Hotel Arinna

• Sauna

133 reviews over Hotel Arinna

• 4Tom De Bondt22-08-2008

vuil slecht hotel

Wij zijn hier een week geweest en was echt waar enorm slecht. De kamers waren vuil en lakens werden niet ververst, de badkamer was enorm vuil met schimmel. Het restaurant lijkt meer op een refter en alle dagen kip (koud). Op de koop toe liepen er elke avond zwerfkatten in het hotel die naar hartelust gevoedert werden door de talrijke russen en duitsers. Het zwembad is ook niet zuiver. De ligging van het hotel is niet slecht met een leuke promenade naar het strand met winkeltjes en terassen. Ook werd er vaak geklaagd over de airco maar die werkte bij ons prima. Wij zijn geen klagers maar dit hotel is echt niet goed, niet boeken dus. Een geluk dat de zon van de partij was dat maakte toch al iets goed. Nooit meer arinna, zonde van het geld

• 7K.Noord20-08-2008

prima voor 4 sterren hotel

Voor een 4 sterren hotel prima geregeld en war voor je geld. De bediening aan de zwembar was wat traag en soms vaak 1 persoon. Alleen het eten was minder gevarieerd. Verder was de ligging perfect. 15 minuten met de dolmus voor 1 euro naar Side. Het is kleinschalig maar voor het eerst geen lastige russen gehad en meer nederlanders aanwezig dan bij een ander hotel waar we geweest zijn in de loop der jaren. Het was er gezellig. Annimatie was niet leuk. langdraderige sketches waar bij je soms in slaap viel. niet erg proffesioneel.

• 6leo roza18-08-2008

niet voor herhaling vatbaar

heel simpele kamers niet al te best schoongemaakt , eentonig eten heel de week hetzelfde , animatie stelde niks voor , veel russen die zich niet al te netjes gedroegen , vieze wc´s in algemene gebouwen , weinig tot niks te doen voor kinderen behalve 20min ´s avonds , personeel was erg vrouw gericht dames werden eerder te woord gestaan en geholpen als mannen. omgeving en zwembad waren mooi straten netjes verhard en schoon en vriendelijk personeel waren de enige positieve punten verder is het hotel niet heel bijzonder niet aan te raden voor langer als 8 dagen.

• 5PAIROUX NICO14-08-2008

wat een slecht hotel!!!

Hotel was slecht gekuist,alleen de personen van de receptie waren vriendelijk op 1 uitzondering na,airco werkte niet goed en kamers werden nauwelijks of niet gepoetst en ze waren te klein.eten was goed voor 2 dagen want om de 2 dgn kreeg je gewoon hetzelfde, pistolets, croissants, cornflakes of dergelijke waren ver te zoeken zelfs een zacht gekookt ei lukte de keuken niet om degelijk klaar te maken. fruitsap en koffie waren niet te drinken.hebben dan maar een hele week frietjes moeten eten en zo kan ik nog lang doorgaan. animatie zoals beloofd was is helemaal niet aanwezig, het team was er wel maar hadden geen zin of waren gewoon te lui. drankjes werden geserveerd maar met veel tegenzin je moest altijd lang wachten waardoor we genoodzaakt waren om 's avonds buiten het hotel iets te gaan drinken. her persool was niet vriendelijk moesten altijd zelf bestek zoeken en als je drinken vroeg kon je het dikwijls zelf gaan halen of kreeg je niets. hun 4* zijn van voor de oorlog.

• 9Mariëtte14-08-2008

top

Wij zijn 12 dagen in de hotel geweest met onze kinderen van 13, 15 en 18 jaar. Goede service, bediening is top. We hadden twee kamers gereserveerd 1 voor 3 personen en 1 voor 2 personen. Op de 2-persoonskamer werkte de airco prima, op de 3-persoonskamer werkte deze niet goed en bleef het er nog redelijk benauwd. Hierover wel klacht neergelegd, zijn ook wezen kijken. Volgens hun werkte hij naar behoren, er kwam ook wel koelere lucht uit, maar omdat deze kamer groter was dan de andere kon de airco het niet aan. We mochten eventueel wel ruilen van kamer, dit hebben wij niet gedaan. Verder een leuk zwembad, lekker eten, gezellig terras met leuke animatie (cabaret, comedyshow, waterpolo, watervolleybal, darten e.d.), voor de kleinere kinderen alleen een minidisco 's avonds. Bij het strand op ongeveer 300 meter ook eten en drinken. Elke dag werden daar een soort gevulde pannekoeken gebakken, heerlijk! Hotel ligt rustig Eigenlijk kan ik niets negatiefs bedenken over dit hotel. Prima

• 7xxx08-08-2008

eerder ***+ dan ****

Net terug van weekje Arinna via last-minute boeking Mediterra -> Viel gematigd mee vr goedkopere last minute maar zouden dit hotel zelf nooit spontaan boeken. Geen kinderanimatie en avondentertainment stelt ook weinig voor, weinig variatie in eten (s' morgens altijd dezelfde 2 soorten pistolets en 2 soorten brood, s' middags koude macaroni en slappe hamburgers en s'avonds brochetjes en gratin-toestanden...) wel mooi en rustig zwembad - propere kamers mr (kleine) badkamer en toilet worden zeker niet dagelijks gepoetst, enkel verse lakens en verse handdoeken worden iedere dag gelegd- vriendelijkheid personeel niet denderend behalve als je ze spekt met extra fooien! wel leuk was de winkelpromenade ad achterkant vh hotel --

Gereisd met familie in juli 2008

• 9B. van de Z07-08-2008

Zeer goed hotel een aanrader!!

Arinna is zeker een aanrader, prima hotel, super lekker eten alles erop en eraan. Geboekt met prettig reizen en willen hier mensen van op de hoogte stellen.We hadden geen reisleiding vanaf luchthaven naar hotel. De buschauffeur stopte 10 min voor eindbestemmig bij tankstation om zijn te eten, wat niet verteld wordt. Op terugreis hadden we 15min reisleiding, deze vertelde dat hij er snel vandoor moest. Daarnaast moet men de vliegtijden waarmee geadverteerd wordt door prettig reizen niet geloven. Heen en terug werden deze drastisch veranderd. Op de heenreis stond op tickets 00.30 maar vanaf Brussel wordt er in principe gevlogen vanaf 5.50, ofwel misleiding! Op de terugweg stond op tickets 23.59 vliegen en dat werd 6.10. Daarnaast zijn Hostes van prettig reizen niet op vaste tijdstippen/dagen in het hotel maar moet je ze bellen/smsen, dit hoort niet zo te zijn en is peper duur!

• 9Els04-08-2008

zalig ontspannen!

Al een week thuis maar mijn kindjes spreken nog dagelijks van de reis naar Turkije èn van het hotel.Het personeel van het hotel was heel vriendelijk, ook naar de kinderen toe, en verre van lui!Extra volk achter de bar zou wel helpen maar diegenen die er stonden,werkten hard door.Ook het eten vond ik goed. De variatie was niet zo groot maar het was wel lekker! De kamer was mooi en verzorgd. Ook de roomservice was dik in orde! Het enige minpunt vond ik de avondanimatie. Veel teveel sketches. Ik had gehoopt op toch 1 avond met Turkse muziek en/of dans! Er was ook geen mogelijkheid 's avonds om te dansen.De discobar was enkel op zondag open en die was binnen. Het was leuk geweest als we 's avonds gewoon buiten hadden kunnen dansen. Maar dat is voor mij echt het enige minpunt hoor. Voor de rest hebben wij een prima vakantie gehad en we zouden onmiddellijk teruggaan als we konden!

• 8Rene04-08-2008

4 sterren niet meer en minder

kamers waren oke 24 uur perdag airco en werkte goed bediening achter poolbar was waardeloos moest soms wel 15 min op een drankje wachten terwijl er bijna niemand was bedjes voldoende zowel bij strand en zwembad animatie was niet veel en het eten was goed maar niet uitgebreid

Gereisd met partner in juli 2007

• 6A.Th.Kok04-08-2008

kwaliteit / prijs niet verkeerd

Arinna redelijk hotel voor redelijke prijs kan slechter maar ook beter bij 4 sterren heb ik mijn twijfels, eten is redelijk altijd keuze uit div.hoofd gerechten en heel veel koude salade's zoals overal in Turkye,internet cafe niet aanwezig in hotel(wel op boulevard)mini club naw,binnenbad naw,wasserette naw, disco alleen op zondag open heeft annimatie vrij wat overigens niks voor stelt lobby bar dicht zo ook bar op 1 eerste etage en roofbar,glijbaan naw,strand ligt niet op 400 meter maar +/- 10 min.lopen personeel aan bar en restaurand erg lui en je moet lang op je drinken wachten,annimatie wil niks voor kinderen en tieners doen wel gevraagt en aangegeven aan Emma maar hebben een tedruk dagprogramma (ik weet nog steeds niet waaraan)weinig russen en poolen is een pluspunt geboekt via touroperator periode van 19-07/02-08

Hotel Arinna info

• VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming