Hotel Barut Hemera

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
Hotel Barut Hemera
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Voor een aangename vakantie aan de Turkse Rivièra kun je volgens jullie prima terecht in Barut Hemera bij Side. Zo zeggen Els en Gerrit: ‘Dit hotel heeft eigenlijk alles wat je tijdens je vakantie verlangt.’ Waarom dit hotel zo fijn is volgens jullie? Dat komt voor een groot deel door het personeel. Massimo schrijft: ‘Zeer goede service en vriendelijk personeel.’ Zij zorgen ook nog eens voor een vriendelijk ontvangst. Dirk zegt hierover: ‘De ontvangst was uiterst vriendelijk. Om 22:15 uur kregen we nog een privé diner met alles erop en eraan.’ Ben je benieuwd wat Barut Hemera bij Side nog meer te bieden heeft? Lees dan verder!

Het eten is prima in orde bij Barut Hemera en er wordt zelfs rekening gehouden met de kinderen. Sofie zegt hierover: ‘Het eten was lekker en gevarieerd, voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet.’ Volgens Dirk is de patisserie een pluspunt van Barut Hemera: ‘Ook een extra vermelding waard, de patisserie. Elke dag lekkere taartjes en ijs.’

Tussen het zwembad en de boulevard ligt een goed onderhouden groene tuin. De buitenzwembaden liggen verspreid over het terrein waardoor er altijd wel een rustig plekje te vinden is. Monique omschrijft het treffend: ‘Zeer mooi verzorgde tuin met diverse zoetwaterzwembaden met genoeg ligbedden.’ En wist je dat je net als in veel hotels aan de Turkse Rivièra ook hier gebruik kunt maken van de sauna en de hammam? Massimo vond de wellnessfaciliteiten van Barut Hemera voortreffelijk. Als minpuntje noemen jullie wel dat er veel katten op het terrein rondlopen.

Ben je tijdens je vakantie vooral op zoek naar vermaak? Bij de poolbar is er regelmatig live-muziek. Ook is dit het zwembad waar de animatie activiteiten organiseert. Herma zegt het volgende over de animatie: ‘Animatie prima, ook voor de kleintjes is er genoeg te doen en ‘s avonds mini disco. Voor de volwassenen zijn er verschillende shows.’ Verblijf je graag met het gezin in een ruimte? Kies dan voor een familiekamer in het hotel.

Omgeving

Het strand ligt pal voor de deur van Barut Hemera bij Side. Hier neem je gratis plaats op een van de ligbedjes en bovendien krijg je er een matras bij. Een groot voordeel is dat er altijd voldoende ligbedjes vrij zijn. Laat dat middagje luieren dus maar beginnen!

Reviewer Nicole geeft enkele to do tips in de omgeving. Zo schrijft zij dat er langs het strand een boulevard loopt waarlangs je in ongeveer 45 minuten naar Side wandelt. Op zaterdag is hier een grote markt volgens Nicole. Daarnaast mag je de tempel van Apollo in Side niet overslaan volgens jullie. Langs de hoofdstraat wandel je in de andere richting naar Kumkoy. Hier kun je al je aankopen doen in het grote shoppingcenter. Wil je liever het binnenland verkennen tijdens je vakantie? Boek dan een safari in het Taurusgebergte. Zie jij jezelf hier al zitten komende zomer?

Contact

737 reviews over Hotel Barut Hemera in het Nederlands

Heel mooi en snel terug.

Wim Janssen
14-6-2019

We waren voor de 26e keer in Barut Hemera en hebben een fantastische vakantie gehad. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel eten en drinken is prima verzorgd en erg lekker. Goede animatie voor elk wat wils. We voelen ons thuis en treffen altijd bekende stamgasten.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 17-6-2019

Beste Wim Janssen,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad

Met vriendelijke groet İzzet Bekir General Manager

Heerlijk hotel!

Ton S
2-6-2019

Voor ons was dit de vierde keer naar Barut Hemera. Het blijft een heerlijk hotel en voldoet aan alle verwachtingen. Het eten is zeer goed. Verder kun je 1x in alle vier de restaurants eten. Verder voldoende bedjes bij de zwembaden. Personeel zeer behulpzaam.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 3-6-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Bedankt voor de mooie complimente en ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Fantastisch!!

Marije Marbus
28-5-2019

Mooi hotel, schone kamers , goede ligging. Heerlijk eten! Met veel variatie en keuze daarin. Leuke animatie Erg vriendelijk personeel! Wifi werkt prima. Wij zouden hier zeker nog een keer terug willen komen! In 1 woord geweldig , kan geen verbeterpunten bedenken...

İzzet Bekir, Genel Müdür, 29-5-2019

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Onze focus ligt op de service, met als doel uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken.

Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht. Met vriendelijke groeten, İzzet Bekir Algemene Directeur

Voor herhaling vatbaar!

Vande Walle - Van Parys
28-5-2019

Dit hotel is een echte aanrader! Zeer proper en verzorgd! Vriendelijk personeel! All- in is ook echt wel all-in. Bediening aan tafel van drank. Het eten is ook lekker. Keuze genoeg! Het is ook goed gelegen! Dicht tegen het centrum van Side! De markt op maandag en donderdag in Manavgat is ook een aanrader. Zo groot dat je nooit alles kan gezien hebben. Mei was ideaal om naar Turkije te gaan. Tussen 25° en 30° en een fris briesje! We gaan er zeker nog eens terug!!!

İzzet Bekir, Genel Müdür, 29-5-2019

Geachte Vande Walle,

Fam Baltus
27-5-2019

Wat een ontzettend gastvrij,schoon en heerlijk relaxed hotel. Super vriendelijk personeel. Vooral onze ober bij de lunch en het diner Mustafa Özgul Altijd vrolijk,vriendelijk en zeer gastvrij. En dat was nog maar 1 van de toppers. Wij gaan zeker nog een keer terug.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 28-5-2019

Met vriendelijke groet, İzzet Bekir General Manager

Heerlijk voor wat betreft de omgeving en service.

Famina Abdul
27-5-2019

Ligging, omgeving en service waren TOP. Kamers minder luxe, klassiek en eten wat minder.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
İzzet Bekir, Genel Müdür, 28-5-2019

Beste gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Barut Hemera en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen. Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgende reis naar Side

Met vriendelijke groet İzzet Bekir General Manager

Geweldig hotel

Sommer
24-5-2019

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Barut Hemera geweest. Wat een mooi hotel en wat een geweldige service. Je wordt hier echt behandeld als een gast. Niets is teveel voor het personeel. Alles wordt gedaan om het helemaal naar je zin te maken. Kamers keurig, lekker groot strand, top restaurants leuke animatie. Kortom wij gaan zeker weer terug. Berka bedankt voor de leuke animatie, Suna voor de bediening en verder alle medewerkers die ons zo in de watten hebben gelegd. Voor ons volgende keer weer Barut Hemera.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
İzzet Bekir, Genel Müdür, 25-5-2019

Met vriendelijke groet, İzzet Bekir General Manager

Prima, netjes en vriendelijk hotel

Debbie
24-5-2019

Zo vriendelijk personeel ben ik in turkeye nog niet tegen gekomen. Kamers super schoon. Eten prima bij het buffet. De a la carte restaurant internationaal vonden we zwaar tegenvallen. Verder niet meer gereserveerd in de andere restaurants die bij het all in erbij zitten. Bedjes genoeg ondanks het handdoekje leggen. Animatie voor ieder wat wils. Echter na 11 uur weinig te beleven. De nachtclub was hele week gesloten. Voor elf uur show en aansluitend dj op buiten terras. De shows zijn leuk echter moet je er wel van houden het is elke avond hetzelde namelijk dansgroepen. Al met al ontbreekt het aan niets. Prima vakantie gehad. Tipje.. neem bij luchthaven een taxi. Scheelt je hoop wachten. Binnen 3 kwartier zit je in het hotel voor 45 euro. En je hoeft de andere hotels ook niet af met een bus. De boulevard aan het hotel is onwijs leuk. 5 km wandelen langs de zee en genoeg te zien. Alles is op loopafstand.

İzzet Bekir, Genel Müdür, 27-5-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht.

Met vriendelijke groeten, İzzet Bekir Algemene Directeur

Heerlijk

wim verkuil
19-5-2019

Prachtig park, leuk personeel en goed eten

İzzet Bekir, Genel Müdür, 20-5-2019

Geachte Gast,

Met vriendelijke groeten, İzzet Bekir Algemene Directeur

Echt Super

Ellen
15-5-2019

Wij zijn net een dag terug van een geweldige vakantie in Barut Hemera. We hebben ontzettend genoten. Heel mooi goed onderhouden en heel netjes hotel. Overal vriendelijk personeel We vonden de kamers een beetje gedateerd. Maar de rest was erg mooi en modern. Wij komen zeker een keer terug. Leuke Nederlandse mensen gesproken. Kortom een fijne vakantie gehad ondanks dat mijn man erg pijn had in zijn been. Dus daarom niet veel kon lopen maar we zaten savonds heel gezellig aan de bar. Wat hebben we genoten van de mannen achter de poolbar. Altijd blij en harde werkers.En het eten is echt super.Elke dag wel iets anders. 12 dagen geweest maar elke dag iets anders gegeten. Barut Hemera is echt top

İzzet Bekir, Genel Müdür, 18-5-2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barut Hemera in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barut Hemera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.