Hotel Antik Boutique

1 review over Hotel Antik Boutique in het Nederlands

prima hotel

Willy van den Bomen
26-6-2010

In april ben ik hier verbleven. kamers:Basic, alles zit erin Als eerste gast van 2010 prima verzorgd ,zeg gerust vertroeteld Personeel deed alles om het zo aangenaam mogelijk voor iedereen te maken Door aswolk IJsland later weggegaan Eigenaar en personeel hebben ons prima opgevangen en geholpen Geen misbruik van situatie gemaakt gewoon het standaardbedrag bijbetaald voor all inn, wat touroperator hun ook per nacht betaalde voor de extra nachten.Ik kan er thuis niet all inn van leven!! Ze spraken verschillende talen waaronder 1 persoon ook nederlands. Anders deden ze alle moeite om je te helpen. Ligging op loopafstand naar centrum ongeveer 1/2 uur en naar het strand brachten en haalden ze je ook weer op. Heerlijke vakantie gehad en voor mij een terugkeer-adres ook al is het maar een drie-sterrenhotel het was erg persoonlijk naar de gasten toe. Zij stonden op nr 1.

Gereisd Alleenreizend in juni 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antik Boutique in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antik Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.