wat een geweldig personeel werkt hier. Iedere morgen werd je bij het ontbijt met een grote glimlach begroet door Ayce en haar collega die met veel plezier een omelet of gebakken ei voor je maakten. Je dag begint gelijk al goed dan ! Maar ook al het andere personeel was vrolijk en vriendelijk. Van manager tot de schoonmaaksters en tuinmannen aan toe. Het eten was heerlijk, echt voor ieder wat wils, de huisjes waren klein, maar schoon (!) en fijn ( en wat zit je nu uiteindelijk in zo'n huisje ?) . Het zwembad is wat klein, maar daardoor ook knus, je hebt er altijd aanspraak, en als je daar geen zin in hebt kan je altijd uitwijken naar het strand. Het barpersoneel loopt zich de benen uit het lijf, maar altijd met een grote glimlach. Wij willen ieder jaar een ander hotel te boeken, maar deze staat nu op onze "herhaallijst". En ook lekker; centrum 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2018

Wat een top hotel, zeker de moeite waard om terug te keren. Ik heb eerder de reviews hier gelezen voordat ik ging boeken. zoveel lof over het hotel en personeel wat ik gelezen had zorgde er voor dat ik hoge verwachting had. Maar ik kan zeker niet anders spreken. Wat een top hotel op een super goede locatie. En het personeel, ik heb veel hotels met vriendelijk personeel bezocht, maar het personeel van can garden beach haalt echt alles uit de kast. Wat een toppers daar!! Twijfel zeker niet als je nog moet boeken. Spijt ga je hier zeker maar dan ook zeker niet krijgen.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een keer was voldoende.

Anoniem,
22-8-2018

Goed hotel. Alleen op de foto's ziet het er allemaal groter uit als in werkelijkheid.De kamers zijn veel te klein voor 2 volwassenen en een tiener.Het zwembad is ook heel klein. Het eten is heel goed en verder is alles netjes.Jammer dat er maar 2 x per week live muziek is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Thea en Charles,
20-8-2018

Wij hadden het heel erg naar ons zin. We kregen de eerste dag een huisje waar wij een trap voor op moesten. Mijn man is slecht ter been en na dit gemeld te hebben kregen we gelukkig een mooi huisje dicht bij restaurant en strand... De huisjes zijn heel schoon, in tegenstelling tot wat ik hieronder las, werd er dagelijks schoon gemaakt. Op het strand wordt je constant bediend Murat loopt daar zijn benen uit zijn lijf in die hitte om het iedereen naar de zin te maken. Ook Juri en de handdoeken jongen werken hard,zorgen dat de bedjes allemaal weer dekjes hebben etc. In het restaurant mag niet gerookt worden. Buiten mag je roken, maar dat is normaal. Het brood s’morgens is heerlijk vers in diverse soorten bruin en wit. Er zijn gekookte eitjes en een ommeletje als je daar zin in hebt en lekkere pancakes. S’avonds is er iedere dag wat anders te eten en warm, er werd zelfs ijs gefruituurd en lekker dat, dat was.....

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen 4 sterren!

L.J van Roeden,
17-8-2018

Het hotel ligt centraal. het strand is veelal rots.Een kleine doorgang de zee in.Eten is lauw en alles wordt door elkaar gehutseld ziet niet meer wat het is.Ook is alles murf gekookt.huisjes zijn klein,bedden zijn hard.worden niet schoongemaakt alleen de bezem erdoorheen,bedden gladgetrokken en schone handdoeken iedere dag.Er is geen rookvrij plekje in het park te vinden,wij hebben onze ligbedjes achter het zwembad neergezet,daar was een pleintje en geen rook.op het buitenterras veel rookers en tegen betaling op het strand werden de bedden gereserveerd door personeel.Wel badhandoeken gratis alleen s'morgens bij het strand om te ruilen. Vriendelijk personeel in restaurant. Shows sávonds superslecht! Lauw drinken. Tuin is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Mensen van de techniek willen wel wat voor je doen maar er is geen kennis. park is half in gebruik en dat in hoog seizoen. winkeltje op park 2keer zo duur als in Side.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Ontevreden klant,
10-8-2018

Hotel mooi gelegen pal in centrum .maar is dit voldoende voor leuk vakantie. Praatjes vullen geen gaatjes veel beloven uiteindelijk niks. Onder personeel veel geroddel over klanten. Zag er veel belovend uit maar was een flop na show komen ze nog rond met petje voor drinkgeld!!!heb ik nog nooit nergens gezien.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

geen 4 sterren!

M.L schroder,
1-8-2018

Het hotel ligt erg mooi. Het is ook een mooi groen aangelegd resort. Maar het is heel eeg benauwend, dicht op elkaar gepropt. De kamers zijn heel klein. Worden niet schoongemaakt ,alleen opgeruimd. Het restaurant is niet schoon, vloer kleeft, tafelkleedjes worden niet verschoond als ze vies zijn en het eten is koud. Brood al voor gesneden, dus al uitgedroogd. Als je er klacht hebt..wordt ie niet verholpen. Je loopt steeds naar receptie. Wij hadden een airco en t.v die het niet deden. Dan wat wij nog het ergste vinden( ja vinden....we zitten hier nu nog) is dat je nergens een rookvrij plekje kunt vinden. Ze roken hier als....bij het zwembad,op het strand, als je zit te eten en ik als je voor je eigen huisje zit vlucht je voor de sigarettenrook. Ze zouden hier rookvrije zones moet maken. Wij waren op onze vakantie alleen maar bezig om een goed plekje te vinden We hebben het nog nooit zo erg gehad in Turkije in al die keren dat we er waren. Dus wij gaan hier nooit meer geen!

Gereisd met partner in juli 2018

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Garden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.