Hotel Bone Club Sunset

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°20°
Hotel Bone Club Sunset
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Als we jullie reviews mogen geloven kun je voor goede service en vriendelijk personeel zeker terecht bij Hotel Bone Club Sunset. Niet voor niets keren veel van jullie meerdere keren terug naar dit hotel. Zoals ook te lezen is in de review van Pierre: ‘Wij komen al jaren hier en hebben het altijd geweldig. Mede door het animatieteam Mert, Emrah, Ozzy, DJ, adelina en Merve achter de receptie. De rest van het personeel is ook heel vriendelijk. Super managementteam zij doen alles om het ons naar het zin te maken. We verheugen ons alweer op de volgende keer in mei 2019’. Maar ook over de faciliteiten van Bone Club Sunset zijn jullie enthousiast. Benieuwd welke faciliteiten er zijn en welke punten er bij dit hotel uitspringen? Lees met ons mee. Erg positief zijn jullie over het ruime zwembad van Bone Club Sunset. Zo schrijft Joyce bijvoorbeeld: ‘Een groot pluspunt is het grote zwembad, ook al liggen er veel mensen aan het zwembad, in het zwembad merk je de drukte niet doordat het zwembad zo ruim is erg prettig. Je kunt ook goed overgooien met een bal zonder problemen. Luchtbedden zijn ook toegestaan in het zwembad.’ Colinda schrijft dat er ook drankjes aan het zwembad geserveerd worden. Lekker een middagje luieren is er hier dus zeker bij. Tip: probeer een van de ijsjes uit, want die zijn volgens Antoinette super lekker. Een groot pluspunt van de all-inclusive is bovendien dat je 24/7 een drankje kunt halen bij dit hotel. Sowieso vinden jullie het eten hier lekker en van goede kwaliteit. Wel zou het menu soms iets gevarieerder mogen. Ook over de verzorgde uitstraling van Hotel Bone Club Sunset zijn jullie enthousiast. De kamermeisjes maken de kamers elke dag goed schoon en ook het strand en het zwembad zijn schoon. Of je in dit hotel ook goed zit voor een vakantie met kinderen? Reviewer Hatip: ‘Het was een top verblijf met de kinderen zeker een aanrader Vooral de animation voor kinderen was geweldig meneer mert was super goed bezig!’ Ook over de avondshows zijn jullie enthousiast. Nog een tip van Pierre: ‘Ook een aanrader is: The Faulty Vriends. een gezellige bar met Mehmet als gastheer. Lekker eten, drinken en karaoke’. Vanaf Hotel Bone Club Sunset kun je met een gratis pendelbusje naar het strand en dat is volgens jullie erg goed geregeld. Reviewster Colinda: ‘Het strand heerlijk schoon bedjes genoeg en je wordt met busje heen en terug gebracht ook het eten en drinken aan het strand super leuke gasten daar achter de bar. Ook de life guard op het strand toffe vent’. Ook Joyce is enthousiast over de ligging van het hotel: ‘Ligt dicht in de buurt van een grote shopping straat met veel winkels, kappers, manicure enz. Op 2 minuten loopafstand’. Als je wilt kun je bovendien de taxi of dolmus pakken naar het verder gelegen Side waar je de historische binnenstad kunt ontdekken. En wat denk jij? Zou je Hotel Bone Club Sunset aanraden voor een vakantie aan de Turkse Rivièra?

307 reviews over Hotel Bone Club Sunset in het Nederlands

Geen 2e keer meer.

Theo en Bianca
22-5-2019

Hotel is heel erg streng waardoor wij het vakantie gevoel wel misten. Ook vinden wij dit hotel geen 5* waard. Kamers zijn OK. Worden wel goed schoon gehouden. Bedden zijn erg hard. Eten niet van goede kwaliteit en dus geen 5 sterren waardig. Ontbijt veel soorten broodjes maar niet vermeld of die gevuld zijn. Ik had een broodje gevuld met olijven en dat lust ik niet en dus weggegooid. Verspilling van voedsel vind ik en had voorkomen kunnen worden door er een kaartje erbij te zetten. De deur van restaurant gaat echt op de klok van 07:30 uur, 12:30 uur en19:00uur open en geen minuut eerder. Vlees op de BQ buiten was regelmatig al voor 20:00 uur op. Alle eten is om 19:00 uur koud en dus wachten tot 19:30 als alles bijgevuld gaat worden. Hek naar restaurant ’s bij het zwembad morgens en ’s middags gesloten dus verplicht omlopen langs de winkeltjes. Geen waterkoker met koffie en thee op de kamer en het is ook verboden er zelf een neer te zetten. Ook verboden om geen geluid meer te maken na 24:00 uur dus TV kijken zonder geluid. Mini bar op de kamer stelt niets voor. 1 Fles water per dag voor 2 personen en verder niets. All. incl. aan het strand gaat pas om 10:00 uur in en in het hotel 08:00 uur. Animatie team stelt ook niets voor. U wordt niet de hele dag bezig gehouden en op Zondag is er niemand aanwezig. De avonden worden merendeel gevuld met eigen mensen en gasten. Zeggen en schrijven 2 echte shows gezien van artiesten. Handdoekje leggen is verboden en zouden verwijderd kunnen worden hoewel dit niet wordt gedaan wat wel zou moeten want er waren Nederlanders die al om 06:00 uur dat deden dus ook niet klagen. Bedjes waren er genoeg bij het zwembad en op het strand zeker.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer een hel

Wim Dolderman
20-5-2019

Het is schoon en vriendelijk maar nooit meer ! Een HEL!,het zit vol met russen en veel gillende kinderen dii rennen door restaurant en overal .het eten is slecht alles koud en het zelfde kip kip en vis en niet gaar dus gevaarlijk, de muziek daar word je gek van de hele dag snoie harde disco muziek je kan niet met elkaar praten steeds gemeld maar doen er niks aan ze maken het hotel kapot zeggen de mensen zelfs russen hebben grote boem boxen bij zig ! Nee na vele hotel bezocht te hebben dit is echt een nachtmerrie niet heen gaan oud reverenties alles is veranderd nu alleen 4 hollanders op honderden russen zonder manieren

Gereisd Met partner in mei 2019

helemaal toppie

Lian Vermeer
15-5-2019

Vier jaar geleden was ik hier met mijn man en dit jaar met mijn schoonzus. Volgens sommige referenties is het hotel achteruit gegaan nu er een nieuwe eigenaar in zit. Wat een onzin, alles is nog steeds tiptop in orde geweldige bediening super schone kamers eten in overvloed elke avond bbq, alleen het personeel aan de receptie mag wel wat vriendelijker. Het enige grote nadeel is een super slechte wifi verbinding en een massale stroom van vreselijke russen.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel

Vermeer
23-4-2019

heerlijk hotel met super aardige bediening en heel lieve schoonmaaksters die alles picobello schoon hielden met vaak een mooie versiering op het bed. Heerlijk zwembad met genoeg bedjes eromheen. gratis shuttlebusje naar het strand met gelegenheid voor eten en drinken zoveel je maar wil

Gereisd Met partner in oktober 2017

Snel weer terug!

Joyce
25-11-2018

Gastvrij hotel, goed service. De all-inclusive is prima geregeld. Elke avond andere thema avond met avondprogramma. Ligt dicht in de buurt van een grote shopping straat met veel winkels, kappers, manicure enz. Op 2 minuten loopafstand. Shutle bus naar het strand is uitstekend! Bedjes op het strand zij prima en ook meer dan voldoende. Bar op het strand is erg leuk, je komt hier helemaal in de vakantiestemming. Een groot pluspunt is het grote zwembad, ook al liggen er veel mensen aan het zwembad, in het zwembad merk je de drukte niet doordat het zwembad zo ruim is erg prettig. Je kunt ook goed overgooien met een bal zonder problemen. Luchtbedden zijn ook toegestaan in het zwembad en niet heeft er last van. Al met al een top vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig hotel en goeie animatieteam

Pierre
8-10-2018

Wij komen al jaren hier en hebben het altijd geweldig. Mede door het animatieteam Mert, Emrah, Ozzy, DJ, adelina en Merve achter de receptie. De rest van het personeel is ook heel vriendelijk. Super managementteam zij doen alles om het ons naar het zin te maken. We verheugen ons alweer op de volgende keer in mei 2019. Ik kan het blijven zeggen " hotel Bone club subset & spa" super super super. Mert (vriend) bedankt voor alles , tot volgend jaar. Groetjes Pierre & Ada

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastick hotel

Willy Kuijs
2-10-2018

Top hotel zeker 5 sterren waard. Eten heel goed voor turkse begrippen mooi zwembad. Elke dag goede animatie. Zeker net zo goed als mirracle. Alles gratis ook cocktails nogmaals top vakantie. Alleen nog teveel russen en slechte wifi en zeker dank aan Ozzy the animater

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch hotel

Colinda Van Grinsven Willard
30-9-2018

Het hotel is fantastisch wij waren hier voor de 3x dus zegt genoeg. Kamers zijn super mooi ruim en schoon Zwembad ruim en schoon dit jaar werden zelf de drankjes gebracht bij je bedje aan zwembad. Het strand heerlijk schoon bedjes genoeg en je wordt met busje heen en terug gebracht ook het eten en drinken aan het strand super leuke gasten daar achter de bar. Ook de life guard op het strand toffe vent . Het eten gewoon goed en veel keus van alles wat ook de toetjes waren heerlijk. Het animatie was minder dan 2 jaar geleden toen waren er ook in september in de middag spelletjes in het zwembad . Wel de shows en Turkse avonden was geweldig . Wij komen hier volgend jaar zeker terug want het is gewoon geweldig daar met hele lieve mensen die daar heel hard werken om het de mensen naar hun zin te maken. Petje af voor het hele personeel.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed!

Antoinette
28-9-2018

Hotel is erg mooi. Ruime kamers en een mooi zwembad. Ijsjes zijn super lekker. Animatieteam o.a. Ozzy zorgt er wel voor dat je uitgeput bent aan het einde van de dag.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastick

ziani
28-9-2018

de tijden die ze aanhouden in de ochtend met onbtijt dus ze ruimen te snel op het eten is koud. entertainment is vrolijk en vriendelijk vooral OZZY en de kamermeisjes maken de kamer goed schoon en zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Turks, Vis / Seafood

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bone Club Sunset in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bone Club Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.