Hotel Arcanus Side Resort

Hotel Arcanus Side Resort
9,7

Beste in regio

Wat vakantiegangers zeggen

Arcanus Side Resort is een vijfsterrenhotel dat in het verleden werd bekroond met een Gouden Zoover Award. Het personeel is hier erg vriendelijk en helpt je graag waar nodig. Maria de Rooij: ‘Personeel heel vriendelijk en met name Osman in het hoofdrestaurant is een echte gastheer die het de gasten naar de zin maakt.’ Benieuwd wat nog meer opvallend vaak genoemd werd in jullie reviews? Lees met ons mee en ontdek het!

Als er iets goed geregeld is in Hotel Arcanus Side resort is het het eten en drinken. De keuze bij het buffet is groot en wisselt dagelijks. Danielle schrijft: ‘Relaxed hotel met uitgebreide keus in eten en drankjes.’ Je wordt hier bediend aan je tafel. Wil je een nog betere service? Dan heeft Charlotte Meyer een tip: ‘Als je met avondeten steeds rond dezelfde plek gaat zitten wordt je vaak door dezelfde medewerker geholpen. Na een paar dagen weten ze wat je wilt drinken en komen ze het uit zichzelf brengen zonder eerst te vragen. Dit ook op het terras.’ Bestel een cocktail, deze zijn erg lekker. Tijdens je vakantie in dit hotel kun je ook een keer à la carte dineren. Wat dacht je van Italiaans?

Houd je van wellness en ontspanning? Dan zit je goed in Arcanus Side Resort. Danielle: ‘Massages in de Spa zijn ook aan te raden, de heren weten duidelijk wat ze doen!’ Ook de animatie is hier goed geregeld. Het programma is uitgebreid en leuk. Familie ter Horst: ‘Zeer gevarieerde animatie met leuke avondshows.’ Naast de shows worden er overdag sportieve activiteiten georganiseerd zoals beachvolleybal. Met wie vorm jij een team? Ook vind je bij dit hotel een zwembad met glijbanen om in af te koelen. Hou er wel rekening mee dat de muziek bij het zwembad aan de harde kant is.

De kamers

Vakantie vieren doe je hier in een fijne kamer. Deze zijn volgens jullie ruim en erg schoon. Niet voor niets geven jullie Arcanus Side Resort dan ook een hoge score voor hygiëne. Reviewer Ed de Rijke: ‘Kamer was ruim genoeg, zeer schoon, evenals de rest van het hotel.’ In je kamer vind je een TV, minibar, kluis en je hebt airco.

De locatie

Hotel Arcanus Side Resort ligt op zo’n drie kilometer afstand van het centrum van Side. Houd je wel van een wandeling? Dan kun je Side dus prima te voet bereiken. Al kun je ook de taxi of dolmus pakken. Familie ter Horst: ‘Met dolmus of taxi ben je voor weinig geld zo in Side of Manavgat voor een bezoekje aan de markt of bazaar.’ Uit jullie reviews blijkt dat jullie fan zijn van Manavgat. Hier kun je erg goed winkelen! Side raden jullie vooral aan om eens heen te gaan voor wat sightseeing. Je vindt hier bijvoorbeeld veel eeuwenoude ruïnes.

Het hotel ligt direct aan zee. Op het privéstrand vind je genoeg ligbedden om te kunnen genieten van de zon. Je bereikt het strand na een kleine wandeling door de mooie tuinen van Hotel Arcanus Side Resort. Zie jij jezelf al liggen op dit zandstrand onder de Turkse zon?

We hebben een aantal aanbieders voor Arcanus Side Resort voor je op een rij gezet:

835 reviews over Hotel Arcanus Side Resort in het Nederlands

Elke keer weer opnieuw naar Arcanus zeker weten

Myriame Baeten,
22-11-2018

In1 woord fantastisch !! De Tuin ,de kamers ,eten ,vriendelijkheid tophotel

Gereisd met partner in mei 2018
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 11-3-2019

Dear Guest,

Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny resort soon!

Heerlijke relaxte vakantie!

Danielle,
1-11-2018

Relaxt hotel met uitgebreide keus in eten en drankjes. Wij zijn er nu en het hotel is vol maar het voelt relaxt en er zijn meer dan genoeg bedjes bij het zwembad of aan het strand. Mooi zwembad (is t het water op dit moment vrij frisjes) maar het zeewater is heerlijk van temperatuur. Vergeet niet de Turkse Guzlem te halen hij het strand smiddags! Wij konden alleen nog de voordeelkamers boeken maar prima en nette kamers, wel wat verder lopen maar lekker rustige plek. We hebben ook een avond a la carte gegeten in het Italiaanse restaurant, was ook zeer smakelijk. Massages in de Spa zijn ook aan te raden, de heren weten duidelijk wat ze doen! Hotel is georiënteerd op Duitsers en Russen maar spreken ook een klein woordje Nederlands. Vliegen vanuit Duitsland was voor ons aanzienlijk goedkoper.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 11-3-2019

Grandioos

Familie ter Horst,
28-10-2018

Voor de 2e keer naar Arcanus side resort. Een geweldig hotel dat de 5 sterren meer dan waard is. Zeer gastvrije ontvangst en klantvriendelijk personeel. Heerlijk eten bij de verschillende buffetten. Genoeg ligbedden zowel bij de zee als bij het zwembad. Mooie ruime kamers en opgeruimd hotel. Alles ziet er netjes en schoon uit. Zeer gevarieerde animatie met leuke avond shows. Met dolmus of taxi ben je voor weinig geld zo in side of manavgat voor een bezoekje aan de markt of bazar. Tophotel! Een dikke 10!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 14-11-2018

Heerlijk genoten!

Charlotte Meyer,
9-9-2018

Samen met mijn moeder hier 2 weken doorgebracht in augustus. Heerlijk! Wij zaten voor het eerst in een Ultra all inclusive resort.Het eten was erg gevarieerd en voor ieder wat wils. Onze eerste avond in het restaurant keken mijn moeder en ik onze ogen uit. Zoveel eten! Maar ook zoveel toetjes! Het personeel is super aardig. Als je met avondeten steeds rond dezelfde plek gaat zitten wordt je vaak door dezelfde medewerker geholpen. Na een paar dagen weten ze wat je wilt drinken en komen ze het uit zichzelf brengen zonder eerst te vragen. Dit ook op het terras. Wanneer je hier 's avonds zit is het aan te raden om ook iedere avond in hetzelfde 'gebied' te gaan zitten, zodat je door dezelfde medewerker geholpen wordt. Geef diegene een paar keer een fooitje en ze komen uit zichzelf je drinken brengen. Het animatieteam super leuk en aardig! Iedere dag activiteiten: darten, poolgame, beach volleybal, shows, enz. Het was een geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 17-10-2018

Echt een aanrader !!!

Nathalie,
27-7-2018

Super goed hotel. 1 van de beste die ik al gehad heb en ga al heen naar Turkije. Zeer vriendelijk personeel. Eten gewoon top. Echt een aanrader. 1 minpunt is dat het afgelegen ligt van winkels. Maar voor 7€ ben je in Side centrum met de taxi

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 11-8-2018

Dear Nathalie,

Thank you for choosing our hotel and for taking your time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your Holiday.

Our Hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Best Regards,

Goed hotel en aardıge mensen

Mex en Charlotte,
4-7-2018

Zeer goed eten en gastvrıje mensen, geboekt vıa touroperator en hun experıence team ıs gezellıg. Mooı weer echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 29-7-2018

Zeer geachte Mex en Charlotte,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Super!

Davinia en shanti,
25-6-2018

Alles tip top inorde. Vriendelijk personel en zeer lekker eten. Echte aanrader,!

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 27-6-2018

Zeer geachte Davinia en shanti,

Wilma pouw,
25-6-2018

Een goed hotel met top eten en locatie! Bij de pool te harde muziek.

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 27-6-2018

Zeer geachte Wilma,

Dennis,
20-6-2018

Alles super goed een vriendelijk personeel volgend jaar weer

Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 25-6-2018

Zeer geachte Dennis,

Patricia,
15-6-2018

Goed eten, veel variatıe. Vriendelijk personeel en ook op de vlonder een bar

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Arcanus Side Resort, Guest Relations Manager, 25-6-2018

Zeer geachte Patricia,

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • De staf spreektDuits, Engels

• Afstand tot strand100 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcanus Side Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcanus Side Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.