Hotel Barut Hemera

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°11°
Hotel Barut Hemera
9,4

Omschrijving
Voor een aangename vakantie aan de Turkse Rivièra kun je volgens jullie prima terecht in Barut Hemera bij Side. Zo zeggen Els en Gerrit: ‘Dit hotel heeft eigenlijk alles wat je tijdens je vakantie verlangt.’ Waarom dit hotel zo fijn is volgens jullie? Dat komt voor een groot deel door het personeel. Massimo schrijft: ‘Zeer goede service en vriendelijk personeel.’ Zij zorgen ook nog eens voor een vriendelijk ontvangst. Dirk zegt hierover: ‘De ontvangst was uiterst vriendelijk. Om 22:15 uur kregen we nog een privé diner met alles erop en eraan.’ Ben je benieuwd wat Barut Hemera bij Side nog meer te bieden heeft? Lees dan verder! Het eten is prima in orde bij Barut Hemera en er wordt zelfs rekening gehouden met de kinderen. Sofie zegt hierover: ‘Het eten was lekker en gevarieerd, voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet.’ Volgens Dirk is de patisserie een pluspunt van Barut Hemera: ‘Ook een extra vermelding waard, de patisserie. Elke dag lekkere taartjes en ijs.’ Tussen het zwembad en de boulevard ligt een goed onderhouden groene tuin. De buitenzwembaden liggen verspreid over het terrein waardoor er altijd wel een rustig plekje te vinden is. Monique omschrijft het treffend: ‘Zeer mooi verzorgde tuin met diverse zoetwaterzwembaden met genoeg ligbedden.’ En wist je dat je net als in veel hotels aan de Turkse Rivièra ook hier gebruik kunt maken van de sauna en de hammam? Massimo vond de wellnessfaciliteiten van Barut Hemera voortreffelijk. Als minpuntje noemen jullie wel dat er veel katten op het terrein rondlopen. Ben je tijdens je vakantie vooral op zoek naar vermaak? Bij de poolbar is er regelmatig live-muziek. Ook is dit het zwembad waar de animatie activiteiten organiseert. Herma zegt het volgende over de animatie: ‘Animatie prima, ook voor de kleintjes is er genoeg te doen en ‘s avonds mini disco. Voor de volwassenen zijn er verschillende shows.’ Verblijf je graag met het gezin in een ruimte? Kies dan voor een familiekamer in het hotel. Het strand ligt pal voor de deur van Barut Hemera bij Side. Hier neem je gratis plaats op een van de ligbedjes en bovendien krijg je er een matras bij. Een groot voordeel is dat er altijd voldoende ligbedjes vrij zijn. Laat dat middagje luieren dus maar beginnen! Reviewer Nicole geeft enkele to do tips in de omgeving. Zo schrijft zij dat er langs het strand een boulevard loopt waarlangs je in ongeveer 45 minuten naar Side wandelt. Op zaterdag is hier een grote markt volgens Nicole. Daarnaast mag je de tempel van Apollo in Side niet overslaan volgens jullie. Langs de hoofdstraat wandel je in de andere richting naar Kumkoy. Hier kun je al je aankopen doen in het grote shoppingcenter. Wil je liever het binnenland verkennen tijdens je vakantie? Boek dan een safari in het Taurusgebergte. Zie jij jezelf hier al zitten komende zomer?

730 reviews over Hotel Barut Hemera in het Nederlands

Bart Hemera is top

Thienpont Yvette,
19-1-2019

Heel goed hotel, vriendelijk personeel en lekker gevarieerd eten. Mooie kamers. Kortom de Barut Hemera een plek om terug te keren. '

Gereisd met partner in december 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 21-1-2019

Geachte Yvette,

Hartelijk dank voor het delen van deze fijne ervaring met ons. Dank voor de mooie complimenten voor mijn team en ik hoop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Barut Hemera

Geweldig hotel

Bianca,
16-1-2019

Het was ons eerste bezoek aan barut hemera. Zeer goed hotel, propere kamers , vriendelijk personeel , veel keuze van eten, leuke animatie, niets negatief op aan te merken. Onze reis voor dit jaar is al geboekt :)

Gereisd met partner in september 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 19-1-2019

Geachte Bianca,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Onze focus ligt op de service, met als doel uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken.

Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht.

Super gezellig

Massimo,
2-1-2019

De Barut keten behoudt een hoge standaard. Hemera biedt volgende voordelen:

- ligging langs promenade op wandelafstand van Side

- zeer goede service en vriendelijk personeel

- super lekker eten

- gezellige standaard kamers en goed onderhouden

- sauna en stoombad voortreffelijk

- mooie tuin met een variëteit aan planten en bomen

Gereisd met partner in december 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 5-1-2019

Geachte Gast,

heel goed

van der eycken gerardus -deroy nicole,
8-12-2018

waren al voor de derde maal in uw hotel,dit maal met een groep mensen met touroperator,hadden een goede kamer,eten was prima,het enige minpunt zijn het teveel aan katten,op het terras geen probleem,maar ze komen tot binnen in het restaurant,en dat vind ik niet kunnen,spijtig dat de laatste dagen van onze vakantie letterlijk in het water is gevallen door het slechte weer,maar daar kunnen jullie niets aan doen,prima personeel,allemaal vriendelijk,spijtig genoeg niet veel nederlands,we hadden kamer 2306 en de poetsvrouw was wel eens in onze schuiven geweest met ons gerief en dat was niet gepast,voor de rest heel tevreden,groeten

Gereisd met vrienden in november 2018

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Fantastisch, perfect !

Vranckx Willy-Lontie Yvette,
2-12-2018

Zeer goed eten, vriendelijkheid en perfecte accommodatie. Kom spoedig weer is mijn tweede thuis!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Bedankt voor de mooie complimente en ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

General Manager

Fantastische all-in formule,ok voor herhaling

Patrick,
28-11-2018

Service, vriendelijkheid van het personeel op alle echelons, lekkere keuken, mooie tuin... alles in orde. In last-minute prijs/kwaliteit super ok.

Gereisd met partner in november 2018

Geachte Patrick,

Algemene Directeur

we waren reeds meermaals in dit hotel !

georgette blommaert,
24-11-2018

zeer goede service ,lekker eten zeer mooie kamers code 21 en vriendelijk personeel.

minpunt :het personeel spreekt geen vlaams daar zou toch een kleine inspanning moeten voor gedaan.

Gereisd met vrienden in november 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 27-11-2018

Geachte Georgette,

Algemene Directeur

De plaats voor een supermooie vakantie.

Verthe-Deschaeck,
22-11-2018

Wij komen hier al 38 keer. Soms 3 maal per jaar. Het is hier altijd heerlijk thuis komen! Super ligging aan het strand. Uiterst vriendelijk personeel. Lekker gevarieerd eten. Extra restaurants zeker aan te raden. Heel netjes. Goede animatie. Vanaf mei buiten met groot digitaal scherm! Kortom de plaats voor een super vakantie!

Gereisd met partner in oktober 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 5-12-2018

Geachte Verthe-Deschaeck,

fantastich!

sofie,
20-11-2018

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het eten was lekker en gevarieerd, voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet. mijn man die een ziekte aan zijn darmen heeft en hierdoor vlug last heeft van diaree in het buitenland, heeft tijdens onze vakantie geen last gehad.

de kinderen hadden de tijd van hun leven, animatie komt je niet lastig vallen en is ook niet uitgesproken aanwezig.

de familie kamer was zeer proper.

niets op aan te merken en hier gaan we zeker nog eens naartoe.

het enige min puntje is dat het lang in de bus zitten is als je van de luchthaven komt, de keerzijde is dan wel weer dat je een mooie boulevard hebt om op te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
İzzet Bekir, Genel Müdür, 23-11-2018

Geachte Sofie,

Schitterend in alle opzichten

De Munck Nadine,
15-11-2018

Je hebt eenfeel good gevoel Iin alle luxe. Topligging niet ver van Manavgat Side Kumköy enEvrenseki. De wandelaar kan hier ook super genieten op de mooie promenade tussen hotel tuin enstrand. Het hotel is en blijft een topper Dank zij de uitstekende service van het personeel hetlekkere eten en de vriendelijkheid van iedereen geven al deze factoren u een schitterend verblijf. Wat ook steeds opvalt is de netheid. Wij komen hier reeds 14 jaar en het zal hopelijk niet de laatste keer zijn.

Gereisd met partner in november 2018
Şahin Akgül, Genel Müdür, 17-11-2018

Geachte De Munck Nadine,

Şahin Akgül

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barut Hemera in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barut Hemera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.