Hotel Blue Waters Club & Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°11°
Hotel Blue Waters Club & Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Waters Club & Resort voor je op een rij gezet:

294 reviews over Hotel Blue Waters Club & Resort in het Nederlands

prachtig hotel, met veel zwembaden en glijpartijen

sjaak snaauw,
2-9-2018

prachtig 5 sterren resort aan het strand met een mega grote tuin met veel zwembaden en glijbanen, de tuin is zo groot dat je vanuit het hoofdgebouw bijna 5 minuten onderweg bent naar het strand. Wanneer je iets later een plekje wil zoeken bij de zwembaden of op het strand is dit geen probleem, er is plek genoeg dus niet vroeg je bed uit om handdoekje te leggen. Wij lagen niet op het strand maar op de pier die de zee in loopt je kan hier makkelijk een duik vanaf nemen of via trapjes het water in gaan. Het strand is prachtig, geen stenen in het water en een heldere zee. De sanitaire voorzieningen waren schoon, er was bij de glijbanen, zwembaden en de zee continu toezicht om alles in de gaten te houden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de receptie doet zijn werk goed.Het eten is goed. Leuke avonden in het hotel om de gasten te vermaken. De gasten zijn voornamelijk duits, weinig russen , al met al een prachtig mooi groot hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Mellou,
12-5-2018

Supermooie locatie in het bos aan het strand, prachtige tuin, heerlijk eten (ook voor niet vlees eters) en een zeer ontspannen sfeer! Wij waren hier voor de 3e keer en het was weer een supervakantie! Personeel doet erg zijn best! Side is gemakkelijk te bereiken met een dolmus of taxi.

Transfer op de heen weg duurde 2 uur (we waren de laatste om afgezet te worden).

Transfer terugweg duurde maar 1 uur (we waren de laatste om opgehaald te worden) Hier moet je dus gewoon geluk mee hebben.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk resort!

erik,
23-10-2017

Moet gezegd, wij zaten hier voor erg weinig geld. Daarom de prijs meer dan waard. Personeel maakt hier het verschil, deze is namelijk zeer service gericht, spreken engels en duits en het publiek is ook goed. De sfeer in het resort is dan ook erg gezellig, ook een goed animatie team!. Eten is gewoon goed, heb er echt heerlijk gegeten en ook afwisselend. Schoon is het er ook. Shows waren soms matig en soms goed(salsa night was grandioos!). Zwembaden waren cristal clear, helaas wat fris. Spa was matig. Stonk er muf en stoombad verdient onderhoud(deur sluit niet). binnenbad was goed van temperatuur. Grootste minpunt was de kwaliteit van het drinken die was gewoon niet uitgebreid en goed genoeg, helemaal niet als je de normale prijs van het resort bekijkt in vergelijking met andere resorts. Wifi werkte trouwens nu meer dan goed(is wel betalend), en de kamer was o.k. Watersport was zeer goed!! en mooie foto's en films!! Strand prachtig, pier mooi. Wij hebben een mooie vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Tjingo

Kan veel beter, enorm veel werkpunten

Cm,
16-9-2017

Ruim hotel,mooie accommodatie maar verouderd. De service van personeel is ondermaats. Ze hebben geen zin om te werken, spreken je constant aan in het duits.(vooral Duitstalig publiek) we zijn voor de 7e maal naar Turkije geweest maar dit hebben we nog nooit gezien.
Buffet is goed voor ons een 7,5 qua smaak. Alleen jammer dat er alleen maar tafels van 8 personen zijn. Geeft een reftergevoel Coctails meer siroop dan wat anders bijna niks van ijs in de cocktails. Ook geen internationale dranken in de all inn dranken ook zeer beperkt voor een 5 sterren. A la carte trok op niks!!! Eten koud! Personeel stopte voor zichzelf eten weg nee dit kan echt niet. Hygiëne van hotel is wel in orde, alles wordt goed onderhouden. Animatie goed, ook veel te doen voor kinderen. Voor ons is dit een 4 maar geen 5 sterren hotel. Er zijn veel betere 5 sterren hotels...

Gereisd met partner in september 2017

Super resort

An,
7-9-2017

Echt super locatie. Heel proper. Iedereen heel vriendelijk. Lekker eten en zeker genoeg keuze. Met de dolmus 10 min naar Side. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

schamp mario,
10-8-2017

Heel groot en mooi resort,vriendelijk en behulpzaam personeel,heel uitgebreide buffetten zowel bij ontbijt,middagmaal en avondmaal,wij hebben trouwens bij aankomst een upgrade gekregen van een tuinkamer naar een luxe familiekamer in het nieuw bijgebouw,heel goed onderhouden tuinen en omgeving,heel leuke strandomgeving,kortom die het daar niet goed vind is niet veel gewoon,als er een minpuntje bij hoeft heb ik er eentje,is nogal redelijk ver van de luchthaven gelegen maar terwijl ge op de bus zit kunt ge nog een dutje doen,tot besluit voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ruim opgezet kindvriendelijk hotel

Marita,
5-8-2017

Samen met man en zoontje van 7 zijn we 8 dagen in dit hotel geweest. Blue Waters is een mooi, net en ruim opgezet hotel. Vanaf het vliegveld Antalya een uur rijden met de taxi. 120,- retour. Met de bus doe je er veel langer over. Dus prive-vervoer is een absolute aanrader. Ligging is direct aan het strand. Er is een eigen pier bij met een bar en ligbedjes. Ook op het kiezel/zandstrand voldoende ligbedjes. Op 10 minuten afstand ligt de stad Side. Deze is gemakkelijk te bereiken met de Dolmus bus, waarvan de halte tegenover het hotel is. 1 euro pp. Terug namen we en taxi voor 10,-. Leuk om 's avonds heen te gaan. Veel souvenierwinkeltjes met kleding, sieraden, aardewerk etc. Doe je inkopen in de zijstraatjes en niet de hoofdstraat. Scheelt veel geld. De bazaar van Manavgat ligt op 10 min. en kost 8,-per taxirit. Aanrader voor de liefhebber van lederwaren. Deze markt is op maandag en donderdag vanaf 8 uur. Kamers zijn zeer schoon en netjes. Badkamer met regendouche. We kregen een gratis upgrade. Ipv een familiesuite met aparte slaapkamer, kregen we 2 tweepersoonskamers gescheiden met een tussendeur. All-in service is goed, maar zonder wifi 15,- en zonder goede cocktails. De gratis cocktails waren erg waterig en smaakten allemaal hetzelfde. Was een tegenvaller. Eten in buffetvorm of a la carte. Buffet is goed, maar vaak hetzelfde. Soms weinig smaak, waardoor we geregeld de zoutpot nodig waren. Vooral koude gerechten veel keus, maar minder keus bij warme gerechten. Nagerecht wel zeer veel keus. Helaas geen mayonaise of knoflooksaus. 3 grote zwembaden met mooie glijbanen. Het hotel zat niet volgeboekt toen wij er waren, dus er was genoeg ruimte in het zwembad. Helaas was ook hier handdoekje leggen 's morgens. Rondom het grootste zwembad met de meeste schaduw lagen al heel vroeg de handdoeken op de bedjes. Het hotel is kindvriendelijk. Veel glijbaantjes voor de allerkleinsten. Bij de glijbanen was altijd een badmeester aanwezig voor de veiligheid. Bij de rest van de zwembaden niet. Hygiene in dit hotel is zeer goed. Ook aandacht voor allergieen. Hier wordt meteen bij het inchecken al om gevraagd. Ons zoontje heeft een ernstige ei-allergie. Dit werd op een papiertje in het Turks opgeschreven, zodat we dit in het restaurant konden laten zien. De chefkok liep met ons langs het buffet voor uitleg. Al met al een geslaagde vakantie. Aanrader voor de all-inclusive vakantieganger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overwegend tevreden

DE VOLDER,
3-8-2017

Wij verbleven in de vernieuwde kamers in het hoofdgebouw. Mooie kamer (heel de dag airco), voor ons 3 groot genoeg met onze 3-jarige dochter, maar misschien te klein voor een gezin met een ouder kind,aangezien ze op een zetelbedje moet slapen. Kamer was wel niet elke dag gepoetst. Iedere dag uitgebreide buffetten en op elk uur van de dag wel iets om te eten. Glazen niet proper! Watersport aan strand niet aan te raden, vroegen voor parasailing en ze wilden dit niet doen, kwamen met smoesjes af dat er te veel wind was terwijl er naast ons hotel wel geparasaild werd.. Animatie 's avonds kan ook beter, was meer ambiance in hotel naast ons. Obers doen wel goed hun best om je te bedienen naar wens! Zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten voor hen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Waanzinnig goed

Alida Diana Hamelijnck,
12-5-2017

Heerlijk all inclusive resort met veel sportfaciliteiten. Voor een gezin met 2 kinderen ideaal. eigen prive strand, jet ski's en zeilbootjes voor de deur. verder voetbal tennis, squash,vollyball, pingpong en nog veel veel meer leuks Het eten is erg goed en heel veel keus, voor ieder wat wils. alle drankjes ook all inclusive. voor de liefhebbers is er 's avonds ook nog animatie etz. Er zijn genoeg barretjes en hoekjes op het resort om gewoon lekker te zitten en wat te drinken. Het toeristische dorpje Side ligt om de hoek (10 euro met de taxi). hier de gebruikelijke winkeltjes met de spullen die je overal tegen komt. Wij zijn hier nu 2x geweest en willen in de toekomst zeker weer gaan..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Het beste resort tot nu toe!

Van hout,
8-5-2017

Blue Waters is het mooiste, grootste, groenste, netste resort in Turkije. Inmiddels hebben we meerdere resort bezocht in Turkije maar dit blijft met top onze favoriet. Net terug van Blue Waters en weer was het fantastisch. Goed eten, goede kamers, schoon, heeeel schoon waar je ook komt, zeer leuk personeel, top bediening, hoeveel superlatieve moet ik hierop loslaten. Ook hebben we niets gemerkt van spanningen in het land, datgene we vernemen via de media. We hebben weer genoten van 2 weken Turkije, prachtig weer en bijzonder vriendelijke mensen. Helaas blijven er veel toeristen weg, want dat verdienen deze hardwerkende mensen niet. Ga met een gerust hart naar Turkije en kies voor dit geweldige resort Blue Waters.

Prijs kwaliteit is trouwens perfect. Daarover kunnen wij inmiddels wel oordelen. Wat we niet goed vinden.......dat kunnen we echt niet bedenken bij dit resort.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Waters Club & Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Waters Club & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.