Hotel Antik Boutique

1 review over Hotel Antik Boutique in het Nederlands

Wat een teleurstelling!

elbert en jacqueline
31-8-2010

Bij aankomst werd ons heel bot meegedeeld dat het hotel vol was! In december vorig jaar al geboekt!!! We vroegen naar de manager en kregen hem uiteindelijk telefonisch te spreken. Hij had een smoes die de dagen erna steeds gewijzigd werd. We werden in hotel Sertkaya gedumpt en zouden de volgende dag opgehaald worden. Onze reisleider was niet bereikbaar. De volgende dag werden we niet opgehaald, hele dag gewacht, gebeld en gewacht. De dag erna zouden we gehaald worden, moesten weer zelf bellen. Kamer zou om 12 uur klaar zijn, was niet klaar, hele middag met een slapende baby in de receptie gewacht, terwijl de manager lekker in zijn kantoortje bezig was... Uiteindelijk bleek de door ons geboekt kamer niet beschikbaar. Woest waren we. En niet de enige!!! Het eten is in een bloedheet restaurant en is eigenlijk niet te eten. Voor kinderen weinig keus, alles vet of het druipt van de olie. Als je om een lepeltje vraagd, wordt ie een paar tafels verder neer gekwakt. Heel, heel jammer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antik Boutique in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antik Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.