18 vragen over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Marjo Thielen, 31-05-2019

Strandlakens en badhanddoeken

Wij komen a.s. woensdag 5 juni voor de eerste keer in dit hotel, mijn vraag is mogen wij ook dagelijks gebruik maken van schone (Grote) strandlakens en handdoeken? Dan hoef ik die zelf niet mee te nemen.

Jelle, 11-08-2019

Ja er zijn elke dag nieuwe badlakens te halen.

Jelle Kuiper, 12-07-2019

Hallo,

Aangezien jullie nu al geweest zijn weet je vast ook het antwoord op jou eerder gestelde vraag..?

En ik ben ook erg benieuwd of er badlakens zijn?

Alvast bedankt.

• Linda, 24-04-2018

WiFi

Ik vraag me af hoe de WiFi is op de kamers en bij het zwembad. Dit ivm de babyfoon die op WiFi werkt, anders moeten we een ‘ouderwetse’ babyfoon meenemen.

• Linda , 24-04-2018

WiFi

Is er WiFi beschikbaar op de kamers en bij hef zwembad? Dit ivm de babyfoon die we mee willen nemen. Als het niet goed (genoeg) werkt moeten we een ‘ouderwetse’ meenemen.

• Josje, 06-12-2017

all in 24 uur?

Hallo, wij hebben 2 vragen deze gaan over het verblijf tijdens het winterseizoen (februari).

vraag 1: is er 24 uurs all inclusief (drankjes) aangezien verschillende sites elkaar tegen spreken.

Vraag 2: Hoe vaak in de week mag je a la carte eten, en hoeveel a la carte restaurants zijn er (ook hier spreken de sites elkaar weer tegen)?

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck

• Ursulien, 26-07-2015

Transfer vliegveld-hotel

Hoe lang is de reis van het vliegveld naar het hotel?

mel, 06-12-2015

Ook wel 1,5 uur met veel gasten

Henk Bond, 02-08-2015

Ongeveer 1uur

• SandraenmarcoV, 26-04-2015

Temperatuur in december

Wij willen met kerst hier naar toe kan iemand mij vertellen wat de temperatuur is

• Boers, 08-03-2015

Familiekamers

Nog een vraagje... De familiekamers hebben maar 1 badkamer lees ik?

Roel van den Berg, 29-05-2015

Wij hadden 2 aparte kamers vanuit 1 entree. Hal en dan de beide kamers die ook beide voorzien waren van een mooie badkamer, incl badjassen 😃

• Boers, 08-03-2015

S'avonds

Hallo wij willen in juni naar dit hotel, is er s'avonds wel iets te doen.. Live muziek of bandje dat speelt?

Roel van den Berg, 29-05-2015

Diverse animatie activiteiten. Van cabaret tot live muziek

• robvanwalbeek, 07-02-2015

eten

hoe is het buffet hier? wij zijn vaker in Turkije geweest, maar komen nog wel eens niet westerse buffetten tegen, veel lams/schaap en kip, zeker geen varken.

mel, 06-12-2015

Heel lekker en uitgebreid echt westers alleen geen varken.m

• pietersen, 17-08-2014

zwembad ect

Hallo Wij willen misschien hier volgend jaar naartoe. Nou heb ik een paar vragen. Is het een baby/peuterbadje. eventuel foto's aub Hoe is de ligging vanuit het hotel nar het centrum hoe is de all in kan je overdag buiten een hamburger ofzo halen. kan je savond buiten eten

Onze bezoekers bekeken ook