Hotel Aydinbey Kings Palace

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Contact

623 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace

• 10Kara-Camkiran03-10-2019

Perfect!

(vertaald van Engels naar Nederlands) Verbleef hier voor de tweede keer. Eerste keer met kinderen. Kinderanimatie is perfect. Veel activiteiten en vriendelijke animators. Onze kinderen waren zo jong om alles te joyne, maar voor kinderen ouder dan 5-6 jaar is het geweldig. Had een kamer met uitzicht op het zwembad einde strand / zien. Goede variëteit in eten. Absoluut niet de laatste keer dat we zullen bezoeken.

• 9Giebels24-08-2019

Heerlijk tot rust gekomen

Top hotel, We zijn er 2 weken geweest en heerlijk tot rust gekomen. Heerlijk eten, goeie drankjes. Personeel is echt geweldig! Veel gelachen met Togi van het animatie team. Hij doet zijn werk zonder aandringen heel erg goed.

Ala carte restaurants 5 stuks mag je zo vaak als je wil geheel kosteloos gebruik van maken.

Wij komen zeker terug.

• 9Slabbers08-08-2019

Ultieme vakantiegevoel

Voor de 2e maal in dit hotel, laatste keer in 2010. De laatste 10 jaar bijna 25 keer in Turkije geweest, o. a stone group en limak ketens. De keuze voor dit hotel was eigenlijk het kleinschalige en onze ervaringen hier. Prijs/kwaliteit is geweldig, wij wisten dat dit een Duits georiënteerd hotel is en dat was voor ons geen probleem. Eten en service zijn uitmuntend, geen groot aquapark met kermis maar een hele vakantie rust en op je wenken bediend worden. A la carte restaurants zo vaak je wil gratis, verse jus de oranje, geweldige cocktails!! Er wordt alles aan gedaan om je een fijne vakantie zonder stress te bezorgen. Voor mensen/gezinnen die van kwaliteit en kleinschaligheid houden is dit een TOP hotel, wil je grote aquaparken en rolschaatsen obers die je drankjes brengen dan zit je hier niet goed. Een 9.9 totaal vindt ik toch wel overwaardeerd want dan liggen de verwachtingen wel erg hoog. Eten en service zijn wel echt een 10+

Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 19-08-2019

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

• 9SCM van Vuuren - Meijer08-05-2019

Genieten!!

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Personeel spreekt grotendeels Duits, maar ook wel wat Engels. Hele hotel is erg schoon! De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Wij hadden een family-room op de begane grond vlak naast de ingang, dit zorgde wel voor geluidsoverlast van de bussen die dag en nacht toeristen komen brengen. Gratis kluis, minibar, badlakens en WIFI.
    Zwembaden zijn mooi en schoon, maar wel onverwarmd. Binnenbad wel verwarmd. Strand wordt ook netjes schoon gehouden.
    De miniclub en de minidisco zijn geweldig!! Onze meiden waren helemaal weg van Eda en Gusel. Veel leuke activiteiten voor de kinderen. Voor de dolmus 10 min lopen, kost 1-3 euro pp afhankelijk van bestemming. Aanraders: diverse watervallen in de omgeving, Aspendos, markt in Manavgat, oude stadsdeel van Antalya. Allemaal prima te doen met openbaar vervoer of auto huren. Excursies via hotel erg duur, dit is echt niet nodig.

Aydinbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 11-05-2019

• 2018
    8ViRazz08-08-2018

Aydinbey is een goed hotel voor een 8.

Aydinbey is een goed hotel voor een 8 maar zeker geen 9,8. Als ik het vergelijk met Royalton riviera in Cancun( Mexico). Zou ik eerder dat hotel een 9,8 geven. Wij zijn een gezin met 3 kinderen ( 7,10 en 15jaar). Wij verblijven hier 2 weken. Het is een hotel waar alle personeel alleen Duits spreekt. Dus handig als je Duits kan! De personeel is verder heel aardig en vriendelijk. De animatie team zijn ook aardig en doen hun best. Bedjes zijn goed naast het zwembad en bij het strand. De kamers zijn verder schoon en worden goed schoongemaakt iedere dag. Buiten deze hotel is niet veel te doen. Behalve namaak kleding winkels. Wat ik minder vind is de koffie hier. :( erg slecht. En de ijs bij de zwembad is ook zeer slecht. Open buffet is goed te doen. Op zich genoeg variatie en soms doen ze thema avond. Er zijn 6 a la carte restaurants. Ik vond de BBQ de beste. Je moet wel oud kleding aantrekken wegens de rook.

Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 02-11-2018

• 9Linda15-05-2018

Voor herhaling vatbaar

Leuke vakantie gehad, ondanks de griep die we alle 3 hebben gehad. Eten was super, kamers schoon en netjes. Achter de boulevard ligt het fijne zandstrand met genoeg bedjes. Ook kun je daar lekker eten tussen de middag. Verder is er bij het zwembad een overdekte speeltuin waar mijn zoontje (bijna 2) heerlijk op de schommel en de wipwap heeft kunnen spelen. Het is erg overzichtelijk, dus ook wij hebben lekker kunnen genieten.

Aylin YILDIRIMOĞLU, GÄSTEBETREUUNG, 02-11-2018

• 2017
    9i. cents03-05-2017

heerlijke vakantie

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, jammer de verschillende a la cart restaurants nog niet open waren. Ook de spa was er goed. Voor de kinderen een fijne en overzichtelijke plek. De mini club was leuk.

Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 02-11-2018

• Oude reviews

10R.12-05-2016

Geweldig hotel

Top hotel. Super eten, mooie kamers, badkamer aan de eenvoudige kant, kindvriendelijk, erg schoon, aardig personeel. Aanrader!

• 9mel06-12-2015

Super top hotel

Heel leuk voor kleine kindjes, eten erg goed, personeel goed. Kamers iets minder

• 10fam.broers23-08-2015

weer super

wij zijn voor de 2e keer naar aydinbey kings palaces geweest en wederom superrrrrr kamer goed en schoon personeel super vriedelijk en behulpzaam eten perfect en gevarieerd animatieteam toppie in 1 woord super.mijn zoontje was op zijn gevallen in het binnen zwembad en de hulp en de meelevendheid van het hotel was super echt een aanrader.

7 tips over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Georges Foubert, 27-05-2013

Italiaans restaurant en visrestaurant was schitterend, met ober Cabir die zorgde voor het deskundig fileren van de vis.

• Paula Broothaert, 21-04-2013

De locatie,is zeer goed als je langs de zwemdok buiten gaat kom je op een mooie wandelweg.

• Karin, 14-06-2015

Buiten het hotel veel leuke winkeltjes.

18 vragen over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Marjo Thielen, 31-05-2019

Strandlakens en badhanddoeken

Wij komen a.s. woensdag 5 juni voor de eerste keer in dit hotel, mijn vraag is mogen wij ook dagelijks gebruik maken van schone (Grote) strandlakens en handdoeken? Dan hoef ik die zelf niet mee te nemen.

Jelle, 11-08-2019

Ja er zijn elke dag nieuwe badlakens te halen.

Jelle Kuiper, 12-07-2019

Hallo,

Aangezien jullie nu al geweest zijn weet je vast ook het antwoord op jou eerder gestelde vraag..?

En ik ben ook erg benieuwd of er badlakens zijn?

Alvast bedankt.

• Linda, 24-04-2018

WiFi

Ik vraag me af hoe de WiFi is op de kamers en bij het zwembad. Dit ivm de babyfoon die op WiFi werkt, anders moeten we een ‘ouderwetse’ babyfoon meenemen.

• Linda , 24-04-2018

WiFi

Is er WiFi beschikbaar op de kamers en bij hef zwembad? Dit ivm de babyfoon die we mee willen nemen. Als het niet goed (genoeg) werkt moeten we een ‘ouderwetse’ meenemen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats