Hotel Barut Hemerastersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Voor een aangename vakantie aan de Turkse Rivièra kun je volgens jullie prima terecht in Barut Hemera bij Side. Zo zeggen Els en Gerrit: ‘Dit hotel heeft eigenlijk alles wat je tijdens je vakantie verlangt.’ Waarom dit hotel zo fijn is volgens jullie? Dat komt voor een groot deel door het personeel. Massimo schrijft: ‘Zeer goede service en vriendelijk personeel.’ Zij zorgen ook nog eens voor een vriendelijk ontvangst. Dirk zegt hierover: ‘De ontvangst was uiterst vriendelijk. Om 22:15 uur kregen we nog een privé diner met alles erop en eraan.’ Ben je benieuwd wat Barut Hemera bij Side nog meer te bieden heeft? Lees dan verder!

Het eten is prima in orde bij Barut Hemera en er wordt zelfs rekening gehouden met de kinderen. Sofie zegt hierover: ‘Het eten was lekker en gevarieerd, voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet.’ Volgens Dirk is de patisserie een pluspunt van Barut Hemera: ‘Ook een extra vermelding waard, de patisserie. Elke dag lekkere taartjes en ijs.’

Tussen het zwembad en de boulevard ligt een goed onderhouden groene tuin. De buitenzwembaden liggen verspreid over het terrein waardoor er altijd wel een rustig plekje te vinden is. Monique omschrijft het treffend: ‘Zeer mooi verzorgde tuin met diverse zoetwaterzwembaden met genoeg ligbedden.’ En wist je dat je net als in veel hotels aan de Turkse Rivièra ook hier gebruik kunt maken van de sauna en de hammam? Massimo vond de wellnessfaciliteiten van Barut Hemera voortreffelijk. Als minpuntje noemen jullie wel dat er veel katten op het terrein rondlopen.

Ben je tijdens je vakantie vooral op zoek naar vermaak? Bij de poolbar is er regelmatig live-muziek. Ook is dit het zwembad waar de animatie activiteiten organiseert. Herma zegt het volgende over de animatie: ‘Animatie prima, ook voor de kleintjes is er genoeg te doen en ‘s avonds mini disco. Voor de volwassenen zijn er verschillende shows.’ Verblijf je graag met het gezin in een ruimte? Kies dan voor een familiekamer in het hotel.

Omgeving

Het strand ligt pal voor de deur van Barut Hemera bij Side. Hier neem je gratis plaats op een van de ligbedjes en bovendien krijg je er een matras bij. Een groot voordeel is dat er altijd voldoende ligbedjes vrij zijn. Laat dat middagje luieren dus maar beginnen!

Reviewer Nicole geeft enkele to do tips in de omgeving. Zo schrijft zij dat er langs het strand een boulevard loopt waarlangs je in ongeveer 45 minuten naar Side wandelt. Op zaterdag is hier een grote markt volgens Nicole. Daarnaast mag je de tempel van Apollo in Side niet overslaan volgens jullie. Langs de hoofdstraat wandel je in de andere richting naar Kumkoy. Hier kun je al je aankopen doen in het grote shoppingcenter. Wil je liever het binnenland verkennen tijdens je vakantie? Boek dan een safari in het Taurusgebergte. Zie jij jezelf hier al zitten komende zomer?

Contact

801 reviews over Hotel Barut Hemera

• 2019
    10Heyrman Gino24-12-2019

Wij komen terug" Fantastisch Hotel "

prachtige mooi hotel op zeer mooie ligging en boulevard dicht bij de oude stad side. zeer uitgebreid buffet en zeer lekker Topper vriendelijk personeel in winter pluspunt er is een verwarmd buiten zwembad en mooie tuin kamer geef ik een 8, ze moeten eens een opfrissing krijgen . wij komen zeker terug naar hier TOP.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 26-12-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Bedankt voor de mooie complimente en ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet, İzzet Bekir General Manager

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Louis De Smet en Nadine De Munck18-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Onze 16 de maal in Hemera van 04 tot 16/11/2019 was weer top . De vriendelijkheid van het personeel , de maaltijden, de netheid, de prachtige onderhouden tuinen, het strand, het was weer zoals thuiskomen . Super dat de directeur bijna dagelijks met de klanten gaat praten en vragen of alles ok is .( dit deed de vroegere directeur Mr Nuri Ince trouwens ook) . Dank ook aan Mr A.B.Tolgun en Mr Ahmet Senn die steeds paraat staan voor iedereen. Zeker en vast tot volgend jaar en hopelijk alle lieve stamgasten terug te zien.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 20-11-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Agnes en Wim12-11-2019

Fantastisch en snel weer terug.

Het was voor de 25 keer dat wij in Barut Hemera waren en zoals altijd een prachtige vakantie gehad. Treffen er na zo vele jaren altijd bekenden ( stamgasten) en voelen dat als een thuiskomst bij familie. ze hebben geweldig personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Uniek was dit keer dat het personeel uitgenodigd was voor een kort verblijf met familie in het hotel.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 14-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 9Gerard06-11-2019

Aanrader!

Hemera is een heerlijk hotel, heel rustig qua geluid, geen harde muziek en overal een mooie sfeer. Het strand is prima in orde, met ruime plekken om te liggen. Genoeg bedden voor iedereen. Er liggen (helaas) wel stenen in het water, maar in het geheel bezien is dat wel te doen. Het is eten is van goede kwaliteit, met enorm veel keuze. In de avond vaak live cooking met heerlijke gerechten, denk bv aan paella, carpaccio, lamsbout. Elke avond een live show, in het theater aan de boulevard. Bij het zwembad is een heel leuke bar met geweldige obers, mede dankzij Isa en Mustafa hebben we daar met veel plezier gezeten. Ze maken de meest heerlijke cocktails, die ook onder de all Inclusive vallen. Iedere keer weer een feestje. Wij hadden niet zo'n mooie kamer, eentje zonder balkon, het wasrek stond op een soort afdakje en dat moest je vanuit het raam vullen, dat was niet handig. De inloopdouche was wel weer heel prettig.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 07-11-2019

• 10Monique en Bart05-11-2019

Het was ons eerste bezoek aan Turkije en het hemera hotel. Wij hebben een fantastische tijd beleeft met speciale dank aan het personeel van de evenementen. Het overige personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kan er niets slecht over bedenken. Wij zijn dan ook iedereen dankbaar om ons deze mooie fijne vakantie te bezorgen. Wij komen zeker terug.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 06-11-2019

Geachte Monique

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Onze focus ligt op de service, met als doel uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken.

Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht. Met vriendelijke groeten, İzzet Bekir Algemene Directeur

• 8Ilse01-11-2019

Super

Magnifieke bufetten Vriendelijk personeel Mooie zwembaden met tamelijk koud water Goede service Kamers voor 3 personen in hoofdgebouw zijn aan de kleine kant, kamers in bijgebouw zijn mooier en ruimer.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 04-11-2019

• 9Col Wittemans27-10-2019

Geweldig fantastisch !

Periode : 06/10/2019 – 18/10/2019 voor de 14e maal. Sinds 2011 : ongeveer 2 x per jaar dat zegt genoeg over Barut Hemera, het is thuis komen ! Een goed gelegen hotel met een prachtige ruime onderhouden tuin. Kamers verouderd maar het hotel sluit per 01/12/2019 tot 15/03/2020 om te renoveren. We zijn benieuwd ! Aan de receptie : engels, frans, duits en Nederlands : Klaasmina helpt je graag verder ! Een vraag : Mr. Burak : Guest-relations, een zeer vriendelijke en hulpvaardige man. Kamer ruim genoeg, dagelijks gereinigd. Badkamer klein maar praktisch ingericht met ruime douche. Het eten warm, zeer lekker en afwisselend. Zeer vriendelijke vlotte bediening, super personeel. Mr. Izzet Bekir (CEO) doet overal zijn ronde en maakt een praatje met zijn gasten. Bedankt Mister Izzet Bekir, Mister Ahmet Sem, Mister Burak en personeel voor de prima, vriendelijke service en weer de fijne vakantie ! Tot in mei 2020. Nicole en Ivo

İzzet Bekir, Genel Müdür, 29-10-2019

• 9Alies van almen24-10-2019

Mooi hotel..fantastisch personeel..goed eten..fraaie ligging aan wandelboulevard. Prachtig onderhouden tuin..verschillende restaurants, zodat het niet massaal overkomt. Oudere gasten..mix van Duitsers...Noren..Belgen en Nederlanders. De kamers zouden een update kunnen gebruiken, maar zeker niet slecht. Komen terug!

İzzet Bekir, Genel Müdür, 26-10-2019

• 10Luc Govaerts19-10-2019

Thuis komen in hotel hemera

Voor ons is het telkens thuis komen . Alle medewerkers in het hotel zijn gemotiveerd om iedereen een mooie vakantie te geven . Van receptie over de bars , de verschillende restaurants als ook het personeel dat de tuin onderhoud doen van s’morgens tot s’avonds hun best om alle gasten te bedienen met hun uitstekende service. Ook de kamers zijn uiterst verzorgd en proper , dagelijks komen alle kamers aan de beurt om gepoetst te worden....

İzzet Bekir, Genel Müdür, 22-10-2019

Geachte Luc Govaerts,

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam Vandecaetsbeek17-10-2019

Fantastich, aanrader voor iedereen.

Wij komen nu voor de tweede keer in Barut Hemera. Op aanraden van vrienden zijn we terecht gekomen in dit leuke hotel. Mooie propere kamer die dagelijks grondig gepoetst is. Een overheerlijke keuken met veel variatie . Gezellig zwembad met veel ruimte Iedere avond kinderanimatie alsook een optreden van allerlei dansers acrobaten en muzikanten. Zeer vriendelijke bediening. Misschien dat de badkamers aan een kleine renovatie toe zijn. Tegeltjes toch verouderd en aan vervanging toe.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 18-10-2019

9 tips over Hotel Barut Hemera

• imachielsen, 05-01-2012

markt in side op zaterdag.markt in manavgat op maandag en donderdag.bezoek de hamam,zelf heb ik geboekt bij tony macaroni laatste boekingskantoor als je de straat van side star beach in gaat.heb 15 euro betaald terwijl de vakantie man 20 vraagt voor de zelfde hamam.

• Kris & Ivan, 04-10-2013

Doe 's avonds te voet de promenade naar Side, een echte aanrader

• kevin_suys, 19-08-2013

Met 2 kinderen best familiekamer kiezen. In deluxe kamer wordt sofa en bijzetbed gebruikt. Maar toch comfortabel! Lekkere pizza aan strandbar!

35 vragen over Hotel Barut Hemera

• Lisanne, 17-12-2018

van alles

ik had een aantal vragen over dit hotel zijn de alcoholische dranken inbegrepen en zijn deze van de nederlandse merken? hoe is de wifi in het hotel en is dit tegen betaling? hoevaak kan je a la carte eten en is dit tegen betaling? is er veel te doen buiten het hotel qua winkels bezoeken? moet je voor de kluis betalen? ik kijk uit naar een reactie groetjes lisanne

• Jose, 12-07-2018

Bedjes

Bijna is het zover dat we heen gaan, kan iemand mij vertellen of er voldoende bedjes zijn

• EMMA Houten, 15-06-2018

Antwoorden van de general manager

Mijn vraag is meer een opmerking. Bij ieder review kom een algemeen antwoord van de General Manager. Met kerst groeten in mei. Mijn opmerking hierover wordt niet geplaatst maar het antwoord aangepast . Laat de manager een voorbeeld nemen aan de manager van Barut Lara die wel persoonlijk in het Engels antwoord geeft. Vraag me ook af of het nodig is dat het management op ieder review moet reageren.

Hotel Barut Hemera info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen