Hotel Barut Acanthus & Cennet

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°12°
Hotel Barut Acanthus & Cennet
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barut Acanthus & Cennet voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Barut Acanthus & Cennet in het Nederlands

Het is een geweldig hotel.(Top)

wilri, 21-2-2018

Het hotel is in alle opzichten TOP.

Alles in dit hotel deed aan onze verwachtingen en het eten was ver boven onze verwachting (super).Was al voor 24e keer in Turkije in de betere hotels maar dit was echt wel een van de betere hotels.Kom hier zeker nog terug.

Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 22-2-2018

Dear Wilri,

I appreciate the time you have taken to review our hotel on Zoover. I was glad to read that our hotel has become the preferred place for you to stay in Antalya. I would be more than happy to welcome you again to our resort for another memorable experience.

Best regards,

Uitmuntend hotel

Gustaaf J. DE LANDTSHEER, 12-2-2018

5 Smiley Hotel naar de top

Voor de 3de maal hier te gast. De ambitieuze leiding is op weg om op het gebied van gastronomie, service en uitrusting tot de top te behoren in deze regio van deTurkse Riviera. Relaxte, voorname sfeer, ietwat ouder cliënteel, minder geschikt voor kinderen. Krakende netheid. Sublieme A la Carte restaurants, zonder supplement. Voortreffelijke huiswijn en welvoorziene bars.

Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.

Met de dolmus voor 3,50 TL naar Manavgat, stad bekend om haar elegante boetieks,

koopcentrum en grote markten.

Barut Acanthus & Cennet is een hotel om weer te keren. Wie glitter en glamour zoekt kan zich beter onthouden.

Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 13-2-2018

Dear Gustaaf,

Thank you very much for your detailed and amazing feedback about your visit to the Barut Acanthus & Cennet. I am delighted to read that you were satisfied with your lovely stay once again and were able to enjoy all our hotel has to offer! I am pleased to receive such inspiring words from regular guest like you which has further encouraged our entire team to provide enhanced services to all our esteemed guests. I truly appreciate your comments and your loyalty to our hotel and look forward to welcoming you again soon.

super goed hotel!!

chris, 24-12-2017

Zeer mooi,proper hotel.Ruime moderne,goed onderhouden kamers.Dranken zijn prima en de bediening is in het hele hotel super!

Eén opmerking echter:wij verbleven hier ook in maart voor 4 weken en toen was het eten beter,er was meer keuze,vooral het vlees was minder,buiten wat uitzonderingen steeds kip of kalkoen en lever.Soms ook steak maar die was niet van goede kwaliteit.Ook bij de vis viel het op dat er minder geld aan gespendeerd werd,in maart was er geregeld gerookte zalm,grote garnalen enz.,wat nu niet het geval was!Spijtig!We hebben dezelfde opmerkingen regelmatig gehoord van andere mensen die er voorheen geweest waren!!

Halil ÖZCAN, General Manager, Crm, 25-12-2017

Dear Chris,

Thank you for taking the time to write this review about your holiday at Barut Acanthus & Cennet. I am glad to read that you found your stay with us comfortable and enjoyable. I appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future for another memorable holiday.

Tophotel

Ottevaere, 2-11-2017

Voor kinderen weinig te beleven. Direct gelegen aan wandelpromade naar Side. Zeer proper, heel mooie kamers. Alles van drank te verkrijgen: mojito, cava, baileys, irish coffee zonder bijbetalen. Grote hammam. Binnenzwembad niet veel speciaals met redelijk koud water. Eten TOP! Zeer veel koks die hun eigen gerechten apart stonden te bereiden en een schilderij maakten van hun bord. Voor iemd met claustrofobie, liften waren toe niet in glas. Enig minpunt: veel mensen gingen naakt in sauna en hammam. Een van onze hotels die in onze top 3 staan in Turkije.

Dear Ottevaere,

Thank you for taking your precious time to post a review about our hotel. I will be happy to welcome you again in the near future.

Top top top

Laura, 10-7-2017

Prachtig hotel met zalig zwembad! Super proper, alles is piekfijn. Het eten is super en de bediening nog beter!!!! De á la carte restaurants zijn zeker aan te raden, vooral Safran, waar je de beste moelleuxs kunt eten en ook nog eens top service van Kamil, the best!!!! Het was een zalige reis!!!

Dear Laura,

I am thrilled to read that you fully enjoyed your vacation at Barut Acanthus & Cennet. I hope you will visit us again in the not so distant future.

't beste

freddy, 5-6-2017

Alles was goed. Geen enkele opmerking.

Wel reserveren in kamer met frontal of lateral zeezicht.

Bufetten zeer verzorgt en lekker.

Comfortabele kamers met zeer geode bedden.

Dear Freddy,

I am delighted to hear that you thoroughly enjoyed your holiday with us. I look forward to seeing you again in the near future!

Fantastische vakantie!

Roger, Ine en dochter, 8-5-2017

Net terug van twee heerlijke weken vakantie Barut Acanthus & Cennet.

Een heerlijk resort! De kamers zijn ruim, volledig en modern ingericht. Ook binnen het hotel is alles heel erg mooi en modern ingericht. Alles is op elkaar afgestemd.

Onze kamer was voorzien van een tweepersoons boxspring, airco, tv, minibar, koffie en theefaciliteiten, toilettafel, kluisje, grote kledingkast met volop hang en leg gedeeltes. Verder een grote chaise lounge en verduisteringsgordijnen. Voor de schuifdeuren naar het ruime balkon zitten hordeuren zodat je de ramen de hele dag/nacht kunt open laten zonder dat er ongedierte naar binnenkomt.

De badkamer heeft een inloop douche met hand en stortdouche. Een ruime wastafel met föhn en make-up spiegel. Er is een apart toilet.

De wifi functioneert goed in de kamer, maar ook bij het zwembad en zelfs op het strand.

Het eten is zowel in het hoofdrestaurant als in de a la carte restaurants (3) van hoog niveau.

Het visrestaurant was, toen wij er waren, nog niet open dus daar kunnen wij niet over oordelen. Je kunt er alleen maar buiten eten en daar was het 's avonds nog te koud voor.

Lavanta, het Italiaanse restaurant, was wat ons betreft een uitblinker qua eten en de top bediening! Ook het eten bij Safran en de bediening was goed.

Het eten in de a la carte restaurants is divers en niet hetzelfde als datgene wat je in het hoofdrestaurant krijgt aangeboden! Dus zeker het proberen waard.

Ontbijten kun je in het hoofdrestaurant en heeft voor ieder wat wils! Omelet naar keuze, pannekoekjes, verse gerookte zalm, paté, yoghurt en vers fruit om maar enkele dingen op te noemen.

's Middags kan je zowel binnen in het hoofdrestaurant (buffet) of buiten bij de beachclub ( a la carte) eten.

Het personeel is super vriendelijk. Dit geldt voor de beveiliging, poetsvrouwen, tuinmannen, koks enz. tot en met de hoogste baas. Ook de obers in de restaurants, de beachbar, de beachclub, de loungehoek en de lobbybar zijn uiterst vriendelijk en lopen altijd rond met een lach op hun gezicht.

Het zwembad is groot en mooi. Gelukkig werden er heel weinig bedjes gereserveerd in de periode dat wij er waren. Het strand is ruim en groots van opzet. Wel jammer dat we bijna niet hebben kunnen beachvolleyballen, aangezien het veld scheef afliep met het gevolg dat het af en toe onder water stond door de golfslag en daardoor niet altijd gebruikt kon worden.

Barut Acanthus & Cennet is een rustig complex, daardoor iets minder geschikt voor kinderen.

Er is 's avonds live muziek in de lobby. Ook zijn er diverse shows. Tevens is er animatie, die gelukkig niet opdringerig of luidruchtig aanwezig is.

In de tijd dat wij er verbleven waren er voornamelijk Duitsers, Belgen, wat Engelsen en enkele mensen uit Rusland. Nederlanders waren op een hand te tellen.

Al met al een super hotel met zeer vriendelijke mensen.

Wij komen er zeker terug!

Dear Roger,

Thank you very much for your amazingly detailed review. It will be our pleasure to welcome you again in the future.

In èèn woord: Top

Connie Bakker, 5-5-2017

Niet anders dan lof. Mooiste resort dat wij tot nu toe hebben meegemaakt. Alles top. Kamer met boxspringbedden, inloopdouche met stortdouche, kamer geluidsdicht, minibar, koffie en theefaciliteiten, kluisje, heel veel bergruimte.

Het eten was op zo'n hoog niveau, nog niet eerder meegemaakt.

Verse jus d'orange s morgens en tevens kan je een glas champagne krijgen. s middags eten a la carte aan het zwembad of uitgebreid lunchen in het hoofdrestaurant. s avonds geweldig om te zien (en te proeven) hoe alle schalen etc zijn opgemaakt met verfijnde ingrediënten. Het restaurant biedt tevens live cooking. De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort. We vonden het een voorrecht dat wij daar mochten verblijven. Ook de ligbedden aan het zwembad en strand zijn nieuw en liggen heerlijk.

Speciale dank aan de (service)manager die de zaken goed op orde heeft en controleert, Hassan. Mocht er iets niet in orde zijn, dan wordt het onmiddellijk geregeld.

Ook speciale dank aan de lieve en zorgzame obers Abdullah, Nurettin en Adnan.

Ook de animatie met Dida hebben wij zeer gewaardeerd.

Dear Connie,

I am excited to read how much you enjoyed your vacation at Barut Acanthus & Cennet! Thank you for your time. Please know that you're most welcome anytime!

Top of the bill

J. Joris, 11-2-2017

Al heel wat in Turkije getoerd, maar dit is een echte aanrader. Personeel, kamers, keuken, faciliteiten, staat van onderhoud: een 10 waard.

Wij hebben echt genoten en komen geheid terug.

Dear J.Joris,

Thank you for sharing your holiday impressions with us. I will be more than happy to welcome you again soon.

fantastische vakantie

Mieke, 16-1-2017

Fantastische week doorgebracht. Prachtig hotel met heel lekker eten.

prima sauna, stoombad, turks bad en fitness. Geen opdringerig gedoe aan de wellness . Niet geschikt met kinderen.

Dear Mieke,

Thank you for taking the time to post a review of our hotel. I hope that you will stay with us again in the future.

Kind regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barut Acanthus & Cennet in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barut Acanthus & Cennet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barut Acanthus & Cennet scoort een 9.65 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: