Hotel Aydinbey Kings Palace

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Contact

623 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace

• 9Toon Lowis15-10-2019

Is voor herhaling vatbaar

Ik heb 2 leuke weken in Turkeij Side verbracht. Het is een hele mooi streek met mooi strand vlak achter ons hotel.De ligging van het hotel is prachtig aan zee. In het hotel hadden we een mooie kamer met goed werkende airco. Lekker ontbijt en eten overdag. Gewoon geweldig voor iedereen wat wils. Verder was er een leuk animatie team dat de gasten goed bezig hield.

• 10willem04-10-2019

geweldig

je kunt met een gerust gevoel naar dit hotel gaan we hebben er een leuke tijd verbracht zeer vriendelijk personeel en lekker eten keurig verzorgde kamers er was van alles te doen in het hotel dank zij het animatieteam s.avonds leuke show,s of live muziek en noch veel meer wij komen in november terug

• 9Friedy30-09-2019

Wij hebben genoten

Goed hotel eten heel goed het is schoon fijn en een douche,zwembad ,vriendelijke bediening Alleen bij de receptie was het erg gejaagd bij aan komst en onvriendelijk . TIP BOEK EEN KAMER MET ZIJZICHT Wij zij n er voor de 6 keer geweest gaan zeker weer terug

• 9Friedy30-09-2019

Het is echt vakantie

Geweldig hotel , schoon, eten heel goed entertainer geweldig VVriendelijk bediening alleen bij de receptie waren ze nog al kortaf niet vriendelijk TIP BOEK EEN KAMER MET ZIJZICHT Wij kwamen hier hoorde 5 de keer gaan zeker weer terug

• 10Deveny26-09-2019

Fantastische vakantie

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad! De kamer was erg netjes en het ontbijt erg lekker. Ook aan het avondeten ontbrak niks. Het animatie team is ontzettend leuk in omgang en zorgen voor leuk vermaak!

• 10Michelle24-09-2019

SUPER!!

Wij hebben het hier super naar onze zin gehad. Mooi hotel en erg vriendelijk personeel. Het eten was lekker en het animatieteam had een leuk programma. Alles helemaal top!

• 10Marie-Claire18-09-2019

Super

Goeie ligging super hotel en personeel

• 8Dennis Vermeer11-09-2019

Prima hotel geen 9,9.

Wegens de 9,9 die dit hotel uit vele reviews krijgt zijn wij nieuwsgierig geworden naar dit hotel. Echter is de 9,9 naar mijn mening te hoog. Service en hygiëne zijn absoluut top! Het eten is goed en door de ruime keuze in alla carte restaurants ook variërend. Echter als je alleen naar het hoofdrestaurant gaat valt variatie iets tegen. Zwembad is prima. En hotel ligt aan een prachtig zandstrand. Echter wordt het stuk strand wel gedeeld met 3 andere hotels waardoor je nogal op elkaar ligt. Animatie team is vriendelijk maar niet spectaculair. Naar dit hotel komen uitsluitend Duitsers. Op de vakantie zijn wij geen Nederlanders tegen gekomen. Kamer is gedateerd maar wel gewoon prima. Al met al een goed hotel maar de 9,9 is te hoog.

• 10H.S.26-06-2019

Geweldig, alles klopt!

Zelden meegemaakt dat alles in een hotel zo top verzorgd is! Ongelooflijk schoon, heerlijk en gevarieerd eten, en het personeel is heel behulpzaam. De kamers zijn schoon, niet al te ruim maar volstaat. Voor een luxe vakantie zonder zorgen gaan we zeker weer naar Aydinbey King!

Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 19-08-2019

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

• 10Jack & Bianca28-05-2019

Zeker een aanrader !

Alles Toppie! Prima Hotel. vriedelıjk personeel. Alles ıs super schoon en zeer goed eten ın zowel Restaurant als ın de A la Carte restaurants.

Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 19-08-2019

7 tips over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Georges Foubert, 27-05-2013

Italiaans restaurant en visrestaurant was schitterend, met ober Cabir die zorgde voor het deskundig fileren van de vis.

• Paula Broothaert, 21-04-2013

De locatie,is zeer goed als je langs de zwemdok buiten gaat kom je op een mooie wandelweg.

• Karin, 14-06-2015

Buiten het hotel veel leuke winkeltjes.

18 vragen over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Marjo Thielen, 31-05-2019

Strandlakens en badhanddoeken

Wij komen a.s. woensdag 5 juni voor de eerste keer in dit hotel, mijn vraag is mogen wij ook dagelijks gebruik maken van schone (Grote) strandlakens en handdoeken? Dan hoef ik die zelf niet mee te nemen.

Jelle, 11-08-2019

Ja er zijn elke dag nieuwe badlakens te halen.

Jelle Kuiper, 12-07-2019

Hallo,

Aangezien jullie nu al geweest zijn weet je vast ook het antwoord op jou eerder gestelde vraag..?

En ik ben ook erg benieuwd of er badlakens zijn?

Alvast bedankt.

• Linda, 24-04-2018

WiFi

Ik vraag me af hoe de WiFi is op de kamers en bij het zwembad. Dit ivm de babyfoon die op WiFi werkt, anders moeten we een ‘ouderwetse’ babyfoon meenemen.

• Linda , 24-04-2018

WiFi

Is er WiFi beschikbaar op de kamers en bij hef zwembad? Dit ivm de babyfoon die we mee willen nemen. Als het niet goed (genoeg) werkt moeten we een ‘ouderwetse’ meenemen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats