Hotel Calido Maris

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Calido Maris
6,1

53 reviews over Hotel Calido Maris in het Nederlands

Boek alsjeblieft een ander hotel!

FAMILIE VERHEUL (MET 2 PUBERS)
12-9-2019

Ik schrijf Nooit een review maar nu is het Echt nodig. Wij hebben zelfs een Klacht ingedient bij touroperator. Zelfs zij hebben geen fatsoen om te reageren De aankomst was zeer slecht. Écht asociaal hoe wij hier door het personeel geholpen worden. Oud brood, geen doeken voor je handen, vers gebakken eitje. Staat er glijbanen vermeld daarvoor komen wij naar dit hotel voor onze kinderen. Wat blijkt dat onze kinderen niet van de leukste glijbaan mogen wat de reden was van boeken ( de trechter) Moet je 18+ voor zijn. Je zit echt in de middel of nowhere. WIFI doet het niet. Hulp van de hostess hoef je ook niet te verwachten. Je betaald aardig wat voor dit hotel. Dit was onze 8x naar Turkije maar nog NOOIT zo'n slecht hotel gehad. Geen 5* waard. Strand slecht. Overal stenen. Geen strandwandeling kunnen maken. Geen boulevard ECHT niks in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Lief personeel! Wij komen daarom zeker terug!

Nathalie
28-8-2019

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Tot drie keer toe hebben we een hele mooie versierde tafel gekregen, zonder dat we er om gevraagd hadden. Helaas zijn er veel Russen die zich niet altijd netjes gedragen, veel eten laten staan en voorkruipen. Maar daar kan het hotel niets aan doen. De borden in het restaurant waren niet altijd schoon, de etensresten zoals pasta of rijst zaten nog onderop geplakt. Het eten was niet altijd warm maar genoeg en veel variatie. De kamers zijn mooi ruim met goeie airco. Niet super schoon, veel stof op de televisies en zwarte schimmel in de hoeken van de doucheruimte. Als je Wifi op je kamer wilt dan kun je het beste betalen, kosten zijn 5 euro per apparaat per week, dat is goed te doen. Anders heb je alleen Wifi in de Lobby, als je geluk hebt. In de omgeving is niets te doen, alleen een klein winkeltje op ongeveer 1 km afstand van het hotel. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer!

Lisette Tokmak
11-8-2019

Pluspunt: Zwembaden en glijbanen waren prima en mooi.

Minpunten: - Zeer slechte wifi - Vaak koud eten - Ijsjes waren vaak al snel op, dus regelmatig een teleurstelling voor de kinderen + lange wachtrijen (30 min) - Frisdrank smaakt smerig - Na 00:00u mag je geen frisdrank meer halen tenzij je bij aankomst 3 euro p.p.p.d. (Ultra all-in) bij betaald dan mag je dat wel tot 02:00u, echt belachelijk - Handdoeken worden vaak weg gejat bij je zonnebed, als dat gebeurd ben je gelijk per handdoek je borg van 5 euro kwijt - Onze kamer rook altijd naar riool lucht als je naar binnen kwam - Weinig keuze van cocktails, amateuristisch - Managers bij de receptie zeer onvriendelijk - Hele vieze toiletten bij de zwembaden, lobby, etc.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Freesun.nl

Heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling!!

Patrick Dekkers
13-5-2019

Echt een heerlijk hotel. Erg vriendelijke mensen die hier werken, je komt echt niet tekort. Alles is erg netjes en schoon, eten is gewoon goed en zeker afwisselend. De kamers zijn erg netjes en worden elke dag mooi opgeruimd en verschoond. Dit positieve bericht strookt niet met een aantal andere recensies over dit hotel. Ik denk dat dit te maken heeft met de periode waarin wij zijn gegaan. De periode waarin wij zijn gegaan is nog een redelijk rustige periode.

Wat is vaak lees is dat de medewerkers erg stug en nors zijn, hier echt helemaal geen enkele ervaring mee. Wat ik wel een paar keer heb gezien is dat de medewerkers erg onvriendelijk worden behandeld door voornamelijk Russische vakantiegangers. Wat zijn dit toch beesten! Totaal geen enkel fatsoen. Vooral bij het eten was het een beschamende vertoning. Echt beesten ook hoe ze totaal respectloos met de Turkse mensen om gaan! Maar zoals gezegd in de periode waarin wij gingen echt TOP

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijk!

Jessica s
8-5-2019

Na het lezen vd recenties, waren we erg benieuwd wat we nou moesten verwachten van dit hotel... Nu kunnen we maar 1 conclusie trekken.... TOP!! Ontzettend behulpzaam en dienstbaar personeel, prachtig zwembad en heerlijk eten. Ook de kamer is keurig en schoon. Elke dag een schoonmaakster. Melding van een kapotte gordijnrail, wordt binnen een aantal uur opgelost. De eerste nacht hadden we het erg koud. Na deze melding bij de receptie zagen we bij de terugkomst op onze kamer gelijk extra dekens die waren gebracht. We herkennen ons totaal niet in een aantal opmerkingen die we hier lezen. Enorm genoten en een dikke pluim voor dit hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Drama hotel

Metin Bikec
1-5-2019

Absoluut zonde van je geld. Slecht eten, lange wachtrijen. Onvriendelijk personeel. Alleen zwembad mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nogmaals het beste Animatie team, dat was top+

Andre Tiggelovend
16-8-2018

Het beste Animatieteam ooit!!!! Zal volgend jaar weer terug gaan als hetzelfde Animatieteam weer present is!!! Personeel mag vriendelijker zijn!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

onze ervaring was best OK

Fredje van Oorschot
7-8-2018

Onze kamer was goed, 2 kamerappartement met op beide kamers airco. Zwembad met glijbanen was prima, alleen de trechter glijbaan was voor 18+. Gratis wifi in de lobby, wifi is bij te kopen. Eten was niet zo goed. Niet warm genoeg en er stond niet overal bij wat het was. Personeel kon niet zo goed engels. Bedjes bij het zwembad was voldoende. Er is geen grasveldje om bv te voetballen.

Prima hotel voor een prima prijs

C
4-8-2018

Het hotel ligt erg afgelegen maar dat weet je bij het boeken. Familiekamers zijn goed al is de airco erg koud ‘s nachts en het tweepersoonsbed erg hard. Super zwembad,met geweldige glijbanen, personeel is idd soms wat nors maar dat is niet raar als je ziet hoe ze behandeld worden door sommige gasten, als je er wat langer bent en je je normaal gedraagd ontdooien ze. Eten is voldoende, goed en vers, soms erg druk bij ontbijt en diner. Als je wilt kun je heel de dag eten. Animatie heel de dag door en doen het erg leuk. In de minibar alleen een fles water, wordt niet bijgevuld, maar kun je zelf meenemen uit t restaurant. Enige minpunt is het strand, rotsen in de zee. Kind met oorontsteking prima geholpen door de arts in het hotel. Al wilde de receptie hier de ambulance al voor bellen. Prima hotel voor een prima prijs. Denk dat de verwachtingen van sommige mensen iets te hoog is voor hetgeen je betaalt, als ik de reviews zo lees.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

SK
31-7-2018

Met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Door een voedselverfgiftifing die ik had opgelopen in het hotel. Ik voelde mij zo slecht dat ik niet meer kon lopen omdat mijn bloeddruk was gezakt. Niemand van het hotel heeft ons gevraagd wat er gebeurd is. Uiteindelijk zijn we twee dagen eerder weggegaan en hebben we twee dagen van ons geld teruggekregen van de 6 dagen maar 1 dag kunnen genieten. Volgens het hotel kon het niet aan het eten hebben gelegen. Kamers waren goed en schoon. Zwembad was ook goed. Eten niet goed, drinken moest je zelf halen alles kwam uit een apparaat en water hadden ze niet in flesjes alleen in een plasticbekertje. Te weinig personeel wachtrijen bij het eten. Spreken slecht engels en onvriendelijke receptie. Zee is niet lekker aan je voeten. Het is een zandstrand zodra je in het water komt is het alleen maar gebergte met zeewieren. Geen lekker gevoel aan je voetjes en zeker niet met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 31 2018 09:11:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiLobby

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calido Maris in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calido Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.