Hotel Arinna

• Kinderopvang
  • Sauna

133 reviews over Hotel Arinna

• 7stef 30-07-2010

prijs kwaliteit zeker in orde

Het hotel is ouder maar wel proper en net. Omdat het een kleiner hotel is, is animatie ed. beperkt. Bediening is zeer goed en vlot en eten is ook in orde. Al bij al een aanrader voor een 4-sterren hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Fam Jeur en kids21-07-2010

Zeer goed

Onze 1ste all-invakantie was zeer goed,we waren er met onze kids van 14 en16 jaar en een vrienden met kids van 11en14 jaar. De zee was op enkele minuutjes wandelen, het eten was prima,het personeel was vriendelijk en de Russen en Polen een atractie wat eten en drinken betreft.Toch een tip wat het afhalen van geld betreft in de wisselkantoortjes tussen andere winkels.Vroeg 300 euro met maestro en kreeg ticket met 654 Turkselira op, bij thuiskomst bleek 654TL= 331 euro +kosten ben ik 340 euro kwijt.Wat ons betreft was het zeer leuk maar toch is 1 week voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Tiny Ransdorp22-06-2010

hele goed Hotel voor de prijs die we betaalde

Hotel is verouderd en heeft wel opknapbeurt nodig Verder is het voor iedereen te bereiken en ligt 5 minuten van de zee, dat was enigste minpuntje want dachten te hebben gelezen dat het vanuit de tuin aan zee lag. Eten was heel goed en de bediening was zeer netjes en de koks waren iedere dag te zien in het resturant. Manager van eetzaal was zeer netjes en sprak perfect engels De jongens aan de bar waren super netjes correct en vriendelijk. Animatie was prima wat we er van gezien hebben. Zeker een aanrader voor de prijs die je moet betalen Wij gaan nog eens terug maar zal wel paar jaar over heen gaan Het plaatsje waar Arinna ligt is gezellig en leuk te wandelen s,avonds en je kunt er ook met een boot vanuit het strand allemaal tripjes doen.

Tiny en Hein Ransdorp

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Helene09-06-2010

toppertje

Net terug van een 15 daags verblijf. We gaan altijd naar een 5 sterren hotel dus waren benieuwd wat ons te wachten zou staan.Wij zijn echt aangenaam verrast,wat een leuk hotel het eten was echt super,ja je kon niet keizen tussen 60 warme gerechten maar de kleinere keus beviel ons wel. Het strand is ongeveer 5 minuten lopen en voor een paar euro stonden iedere dag de bedjes voor ons klaar. Het personeel is echt super wat een vriendelijke mensen.De kamers zijn niet groot en wat verouderd maar werden iedere dag keurig schoon gemaakt door ook weer super aardige kamermeisjes.Wij komen zeker hier nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Hans08-06-2010

Meer dan prima Hotel

Hier 14 dagen geweest en voor een 4 hotel meer dan super. Ik kan rustig zeggen dat we hier beter gegeten hebben dan in menig 5* hotel waar we hiervoor zijn geweest. Zeer vriendelijke obers. Natuurlijk zijn de kamers wat verouderd maar wel schoon, alleen zijn de matrassen wat aan de harde kant. Animatie vind ik niet belangrijk. Strand was heerljk en voor een paar euro stond ons bedje iedere dag weer klaar. Eten was eenvoudig aan het strand maar wel goed. 'S avonds loop je vanuit het hotel de gezellige winkelboulevard richting het strand op. Kortom voor weinig geld hier een super vakantie gehad. Ben niet zo van weer naar hetzelfde hotel terug gaan, maar zou hier zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10P. den Doop11-04-2010

toppie

ik ben nu 2 keer in dit hotel geweest de 2de keer was het nog beter ook vanwege het animatieteam in 1 woord geweldig en erge lieve mensen. Ik ga nu alleen terug naar dit hotel omdat ik dit heel graag wil en er tot rust te komen

Gereisd met partner in april 2010

• 9samantha23-11-2009

Super

Voor de tweede keer geweest en het is ons weer goed bevallen.En zeker voor die prijs.Oke kamers zijn wel oudbollig maar wel schoon,en de bedden liggen steen goed.Het eten was ook goed maar voor mij was het te lauw,maarja dat heb je in die landen.Maar alles bijelkaar zeer tevreden en goede vacantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10denis21-11-2009

Het was weer prima

mij geweldig geamuseerd s'avonds met het animatieteam!vraagje :tot welke periode in het voorjaar wordt s'avonds de animatie binnen gedaan? heel goed hotel,in alles de moeite waard !heb er mij heel goed kunnen ontspannen !geen minpunten! meld misbruik

Gereisd met partner in juni 2009

• 10bernd17-11-2009

Een heel gezellig vriendelijk en gastvrij hotel.

Dit hotel beantwoordt volledig aan wat men verwacht van een faciliteit die toegankelijk is voor fysieke gehandicapten. De ontspanning- en recreatiemogelijkheden in het hotel zijn uitstekend. Het openbaar vervoer en de mogelijkheden tot excursies waren bijzonder goed. De check-in procedure in het hotel was vlug en efficiënt. Het personeel was zeer bekwaam en kon zonder probleem in andere talen spreken. De kwaltieit van het eten was erg goed. Er was een zeer gevarieerd aanbod aan recreatie.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10selma15-11-2009

Een prima hotel

Het Hotel Arinna in Side Titreyengöl was begaanbaar voor rolstoelen op bijna het hele terrein/ domein luidens Dagmar & Daniel. De mogelijkheden tot openbaar vervoer en excursies in de buurt van het hotel waren perfect. In de buurt van het hotel zijn er perfecte cafés en restaurants te vinden. Het personeel wist perfect hoe ze met klachten moesten omgaan. De kwaliteit van de bediening was fantastisch. Het aanbod van eten en drank was fantastisch. Het eten was bijzonder lekker. Het aan het hotel gelegen strand was van goede kwaliteit. De kamers in Hotel Arinna waren echt bijzonder groot.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Arinna info

• VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming