Hotel Arcanus Side Resortstersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Arcanus Side Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Arcanus Side Resort is een vijfsterrenhotel dat in het verleden werd bekroond met een Gouden Zoover Award. Het personeel is hier erg vriendelijk en helpt je graag waar nodig. Maria de Rooij: ‘Personeel heel vriendelijk en met name Osman in het hoofdrestaurant is een echte gastheer die het de gasten naar de zin maakt.’ Benieuwd wat nog meer opvallend vaak genoemd werd in jullie reviews? Lees met ons mee en ontdek het!

Als er iets goed geregeld is in Hotel Arcanus Side resort is het het eten en drinken. De keuze bij het buffet is groot en wisselt dagelijks. Danielle schrijft: ‘Relaxed hotel met uitgebreide keus in eten en drankjes.’ Je wordt hier bediend aan je tafel. Wil je een nog betere service? Dan heeft Charlotte Meyer een tip: ‘Als je met avondeten steeds rond dezelfde plek gaat zitten wordt je vaak door dezelfde medewerker geholpen. Na een paar dagen weten ze wat je wilt drinken en komen ze het uit zichzelf brengen zonder eerst te vragen. Dit ook op het terras.’ Bestel een cocktail, deze zijn erg lekker. Tijdens je vakantie in dit hotel kun je ook een keer à la carte dineren. Wat dacht je van Italiaans?

Houd je van wellness en ontspanning? Dan zit je goed in Arcanus Side Resort. Danielle: ‘Massages in de Spa zijn ook aan te raden, de heren weten duidelijk wat ze doen!’ Ook de animatie is hier goed geregeld. Het programma is uitgebreid en leuk. Familie ter Horst: ‘Zeer gevarieerde animatie met leuke avondshows.’ Naast de shows worden er overdag sportieve activiteiten georganiseerd zoals beachvolleybal. Met wie vorm jij een team? Ook vind je bij dit hotel een zwembad met glijbanen om in af te koelen. Hou er wel rekening mee dat de muziek bij het zwembad aan de harde kant is.

De kamers

Vakantie vieren doe je hier in een fijne kamer. Deze zijn volgens jullie ruim en erg schoon. Niet voor niets geven jullie Arcanus Side Resort dan ook een hoge score voor hygiëne. Reviewer Ed de Rijke: ‘Kamer was ruim genoeg, zeer schoon, evenals de rest van het hotel.’ In je kamer vind je een TV, minibar, kluis en je hebt airco.

De locatie

Hotel Arcanus Side Resort ligt op zo’n drie kilometer afstand van het centrum van Side. Houd je wel van een wandeling? Dan kun je Side dus prima te voet bereiken. Al kun je ook de taxi of dolmus pakken. Familie ter Horst: ‘Met dolmus of taxi ben je voor weinig geld zo in Side of Manavgat voor een bezoekje aan de markt of bazaar.’ Uit jullie reviews blijkt dat jullie fan zijn van Manavgat. Hier kun je erg goed winkelen! Side raden jullie vooral aan om eens heen te gaan voor wat sightseeing. Je vindt hier bijvoorbeeld veel eeuwenoude ruïnes.

Het hotel ligt direct aan zee. Op het privéstrand vind je genoeg ligbedden om te kunnen genieten van de zon. Je bereikt het strand na een kleine wandeling door de mooie tuinen van Hotel Arcanus Side Resort. Zie jij jezelf al liggen op dit zandstrand onder de Turkse zon?

1874 reviews over Hotel Arcanus Side Resort

• 2019
    10Sandra ter Horst03-11-2019

Prachtig hotel. Heerlijk afwisselend eten. Mooie en ruime en schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Je kunt zien dat het personeel er met plezier met elkaar werkt. Top. Wij zijn vaker geweest en komen graag weer een keer terug. Een dikke 10.

Guest Relations Manager Aysin YIGIT, Guest Relations Manager, 08-11-2019

Mijn beste gast, Bedankt voor je positieve reactie over ons hotel! We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw verblijf en we kijken ernaar uit u weer te zien. ondergetekende.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Dennis29-10-2019

Super Hotel!

Over het algemeen hadden we een geweldige week in dit prachtige hotel. Het personeel was altijd vriendelijk. Het was de beste vakantietijd voor ons in oktober, het weer was zo fantastisch. als de locatie direct aan zee en een pier die letterlijk een hoogtepunt is voor een ontspannen, prachtig uitzicht op de zonsondergang. Het eten en drinken waren ook heerlijk en gevarieerd. Er zijn veel katten in dit hotel, maar ze zijn allemaal ingeënt en gecontroleerd door de dierenarts. We ontmoetten Oznur van Guest Relations en ze was erg vriendelijk, beleefd en sprak met ons over alle nodige informatie en suggesties voor avondevenementen in het hotel en in de omgeving. We komen hier zeker graag terug.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 31-10-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Mieke29-10-2019

Voor ons geen herhaling vatbaar

Hotel is goed mooi gelegen in een tuin . Veel kinderen . Veel herrie ligt eraan dat het hotel rondom de animatie en muziek terras gebouwd is . En veel herrie van het naast gelegen hotel voyage. Dus van rustig s'avonds zitten is geen sprake. Eten is goed... wel weinig variatie. Voor mensen die gewend zijn aan veel eten kunnen zijn hartje ophalen. Ontbijt is top. Personeel verdienen een lintje 🏅 werken zich uit de naad en zijn vriendelijk.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 09-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Debby Rustema28-10-2019

We komen zeker terug!

Zeer gastvrij, schoon en van alle gemakken voorzien. Lekker zonnen aan t zwembad, strand of op de pier.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 5DMR26-10-2019

Nooit meer....

Geen 5 sterren waard. Eten eentonig en weinig variatie. Oud en niet alles schoon. 1 alacarte per verblijf te boeken die perfect is....meerdere alacarte bij te boeken voor e10 pp...aanrader. Pier is fijn incl bar. Weinig nederlanders...veel russen. Boxspring bedden zijn keihard en missen de topper. Zelf om gevraagd vanwege rugpijn. Toen wel een topper gekregen. Ijs is niks bijzonders. Postmix is overal op. Sterke drank geen merk. Maar spiritus smaak.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 31-10-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Best Regards,

• 9Wij21-10-2019

Geweldige locatie voor een lekkere zon vakantie

Geweldige week gehad met ons gezin. Kamers zijn erg ruim en worden iedere dag goed schoon gemaakt. Zwembad is erg ruim en super verzorgd. Eten is goed verzorgd en enorm veel keuze. Personeel is aardig en kindvriendelijk. Animatie is leuk en gevarieerd. Transfer vanuit antalya is ruim een uur met de bus.

• 9Marc20-10-2019

Fantastische week gehad

Fantastische ligging, Schone ruime kamers, Zeer vriendelijk personeel, Zeer goed en gevarieerd eten, Ontspannen en gezellige sfeer, Ruim zwembad en tuinen, Goed strand en pier.

• 9Jet Kampschreur15-10-2019

Alles toppie alleen kamer gedateert,zeker terug

De entree is mooi met prachtige tuin en tennisbanen! De aankomst va ons was in de avond wij kregen een kamer die erg gedateerd en klein was, maar de volgende ochten zagen we pas hoe mooi het hotel is! Prachtig zwembad mooie tuin prachtig strand alles super schoon, leuke animatie, het personeel is vriendelijk ,werkt hard, en altijd een lach! Het eten is echt super geweldig elke dag veranderingen, en zoveel dat je bijna niet kan kiezen!De kamers worden elke dag schoonmgemaakt door super vriendelijke dames ! Resume, de hotel kamer nummer 2159 erg oud, klein balkon ,nog een ligbad moeilijk voor oudere mensen echt een minnetje maar voor de rest een 10+!Bijna zeker tot volgend jaar Ontzetten genoten met mijn familie! Vele groetjes Mariette, Ruud Lenie en Jan

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 16-10-2019

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Thom21-09-2019

Lekkere vakantie!

Prima hotel, maar geen 9.8 waard. Animatie behoorlijk pover. Schoon hotel, lekker eten en aardig personeel.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 27-09-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet

Guest Relations Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 8S. Whiting16-09-2019

Prima hotel, maar zeker geen 10 waard!

Goed hotel, maar zeker niet voor alles een 10 over. Om te beginnen het diner. Elke dag zo'n beetje hetzelfde. Het was prima en goed op temperatuur, maar weinig variatie. Gewoon een simpele 7. Ik ben wel beter gewend in Turkije. De rest van de dag kan je jezelf ziek eten. De hele dag verpakte ijsjes, pluspunt. Dan het pierenbadje, onze dochter van 1,5 kon daar niet in zitten. Het bad is 40 cm diep en hierdoor kon ze niet lekker zelf spelen. Dit vond ik persoonlijk een groot gemis. Daarnaast het feit dat de glijbanen pal naast het pierenbadje zitten, dus je kleine krijgt hele sloten water in zijn of haar gezicht als ze aan die kant spelen. Wel fijn dat het badje overdekt is voor de kleintjes. Maar al met al geen fijn badje voor kindjes die nog niet kunnen zwemmen. Fotoshoot aanrader, parasailen aanrader, massage idem. Koop alleen niks in het winkeltje op het resort want het is schrikbarend duur..Side zit je met 10 minuutjes.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 27-09-2019

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

49 tips over Hotel Arcanus Side Resort

• peter, 08-06-2014

een aanrader is de duikschool die op het strand zit . na een goede uitleg ben ik gaan duiken tussen de schilpadden , ik vond dat een geweldige ervaring .

• noije, 24-05-2014

Ga met de domus eens naar het stadje Kumkoy erg modern en vooral goed en goedkoop shoppen!

• Kevin de Boom, 12-07-2012

Vergeet niet om ook even buiten het resort te komen! Er is een leuke Bazaar en er zijn mooie ruïnes in Side. De hamam in Side is goedkoper dan de hamam op het resort. Een tripje naar Antalya is ook de moeite waard!

71 vragen over Hotel Arcanus Side Resort

• Nico , 10-08-2019

Hamam

Hoe zijn de ervaringen van de hamam in het hotel?

• Walter, 17-03-2019

Niet meer te boeken bij corendon

Beste Normaal boeken we altijd bij corendon. Echter nu vonden wij bij een andere touroperator dit hotel. Bij corendon stond hij ook op de site maar kon je hem niet boeken. Na navraag bij corendon bleek dat ze de samenwerking hadden gestopt met dit hotel. Weet iemand waarom, ik twijfel omdat misschien er veel problemen waren.
    Weet iemand ook of de teenageclub voor mijn zoon van 13 aanwezig is? (Gamen, ,voetbal...).

• Yvonne van den Heuvel, 06-02-2019

geluidniveau strand en zwembad

in veel hotels in Turkije is harde muziek op t strand en bij het zwembad. Hoe is dit in dit hotel?

Hotel Arcanus Side Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken, Paardrijden