Hotel Antik Boutique

5 reviews over Hotel Antik Boutique in het Nederlands

nooit meer

tonnie de vrieze
4-9-2010

zeer slecht,ga er nooit meer naar toe.Eten zeer slecht. Kamers verouderd.

Gereisd Met partner in Fri Aug 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

meer verwacht van all inclusief

louis en maria verhoeven
25-8-2010

Het eten was niet variabel en na 22.30 was er alleen tegen betaling nog wat te drinken.Kamers waren niet erg schoon en we moesten 3 dagen met dezelfde handdoeken doen.Onze airco werkte niet het was zelfs lek.We hebben wel een andere kamer gehad.Er lag achter ons bed een handdoek die er al heel lang lag om het water van de lekkende airco op te vangen dus als we in onze kamer kwamen was het net een rioollucht.Heel slecht voor je gezondheid toch.Het hotel is beslist geen aanrader voor gezinnen met kinderen die hebben een slechte keuze aan eten.Het personeel sprak geen engels of duits als middaghapje had je iedere dag pannenkoeken die niet erg hygienisch gebakken werden misschien een adres voor rob van de smaakpolitie eens langs te sturen want ook het restaurant liet aan hygiene te wensen over

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geen 3 sterren, ook niet voor Turkse begrippen!

Richard en Miriam
23-8-2010

Net een paar dagen terug. We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat dit in Turkije anders is dan in Nederland. Echter geen 3 sterren waard! Structurele overboekingen(ook bij ons, 1 nacht ander, nog slechter hotel)vooral bij mensen met kinderen. Heel triest! Verouderde accommodatie en veel achterstallig onderhoud. Gladde vloeren bij zwembad en natte en gladde trappen. Veel mensen uitgegleden en zich bezeerd. Kamers verouderd, veel zaken stuk, lekkende kranen, kapotte wc's, douches stuk, lekkende airco etc. Management nors en reageerde niet adequaat.Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange dagen.Kamers rondom zwembad en bar. Luide muziek en luide mensen, vaak tot laat in de nacht. Dus als je wilt uitrusten is dat daar niet echt mogelijk. Ook hier vroeg in de ochtend al overal handdoeken op ligbedden. Restaurant:Airco voorin restaurant, geen goed bereik, dus erg warm daar.Niet schoon!Buffet zeer beperkt/eenvoudig/op is op.Dagelijks Raki op en pas later weer daar.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geen 3 sterren(uitgaande van 3 sterren Turkije)

Miriam
23-8-2010

We hadden bewust 3 sterren geboekt en wisten dat 3 sterren Turkije anders is dan 3 sterren Nederland. Echter: Er is sprake van structurele overboekingen, vooral mensen met kinderen(er zijn maar 4 familiekamers). Accommodatie is verouderd en veel achterstallig onderhoud. Management reageert niet adequaat op klachten. Restaurant: Vieze tafelkleden en kussens in stoelen. Eten eenvoudig, goed te doen. Echter op is op.Dus op tijd aanwezig zijn in restaurant. Voor vlees-liefhebbers: Weinig vlees.Kamers liggen rondom zwembad en bar. Vaak luide muziek tot in kamer er luide mensen. Kamers redelijk schoon. Niet altijd schone handdoeken. Water regelmatig op en Raki iedere dag op en geen nieuwe, pas later weer in avond. In opdracht van management. Personeel deed echt zijn best. Hard werken en lange werkdagen! Gladde vloeren bij zwembad en natte/gladde trappen. Veel mensen gevallen en zich bezeerd.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend waardeloos hotel, niet 3-ster waardig

Niels van Zurk
12-8-2010

Hotel Antik Boutique in Side Turkije; slechte service, slecht ontvangst, vuile en slecht verkerende kamers, vuil zwembad, na 22.30 geen "all in " alleen tegen betaling ( zelfs koffie ) receptie totaal niet behulpzaam en teveel uit op geld van de Nederlanders.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antik Boutique in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antik Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.