Hotel Aydinbey Kings Palacestersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

Contact

643 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace

• 10Jack12-11-2019

Fantastisch !!

Super mooi hotel, niet te groot en hotel ligt aan achterzijde gelijk aan het strand. Op het strand een mooie strandbar aanwezig waar men tussen 12:00 en 16:00 uur kan eten. Aanrader is het eten van een Tantuni en Pide in de achtertuin van het hotel. Hotel is zeer schoon en eten is van zeer goede kwaliteit. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Aylin YILDIRIMOĞLU, GÄSTEBETREUUNG, 19-11-2019

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

• 10Gerda07-11-2019

Gewoon super op alles

Vert nice hotel alles was er op en top. Wij heben absoluut geen commentaar. Etten is super. Perfecte service en gezellig en modern.

• 9Nick06-11-2019

Geweldig

In Aydinbey Kings Palace zijn we al vaker geweest en dat zal in de toekomst zeker zo blijven. Mooie promenade direct aan de zee met een mooie strandbar. Uitstekende service bij aankomst.

• 10Bianca06-11-2019

Geweldige vakantie

Geweldig hotel met super personeel van receptie tot en met animatie. Al meerdere hotels gehad in Turkije en dit behoort toch wel tot de top 5 voor ons.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Monique03-11-2019

Goed hotel maar wel wat aandachtspuntjes

Wij zijn hier in oktober geweest. Behalve veel positieve ervaringen zoals een schoon hotel, de klantvriendelijkheid en het eten, hebben we toch een aantal puntjes waar je rekening mee miet houden. 99% van de bezoekers was Duits (ook in de herfstvakantie) zwembad alleen toegankelijk via “gladde” stalen trapjes er is wel een stoeltjeslift voor gehandicapten. Kamers erg gedateerd en regelmatig wachten op een zitplaats in het restaurant. Het hotel is erg compact dus ligplaatsen langs zwembad dicht op elkaar en handdoeken leggen anders heb he geen plek met parasol. We hebben best een leuke vakantie gehad maar komen hier niet meer terug

Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 19-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Peter aus Holland03-11-2019

Ook na 3e keer super hotel

Voor service en eten en vriendelijkheid zit je hier goed

Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 19-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Isha sillen31-10-2019

Fantastisch komen zeker terug

Leuk hotel, vriendelijke bediening, veel faceliteiten. Goede verwelkoming door het personeel

• 9Christiaan22-10-2019

Zeker terugkomen

Super hotel met alle faciliteiten die je kunt bedenken. Zwembaden, restaurants, spa en welness. Kortom alles wat je kunt wensen op een vakantie. Eten is super ! Vriendelijk personeel en goede animatie.

• 9Ünal20-10-2019

Geweldige vakantie!

Tophotel met betrokken personeel die het de gasten op alle mogelijke wijze naar de zin wil maken. We hebben genoten van het eten. Elke dag was het eten op basis van een landthema. Het buffet was enorm gevarieerd en smakelijk. Het was mij duidelijk dat er alleen verse ingrediënten werden gebruikt. Daarnaast was er de hele dag mogelijkheden voor entertainment. Ook was het mogelijk om aan allerlei sportieve activiteiten mee te doen. Het mooie was dat dit allemaal op vrijwillige basis is en het comfort van de gast voorop staat. Dank voor deze fantastische vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Brigitte19-10-2019

Mooi hotel en super goed eten . Receptie zeer vriendelijk. Spa was ook super. Vakkundige mensen. Obers ook heel vriendelijk. Leuke animatie manager Gökhan en teddybeer Uğur.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

7 tips over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Georges Foubert, 27-05-2013

Italiaans restaurant en visrestaurant was schitterend, met ober Cabir die zorgde voor het deskundig fileren van de vis.

• Paula Broothaert, 21-04-2013

De locatie,is zeer goed als je langs de zwemdok buiten gaat kom je op een mooie wandelweg.

• Karin, 14-06-2015

Buiten het hotel veel leuke winkeltjes.

18 vragen over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Marjo Thielen, 31-05-2019

Strandlakens en badhanddoeken

Wij komen a.s. woensdag 5 juni voor de eerste keer in dit hotel, mijn vraag is mogen wij ook dagelijks gebruik maken van schone (Grote) strandlakens en handdoeken? Dan hoef ik die zelf niet mee te nemen.

Jelle, 11-08-2019

Ja er zijn elke dag nieuwe badlakens te halen.

Jelle Kuiper, 12-07-2019

Hallo,

Aangezien jullie nu al geweest zijn weet je vast ook het antwoord op jou eerder gestelde vraag..?

En ik ben ook erg benieuwd of er badlakens zijn?

Alvast bedankt.

• Linda, 24-04-2018

WiFi

Ik vraag me af hoe de WiFi is op de kamers en bij het zwembad. Dit ivm de babyfoon die op WiFi werkt, anders moeten we een ‘ouderwetse’ babyfoon meenemen.

• Linda , 24-04-2018

WiFi

Is er WiFi beschikbaar op de kamers en bij hef zwembad? Dit ivm de babyfoon die we mee willen nemen. Als het niet goed (genoeg) werkt moeten we een ‘ouderwetse’ meenemen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats