Hotel Blue Waters Club & Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Waters Club & Resort voor je op een rij gezet:

301 reviews over Hotel Blue Waters Club & Resort in het Nederlands

• 7A en C30-08-2019

Zeer goed vijf sterren hotel, niks op aan te merken, voor ons een hele goede meevaller!

7Ligging
    7Kindvriendelijk
    8Hygiëne

Met jonge kinderen

• 7Anoniem17-08-2019

Geen 5 sterren kamers in hoofdgebouw!!

Kies niet voor een kamer in het hoofdgebouw. Deze kamers zijn zeer gedateerd en klein. Wel schoon overigens. Wij hadden een 2 pers kamer met een extra bed voor onze dochter. Dit bed was helemaal doorgezakt. We hebben het gemeld maar helaas geen nieuw bed gekregen. WiFi kost voor 2 apparaten 15 euro per week. Eten goed, veel keus en vers. Zwembad goed, strand mooi met ligbedden maar helaas wel veel handdoek leggers. Heel erg druk in augustus maar dat was te verwachten. Jammer dat je geen tafel kon vinden bij ontbijt en diner. Je werd bij anderen aan tafel gezet.

8Service
    3Prijs/kwaliteit
    8Eten
    4Kamers
    8Hygiëne

• 9Marjolein20-07-2019

Super vakantie

Het is een supergoed resort alleen als je pech hebt zit je 2 uur in een bus vanaf het vliegveld! Wij zaten in een familie suite b super dit is in het nieuwe gedeelde helemaal top super schoon en heerlijke bedden! Super eten! Wel heel veel Duits! Groot Resort erg druk maar goed dat is te snappen in de zomervakantie! Aan te raden is Manavgat shoppingmall en het mooie Side! Kinderen hebben genoten van de zwembaden! Wat ook een minpunt is dat je echt van te voren je handdoek op de bedjes moet leggen anders heb je pech! Verder topresort!

10Kamers

Met jonge kinderen

• 8Mirella Blaauw01-07-2019

Fantastisch complex. We zijn heerlijk bijgekomen v

Het is een fantastisch complex. Eten is zeer goed. Kamers schoon en er is zoveel te doen. Jammer dat het in een wijk zonder enig vertier is. Daarintegen is de Dolmus en taxi aan de overkant van het hotel.

3Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    7Kamers
    9Kindvriendelijk

• 9Nina29-05-2019

Het was een fantastische vakantie!

Wij zijn samen in mei op vakantie geweest. Bij aankomst lijkt het resort helemaal niet heel groot of spectaculair, maar als je het resort overloopt wordt het tegendeel bewezen. Het is enorm groot en van veel voorzien. Het hotel was ongeveer half bezet, waardoor er genoeg plek was bij de zwembaden en op het strand. Het eten was heel gevarieerd en van hele goede kwaliteit! De klantvriendelijkheid van het personeel was top. Ze zijn allemaal heel beleefd en zorgen ervoor dat alles naar wens is voor je. De kamermeisjes zijn heel geduldig. Als je een niet storen bordje hebt hangen, komen ze gewoon later terug. Zelfs om 15 uur werd onze kamer nog apart schoongemaakt voor ons. Ook waren zij erg vriendelijk. Kortom een resort om aan te raden! Wij hebben geen een negatief punt te benoemen over dit resort.

10Prijs/kwaliteit

• 9Hubert21-05-2019

Heerlijke ontspannen vakantie

Uitstekend. Inmiddels voor de derde keer op dit resort, met tussenpozen van enkele jaren, vanaf minuut 1 geen spijt van, bij aankomst kregen we meteen een meevaller, we kregen een update naar een heerlijk luxe kamer in gebouw 7, dus het begin was al super, daarna hebben we 8 heerlijke dagen gehad met lekker vers eten, elke middag en avond staan er koks het eten vers te bereiden, in terugkerende thema's, waarbij kip, entrecote, vis, maar ook burrito achtige gerechten, allemaal even smakelijk vers werden gebakken en/of klaargemaakt. Tot zover het eten, elke avond een show voor de liefhebber, geen handdoekje leggen, goede ligbedden, schone zwembaden, prima service bij de terrrassen en bars. We hebben een heerlijke tijd gehad. En ja het gebouw kan aan de buitenkant een modern verfkleurtje gebruiken, maar van binnen en buiten wordt het goed bijgehouden en de prachtige tuinen, beachbar en pier bezorgen je een onvergetelijke vakantie.

Met vrienden

• 9Yvonne van der Pasch15-05-2019

Top vakantie!

Super mooi en groot opgezet resort met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Doordat het omringt is met bomen en park krijg je nooit een massaal gevoel. Eten is erg goed met dagelijks variatie, dat laatste zie je in het voorseizoen niet vaak. Mooie zwembaden en genoeg ligbedden in zowel zon als schaduw. Ook voor de sportieve mensen is dit resort een aanrader, er is een compleet fitnesscentrum aanwezig en dus niet een paar apparaten, verder een voetbalveld, tennisbanen, beachvolleybalvelden en rondom het resort een hardloopbaan van bijna 3 km. Kortom: top vakantie!

Let op bij het reisbureau welke kamer je boekt, want wij kregen een voordeelkamer terwijl we juist een duurdere kamer hadden gereserveerd. Gelukkig hebben we ter plaatse een upgrade kunnen regelen. (Enige) nadeel: het resort ligt erg ver vanaf de luchthaven, de heenreis was ruim 2 uur rijden.

6Ligging

• 10Wilbert08-05-2019

Fantastisch !!

Schitterend resort aan de oostzijde van Side. Heel ruim opgezet en daarom niet zo massaal en benauwend als veel andere resorts in Side. Veel plaats aan het zwembad en een groot privestrand. Het eten is echt heel goed verzorgd met veel vers bereide gerechten en dagelijks wat variatie. Iedere avond een avond vullend programma voor jong en oud. Wel erg veel op duitsers gericht maar dat vonden wij niet storend. Hebben echt een super vakantie gehad. Zeker toen we tijdens de transfer naar het vliegveld door Side reden om andere reizigers op te halen en zagen hoe massaal en druk het daar was waren we heel blij dat we aan de "rustige" oostkant zaten. Gaan zeker nog een keer terug.

10Ligging
    10Eten

• 2018
    9sjaak snaauw02-09-2018

prachtig hotel, met veel zwembaden en glijpartijen

prachtig 5 sterren resort aan het strand met een mega grote tuin met veel zwembaden en glijbanen, de tuin is zo groot dat je vanuit het hoofdgebouw bijna 5 minuten onderweg bent naar het strand. Wanneer je iets later een plekje wil zoeken bij de zwembaden of op het strand is dit geen probleem, er is plek genoeg dus niet vroeg je bed uit om handdoekje te leggen. Wij lagen niet op het strand maar op de pier die de zee in loopt je kan hier makkelijk een duik vanaf nemen of via trapjes het water in gaan. Het strand is prachtig, geen stenen in het water en een heldere zee. De sanitaire voorzieningen waren schoon, er was bij de glijbanen, zwembaden en de zee continu toezicht om alles in de gaten te houden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de receptie doet zijn werk goed.Het eten is goed. Leuke avonden in het hotel om de gasten te vermaken. De gasten zijn voornamelijk duits, weinig russen , al met al een prachtig mooi groot hotel.

7Ligging
    8Service
    8Eten

• 10Mellou12-05-2018

Fantastisch!

Supermooie locatie in het bos aan het strand, prachtige tuin, heerlijk eten (ook voor niet vlees eters) en een zeer ontspannen sfeer! Wij waren hier voor de 3e keer en het was weer een supervakantie! Personeel doet erg zijn best! Side is gemakkelijk te bereiken met een dolmus of taxi.

Transfer op de heen weg duurde 2 uur (we waren de laatste om afgezet te worden).

Transfer terugweg duurde maar 1 uur (we waren de laatste om opgehaald te worden) Hier moet je dus gewoon geluk mee hebben.

10Ligging
    10Eten
    8Kamers

12 tips over Hotel Blue Waters Club & Resort

• Ineke, 03-05-2014

Side en Manavgat zijn gemakkelijk bereikbaar met de bus die stopt tegenover het hotel. Binnen 10 minuten ben je er.

• erika, 03-05-2013

Boek je uitstapjes bij een verderopgelegen hotel side star (vraag even naar tonie macaronie, druk baasje maar goede prijs voor leuke excursies) Met name de Hamman in SIde is leuk voor 15 - 20 euro voor volwassene en 5 euro voor de kinderen heb je een twee uur durende belevenis. Let wel op alles wat je terplekke nog er bij regelt kost meer dan je lief is. SIde is een aardig plekje met mooie terrassen aan zee. Het aanbod in de stad is dat wat je kan verwachten in turkije.

• evelyn , 09-07-2014

bezoek zeker op maandag of donderdag het marktje in manavgat !

32 vragen over Hotel Blue Waters Club & Resort

• Nicole , 22-07-2019

WIFI

Haai, weet iemand wat de Wifi kost en waar je dan wifi hebt?

• Linda, 17-07-2019

Kan iemand mij meer vertellen over de WiFi? Gaat dit per kamer of per persoon en wat zijn de kosten hiervan? En hoe is de kwaliteit?

• frasi, 22-05-2011

pier

Ik heb begrepen dat de pier gerenoveerd wordt. Wat is de verwachting wanneer dit klaar zal zijn en de pier dus weer bruikbaar zal zijn? Wij gaan nl.zaterdag 28 mei naar Blue Watersclub en ik begreep dat de pier in de meivakantie werd gerenoveerd.

Eric, 06-12-2011

Wij zijn in augustus 2011 geweest en de pier leek mij perfect in orde te zijn.

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats