Hotel Arum Barut Collection

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°12°
Hotel Arum Barut Collection
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arum Barut Collection voor je op een rij gezet:

Contact

201 reviews over Hotel Arum Barut Collection in het Nederlands

Toppie

Bogaert Yves,
12-10-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten, top hotrel

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Heel mooie week gehad

Hans K.,
6-10-2018

Goed eten Drank niet geweldig Personeel zeer vriendelijk Kamer goed, badkamer toe aan opknapbeurt

Gereisd met partner in september 2018

Subliem hotel!

Irene,
12-9-2018

Hier geniet je echt van pure luxe en gastvrijheid. Toen wij rond half 3 's nachts aankwamen in het hotel en de keuken reeds gesloten was, dook men alsnog de keuken in om voor ons een snack te maken. Werkelijks niets was teveel gevraagd. Verder was het buffet zeer uitgebreid en altijd afwisselend, ook voor vegetariërs was er heel veel lekkers. 's Middags aten wij graag bij het restaurant dat uitkijkt over zee waar je a la carte kunt bestellen. Aan het strand kun je terecht voor overheerlijke typische Turkse gözleme. 's Avonds worden er zeer professionele shows gehouden, vooral die met de aerial hoop was adembenemend! Tip: boek een heerlijke hammam behandeling in de spa aan het begin van je verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig!!

Nicole,
7-8-2018

Super goed hotel! Aanrader voor jong en oud, lekker eten, mooie kamers. Geen minpunten. Heerlijke strandbar met uitzicht over de zee. Super vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dave,
4-8-2018

Echt een aanrader. Super vriendelijk personeel, eten goed en veel keus. Zelfs je drankjes worden aan tafel opgenomen en gebracht. Strand aan hotel met voldoende ligbedjes. Strandlaken service. Mooi zwembad, met bar. Div mogelijkheden voor watersporten, zoals jetski en parasailing. tussendoor ijsjes, crêpes etc. Zelfs mixdrankjes en cocktails inbegrepen. Kortom Super en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super

Ria,
23-6-2018

13x in Turkije geweest , maar dit hotel was ongelooflijk goed ,vriendelijk,lekker eten genoeg variatie ,proper ,zwembaden schuin aflopend ideaal voor mensen die niet kunnen zwemmen ,lekkere cocktails , goede annimatie ,mooie shows ,schuimparty in het zwembad ,gala avond ,ze doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen ! Er waren wel niet veel Belgen meer Duitsers Engelse en russen maar ze gedroegen zich voorbeeldig ( laat u er niet door afschrikken ) Voor ons is het voor herhaling vatbaar en hopen volgend jaar terug te gaan dat zegt genoeg he !!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Een jaarlijkse bestemming

Gilbert en Paula,
11-4-2018

Arum staat elk jaar als eerste op ons vakantielijstje. Het is inmiddels al het zesde jaar na elkaar dat we in het voorjaar afzakken naar het Arum-hotel. De ontvangst gebeurt steeds vlot: alles is perfect voorbereid. We zien elk jaar ook dezelfde mensen nog aan het werk, wat bijdraagt tot de gemoedelijke als het ware familiale sfeer. Voor ieder een aanrader die in een gastvrij en gezellig hotel wil verblijven met bovendien een uitstekende keuken. Tenslotte een enorm pluspunt, althans voor ons, een zeer betrouwbare WIFI-verbinding en dus ook perfect voor Whats-appers! Paula en Gilbert

Gereisd met partner in maart 2018

Een echte topper

Ronny,
10-3-2018

pluspunten: gastvrijheid, top hygiene, multikeuze van lekker eten, elke avond vertier in de lobby bar, gewoon alles erop
en eraan, Super!!!

minpunten: in het buffet zijn sommige gerechten ietwat te vlug af- gekoeld ( en dat meestal door klanten die de deksels van de pannen, die op de verwarmingsplaten staan, niet terug dichtdoen) dus geen blaam naar het hotel toe.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vijfde verblijf, nu gedurende zes weken, de max!!

Van De Velde,
7-3-2018

Ruime goed onderhouden kamers met mooi uitzicht en zongericht. Uitstekende en variërende catering. Gelegen aan de wandelpromenade tot Side stad (ongeveer 3 Km) met voldoende rustpunten onderweg. Hygiëne, vriendelijkheid, bekwaamheid en behulpzaamheid van het personeel zeer goed.

Gereisd met partner in januari 2018

Een heerlijk hotel.

Fam. van Laere,
27-2-2018

Weeral eens waren we hier in Hotel Barut Arum met een groep van 140 personen. Wij hadden een maand verblijf hier, en de helft bleef nog twee langer. Het is eten was zoals we hier gewoon zijn, altijd lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij logeerden in de tuin op een appartement met twee slaapkamers en een keukentje. De All-Inn formule is heel goed.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arum Barut Collection in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arum Barut Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.