Hotel Aral Beach

• Sauna

12 reviews over Hotel Aral Beach

• 2Nilufer12318-08-2014

Vreselijk

In juli heb ik voor 11 dagen geboekt ik kon het maar 10 dagen uithouden Te ver naar de zee 900 meter staat er het is echt heel ver. Het vreselijkste vond ik het eten kip kip kip en gefrituurde troep, bewust zeg ik hier troep het zijn geen kipkorners wat je krijgt. Klagen heeft geen zin, ze lachen het gewoon weg. Terwijl ik daar was is ook de helft van het personeel vertrokken dushet was ook vies. Voor kinderen is er niets een zwembad met glijbaan waar ze het water niet aandeden en een engelse kind raakte gewond. Heel veel russen, ook duitsers. Ik raad deze hotel absoluut af

Echter was er een vrouwtje die daar de supermarkt runde die was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7hannesie15-03-2011

siper plek

super leuke omgeveing vriendelijke mensen

lekker eten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6H.30-07-2010

24 juli 2010

Zo op een afstandje bekeken ziet het er goed uit. Totdat je kennismaakt met het personeel, uiterst onvriendelijk en bot. Het eten is elke dag hetzelfde en staat je al na een paar dagen niet meer aan. Het hotel is niet kindvriendelijk. Kinderen mogen niet meelopen naar het buffet met de ouders en het personeel is niet vriendelijk tegen de kinderen. De eerste paar dagen werden de kamers netjes opgeruimd en er werden nieuwe handdoeken neergelegd, daarna moet je het doen met de vuile handdoeken, wc-papier die niet aangevuld wordt en de koelkast wordt niet meer voorzien van flesjes water. Als je van de kamer weggaat zorgt er dan wel voor dat kostbare spullen opgeborgen zijn, want het personeel snuffelt rond en de hoteldueren gaan 's nachts wel eens open (''technische storing'').

Al met al, dus door en door slecht!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Ruud30-06-2010

Goed hotel, zeker voor deze prijs

Leuk hotel op basis van all-inclusive onder leiding van de hotelmanager Alpen Gorey. Door deze formule loopt het personeel veel fooi mis maar dat schijnt ze niet uit te maken. Ze lopen de hele dag (van ontbijt tot in de late uurtjes) de benen uit hun lijf voor je. De keuken/het buffet staat onder leiding van een (chef)kok die vol trots in zijn kokskostuum staat te genieten van alle mensen die smikkelen van zijn gerechten. De kwaliteit is goed maar kent weinig variatie, waardoor het eten tegen kan gaan staan. Wij zijn daarom een keer lekkere Hollandse koffie met appeltaart gaan eten bij Conny's (zie haar restaurant op de achtergrond van de zwembadfoto). Minpunt was de aanwezigheid van veel gasten uit Schotland en Wales. Wel vriendelijk maar erg asociaal. Strand is ver weg maar er rijdt meerdere keren per dag een gratis busje. Dus als je een weekje een luie vakantie wil voor weinig dan is dit zeker aan te raden !!!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Lindsey08-08-2006

Het hoterl heet nu gewoon Aral geen Aral beach meer. Het is een net hotel met mooie kamers die iedere dag netjes schoongemaakt worden. De mensen die er werken zijn niet echt vriendelijk en spreken je allemaal in het duits aan, er zaten dan ook alleen maar duitsers toen wij er waren. Het eten had ik na een week wel gezien, iedere dag bijna hetzelfde en weinig keus.

Gereisd in augustus 2006

• 7Jorissen21-07-2006

Aardig complex met voor zijn geld goede voorzieningen.Ontbijt is gewoontjes maar de kamers zijn netjes en schoon.Strand ligt op loopafstand van het complex.In de directe omgeving zijn een aantal barretjes en restaurantjes waarbij CONNY,S er vooral uitspringt.Dit Nederlands rest. moet je even bezoeken voor een lekker diner of een leuke karaoke avond.

Gereisd in juli 2006

• 8Jan25-09-2005

kamers prima goede bedden en erg schoon eten goed vnl turks niet veel keus maar wel lekker strand goed te lopen door de duinen of gratis busjes we hebben hier een zeer relaxte vakantie gehad

• 8Stephanie20-09-2005

Wij zijn net een paar dagen terug uit side. Het hotel was leuk. Net open. Dus alles was nieuw en schoon. Ook werden de kamers elke dag schoongemaakt. Personeel was hee aardig en deden ook alles voor je. Hebben veel gelachen met de jongens daar. Ontbijt was saai maar wel eetbaar. Alleen het avond eten kon beter. Gelukkig zit er een restaurantje van NL eigenaars (conny's) in de buurt. Het stadje is oud en mooi. maar als je er heen gaat om te stappen dan is het niet veel. je heb er een paar discotheken in de buurt en dat was het. Het BEACH moeten ze ook weghalen bij dit hotel.....zo heet het dus niet en het strand is ook een aardig stukje van het hotel vandaan. Maar qua hotel is het zeker een aanrader als je naar side wil...

• 7shirley16-09-2005

Het hotel is opzicht heel mooi en ziet er verzorgd uit.De kamers worden iedere dag netjes gepoetst.Het ontbijt was oke maar het avond eten vonden wij minder,was vaak ook koud!! en niet erg gevarieerd. terweil als je van de kaart bestelde was t eten veel beter.Wat ik niet echt normaal vind.Want de mensen die vol pension hadden, hebben toch ook betaald om fatsoenlijk te kunnen eten. Helaas als je kamer op de vierde verdieping is moet je heel wat trappen lopen,er is dus geen lift aanwezig. Het centrum ligt een half uur lopen,er rijden geen dolbusjes! wel na 10 min lopen kun je een taxi nemen die je voor 5 euro naar t centrum brengt. In t centrum vonden we de winkeliers soms erg agrasief.Heel anders dan in alanya. In het hotel was er geen enkel entertaiment. Dus helaas zullen wij hier niet meer trug gaan.

• 8Sylvester12-09-2005

De kamers zijn mooi en het hotel is pas 3 maanden open. (nog) geen problemen met bedjes aan het zwembad. Soms zwom er zelfs helemaal niemand in het zwembad, heeerlijk!!!

Eten was elke avond wel anders maar niet veel keus maar wel in orde!

Eten in het hotel (a la carte) daarentegen is gezien de prijzen in turkije wel duur te noemen.Je kan buiten het hotel goedkoper eten

Bereikbaarheid, OV is niet goed.Je zal toch wel een stuk moeten lopen (10 minuten) om bijvoorbeeld het centrum te bereiken.

Het strand is middels een busje te bereiken wat het hotel (gratis) regelt.

Bij geluidsoverlast, gewoon aangeven en de manager regelt het, men krijgt meteen een laatste waarschuwing.

Verder een absolute aanrader! Prijs/kwaliteit erg goed! Alleen raar dat sommige mensen wel all inclusive en VP konden boeken, wij hadden alleen de mogelijkheid om HP te boeken

Hotel Aral Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV