Hotel Aydinbey Kings Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°22°
Hotel Aydinbey Kings Palace
9,9

Wat vakantiegangers zeggen

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Contact

11 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace in het Nederlands

Fantastisch hotel

Geurtsen
25-8-2017

Erg mooi schoon hotel eten geweldig en warm aan t strand ook lekker eten goede service personeel zeer vriendelijk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Aylin YILDIRIMOĞLU, GÄSTEBETREUUNG, 2-11-2018

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

Mooie plek in het voor seizoen

Van Heusden
23-2-2016

Mooi hotel maar 9,7 is niet terecht, bijv Royal dragon is veel beter. Verder prima vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Fantastisch!

Sandra
29-7-2015

Super goed hotel! Het hotel is mooi, schoon, niet massaal. Het zwembad is perfect. Overzichtelijk met meerdere zwembaden (lekker warm, 28 graden). Altijd voldoende ligstoelen. Goed buffetrestaurant met zeer vriendelijke/persoonlijke bediening. Bij het strand een goed a la carte restaurant. Daarnaast verschillende a la carte restaurants waar je voor kunt reserveren met hele persoonlijke bediening/sfeer. Mooie schone kamers. Voldoende animatie. Enige nadeel vonden wij dat het niet nederlands was. Animatie was turks/engels en duits. En soms tegen betaling, In het hotel veel duitsers, daarnaast klein deel turks rusisch en nederlands.Mooi privéstrand en vollop winkeltjes op korte loopafstand.

Super!

Roel van den Berg
29-5-2015

We zijn meerdere malen in de mei of herfstvakantie naar Turkije geweest en altijd goed voor elkaar. Maar Aydinbay Kings Palace overtrof al de andere hotels. Perfecte, uiters vriendelijke bediening, geen gedram in het restaurant of bij het zwembad, prima kamers en fantastisch eten! Samen met onze 3 jongens van 12, 14 en 17 een familie kamer. Halletje gezamenlijk (waar de slippers etc mooi konden staan) en vervolgens 2 ruime kamers. Op loopafstand een (overdekt) winkelcentrum, niet al te groot. Mooi strand met ook in de strandbar goed eten en drinken. Dolmus halte is een minuut of 5 lopen. Taxi een minuutje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Ron
11-1-2014

Uitermate vriendelijk personeel. Alles wordt perfect schoon gehouden. Prima eten met veel keuzemogelijkheden. Een mooie locatie voor jong en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel

Ellen
18-5-2010

Wij zijn net terug van 12 dagen Aydinbey en hebben hier een erg leuke vakantie gehad. In eerste instantie kregen we een familiekamer boven de discotheek. Na aangegeven te hebben dat we dit niet fijn vonden, kregen we direct een andere kamer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke zwembaden, alleen jammer dat de glijbanen maar twee keer per dag een uur open zijn. Maar dit is dan ook het enigste minpuntje. Het eten was geweldig; keus te over. Al met al echt een erg leuk hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Gewoon goed !

CIM en T
12-5-2010

Prima vakantie gehad. Value for money! Eten, accommodatie, service en personeel was top. Als je hier ontevreden bent ben moet je de oorzaak toch echt bij jezelf zoeken. Begi Mei nog veel oudere Duitsers en wat Russen. Niet echt een dolle boel dus maar ook zeke3r niet storend.

Zoals al door meerdere mensen gezegd, bijna iedereen van het personeel deed zijn best het jou naar de zin te maken zonder opdringerig te zijn. Heb de indruk dat de mensen achter de receptie hun talen niet zo goed spreken en hierdoor een beetje stug overkomen.

Voor ons een plek om te onthouden als we (ooit) weer naar Side gaan maar zeker ook om aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel komen zeker terug

Fam Lubbers Almelo
10-5-2010

Wij hebben in het verleden al meerdere hotels bezocht in Turkije, maar deze hoort beslist tot de beste. Prachtig hotel, heel schoon, mooie kamers, vriendelijke mensen. Het eten was prima. Onze kids hoor je hierover normaal nog wel eens "zeuren", maar deze vakantie heb ik geen onvertogen woord gehoord. Er was een leuk animatieteam, die op een goede en vriendelijke manier om ging met de gasten. Zij deden erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Dat dat niet zo uitbundig kan zijn in deze tijd snap ik wel, daar er op dit moment nog veel oudere gasten bivakkeerden, ik denk dat het zeker in het hoogsiezoen nog leuker zal zijn, als de afgelopen week een voorbode was. Het eigen strand dichtbij is ook een pre. Dit Hotel is beslist een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

Voor herhaling vatbaar.

daniëlle
9-5-2010

Ben geweest met mijn dochter. Mooi hotel en alles goed schoon. Voor een strandvakantie is de ligging erg goed, direct aan een fijn zandstrand. Mooi en schoon zwembad. Eten is goed en voldoende keuzemogelijkheden. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ons goed geamuseerd. M.n. animatieteam is erg gezellig. Wij komen hier nog wel eens terug. Groeten aan Kemal, Mario, Elvis en Guti!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

prima hotel

J te Braak
3-11-2009

we hebben het goed naar de zin gehad waren met 7 personen het personeel was zeer vriendelijk en het eten was prima komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Kings Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Kings Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.