Hotel Arinna

• Sauna

133 reviews over Hotel Arinna

• 9emel14-11-2009

Super vakantie.

Super fijn hotel in een goede staat, van binnen ziet het er heel mooi uit, gelukkig niet al te groot, afgelopen jaar wegens grote vraag een vleugel bijgebouwd, all-inclusive, hier waren voornamelijk gezinnen.Animatie redelijk, iedere avond dansshows, overdag altijd watergym, wasserball en darts. De disco in het hotel is mooi maar daar valt nog niets te beleven. Ook een bowlingbaan in het hotel, deze heb ik niet gebruikt vanwege het warme weer voor de tijd van het jaar. 40graden. Supermarktje in hotel niet veel bijzonders, maar buiten het hotel zijn er toch genoeg.Mooi zwembad alleen te weinig bedjes en te weinig plaats voor de bedjes omdat ze dit jaar een vleugel bijgebouwd hebben.

Gereisd met partner in september 2009

• 9monica13-11-2009

Een top hotel

Het Hotel Arinna in Side Titreyengöl was netjes en schoon volgens Figo. De restaurants en cafés in de omgeving van het hotel waren bijzonder goed. Het hotel heeft en sterk gevarieerd aanbod van recreatie- en ontspanningsmogelijkheden. De klachten werden juist behandeld door het personeel. Het inchecken in het hotel was redelijk goed. De sfeer en inrichting van het restaurant en de bar waren dik in orde. Er was een ruime selectie van eten en drinken. Het strand was in orde. Het hotel heeft een goed animatie- en verzorgingsprogramma voor kinderen. De inrichting in de kamers in Hotel Arinna zag er puik uit.

..."

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9Patty Bijlaard01-11-2009

we gaan zeker terug

We zijn nu voor de tweede keer in dit hotel geweest en het was nog beter als de eerste keer. We hebben ontzettend veel plezier van het animatieteam gehad dat was echt een fantastische groep jonge mensen, ik zie ze als mijn kindere klinkt raar maar het is waar. We gaan zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9johan jaspers11-10-2009

zeker voor herhaling vatbaar

Wij zijn al zeker 10x in Turkije geweest en dit was een zeer goede ervaring, het eten was goed, animatie uitstekend, personeel was gezellig. Er is natuurlijk altijd wel wat maar dat is overal. De touroperator hostess was niet aardig maar daar heb je verder niks mee van doen. Voor het hotel stopt er een bus die je voor 1 euro naaar Side of Manavgat brengt waar je leuk kunt shoppen. Maar de boulevard richting de zee is zeker de moeite waard om over heen te lopen niemand zit aan je te trekken en je kunt er rustig rond kijken. Wij hebben echt een super leuke vakantie gehad en zeer zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9prando lidstrom10-09-2009

Gewoon gaan!

Iedereen beleeft zijn eigen vakantie in zijn eigen wereld.. Het is iig de moeite waard om te gaan! Ligging was goed, je hebt altijd nog services die je heen en terug brengen. Personeel erg vriendelijk, gastvrij en proffesioneel. Restaurant is mooier als de algemene restaurants waar dan ook, hygiene, ze doen hun best en verder is alles prima. Ik was wel van de partij om mee te doen met al die activiteiten. Strand is mooi, helder en fris. Wat eromheen zit ook

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8G. Bak08-08-2009

Wij hebben genoten

WIJ hebben alleen maar genoten van dit hotel. Heerlijk eten, zelfs mijn kleuters aten elke dag warm zonder klagen. Leuk animatie team die heel hard hun best deden om de kinderen en volwassen bezig te houden. Prachtige familiekamer met een hele mooie badkamer(aangebouwde gedeelte). Heerlijk elke dag gezwommen en genoten van de mooie ligging en de het prachtige weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8irma gommers31-07-2009

ga nog een keer

was heel goed, voor herhaling vatbaar, alleen jammer dat er weinig hollanders waren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8peggy de bock27-07-2009

volgend jaar terug dit hotel

een prima hotel - budgetvriendelijk goede service

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Steef24-07-2009

Mooi hotel!

Mijn vriend en ik zijn hier 14 dagen geweest. Wij hadden ook een paar keer op zoover gekeken voor de beoordelingen en toen hadden we wel zo iets 'jammer' Veel negatieve reacties. Maar toen we er eenmaal waren snapte we echt niet waar al die mensen het over hadden. We hadden een groot balkon en een mooie kamer. wel een beetje jammer dat er geen kluisje in de kamer aanwezig is. De animatie was elke dag van Bingo tot aan een vuurshow. Elke dag werd er ook aan water polo en actieve spelletjes gedaan voor de kinderen was er een knutsel hoekje waar ze ook genoeg aan deden. De ligging was prachtig alleen jammer dat er neit veel te doen was om het hotel heen. Het is een straatje maar er gaat elke 15 minuten een busje die je naar side brengt voor 1 euro pp. Het eten was wel lekker en veel maar niet veel variatie. Toetjes en salades genoeg! Met het personeel ook leuk gehad ze proberen NL te spreken. Voor de prijs vind het zeker een goed hotel!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Lindsey17-07-2009

Redelijk hotel

Ik ben hier vorig jaar met mijn vriend geweest. Je moet 's ochtends er wel snel bij zijn voor de bedden bij het zwembad, op het strand is er redelijk wat ruimte. Alleen het stuk zee van het hotel is niet groot. Het is even lopen vanaf het hotel en nog even zoeken. Het eten van de beachbar is slech. Wat sla en soms een pannekoekje. Ik moet zeggen dat het eten niet super gevarieerd is en dat er ook niet veel keus is.maar het is te doen. De bediening bij de bar liet soms wat te wensen over. Zo werd ik totaal genegeerd en kreeg mijn vriend wel de aandacht. Het animatieteam doet zijn best. Maar het is een redelijk klein hotel waardoor de animatie zich ook beperkt tot een klein podium met shows zoals een bingo of cabaret. Elke dag reden er dolbusjes naar side. Binnen 15 minuten stond je er! Super. Mijn vriend en ik hebben het als jongeren goed naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Arinna info

• VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming