Hotel Aydinbey Kings Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°22°
Hotel Aydinbey Kings Palace
9,9

Wat vakantiegangers zeggen

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Contact

104 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace in het Nederlands

Super top

Boudewijn
17-3-2016

Wij waren er voor de 9 keer in dit hotel de laatste keer op 21 februari tot 6 maart wij gaan weer terug op 3 mei voor 2 weken want wij zijn al 40 keer in Turkije op vakantie geweest maar een hotel dat overal goed scoort hebben wij nog niet mee gemaakt van af de receptie en de service in de restaurants en bars altijd even attent of dat een kelner is of een leidinggevende allemaal top de nieuwe gaste betreuer Yasin en de kelner Mehmet en Ehrman wil ik exstra bedanken zij waren alle 3 top

Gereisd Met partner in februari 2016

Mooie plek in het voor seizoen

Van Heusden
23-2-2016

Mooi hotel maar 9,7 is niet terecht, bijv Royal dragon is veel beter. Verder prima vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Geweldig hotel!

Carola
14-2-2016

Heerlijke vakantie gehad met familie, vanwege het 50 jarig huwelijk van ouders! Ontzettend vriendelijk personeel in een gemoedelijk hotel.

Gereisd Anders in februari 2016

Super top hotel

mel
6-12-2015

Heel leuk voor kleine kindjes, eten erg goed, personeel goed. Kamers iets minder

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

redelijk

fam .janssen
21-9-2015

niet zo goed als Zoover zegt. 9.7 daarom zijn we wil naar dit hotel gegaan maar het is net een 9.0 niet meer en misschien wel minder .De delpfine hotels zijn veel beter ben al een keer of 6 bij de deplfine hotels geweest eten veel beter en meer variatie hoef ook niet te vechten voor een strand bed aan het zwembad veel schoner langs het zwembad .Ook een plus punt een mooi strand niet te steil en weinig kiezel. koffie niet te zuipen En kamer garantie zo als ze beloofde vergeet het maar rustig .nee ik ga voor de Delfpine keten de zelfde prijs maar beter ook deze 9.3 waardering klopt wel

Gereisd Met partner in september 2015

weer super

fam.broers
23-8-2015

wij zijn voor de 2e keer naar aydinbey kings palaces geweest en wederom superrrrrr kamer goed en schoon personeel super vriedelijk en behulpzaam eten perfect en gevarieerd animatieteam toppie in 1 woord super.mijn zoontje was op zijn gevallen in het binnen zwembad en de hulp en de meelevendheid van het hotel was super echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

9,7 overdreven

Irma
16-8-2015

Wij hebben ons in de keuze naar een resort o.a. door het hoge cijfer laten leiden. De voorzieningen op het resort zijn toereikend. De toiletten bij het zwembad en strand zijn niet schoon. Het aanbod in eten is uitgebreid en lekker. Meerderheid van de bezoekers zijn Duitsers. Vanwege de drukte was het zonder het reserveren van een bedje om 06.30uur onmogelijk om een plek bij het zwembad te bemachtigen. Zelf heb ik tot grote ergernis 1 keer ook de handdoeken gelegd om 07.30 uur omdat dan het loket van de handdoeken open gaat, 90% was al bezet . Personeel is goed mee te communiceren in het Duits, Engels is geen optie. Alleen bij de receptie kun je je goed verstaanbaar maken in het Engels. Shows worden voor een groot gedeelte door het eigen animatieteam verzorgd. Samenvattend, het is een prima resort met alle faciliteiten en een geweldig zandstrand echter een 9.7 is overdreven. Wij hebben in Turkije de Delphin Botanik Platinum en de Deluxe bezocht en deze overtreffen in alles dit resort.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi All Inn Resort.

Henk Bond
2-8-2015

Heel mooi Resort waar de obers echt hard voor je rennen,Het voelt echt dat je een V.I.P bent want zo hard werken ze voor de gasten.De keuken is de beste wat ik in alle jaren heb meegemaakt..Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Sandra
29-7-2015

Super goed hotel! Het hotel is mooi, schoon, niet massaal. Het zwembad is perfect. Overzichtelijk met meerdere zwembaden (lekker warm, 28 graden). Altijd voldoende ligstoelen. Goed buffetrestaurant met zeer vriendelijke/persoonlijke bediening. Bij het strand een goed a la carte restaurant. Daarnaast verschillende a la carte restaurants waar je voor kunt reserveren met hele persoonlijke bediening/sfeer. Mooie schone kamers. Voldoende animatie. Enige nadeel vonden wij dat het niet nederlands was. Animatie was turks/engels en duits. En soms tegen betaling, In het hotel veel duitsers, daarnaast klein deel turks rusisch en nederlands.Mooi privéstrand en vollop winkeltjes op korte loopafstand.

Super!

Adriana deckers
27-7-2015

We hebben een super vakantie gehad! Mooi hotel,goed eten en super vriendelijk personeel! Voor de kinderen een kids club aanwezig,mensen van animatie zijn ook erg vriendelijk en totaal niet opdringerig! Overdekt winkel centrum op paar 100 meter en een privestrand!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Kings Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Kings Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.